Je denkt dat Trump gaat winnen?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Altijd leuk!
Wel allemaal voor niks, vrees ik
Ja, maar dat is toch anders denk ikquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:50 schreef Strani het volgende:
Ik geloof dat ik ook voor Voldemort ben. Net als dat ik voor de politie ben in Casa de Papel.
Ik zal even zoekenquote:
Oke, dan ga ik niets spoilenquote:
Ik welquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:50 schreef Aoibhin het volgende:
Hebben jullie ook The Cursed Child gelezen?
Ik niet, wel toneelstuk gezien, maar dat verhaal is echt weird
Ik heb wel alles gekeken maar me ook heel vaak geërgerd hoor. Vooral aan Tokyo. Wát een ***wijf.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ook, daarom heb ik het na 1 seizoen niet verder gekeken, wat een walgelijk slechte serie.
Dit is wel een beetje de vergelijking en de reden voor mn gifjequote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch anders denk ik![]()
Of was je ook voor Hitler in WO2? Dan ben je denk ik ook wel team Voldie
Ja, ik denk het echt. Er is weinig reden om aan te nemen dat dat niet zo is, met de sterke economie.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je denkt dat Trump gaat winnen?
Oh stoppen na een hoofdstuk lijkt me niet zo moeilijk (zeg ik nu)quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, dan moet je zelf knippen en plakken![]()
Of steeds stopzetten als er een hoofdstuk voorbij is, maar dat leek me te irritant
Nee, in WO2 was ik net als de rest van Nederland natuurlijk neutraalquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch anders denk ik![]()
Of was je ook voor Hitler in WO2? Dan ben je denk ik ook wel team Voldie
Is gewoon hatelijk hoe dit schijnbaar professionele overvallers moeten zijn maar ze zich constnat laten lijden door persoonlijke dingen, emoties, liefde dit dat.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb wel alles gekeken maar me ook heel vaak geërgerd hoor. Vooral aan Tokyo. Wát een ***wijf.
Hmmmm, ik was altijd heel erg overtuigd door de mid terms de polls etc dat hij het NIET ging worden.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, ik denk het echt. Er is weinig reden om aan te nemen dat dat niet zo is, met de sterke economie.
Das waarquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik welHet boek is ook raar
![]()
Maarja, wel weerHarry Potter
Haha, preciesquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is gewoon hatelijk hoe dit schijnbaar professionele overvallers moeten zijn maar ze zich constnat laten lijden door persoonlijke dingen, emoties, liefde dit dat.
Doe je maar lekker na je werk
Z'n ogen zijn groen als een pad op sterk waterquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zal even zoekenHij was nog wel op Youtube geplaatst toen, maar misschien dat hij er inmiddels vanaf is gehaald.
Dat was tijdens een Scavenger Hunt waar we allemaal kleine opdrachtjes moesten doen. Ik heb het gedicht van Ginny aan Harry uit boek 2 toen ook nog moeten rappen
Haha preciesquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje de vergelijking en de reden voor mn gifje
Toch wat anders dan voor de politie zijn
Ja wel irritant op de fiets en daar luister ik meestalquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh stoppen na een hoofdstuk lijkt me niet zo moeilijk (zeg ik nu)En anders spoel ik weer even terug
Dan ben je denk ik de Amerikaanse tovergemeentequote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, in WO2 was ik net als de rest van Nederland natuurlijk neutraal
Jaquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Z'n ogen zijn groen als een pad op sterk water
Nee, true, maar wel die wereldquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Das waarAl was die hele Harry Potter niet eens zo belangrijk in het verhaal
Ah, zo!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja wel irritant op de fiets en daar luister ik meestalNu loopt alles gewoon goed door
Je kan sowieso heel veel met die wereldquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, true, maar wel die wereld![]()
Maar hadden ze leukere/betere dingen mee kunnen doen
JAquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Snap wel dat Harry het zo awkward vond
Nee en ik denk ook dat flauwe acties als die van Pelosi die de speech van Trump doorscheurt ook allemaal niet helpen. Democraten zouden daar boven moeten staan, niet meedoen aan die kinderachtige spelletjes want hun kiezers houden daar niet zo van.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hmmmm, ik was altijd heel erg overtuigd door de mid terms de polls etc dat hij het NIET ging worden.
Maar recentelijk ben ik daar wel iets minder zeker van, doet het langzaam beter in de polls en zo'n fuck up als in iowa is ook niet goed voor de democraten.
Ja ik heb ook ruim 600 podcasts nu in mijn luisterlijstquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, zo!Nee dan werkt het niet inderdaad.
Wel mooi dat je alles zo geordend hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |