Hoe is het leven daar?quote:
Druk met teruglezen! Wel weer eens een pubquiz gewonnen vanavondquote:
Dat is wel echt klassiek AGT jaquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:32 schreef I het volgende:
Ik kijk nu naar een jongetje dat x jaar geleden kanker heeft gehad. Hij is er bovenop gekomen, maar de hele zaal vindt het zielig en nu speelt hij viool. Het klinkt voor geen meter, maar toch staat ie nu in de halve finale.![]()
Ja sorry hoor
quote:
En dan te bedenken dat heel veel andere acts gewoon gesneuveld zijn, puur omdat ze geen goed verhaal hadden.quote:
Dat vond ik nog steeds heel eng, wat was daar grappig aan bedoeld?quote:
Ongetwijfeld. Maar in KLB krijg je dan tegenwoordig de reactie; HAHA WAAROM KIJK JE DAAR DAN OOK NAARquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:34 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Is vast wel eens een KLB topic over geweest hoop ik.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Druk met teruglezen! Wel weer eens een pubquiz gewonnen vanavondIn een team meespelen maakt het leven wat dat betreft net iets makkelijker
Sneep in de kleren van Neville's oma/Volle maan wordt een ballon waren wel grappiger jaquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat vond ik nog steeds heel eng, wat was daar grappig aan bedoeld?![]()
Net als Parvati Patil die die cobra in die enge clown ging veranderen
Ja die waren dan wel weer leukquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:38 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Sneep in de kleren van Neville's oma/Volle maan wordt een ballon waren wel grappiger ja
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, het is ook wel heftig dat je door een ziekte opeens heel slecht een instrument speelt
Lekkerquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Druk met teruglezen! Wel weer eens een pubquiz gewonnen vanavondIn een team meespelen maakt het leven wat dat betreft net iets makkelijker
Gaat CS ook lekker op in.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Met het risico dat het al beantwoord is:quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:46 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Is hij ook Hans Gruber uit Die Hard 1?
Ik denk dat de T in de titel niet meer voor Talent staat, maar voor Treurige verhalen, dat maakt wel dat je wat misleid het programma in gaatquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:37 schreef I het volgende:
[..]
[..]
En dan te bedenken dat heel veel andere acts gewoon gesneuveld zijn, puur omdat ze geen goed verhaal hadden.
Ik vond dat wel leuk, dat hij z'n evenwicht verloorquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En Hermelien die natuurlijk de volle maan door hadquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:38 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Sneep in de kleren van Neville's oma/Volle maan wordt een ballon waren wel grappiger ja
Ja precies!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gaat CS ook lekker op in.![]()
OMG ze weet die cobra in iets nog engers te veranderen, waarom lacht iedereen? oid.
Die was voor Lupin zelf toch? Kan het fout hebben natuurlijkquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:42 schreef Meke het volgende:
[..]
En Hermelien die natuurlijk de volle maan door had
Nee ik niet, want dan wordt het nog onvoorspelbaarder waar dat beest met zijn tentakels heen gaatquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vond dat wel leuk, dat hij z'n evenwicht verloor
America's Got Traumasquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk dat de T in de titel niet meer voor Talent staat, maar voor Treurige verhalen, dat maakt wel dat je wat misleid het programma in gaat
Ja! Door de essay opdracht van Snapequote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:42 schreef Meke het volgende:
[..]
En Hermelien die natuurlijk de volle maan door had
Ik kan niet lezenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:43 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Die was voor Lupin zelf toch? Kan het fout hebben natuurlijk
A-ha, nu heb ik het door ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk dat de T in de titel niet meer voor Talent staat, maar voor Treurige verhalen, dat maakt wel dat je wat misleid het programma in gaat
Ja klopt, maar Hermione had zijn boggart gelinkt aan de andere informatie over Lupin en zo achterhaald dat hij een weerwolf wasquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:43 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Die was voor Lupin zelf toch? Kan het fout hebben natuurlijk
Voor iemand die niet kan lezen post je toch nog lekker mee altijd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |