SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOK
Willen we zondag 8 december gaan bowleeeeeeeeeeeeeeeeeeh?
Poll: Zondag 8 december ESF-meet
• Leuk idee, ik ben er bij!
• Ik ben er niet bij en vind dat jammer
• Ik ben er niet bij en vind dat niet jammer
• Ik weet het nog niet
• Ik wil alleen maar stemmen
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierJe bent slimmer als je denkt
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 13:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaaaaaZo blij dat ik het niet verneukt heb
Ik zorg er dan ook goed voorquote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:00 schreef I het volgende:
[..]![]()
Ook wel fijn dat je dit keer dus wél een pit hebt die gewoon wel z'n ding doet. Er zitten soms ook pitten tussen die gewoon geen zin hebben ofzo.
Ja, dat onderschrift komt ergens vandaan natuurlijkquote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:00 schreef Aoibhin het volgende:
Wel een verkapt naamtopic ergens; gewoon @:Meke's eigen onderschrift
Zo hoort 't.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zorg er dan ook goed voor![]()
Maar een pit die wel even fijn meewerkt is inderdaad wel prettig
Daar ga ik voor!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:03 schreef I het volgende:
[..]
Zo hoort 't.
Over een paar maanden kan je heel trots zijn, dan krijg je zoiets;
[ afbeelding ]
Wow zo coolquote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:03 schreef I het volgende:
[..]
Zo hoort 't.
Over een paar maanden kan je heel trots zijn, dan krijg je zoiets;
[ afbeelding ]
Ze hebben de choreografie afgekeken van de 3JS.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:04 schreef Meke het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom![]()
soms wel en soms niet synchroon is!
En dan samenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 13:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, dacht, maak 'm zelf maar![]()
Net als dat ik natuurlijk op zoek ben naar een man die "Forever" getattoeerd heeft
Dát zal het zijn!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze hebben de choreografie afgekeken van de 3JS.
quote:
Gifjes bestaan uit frames, dus meerdere plaatjes achter elkaar (in het geval vanquote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:04 schreef Meke het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom![]()
soms wel en soms niet synchroon is!
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze hebben de choreografie afgekeken van de 3JS.
Ik had niet verwacht een echte uitleg te krijgenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:10 schreef I het volgende:
[..]
Gifjes bestaan uit frames, dus meerdere plaatjes achter elkaar (in het geval vanzijn het er 30)
[ afbeelding ]
Omdatal eerder gebruikt is in het topic, wordt hij als 'gecachte' versie hergebruikt, en gaat hij dus verder bij het plaatje dat al eerder ingestart is.
is nog niet eerder gebruikt, en wordt dus nieuw ingeladen op frame 0, op het moment dat hij gepost wordt.
Dus allequote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:10 schreef I het volgende:
[..]
Gifjes bestaan uit frames, dus meerdere plaatjes achter elkaar (in het geval vanzijn het er 30)
[ afbeelding ]
Omdatal eerder gebruikt is in het topic, wordt hij als 'gecachte' versie hergebruikt, en gaat hij dus verder bij het plaatje dat al eerder ingestart is.
is nog niet eerder gebruikt, en wordt dus nieuw ingeladen op frame 0, op het moment dat hij gepost wordt.
Rechtstreeks uit het archief van vergeten eendagsvliegen!quote:
Precies.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dus alleen alle
lopen gelijk met de andere van de eigen soort, maar
en
lopen alleen gelijk als ze voor het eerst samen in dezelfde post worden gebruikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |