iets met gewone engelse huisdraak?quote:
Zit je nou mijn posts te edittenquote:
quote:
Jaquote:
quote:
BOEFquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Zit je nou mijn posts te editten
[..]
ja groene huisdraak!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:30 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
iets met gewone engelse huisdraak?
SPIONquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:30 schreef Meke het volgende:
‘Denk aan iemand die van vermommingen leeft,
Die altijd moet liegen en geheimen doorgeeft.
Wat draaglijk slecht maakt en doenlijk tot straf,
Trek je vervolgens van dat eerste woord af.
Geef me als laatste de klank die je hoort,
Als je meer maakt van één naam of één woord.
Voeg die drie dingen samen en zeg me dan gauw,
Wel schepsel je niet graag een zoen geven zou.’
Jij jaquote:
Spinquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:30 schreef Meke het volgende:
‘Denk aan iemand die van vermommingen leeft,
Die altijd moet liegen en geheimen doorgeeft.
Wat draaglijk slecht maakt en doenlijk tot straf,
Trek je vervolgens van dat eerste woord af.
Geef me als laatste de klank die je hoort,
Als je meer maakt van één naam of één woord.
Voeg die drie dingen samen en zeg me dan gauw,
Wel schepsel je niet graag een zoen geven zou.’
Gaat nergens meer overquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:32 schreef I het volgende:
Ik kijk nu naar een jongetje dat x jaar geleden kanker heeft gehad. Hij is er bovenop gekomen, maar de hele zaal vindt het zielig en nu speelt hij viool. Het klinkt voor geen meter, maar toch staat ie nu in de halve finale.![]()
Ja sorry hoor
Met die rolschaatsenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:31 schreef Aoibhin het volgende:
Spinnen![]()
![]()
![]()
Nog zo tof aan Ron; hij heeft gewoon gelijk over die enge beesten!
Ja door dat zoenen denk ik gewoon steeds aan dementorsquote:
Oja daar kan ik ook niet tegenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:32 schreef I het volgende:
Ik kijk nu naar een jongetje dat x jaar geleden kanker heeft gehad. Hij is er bovenop gekomen, maar de hele zaal vindt het zielig en nu speelt hij viool. Het klinkt voor geen meter, maar toch staat ie nu in de halve finale.![]()
Ja sorry hoor
Is vast wel eens een KLB topic over geweest hoop ik.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:32 schreef I het volgende:
Ja sorry hoor
Hopelijk heb je die associatie niet altijd met zoenenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja door dat zoenen denk ik gewoon steeds aan dementors
Ha die Timquote:
Nou ja, het is ook wel heftig dat je door een ziekte opeens heel slecht een instrument speeltquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:32 schreef I het volgende:
Ja sorry hoor
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hopelijk heb je die associatie niet altijd met zoenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |