Echt heel goed idd.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is wel knap ja!![]()
![]()
Ook echt die rode streep onderin van wat je gewoon over kan slaan
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
Er was toch al een nieuw topic? Is dat ook alweer vol?
#confused
En dan bij de Voice:quote:
Sowieso wel musical achtig ja.quote:Op woensdag 12 februari 2020 00:00 schreef I het volgende:
Dat nummer (My Friend) klinkt als 'Let it Go' trouwens, ik ben vast niet de enige die dat vindt/vond
Wat aardig van jequote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:59 schreef I het volgende:
[..]
Echt heel goed idd.
JaIk dacht, ik doe dat maar even, want anders moet je eerst door die ellendige kletspraat heen
Zo sneu.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
Echt Glennis Grace gevalletje inderdaad
Je bent uiteraard niet de enige neequote:Op woensdag 12 februari 2020 00:00 schreef I het volgende:
Dat nummer (My Friend) klinkt als 'Let it Go' trouwens, ik ben vast niet de enige die dat vindt/vond
quote:Op woensdag 12 februari 2020 00:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En dan bij de Voice:
"Oh, het is een duo".
Zou wel geinig zijn als een deelnemer dat gewoon een keer zou doenquote:Op woensdag 12 februari 2020 00:01 schreef I het volgende:
[..]
Zo sneu.Daar sta je dan tegenover.
En maar blijven glimlachen en ze niet uit proberen te lachen.
Daar bereik je wel veel meequote:Op woensdag 12 februari 2020 00:02 schreef I het volgende:
[..]Met zo'n bereik krijg je dat gewoon wel oprecht voor elkaar ja, dat het écht als twee verschillende personen klinkt.
quote:
Zo ben ik.quote:Op woensdag 12 februari 2020 00:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat aardig van je![]()
Maar zo zie je visueel ook echt duidelijk hoeveel van zo'n optreden gewoon kletspraat is
Ja iddquote:Op woensdag 12 februari 2020 00:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zou wel geinig zijn als een deelnemer dat gewoon een keer zou doen
Sinterklaas?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:30 schreef Meke het volgende:
‘Denk aan iemand die van vermommingen leeft,
Die altijd moet liegen en geheimen doorgeeft.
Wat draaglijk slecht maakt en doenlijk tot straf,
Trek je vervolgens van dat eerste woord af.
Geef me als laatste de klank die je hoort,
Als je meer maakt van één naam of één woord.
Voeg die drie dingen samen en zeg me dan gauw,
Wel schepsel je niet graag een zoen geven zou.’
Somsquote:Op woensdag 12 februari 2020 00:03 schreef I het volgende:
[..]
Zo ben ik.
Ja iddEn dat dus eigenlijk de hele show door, dan is het 80% onzin, 20% acts, 10% leuke acts.
![]()
Zullen ook wel allemaal contracten aan vast zitten, maar tochquote:Op woensdag 12 februari 2020 00:04 schreef I het volgende:
[..]
Ja iddDenk alleen dat ze er dan meteen uitgegooid worden, en ook niet meer op tv verschijnen.
Dit wil ik wel meemaken eigenlijkquote:Op woensdag 12 februari 2020 00:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Soms![]()
Als ik het zo zie, dan ben je helemaal klaargestoomd om een keer je aan een NSF te wagenSan Remo wacht wel tot volgend jaar
Ja, wij allemaalquote:Op woensdag 12 februari 2020 00:06 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dit wil ik wel meemaken eigenlijk
Ja klopt, zit ook wel een prima vaart inquote:Op woensdag 12 februari 2020 00:09 schreef koffieleuk het volgende:
Ik zou dan eerlijk gezegd wel beginnen met Melfest, want dat is gegarandeerd wel oké.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |