SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Alan Rickman als Snapequote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:34 schreef koffieleuk het volgende:
Als de TT in de film komt zweet ik altijd uit mijn ogen.
En terecht!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:34 schreef Meke het volgende:
Ik sluit niet uit dat dit al eerder een TT is geweest, maar ik laat nooit een kans hierop lopen![]()
Nu ga ik weer even teruglezen
RIPquote:
Dit is correct en tevens juist.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:35 schreef skysherrif het volgende:
Weet nog steeds niet wat ik van snape moet vinden
Wel qua karakterontwikkeling etc 1 van de mooist neergezette personages en alan rickman is een fantastisch acteur.
Maar snape zelf blijf ik gewoon een verdorven mannetje vinden
Goed onthoudenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:34 schreef Meke het volgende:
Ik sluit niet uit dat dit al eerder een TT is geweest, maar ik laat nooit een kans hierop lopen![]()
Neemt niet weg dat 'always' ook hier een oogzweet momentje was, net als bij dobby.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:36 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dit is correct en tevens juist.
Oja, ik dus ook Nederlandsquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee daarna altijd alleen maar Engels.
quote:
Ja, maar ik ga mijn kinderen de geïllustreerde versie voorlezenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het eerste boek dat ik 'live' meelas, echt vlak nadat het uitkwam, was ook 5. Daarvoor had ik de andere vier ook al wel gelezen![]()
Maar het blijft echt iets unieks van onze generatie, dat we er echt zo mee opgegroeid zijn![]()
Dat zal voor latere generaties toch altijd wel anders zijn.
Toen een hartje en nu een bliksemschichtquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:36 schreef I het volgende:
[..]
Goed onthouden
ESF / [Slowchat] #577 After all this time? Always ♥️
Oja, ik ook hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:35 schreef skysherrif het volgende:
Weet nog steeds niet wat ik van snape moet vinden
Wel qua karakterontwikkeling etc 1 van de mooist neergezette personages en alan rickman is een fantastisch acteur.
Maar snape zelf blijf ik gewoon een verdorven mannetje vinden
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:37 schreef Meke het volgende:
Ja, maar ik ga mijn kinderen de geïllustreerde versie voorlezen(Dit heb ik volgens mij al eerder gezegd
) en dan hebben ze er hopelijk op die manier weer warme herinneringen aan
Bij mij ook Fred, Lupin en Tonks. waarschijnlijk nog wel meer.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat 'always' ook hier een oogzweet momentje was, net als bij dobby.
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:36 schreef I het volgende:
[..]
Goed onthouden
ESF / [Slowchat] #577 After all this time? Always ♥️
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:00 schreef Aoibhin het volgende:
Wel een verkapt naamtopic ergens; gewoon @:Meke's eigen onderschrift
Ik doe mee.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:37 schreef skysherrif het volgende:
Dus, harry potter pubquiz wanneer?
Had laatst eentje van himym
NEEEEEE NIET DOBBYquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat 'always' ook hier een oogzweet momentje was, net als bij dobby.
Een hert!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toen een hartje en nu een bliksemschicht![]()
Wat zou de volgende emoticon zijn?
grave mistake.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:39 schreef Meke het volgende:
[..]
NEEEEEE NIET DOBBY![]()
![]()
Hebben jullie gelezen dat z'n graf opgeruimd gaat worden
Ik ben erbijquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:37 schreef skysherrif het volgende:
Dus, harry potter pubquiz wanneer?
Had laatst eentje van himym
quote:
Deze blijft goedquote:
🦉quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toen een hartje en nu een bliksemschicht![]()
Wat zou de volgende emoticon zijn?
Het is gewoon een heel complex karakter. Aan de ene kant een naar verbitterd mannetje die zijn eigenlijk ongeluk zit te projecteren op anderen, aan de andere kant wel iemand die met veel risico de wereld heeft helpen redden.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja, ik ook hoorSnap wel dat hij het gewoon niet kon verkroppen dat Harry de zoon van z'n droomvrouw was en enige afstandelijkheid begrijp ik dan prima. Maar hij snauwt ook anderen af die niet zoveel met Harry te maken hebben
En nare straffen
Oh jaquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:38 schreef Meke het volgende:
[..]Is ook te verklaren natuurlijk:
[..]
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:38 schreef Meke het volgende:
[..]Is ook te verklaren natuurlijk:
[..]
Hehequote:
Bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:41 schreef Meke het volgende:
Mijn guilty pleasure van het moment: ik luister twee podcasts (real weird sisters en harry potter and the sacred text). Zij becommentariëren hoofdstuk voor hoofdstuk alle boeken. Ik zet in m'n podcastapp dan eerst het hoofdstuk uit het luisterboek en dan van beide podcasts hun aflevering. EN HET IS ZO LEUK![]()
Nee, daaromquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is gewoon een heel complex karakter. Aan de ene kant een naar verbitterd mannetje die zijn eigenlijk ongeluk zit te projecteren op anderen, aan de andere kant wel iemand die met veel risico de wereld heeft helpen redden.
Al is die hele liefde voor Lily natuurlijk ook best obsessief als je het zo bedenkt. Als je zo'n twintig jaar na dato nog steeds niet kan verkroppen dat je childhood crush niet voor jou koos, dan is dat ook niet heel erg gezond.
Moet je wel de luisterboeken hebbenquote:
Een kleine 3000 pagina's is dan ook wel een hele opgave jaquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind het op zich niet eens 'moeilijk' geschreven, maar de toon ligt mij gewoon niet helemaal. Misschien dat ik de serie ooit nog wel een keer oppik, maar liever kijk ik de films gewoon nog een keertje terug
JAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:44 schreef koffieleuk het volgende:
Dit is wel een verrijking van alles.
Ja da's primaquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Mijn Harry Potter tattoo is dan wel weer in het Engels, telt dat ook?
snape snape severus snape DUMBLEDOOOOOREquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:44 schreef koffieleuk het volgende:
Ik weet het niet, maar in ieder geval niet meer gepraktiseerdquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:44 schreef skysherrif het volgende:
Sneep is enigszins goed geworden door zijn liefde voor Lily, maar volgens mij heeft hij nooit gezegd dat hij verder van zijn death eater idealen is afgekeerd of wel?
Op m'n polsquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja da's primaWaar zit die tattoo?
Voldemort, Voldemort ooeeeh Voldie Voldiemortquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
snape snape severus snape DUMBLEDOOOOORE
Is hij ook Hans Gruber uit Die Hard 1?quote:
heeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrmoinequote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
snape snape severus snape DUMBLEDOOOOORE
Ja, eens!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, daaromMaar dat nare verbitterde mannetje naar Harry toe snap ik heel goed, de rest niet zo
En eigenlijk is het eigenlijk natuurlijk ook nog heftig dat hij z'n leven nog geeft voor iemand die al 20 jaar niet meer leeft.
Laten we zeggen dat een flinke beurt hem goed had gedaan
Dit is echt geweldigquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:44 schreef koffieleuk het volgende:
Oh neequote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, eens!Ik vind hem wel echt het meest interessante karakter.
TrueAl bestaat daar flink wat fan fiction van
Nice!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit is echt geweldig![]()
![]()
Die hebben we voor een opdracht een keertje nagedaan met de Hogwarts Society tijdens mijn studie. Bestaat nog een filmpje van ook
Oh! Nee ik wil wel de Engelse luisterboeken hoor, die met Stephen Fryquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Moet je wel de luisterboeken hebbenIn audiofilebestandjes. Was nog best een werk om die per hoofdstuk te knippen en plakken, en vervolgens in de app de goede titel en coverart erbij te zetten
Verder ben ik helemáál niet perfectonistisch
![]()
De audiofiles heb ik denk ik nog wel ergens voor je![]()
Wel Nederlands, dus als je net zo'n purist als @:Guanabana bent moet ik je teleurstellen
Snape, Snape, Severus Snape, DUMBLEDOREquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:45 schreef Meke het volgende:
[..]
JAAAAAAAAA![]()
Die heb ik nog vaak willekeurig ineens in m'n hoofd
HARRY POTTER HARRY POTTER HARRY POTTER OEHHHquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Voldemort, Voldemort ooeeeh Voldie Voldiemort
Zijn dit wel echte primaries? En waar?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:49 schreef skysherrif het volgende:
Gaat een lange nacht weer worden met de amerikaanse verkiezingen , hopelijk niet zo lang als vorige week in iowa.
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:46 schreef skysherrif het volgende:
oja maar ik ging een uur geleden eten
Haha dat geloof ikquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, eens!Ik vind hem wel echt het meest interessante karakter.
TrueAl bestaat daar flink wat fan fiction van
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:50 schreef Strani het volgende:
Ik geloof dat ik ook voor Voldemort ben. Net als dat ik voor de politie ben in Casa de Papel.
Kreeg alleen mee dat de fans er niet allemaal positief over warenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:50 schreef Aoibhin het volgende:
Hebben jullie ook The Cursed Child gelezen?
Ik niet, wel toneelstuk gezien, maar dat verhaal is echt weird
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit is echt geweldig![]()
![]()
Die hebben we voor een opdracht een keertje nagedaan met de Hogwarts Society tijdens mijn studie. Bestaat nog een filmpje van ook
Ik ben ook ontzettend spannend toevalligquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's wel een héle spannende plek![]()
Daar heb ik alleen een litteken.
Yes dit zijn gelukkig gewoon norrmale in New Hampshire, volgende week wel weer zon verdomde caucus in nevada (waar ook zelfde technologie wordt gebruikt als in iowa wat zo goed gingquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Zijn dit wel echte primaries? En waar?
Ja, dan moet je zelf knippen en plakkenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh! Nee ik wil wel de Engelse luisterboeken hoor, die met Stephen Fry
Altijd leuk!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Yes dit zijn gelukkig gewoon norrmale in New Hampshire, volgende week wel weer zon verdomde caucus in nevada (waar ook zelfde technologie wordt gebruikt als in iowa wat zo goed ging)
Daarna super tuesday
Ik vond het toneelstuk op zich heel tof om te zien, met de decors, special effects, etc. maar het verhaal is terecht heel erg gemixt ontvangen vind ik.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:51 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Kreeg alleen mee dat de fans er niet allemaal positief over waren
Ja, maar nog steeds niet gekekenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:49 schreef koffieleuk het volgende:
@:Meke ben je ook bekend met AVPM?
Ik ook, daarom heb ik het na 1 seizoen niet verder gekeken, wat een walgelijk slechte serie.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat laatste is wel echt zo trouwensIk gun al die overvallers een verschrikkelijk einde!
Je denkt dat Trump gaat winnen?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Altijd leuk!
Wel allemaal voor niks, vrees ik
Ja, maar dat is toch anders denk ikquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:50 schreef Strani het volgende:
Ik geloof dat ik ook voor Voldemort ben. Net als dat ik voor de politie ben in Casa de Papel.
Ik zal even zoekenquote:
Oke, dan ga ik niets spoilenquote:
Ik welquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:50 schreef Aoibhin het volgende:
Hebben jullie ook The Cursed Child gelezen?
Ik niet, wel toneelstuk gezien, maar dat verhaal is echt weird
Ik heb wel alles gekeken maar me ook heel vaak geërgerd hoor. Vooral aan Tokyo. Wát een ***wijf.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ook, daarom heb ik het na 1 seizoen niet verder gekeken, wat een walgelijk slechte serie.
Dit is wel een beetje de vergelijking en de reden voor mn gifjequote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch anders denk ik![]()
Of was je ook voor Hitler in WO2? Dan ben je denk ik ook wel team Voldie
Ja, ik denk het echt. Er is weinig reden om aan te nemen dat dat niet zo is, met de sterke economie.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je denkt dat Trump gaat winnen?
Oh stoppen na een hoofdstuk lijkt me niet zo moeilijk (zeg ik nu)quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, dan moet je zelf knippen en plakken![]()
Of steeds stopzetten als er een hoofdstuk voorbij is, maar dat leek me te irritant
Nee, in WO2 was ik net als de rest van Nederland natuurlijk neutraalquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch anders denk ik![]()
Of was je ook voor Hitler in WO2? Dan ben je denk ik ook wel team Voldie
Is gewoon hatelijk hoe dit schijnbaar professionele overvallers moeten zijn maar ze zich constnat laten lijden door persoonlijke dingen, emoties, liefde dit dat.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb wel alles gekeken maar me ook heel vaak geërgerd hoor. Vooral aan Tokyo. Wát een ***wijf.
Hmmmm, ik was altijd heel erg overtuigd door de mid terms de polls etc dat hij het NIET ging worden.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, ik denk het echt. Er is weinig reden om aan te nemen dat dat niet zo is, met de sterke economie.
Das waarquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik welHet boek is ook raar
![]()
Maarja, wel weerHarry Potter
Haha, preciesquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is gewoon hatelijk hoe dit schijnbaar professionele overvallers moeten zijn maar ze zich constnat laten lijden door persoonlijke dingen, emoties, liefde dit dat.
Doe je maar lekker na je werk
Z'n ogen zijn groen als een pad op sterk waterquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zal even zoekenHij was nog wel op Youtube geplaatst toen, maar misschien dat hij er inmiddels vanaf is gehaald.
Dat was tijdens een Scavenger Hunt waar we allemaal kleine opdrachtjes moesten doen. Ik heb het gedicht van Ginny aan Harry uit boek 2 toen ook nog moeten rappen
Haha preciesquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje de vergelijking en de reden voor mn gifje
Toch wat anders dan voor de politie zijn
Ja wel irritant op de fiets en daar luister ik meestalquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh stoppen na een hoofdstuk lijkt me niet zo moeilijk (zeg ik nu)En anders spoel ik weer even terug
Dan ben je denk ik de Amerikaanse tovergemeentequote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, in WO2 was ik net als de rest van Nederland natuurlijk neutraal
Jaquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Z'n ogen zijn groen als een pad op sterk water
Nee, true, maar wel die wereldquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Das waarAl was die hele Harry Potter niet eens zo belangrijk in het verhaal
Ah, zo!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja wel irritant op de fiets en daar luister ik meestalNu loopt alles gewoon goed door
Je kan sowieso heel veel met die wereldquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, true, maar wel die wereld![]()
Maar hadden ze leukere/betere dingen mee kunnen doen
JAquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Snap wel dat Harry het zo awkward vond
Nee en ik denk ook dat flauwe acties als die van Pelosi die de speech van Trump doorscheurt ook allemaal niet helpen. Democraten zouden daar boven moeten staan, niet meedoen aan die kinderachtige spelletjes want hun kiezers houden daar niet zo van.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hmmmm, ik was altijd heel erg overtuigd door de mid terms de polls etc dat hij het NIET ging worden.
Maar recentelijk ben ik daar wel iets minder zeker van, doet het langzaam beter in de polls en zo'n fuck up als in iowa is ook niet goed voor de democraten.
Ja ik heb ook ruim 600 podcasts nu in mijn luisterlijstquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, zo!Nee dan werkt het niet inderdaad.
Wel mooi dat je alles zo geordend hebt
Jaaquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je kan sowieso heel veel met die wereldEcht heerlijk al die details
Ik blijf het voorbarig vinden en van de week werd er ook gezegd dat de media dit beeld soms ook pushed, maar dat het echt nog niet zo vanzelfsprekend is (zie ook dit). Laten we niet vergeten dat het een complete idioot blijft.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, ik denk het echt. Er is weinig reden om aan te nemen dat dat niet zo is, met de sterke economie.
Dat wel, maar ik heb niet zo'n vertrouwen in gemiddeld Amerika dat ze dat (h)erkennen.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik blijf het voorbarig vinden en van de week werd er ook gezegd dat de media dit beeld soms ook pushed, maar dat het echt nog niet zo vanzelfsprekend is (zie ook dit). Laten we niet vergeten dat het een complete idioot blijft.
Na yang, ben ik zelf wel echt sanders fan hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee en ik denk ook dat flauwe acties als die van Pelosi die de speech van Trump doorscheurt ook allemaal niet helpen. Democraten zouden daar boven moeten staan, niet meedoen aan die kinderachtige spelletjes want hun kiezers houden daar niet zo van.
Ik denk dat van de factoren die er voor zorgden dat Trump in 2016 won, er eigenlijk niet één echt is veranderd sinds toen. En daar komt nu dus die sterke economie bij. Dus ik verwacht op dit moment een grotere overwinning dan in 2016, tenzij er opeens een hele sterke democraat op komt zetten. Hopelijk geen Sanders want dan is het meteen gedaan.
Dumoulin toruwens niet op trainingskamp, nu al 1 vd meest slechte seizoensstarten en ze gaan al meestal niet zo goed bij hemquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik heb niet zo'n vertrouwen in gemiddeld Amerika dat ze dat (h)erkennen.
Maar ik help het je hopen natuurlijk!
Dat kleurenschema wat je hier laatst plaatstequote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik heb ook ruim 600 podcasts nu in mijn luisterlijst
Zou mooi zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Na yang, ben ik zelf wel echt sanders fan hoor
Nouja, veel mensen dachten dat zodra hij president zou worden hij ook meer presidential zou overkomen. Ik denk dat veel indepentends nu gaan kiezen voor de democraten. In 4 jaar zijn er ook veel bejaardjes die op hem stemden doodgegaan en demografie werkt steeds meer in het voordeel van de democraten.
Ja ik hoor het ook net, dat hij wat races over heeft geslagen. Ik heb 'm twee keer geïnterviewd. De vorige keer won hij een paar maanden later de Giro en de tweede keer was een paar weken geleden, dus ik vrees dat onze samenwerking is uitgewerktquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dumoulin toruwens niet op trainingskamp, nu al 1 vd meest slechte seizoensstarten en ze gaan al meestal niet zo goed bij hem
Ik ben iemand die nog wel heilig in peilingen gelooft en hij doet het in de peilingen 1 v 1 tegen trump heel goed gek genoeg.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou mooi zijn natuurlijk.
Sanders is mij persoon iets te links maar ik denk vooral dat hij de independents of de gematigde republikeinen onmogelijk meekrijgt, en die heb je inderdaad wel nodig.
Ja ik zeg niet dat je niet gelijk hebt hoor, het zou best kunnen, maar ik denk wel dat het dom is als ze daar ook zo denken en daar beginnen ze dan nu ook doorheen te prikken. Wat mij betreft meer dan terecht. Alles moet perfect zijn bij de democraten terwijl die idioot alles maar kan makenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik heb niet zo'n vertrouwen in gemiddeld Amerika dat ze dat (h)erkennen.
Maar ik help het je hopen natuurlijk!
Wel tof dat je hem interviewde, voor welke site?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik hoor het ook net, dat hij wat races over heeft geslagen. Ik heb 'm twee keer geïnterviewd. De vorige keer won hij een paar maanden later de Giro en de tweede keer was een paar weken geleden, dus ik vrees dat onze samenwerking is uitgewerkt
Toch betwijfel ik of ze dat ook echt zouden doen; dat ze niet liever toch maar op Biden of Bloomberg zouden stemmen om Trump uit het Witte Huis te krijgen.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ben iemand die nog wel heilig in peilingen gelooft en hij doet het in de peilingen 1 v 1 tegen trump heel goed gek genoeg.
Ik wil het namelijk ook andersom aan je stellen, gaan zeer progressieve mensen stemmen op een Biden, Bloomberg of Buttigieg die hier economisch niet ver van een VVD zouden staan.
Zo blijkt dat uit awt onderzoeken veel indeps of rechtsere democraten uiteindelijk wel liever op sanders dan trump stemmen, maar veel sanders/yang supporters net zo goed thuisblijven als dat ze op 1 van die 3 zouden stemmen.
Haha ja precies, volledig eens met je conclusie. Ik heb met de verkiezing van Trump alle respect voor de VS verloren, die zo nauwkeurig was hersteld tijdens acht jaar Obama.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik zeg niet dat je niet gelijk hebt hoor, het zou best kunnen, maar ik denk wel dat het dom is als ze daar ook zo denken en daar beginnen ze dan nu ook doorheen te prikken. Wat mij betreft meer dan terecht. Alles moet perfect zijn bij de democraten terwijl die idioot alles maar kan makenDat het er nog aan ligt wie de kandidaat gaat worden is eigenlijk al debiel.
Maar goed Amerika is dan ook een kutland.
Jep ik heb er al zin in! hahaquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Toch betwijfel ik of ze dat ook echt zouden doen; dat ze niet liever toch maar op Biden of Bloomberg zouden stemmen om Trump uit het Witte Huis te krijgen.
Nou ja, wordt sowieso vermakelijk!
Was leuk inderdaad. Vooral de eerste keer had ik echt even de tijd. De laatste keer was het samen met twee anderen. Ik heb je de site even ge-DM'd.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wel tof dat je hem interviewde, voor welke site?
Als de weg regelmatig versperd wordt door intervalacts wel natuurlijk.quote:
Opeens een huilende vrouw op de weg met een speech van 15 minuten over één of andere ziekte.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als de weg regelmatig versperd wordt door intervalacts wel natuurlijk.
Ja maar een deel daarvan ging over politiek hoor, de boog kan niet altijd gespannen zijnquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:11 schreef Guanabana het volgende:
Zo ik ben even weg en jullie hebben alweer een half topic volgepost
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:44 schreef Meke het volgende:
Wel Nederlands, dus als je net zo'n purist als @Guanabana bent moet ik je teleurstellen
Sanders te links? Links bestaat helemaal niet in de VSquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou mooi zijn natuurlijk.
Sanders is mij persoonlijk iets te links maar ik denk vooral dat hij de independents of de gematigde republikeinen onmogelijk meekrijgt, en die heb je inderdaad wel nodig.
Wijze woorden.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maar goed Amerika is dan ook een kutland.
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Opeens een huilende vrouw op de weg met een speech van 15 minuten over één of andere ziekte.
Heel onverstandig inderdaadquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:11 schreef Guanabana het volgende:
Nee let's not go there, waarom begin ik in godsnaam nu een politieke discussie voor het slapengaan
Ik heb mijn hele mening over Italië moeten bijstellen de afgelopen week.quote:
Jaquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat kleurenschema wat je hier laatst plaatste![]()
450 euro, dat is echt fantastisch!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:12 schreef skysherrif het volgende:
Even een random vraagje, wat vinden jullie hiervan en wat zou je ongeveer hiervoor moeten betalen?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heet jij Olaf? Want dan vind ik het een prachtig schilderij.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:12 schreef skysherrif het volgende:
Even een random vraagje, wat vinden jullie hiervan en wat zou je ongeveer hiervoor moeten betalen?
[ afbeelding ]
Het doet me denken aan de stijl van Caillebotte, van kunst en geld heb ik dan weer geen verstandquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:12 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
helaas niet!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Heet jij Olaf? Want dan vind ik het een prachtig schilderij.
Het is nagedaan van anton mauve, caillebotte ken ik niet eens opzoekenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het doet me denken aan de stijl van Caillebotte, van kunst en geld heb ik dan weer geen verstand
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:13 schreef Momo het volgende:
[..]
450 euro, dat is echt fantastisch!Deze grap snap ik niet denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Deze grap snap ik niet denk ik
Ik snap 'm ook nietquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:15 schreef Strani het volgende:
[..]Ik dacht dat elke FOK!ker deze grap snapt!
[..]
Opeens een huilende vrouw op de weg met een speech van 15 minuten over één of andere ziekte.
Ik ken wel leuke (matige) grap voor op een rommelmarkt!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit kan niet
Momo mag 'm wel zelf uitleggen want daar ben ik te lui voor.
Zelfs ik snap mquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit kan niet
Momo mag 'm wel zelf uitleggen want daar ben ik te lui voor.
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Voldemort, Voldemort ooeeeh Voldie Voldiemort
Hoe kijken jullie als HP fans eigenlijk naar dit soort theorieën, vraag ik me wel eens af.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
HARRY POTTER HARRY POTTER HARRY POTTER OEHHH
Klopt wel ja. Evolutie van de mens is in dat opzicht niet helemaal goed gegaan.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:18 schreef Strani het volgende:
Bij Op1 vanavond de vraag of het vrouwenlichaam wel geschikt is om te baren. Het lijkt erop dat de conclusie 'nee' is.
Dus dames, denk aan jullie anticonceptie!
Wel interessant, dat kijk ik morgen dan maar even terug.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:18 schreef Strani het volgende:
Bij Op1 vanavond de vraag of het vrouwenlichaam wel geschikt is om te baren. Het lijkt erop dat de conclusie 'nee' is.
En de verzameling referenties aan Kees Kankerkachel?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ken wel leuke (matige) grap voor op een rommelmarkt!
En Victor Reinier!
Hallo hallo politie!!! Dit is de brandweer!!!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ken wel leuke (matige) grap voor op een rommelmarkt!
En Victor Reinier!
En dat terwijl mensenbaby's eigenlijk al super-onderontwikkeld geboren wordenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:19 schreef I het volgende:
[..]
Klopt wel ja. Evolutie van de mens is in dat opzicht niet helemaal goed gegaan.
Ik heb geen anticonceptie nodigquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:18 schreef Strani het volgende:
Nee. Maar ik wil geen kinderen, dus ik neevolueer.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:19 schreef I het volgende:
[..]
Uiteraard! Boh, echt gruwelijk nat!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:20 schreef Strani het volgende:
[..]
En de verzameling referenties aan Kees Kankerkachel?
Geven ze ook nog alternatieve ideeën?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:18 schreef Strani het volgende:
Doet me ook denken aan een stukje van Theo Maassen:quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:19 schreef I het volgende:
[..]
Ik denk het. Dit was alleen de promo die ik heb gezien. Ze zeiden in elk geval dat de keizersnede meer gepromoot moet worden. Maar dat lijkt me voor je buik ook geen pretje.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wel interessant, dat kijk ik morgen dan maar even terug.
Qua dat het babyhoofd eigenlijk te groot is voor het bekken en dat het met teveel ellende gepaard gaat?
Ik vind die theorieën altijd heel interessant om te lezenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Hoe kijken jullie als HP fans eigenlijk naar dit soort theorieën, vraag ik me wel eens af.
Ben je er bekend mee, vind je het interessant, zit er wat in etc?
Of kijk je er liever gewoon niet naar![]()
Ja idd.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En dat terwijl mensenbaby's eigenlijk al super-onderontwikkeld geboren worden
Helaas, ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:22 schreef Fred_B het volgende:
Op1 is vanavond met de erbarmelijke Giovanca toch? Dan sla ik even over.
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee. Maar ik wil geen kinderen, dus ik neevolueer.
(Ik ga hier even patent op aanvragen)
Nou ja, de keizersnede dus. Maar zelf vind ik het niet krijgen van kinderen een nog beter alternatiefquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geven ze ook nog alternatieve ideeën?![]()
Want ik heb een beetje het gevoel dat we het voorlopig nog met barende vrouwen moeten stellen.
Ik krijg er trouwens als het goed is in augustus wel een achternichtje of -neefje bij.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, de keizersnede dus. Maar zelf vind ik het niet krijgen van kinderen een nog beter alternatief
'Uit hun moeder vallen'quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:22 schreef I het volgende:
[..]
Ja idd.Gaat in de dierenwereld toch echt iets praktischer. Dan mogen de baby's het allemaal zelf uitzoeken zodra ze uit hun moeder vallen.
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Doet me ook denken aan een stukje van Theo Maassen:
'De natuur had ook een wijde kut kunnen maken! Dat heeft de natuur niet gedaan, dankuwel lieve natuur.'
Ja, alleen ben ik niet van plan dat mijn hele leven vol te blijven houdenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, geheelonthouding is ook een vorm van anticonceptie
Aaah dat is ook echt het mooiste momentquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:34 schreef Meke het volgende:
Is dat dan een kind van je neef of nicht?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik krijg er trouwens als het goed is in augustus wel een achternichtje of -neefje bij.
Heb er gemengde gevoelens bij.
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik krijg er trouwens als het goed is in augustus wel een achternichtje of -neefje bij.
Heb er gemengde gevoelens bij.
Nee dat zou wel jammer zijnquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, alleen ben ik niet van plan dat mijn hele leven vol te blijven houden
Ja van mijn neef en zijn vrouw.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Is dat dan een kind van je neef of nicht?
Ik vind weer een baby'tje zien en vasthouden (als ik het kind uberhaupt ga zien dit keer) wel leukquote:
Ik heb het niet afgekeken, maar volgens mij is dit ongeveer canon hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Hoe kijken jullie als HP fans eigenlijk naar dit soort theorieën, vraag ik me wel eens af.
Ben je er bekend mee, vind je het interessant, zit er wat in etc?
Of kijk je er liever gewoon niet naar![]()
Wij gingen deze altijd in canon zingen op vakantie in Italie als we door een random oud dorp liepenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:44 schreef koffieleuk het volgende:
Ah okay. Goh, ik had dat eigenlijk nooit bedacht, dat dat dan achterneven/nichten zijn. In dat geval heb ik er twee. En dat is met 14 neven/nichten best weinig. Deel daarvan is wel minderjarig maar dat is geen excuus.quote:
Volgens mij ben ik die idd ook wel eens tegen gekomen.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind die theorieën altijd heel interessant om te lezenSommigen zijn echt heel erg vergezocht (Ron als tijdreizende Dumbledore
), maar heerlijk om over na te denken
![]()
Ik volg het Youtube kanaal TheSuperCarlinBrothers. Die hebben ook vaak van dat soort theorieën die ze bespreken (en soms zelf ook verzinnen).
Ja dat wordt vrij specifiek genoemd en ook dat de kans dat het marcel is vrijwel onmogelijk is (dat zegt perkamentus vgm?)quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb het niet afgekeken, maar volgens mij is dit ongeveer canon hoorGeloof dat het zelfs in de boeken wordt benoemd (maarja niet in de FILMS), dat het ook Neville kon zijn, maar dat Voldemort door zijn ouders te vermoorden Harry als z'n gelijke heeft aangemerkt
Dus San Remo is gewoon payback?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:28 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Wij gingen deze altijd in canon zingen op vakantie in Italie als we door een random oud dorp liepen![]()
![]()
.
Yup rare familie, die Italianen zijn nog steeds aan het bijkomen
Valt allemaal reuze mee joh. 't is voor die dieren een beetje alsof ze de dag daarvoor tien bananen en twee witte broden hebben gegeten.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
'Uit hun moeder vallen'Alsof die verder ook geen moeite hoeft te doen
Nouja, volgens mij wel dat Marcel het had kunnen zijn als Voldemort die ouders had vermoord zeg maarquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja dat wordt vrij specifiek genoemd en ook dat de kans dat het marcel is vrijwel onmogelijk is (dat zegt perkamentus vgm?)
Lijkt me ook niet altijd handig.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, de keizersnede dus. Maar zelf vind ik het niet krijgen van kinderen een nog beter alternatief
Ja volgens mij heb ik dat kanaal wel vaker tegengekomenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik die idd ook wel eens tegen gekomen.
Deze doet dus ook zoiets (film theorists, naam zegt het al), neemt ook nog wel eens een bekende theorie onder de loep. Hij heeft imo ook een van de beste filmpjes om uit te leggen waarom die "LotR the should fly on the eagles" theorie geen hout slaat.
En deze vond ik ook wel interessant, het idee dat Harry niet the chosen one is, maar een van de andere characters wel.
Ik denk het ja! We zullen volgend jaar met de gehele familie mee proberen te doen aan San Remo als goedmaker, met een nummer over Harry Potter. Komt goedquote:
Oh oh, wat heeft ze gedaan...quote:
Dat is sowieso een goede vraag!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet altijd handig.![]()
Als ik sommigen in NWS mag geloven (i know) staan we wederom aan de vooravond van een jarenlange pandemie waardoor de hele gezondheidszorg plat gaat en besmet wordt. Is het in zo'n situatie dan wel handig vrouwen te adviseren zich tot op het middenrif open te laten snijden?
quote:
Jij haalt tienen en jij hebt een absurde familie. Wat voor een monster ben jij!?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:33 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ik denk het ja! We zullen volgend jaar met de gehele familie mee proberen te doen aan San Remo als goedmaker, met een nummer over Harry Potter. Komt goed!
Ja kijk, dat soort dingen weet ik dan weer niet (boeken niet gelezen), daarom is het ook interessant om zo nu en dan de kijk van echte fans te hebben.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb het niet afgekeken, maar volgens mij is dit ongeveer canon hoorGeloof dat het zelfs in de boeken wordt benoemd (maarja niet in de FILMS), dat het ook Neville kon zijn, maar dat Voldemort door zijn ouders te vermoorden Harry als z'n gelijke heeft aangemerkt
Ik moest even de Engelse naam van zijn pad opzoeken, Trevor, dat zei me alsnog niksquote:
Ik heb ook altijd begrepen dat het zowel Harry als Neville kon zijn, maar dat Voldemort letterlijk Harry "uitkoos" en toen Lily en James is gaan vermoorden.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja, volgens mij wel dat Marcel het had kunnen zijn als Voldemort die ouders had vermoord zeg maarDoor die moord (omdat hij bang was dat Harry de chosen one was), wérd Harry de uitverkorene. Zo heb ik het in ieder geval altijd begrepen
Een van de raarste vertalingen blijf ik vinden:quote:
Ja, dat snap ikquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja kijk, dat soort dingen weet ik dan weer niet (boeken niet gelezen), daarom is het ook interessant om zo nu en dan de kijk van echte fans te hebben.
Nee die verdwijnt ook ineens na boek twee ofzo weerquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik moest even de Engelse naam van zijn pad opzoeken, Trevor, dat zei me alsnog niks![]()
Ja he, nu wil ik die hele show volgens jaar héél goed volgen!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:33 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ik denk het ja! We zullen volgend jaar met de gehele familie mee proberen te doen aan San Remo als goedmaker, met een nummer over Harry Potter. Komt goed!
Wel grappig om het meest stoere persoon op zweinstein de naam Kannewasser te gevenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een van de raarste vertalingen blijf ik vinden:
Cedric Diggory - Carlo Kannewasser
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja volgens mij heb ik dat kanaal wel vaker tegengekomenDie van de LotR eagles heb ik nog nooit gekeken; die zal ik eens opzoeken dan!
Ja preciesquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd begrepen dat het zowel Harry als Neville kon zijn, maar dat Voldemort letterlijk Harry "uitkoos" en toen Lily en James is gaan vermoorden.
Hij had Neville kunnen kiezen en zijn ouders kunnen vermoorden en dan was het lot van Harry gewisseld met dat van Neville. Dan waren Harry's ouders waarschijnlijk krankzinnig gemarteld. Al was Harry dan waarschijnlijk wel opgegroeid in de tovenaarswereld (dat hij dan bij Sirius kon wonen ofzo).
M A R T E N A S M O D O M V I L IJ Nquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gruzielementenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]Ja hou op.
Overigens, ik wil helemaal niet zeggen dat de vertaling slecht is of zo hè. Kijk sommige namen vind ik nu een beetje '' om te zien ofzo, maar vooral alle termen van dingen vind ik soms schitterend vertaald.
twitter:helpdeskert twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 22:22:13Soon to be alleenstaande moeder haalt geintje uit bij vader......
reageer retweet
De vertalingen zijn sowieso wel echt goed over het algemeenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]Ja hou op.
Overigens, ik wil helemaal niet zeggen dat de vertaling slecht is of zo hè. Kijk sommige namen vind ik nu een beetje '' om te zien ofzo, maar vooral alle termen van dingen vind ik soms schitterend vertaald.
One can't live while the other survivesquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:38 schreef skysherrif het volgende:
Volgens mij had het ook iets te maken met dat het harry moest zijn, omdat het in harries aard zou liggen dat hij niet op zou geven wraak te nemen op zijn ouders tot voldemort dood zou zijn.
Vandaar de: one cant live while the other lives (weet even niet precies meer hoe die zin ging)
Thanks!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hele filmpje is wel leuk, maar hij gaat echt op de theorie los vanaf 5:30 ongeveer.
Het WK zwerkbal gedeelte in harry potter boeken is 1 van mijn favoriete stukken welquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:39 schreef Meke het volgende:
Barto Krenck (Barty Crouch) vind ik ook mooi
Ohquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:38 schreef hole1988 het volgende:
twitter:helpdeskert twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 22:22:13Soon to be alleenstaande moeder haalt geintje uit bij vader...... [ link | afbeelding ] reageer retweet
Mijn vriend moest voor zijn werk een keer een Arabische voice-over onder een animatiefilmpje plaatsen en toen was het filmpje te kort (of de voice over te lang) omdat, in zijn woorden 'die Arabieren allemaal maar chabbela chabbela aan het lullen waren'.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:38 schreef Strani het volgende:
Ik hoor Arabisch op m'n TV. Je kan zeggen wat je wil van de regio of de mensen die er wonen danwel vandaan komen, maar die taal van ze blijft toch wel echt heel heel heel lelijk.
Daar waren ook een miljoen theorieën over, dat ze dan allebei dood zouden gaan. En dat de overlevende überhaupt niet kon sterven enzoquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:39 schreef Meke het volgende:
[..]
One can't live while the other survives
Ja precies. Maar de levens van Harry en Neville hadden er sowieso dan echt heel anders uitgezien.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja preciesZoiets verwacht ik ook, weet niet of hun lot dan zo letterlijk omgedraaid was, maar in ieder geval wel dat Harry de uitverkorene is omdat Voldie hem koos
Arabisch vind ik ook echt lelijk om te horenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:38 schreef Strani het volgende:
Ik hoor Arabisch op m'n TV. Je kan zeggen wat je wil van de regio of de mensen die er wonen danwel vandaan komen, maar die taal van ze blijft toch wel echt heel heel heel lelijk.
Jaaa met die Bulgaren die Droebel wijsmaken dat ze geen Engels kunnenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het WK zwerkbal gedeelte in harry potter boeken is 1 van mijn favoriete stukken wel
Die vind ik dan weer echt goed vertaald!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:38 schreef Meke het volgende:
[..]
M A R T E N A S M O D O M V I L IJ N
M IJ N N A A M I S V O L D E M O R T
Ja die vind ik ook gaafquote:
Die vind ik dan wel weer wat awkward ofzo...quote:
Ja, dat absoluut!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja precies. Maar de levens van Harry en Neville hadden er sowieso dan echt heel anders uitgezien.
O jaaaaaaaaquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Jaaa met die Bulgaren die Droebel wijsmaken dat ze geen Engels kunnen![]()
Dat is trouwens een volslagen belachelijke sport. Een hoop actie en iedereen geeft alles, maar als iemand dan dat kleine ding vangt ergens hoog in de lucht dan is alles verder voor niks geweest.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het WK zwerkbal gedeelte in harry potter boeken is 1 van mijn favoriete stukken wel
Ja er is ergens op internet zo'n lijstje dat je het in allemaal talen kunt zien, volgens mij heet 'ie in het Frans Elvis om Je Suis te kunnen makenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer echt goed vertaald!
Om zo'n anagram goed te vertalen en alsnog een echte naam eruit te krijgen vind ik echt knap
Hahaha, ik kan me best voorstellen dat dat een probleem kan zijn jaquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mijn vriend moest voor zijn werk een keer een Arabische voice-over onder een animatiefilmpje plaatsen en toen was het filmpje te kort (of de voice over te lang) omdat, in zijn woorden 'die Arabieren allemaal maar chabbela chabbela aan het lullen waren'.
![]()
Oh jaaaa die theorie dat Harry onsterfelijk isquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Daar waren ook een miljoen theorieën over, dat ze dan allebei dood zouden gaan. En dat de overlevende überhaupt niet kon sterven enzo
Oh nee, ik vind het juist mooiquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die vind ik dan wel weer wat awkward ofzo...
Wiebe Buddingh'quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:42 schreef skysherrif het volgende:
Goede pubquiz vraag, wie is de vertaler van harry potter
Vgm is het iets met budding?
Maar ook echt in de zelfde categorie lelijkheid?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Arabisch vind ik ook echt lelijk om te horenSpaans ook trouwens.
Het geld in HP slaat eigenlijk ook helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is trouwens een volslagen belachelijke sport. Een hoop actie en iedereen geeft alles, maar als iemand dan dat kleine ding vangt ergens hoog in de lucht dan is alles verder voor niks geweest.
Alsof je tijdens een voetbalwedstrijd ook per team één speler hebt die alle tribunes afloopt omdat er ergens onder een stoel een 'golden goal'-ticket ligt.
Aw, in zijn hartje gekrenkt.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar ook echt in de zelfde categorie lelijkheid?
Ik zal niet zeggen dat ik Spaans mooi vind, maar meer neutraal.
Voldemort die Elvis heetquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja er is ergens op internet zo'n lijstje dat je het in allemaal talen kunt zien, volgens mij heet 'ie in het Frans Elvis om Je Suis te kunnen maken
Je gaat bijna denken dat HP niet op waarheid en logica berust isquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het geld in HP slaat eigenlijk ook helemaal nergens op.
Een toverstok kost 7 galleons, maar alleen de onderdelen om een toverstok te maken kosten al meer
Misschien is slechts een zeer klein extract van een veer van feniks nodig om hem te maken?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het geld in HP slaat eigenlijk ook helemaal nergens op.
Een toverstok kost 7 galleons, maar alleen de onderdelen om een toverstok te maken kosten al meer
Nee Arabisch vind ik lelijkerquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar ook echt in de zelfde categorie lelijkheid?
Ik zal niet zeggen dat ik Spaans mooi vind, maar meer neutraal.
Ik zou heel erg geneigd zijn dat balletje te vangen en het niet te laten merken. Dan gewoon lekker toekijken hoe iedereen helemaal los gaat op elkaar, om een minuut voor tijd pas met dat gouden balletje te gaan zwaaien voor de instawin.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is trouwens een volslagen belachelijke sport. Een hoop actie en iedereen geeft alles, maar als iemand dan dat kleine ding vangt ergens hoog in de lucht dan is alles verder voor niks geweest.
Alsof je tijdens een voetbalwedstrijd ook per team één speler hebt die alle tribunes afloopt omdat er ergens onder een stoel een 'golden goal'-ticket ligt.
gekrencktquote:
OH RRLLYYY!?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Je gaat bijna denken dat HP niet op waarheid en logica berust is
Het is maar goed dat je geen Italiaans spreekt, want dan weet ik niet wat ik had gedaan.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:44 schreef Strani het volgende:
[..]Nog mazzel dat ik nooit Spaans op haar heb geprobeerd om indruk te maken
Ja Tom dan hèquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Voldemort die Elvis heet![]()
Ik kan me dat zo slecht voorstellen
Mark Neelstinquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:46 schreef Meke het volgende:
Tom Elvis Jedusor
Tom Sorvolo Ryddle
Tom Orvoloson Riddle
Tom Vorlost Riddle
Trevor Délgome
Tom Servolo Riddle
Mark Neelstin
Tom Marvoldo Riddle
Marten Asmodom Vilijn
Romeo G. Detlev, Jr.
![]()
Hm zou kunnenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Misschien is slechts een zeer klein extract van een veer van feniks nodig om hem te maken?
Je maakt geen indruk op me met Spaans neequote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:44 schreef Strani het volgende:
[..]Nog mazzel dat ik nooit Spaans op haar heb geprobeerd om indruk te maken
Volgens mij kan de snaai niet ongemerkt gevangen wordenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zou heel erg geneigd zijn dat balletje te vangen en het niet te laten merken. Dan gewoon lekker toekijken hoe iedereen helemaal los gaat op elkaar, om een minuut voor tijd pas met dat gouden balletje te gaan zwaaien voor de instawin.![]()
Ik zou waarschijnlijk niet zo lekker in het team liggen.![]()
Dat klopt inderdaad ja!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja er is ergens op internet zo'n lijstje dat je het in allemaal talen kunt zien, volgens mij heet 'ie in het Frans Elvis om Je Suis te kunnen maken
Ja daar heet 'ie Mrlakenstein blijkbaarquote:
NIETquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:47 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad ja!En toverstok = 'la baguette magique'. Serieus.
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zou heel erg geneigd zijn dat balletje te vangen en het niet te laten merken. Dan gewoon lekker toekijken hoe iedereen helemaal los gaat op elkaar, om een minuut voor tijd pas met dat gouden balletje te gaan zwaaien voor de instawin.![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je geen Italiaans spreekt, want dan weet ik niet wat ik had gedaan.
Bewijs.quote:
Ja precies, dan wacht je gewoon tot je je 170 punten achterstand hebt ingehaald, zodat je niet alsnog verliestquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar volgens mij is dat meteen op "magische" wijze duidelijk wanneer iemand de snitch heeft gevangen.
Anders zou een Seeker inderdaad makkelijk gewoon dat ding kunnen vangen en kunnen wachten tot het moment het meest gunstig is.
Trevorquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:46 schreef Meke het volgende:
Tom Elvis Jedusor
Tom Sorvolo Ryddle
Tom Orvoloson Riddle
Tom Vorlost Riddle
Trevor Délgome
Tom Servolo Riddle
Mark Neelstin
Tom Marvoldo Riddle
Marten Asmodom Vilijn
Romeo G. Detlev, Jr.
![]()
Nee daarom, bij jou hou ik het gewoon op Nederlandsquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je maakt geen indruk op me met Spaans nee
Zat er in de laatste film niet iets over Voldemort die de staf van een ander moest hebben omdat die van hem en die van Harry dezelfde kern hadden of zo? (wederom, boeken niet gelezen, maar meen me zoiets uit de film te herinneren)quote:
Het spel is pas afgelopen als hij is gevangen, dus 'een minuut voor tijd' bestaat nietquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ook als Fransoos moet dat toch grappig zijnquote:
Staat op de soundtrack!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:48 schreef skysherrif het volgende:
Had wel leuk geweest als de witte wieven ook echt nummers hadden uitgebracht
Nee toch? Ze zullen toch wel een tijdslimiet hebben? Waar is anders de rest van het spel uberhaupt goed voor?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het spel is pas afgelopen als hij is gevangen, dus 'een minuut voor tijd' bestaat niet
Haha inderdaadquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
TrevorEr is dus een taal waarin Voldy de naam heeft van Neville's pad
De langste duurde 3 maandenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het spel is pas afgelopen als hij is gevangen, dus 'een minuut voor tijd' bestaat niet
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zat er in de laatste film niet iets over Voldemort die de staf van een ander moest hebben omdat die van hem en die van Harry dezelfde kern hadden of zo? (wederom, boeken niet gelezen, maar meen me zoiets uit de film te herinneren)
Wat een pokkeballetje dan, daar is dan toch geen lol aan te beleven?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgens mij kan de snaai niet ongemerkt gevangen worden
Whaaaaquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:47 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad ja!En toverstok = 'la baguette magique'. Serieus.
Oh even checkenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:49 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Staat op de soundtrack!
bijvoorbeeld Do the Hippogriff, a song by Jason Buckle, Steve Claydon, Jarvis Cocker, Jonny Greenwood, Steve Mackey, Philip Selway on Spotify
-is al beantwoord-quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee toch? Ze zullen toch wel een tijdslimiet hebben? Waar is anders de rest van het spel uberhaupt goed voor?
Nee soms gaat het weken door.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee toch? Ze zullen toch wel een tijdslimiet hebben? Waar is anders de rest van het spel uberhaupt goed voor?
Niet dat dat werkt trouwensquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee daarom, bij jou hou ik het gewoon op Nederlands
Boh.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik begrijp wel meer Italiaans door m'n Spaanse kennis. Heeft dat al effect?
Neejoh, er zijn spellen van drie maanden geweest!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel, HONDERDVIJFTIG punten lol!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat een pokkeballetje dan, daar is dan toch geen lol aan te beleven?
quote:
Maar hoe leggen ze de rest van het spel dan uit? Waar doen ze het voor?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Neejoh, er zijn spellen van drie maanden geweest!
Tijd om 'Quidditch through the ages' eens te lezen
Moet je wel ook aan de boeken geloven @Strani, want:quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Neejoh, er zijn spellen van drie maanden geweest!
Tijd om 'Quidditch through the ages' eens te lezen
Ja, de staffen van Voldy en Harry bevatten allebei een veer van Fawkes (de feniks van Dumbledore) en zijn dus "tweelingtoverstaffen". Die kunnen elkaar dan niet overmeesteren.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zat er in de laatste film niet iets over Voldemort die de staf van een ander moest hebben omdat die van hem en die van Harry dezelfde kern hadden of zo? (wederom, boeken niet gelezen, maar meen me zoiets uit de film te herinneren)
Of mond!quote:
Neuh, daarom vraag ik het liever aan julliequote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Moet je wel ook aan de boeken geloven @:Strani, want:
"niet los van de Potter-boeken te lezen"
Nou, in de film wordt het min of meer gepresenteerd als een godwin, dus dat lijkt me op elk moment exact even gunstig te zijn. Het enige verschil zou zijn hoe veel lol de seeker heeft, maar dat is dus blijkbaar volledig generfed.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar volgens mij is dat meteen op "magische" wijze duidelijk wanneer iemand de snitch heeft gevangen.
Anders zou een Seeker inderdaad makkelijk gewoon dat ding kunnen vangen en kunnen wachten tot het moment het meest gunstig is.
[..]
I open at the close.quote:
Oh dat wordt me te ingewikkeld. Doe jij lekker je ding en ik waai wel gewoon een beetje met de winden meequote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat hangt er net van af wat mijn intentie is
Je kunt de slurken door de doelpalen gooien, voor tien punten per keer. Zo kun je dus toch winnen als je de snaai niet vangtquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:52 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Maar hoe leggen ze de rest van het spel dan uit? Waar doen ze het voor?
Ik leg het je met liefde uitquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Neuh, daarom vraag ik het liever aan jullie
#OpenUpquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
I open at the close.
Of nee wacht, hoe belachelijk is dat dan weer vertaald?
Jawel hoor, ik probeer huiselijk geweld in mijn dagelijks leven tot een minimum te beperken!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:53 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
Totaal geen respect voor slachtoffers van huiselijk geweld he, die Strani.
Ik open aan het eind?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
I open at the close.
Of nee wacht, hoe belachelijk is dat dan weer vertaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |