SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOK Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Dit zijn wel van die dingen waarbij ik me afvraag of zo'n pushmelding het Nederlandse volk goed doet.quote:
Lekker belangrijk ook. Zoveel Nederlanders die geen relatie hebben met Leontine, en als dat enorme aantal met eentje wordt opgehoogd is het ineens nieuwsquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit zijn wel van die dingen waarbij ik me afvraag of zo'n pushmelding het Nederlandse volk goed doet.
Ja, is niet toevallig hoor, heb altijd slaapproblemen als ik moet opstaan voor iets.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Vervelend, ook net nu!
Hopelijk gaat het toch nog een beetje vandaagSterkte!
Bedankt, tot 4 16 uur!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:59 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Dat is balen!! Succes vandaag. Moet je tot laat werken?
Thanks!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:07 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje![]()
Succes vandaag!
quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een eerste werkdag is natuurlijk altijd spannend. Ik duim voor je dat het hierna beter wordt
Want ik gelooooooof in Guaaaaaan
Er zit toekomst in je nieuwe baaaaaaan
Ja het ging ook wel oke uiteindelijk, er was (nog) niet zo heel veel te doen, maar was wel moequote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kut
Maar veel plezier en succes op je eerste werkdag, het gaat goedkomen
Langer zelfs, want ik hoef donderdag nog nietquote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:17 schreef Strani het volgende:
[..]Hopelijk valt het mee, en dan morgen een dag om bij te komen.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lekker daar houden die temperaturen, blij dat ik niet naast je zit.
We zijn inderdaad allemaal behoorlijk geschrokken. Families huilend aan de eettafel net.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit zijn wel van die dingen waarbij ik me afvraag of zo'n pushmelding het Nederlandse volk goed doet.
Daarom, en als je erover nadenkt geldt precies hetzelfde voor Marco.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Lekker belangrijk ook. Zoveel Nederlanders die geen relatie hebben met Leontine, en als dat enorme aantal met eentje wordt opgehoogd is het ineens nieuws
Werk je 's nachts?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, is niet toevallig hoor, heb altijd slaapproblemen als ik moet opstaan voor iets.
[..]
Bedankt, tot 4 uur!
[..]
Thanks!
[..]
[..]Thanks Timmie
[..]
Ja het ging ook wel oke uiteindelijk, er was (nog) niet zo heel veel te doen, maar was wel moe
[..]
Langer zelfs, want ik hoef donderdag nog niet
[..]
Hoewel ik gruwelijk nat (echt gruwelijk nat) geregend ben vandaag, dat was wel minder met die kou
Families? Heb je gasten?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
We zijn inderdaad allemaal behoorlijk geschrokken. Families huilend aan de eettafel net.
Dat valt nog mee. Hier loopt iedereen hysterisch huilend op straat.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
We zijn inderdaad allemaal behoorlijk geschrokken. Families huilend aan de eettafel net.
Mis ik iets?quote:
Hier zijn de Nederlandse café's direct gesloten toen het nieuws doorkwam. Zag nog een paar ouderen helemaal hysterisch, eentje was zelfs flauwgevallenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh ik dacht alquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mis ik iets?![]()
Oh ik bedoelde 16 uur natuurlijk, ben nu alweer een tijdje thuis.
En toch... Als je denkt dat er geen Hond in geïnteresseerd is, ik denk dat ik er misschien eentje kan noemenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Daarom, en als je erover nadenkt geldt precies hetzelfde voor Marco.
tof!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:17 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Via de officiele webshop, via shop.eurovision.tv
Het is dat hier geen vijver is, anders had ik het wel geweten!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat valt nog mee. Hier loopt iedereen hysterisch huilend op straat.
De eerste heeft zichzelf al verzopen in de vijver aan het eind van de straat.
In Disneyland ben ik 1x geweest en toen was ik heel klein. Dat hebben we toen wel gecombineerd met een bezoek aan de stad, maar dat was 1 dagje en ik kan me er ook niet heel veel meer van herinneren. Vorig jaar juni was dus voor de tweede keer en de stad zelf viel in ieder geval niet tegen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:12 schreef I het volgende:
[..]
Parijs lijkt me ook mooi ja, ik ben alleen in Disneyland geweest, en in een hotel daar vlakbijParijs zelf moet ik echt nog een keer zien.
![]()
Dat is sowieso lastig ja, het kan zo makkelijk een verkeerd beeld geven op het internet. Niet best dat het zo slecht geregeld was.Daar baal je dan wel flink van.
Ja, mijn laptop staat nu ook al aardig vol met van allesquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:12 schreef I het volgende:
Idd![]()
Heb ik ook wel hoor, maar meer omdat ik denk dat ik ze later misschien tóch nog wel mooi ga vinden.
Ik heb op een gegeven moment gewoon een grotere SD-kaart gekocht
en die leeg ik af en toe op m'n pc, en dan gooi ik alles over naar m'n Google Photo's account.
![]()
[ afbeelding ]
Ik ken ook nog niet alle functies op mijn camera![]()
Ja wel oke, wel leuke mensen op zich (hoewel het wel wat awkward is als je ineens tussen een groep nieuwe mensen zit/staat en je ergens voor het eerst bent, dan sta je soms een beetje te dralenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik dacht alIk ben heel erg digitaal ingesteld
Maar hoe ging het?
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niemand die gelooft dat die witte smurrie echt zonnebrandcrème is
Tja, ik had je al gewaarschuwdquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:36 schreef Strani het volgende:
*is terug maar heeft geen knappe vrouwelijke toeristen of Spaansen gevonden om in te smeren met zonnebrandcreme
Ja da's waar. Met een beetje mazzel ben je al heel binnenkort niet de nieuwste meerquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja wel oke, wel leuke mensen op zich (hoewel het wel wat awkward is als je ineens tussen een groep nieuwe mensen zit/staat en je ergens voor het eerst bent, dan sta je soms een beetje te dralen).
Het lijkt wel of jij vrouwen beter begrijpt dan ikquote:
Vandaar dat niemand zich door je wilde laten insmerenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier zijn de Nederlandse café's direct gesloten toen het nieuws doorkwam. Zag nog een paar ouderen helemaal hysterisch, eentje was zelfs flauwgevallen
Moest je ook koffie halen voor de rest?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:45 schreef Guanabana het volgende:
Dat zou ik op een meet ook veel doen denk ik, DRALEN.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Moest je ook koffie halen voor de rest?
Ik had ze ook moeten troosten, gemiste kansquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vandaar dat niemand zich door je wilde laten insmerenDie hebben wel iets anders aan hun hoofd nu.
Het schijnt (quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En toch... Als je denkt dat er geen Hond in geïnteresseerd is, ik denk dat ik er misschien eentje kan noemen
Ja hoor, op zich wel. Allemaal nogal nieuw natuurlijk, ook inhoudelijk, maar dat komt wel goed denk ik.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
GuanaAlles bij elkaar wel tevreden over je werkdag? Afgezien van de regen dan natuurlijk
En daarom zit er dus vaak een activiteit bijquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:45 schreef Guanabana het volgende:
Gelukkig!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja wel oke, wel leuke mensen op zich (hoewel het wel wat awkward is als je ineens tussen een groep nieuwe mensen zit/staat en je ergens voor het eerst bent, dan sta je soms een beetje te dralen).
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:45 schreef Guanabana het volgende:
Oh ja! Nu je het zegt voel ik de grondvesten nog schuddenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heel Nederland is natuurlijk geraakt door dit nieuws!
Ik schijn een vrouw te zíjnquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Het lijkt wel of jij vrouwen beter begrijpt dan ik
@:Hawaii_Tim hier had ik rekening mee gehouden! Het is meer olie dan creme eigenlijk.
Volgende keer moet je gewoon mij om advies vragenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had ze ook moeten troosten, gemiste kans
Nou ja, niet die oudere dames met die leren huiden van ze.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:51 schreef Em31 het volgende:
De relatie van Maan is ook net uit, zou wat zijn.
Dat wordt dan wel een hele during scheiding voor Marcoquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:51 schreef Em31 het volgende:
De relatie van Maan is ook net uit, zou wat zijn.
Ik nietquote:
Ga ik zeker doenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgende keer moet je gewoon mij om advies vragen
En werd er ook van je verwacht dat je meebetaalde aan het cadeau, net als Ross in Friends?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik niet
Nee, maar iemand van een andere afdeling was jarig en had taart, en dan sta/zit je ineens met nog veel meer mensen in een ruimte die elkaar allemaal kennen en weet ik allemaal niet wat de bedoeling is en handjes schudden en bleh
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:54 schreef Strani het volgende:
[..]
En werd er ook van je verwacht dat je meebetaalde aan het cadeau, net als Ross in Friends?
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]![]()
![]()
Friends-referenties![]()
![]()
Haha, nee dat gelukkig niet
Ik ben denk ik één van de weinigen op deze aarde die Ross één van de grappigsten vindt, in Friends.quote:
Ik ook!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben denk ik één van de weinigen op deze aarde die Ross één van de grappigsten vindt, in Friends.
Oh dat is dan wel net een vervelend moment jaquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik niet
Nee, maar iemand van een andere afdeling was jarig en had taart, en dan sta/zit je ineens met nog veel meer mensen in een ruimte die elkaar allemaal kennen en weet ik allemaal niet wat de bedoeling is en handjes schudden en bleh
Aan de andere kant heb je dan wel direct iedereen gehad en hoef je je daarna niet af te vragen of je iemand nou al wel of niet ontmoet hebt.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat is dan wel net een vervelend moment jaZou ik ook echt heel ongemakkelijk vinden.
Maar ik heb het overleefd en ben er sterker uitgekomenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat is dan wel net een vervelend moment jaZou ik ook echt heel ongemakkelijk vinden.
Ligt eraan of je je dan ook echt aan iedereen voorgesteld hebtquote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Aan de andere kant heb je dan wel direct iedereen gehad en hoef je je daarna niet af te vragen of je iemand nou al wel of niet ontmoet hebt.
That's the spirit!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar ik heb het overleefd en ben er sterker uitgekomen
Dit heb ik alvast ge-copy-pastequote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:05 schreef Guanabana het volgende:
Na dit durf ik ook wel een meet aan!!
Tot over 1.5 weekquote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:05 schreef Guanabana het volgende:
Na dit durf ik ook wel een meet aan!!
Klinkt heftig! Fijn dat het goed gegaan isquote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:12 schreef ato het volgende:
Vanmiddag hoorzitting gehad over de klacht van vreselijke client, ik ben neutraal geweest en af en toe gezegd tegen haar hoe vreselijk jammer is dat de communicatie zo gelopen is.
Ondanks al haar beledigingen, mij goed gehouden en mijn verhaal verteld. Mijn leidinggevende gaf mij fijne ondersteuning.
Gelukkig voorbij en god wat had ik zin in een wijn of zo daarna. Geëvalueerd met mijn leidinggevende, dat ik mij goed hield en mij liet niet leiden door emoties. Moest mij wel inhouden hoor af en toe.
Was ook niet fijn, vooral omdat het onterecht is en zij een paar collega's aan het huilen heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Klinkt heftig! Fijn dat het goed gegaan is
Goed gedaan ato. Hoe uitnodigend het ook is om iemand de waarheid te vertellen, in dit geval schiet je er niks mee op. Je kan altijd nog eens een zak poep tegen haar raam gooien als je ooit ergens anders werktquote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:12 schreef ato het volgende:
Vanmiddag hoorzitting gehad over de klacht van vreselijke client, ik ben neutraal geweest en af en toe gezegd tegen haar hoe vreselijk jammer is dat de communicatie zo gelopen is.
Ondanks al haar beledigingen, mij goed gehouden en mijn verhaal verteld. Mijn leidinggevende gaf mij fijne ondersteuning.
Gelukkig voorbij en god wat had ik zin in een wijn of zo daarna. Geëvalueerd met mijn leidinggevende, dat ik mij goed hield en mij liet niet leiden door emoties. Moest mij wel inhouden hoor af en toe.
Ohh wat fijn dat het goed is gegaan! Is er nu ook al een uitspraak of moet je daar nog op wachten?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:12 schreef ato het volgende:
Hahaha of nog erger. Maar nee dit ga ik lekker uit mijn hoofd zetten, streep erdoor heen en ik ga mijn aandacht besteden aan mijn overig leuke en gemotiveerde cliënten.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed gedaan ato. Hoe uitnodigend het ook is om iemand de waarheid te vertellen, in dit geval schiet je er niks mee op. Je kan altijd nog eens een zak poep tegen haar raam gooien als je ooit ergens anders werkt
Heel verstandigquote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:17 schreef ato het volgende:
[..]
Hahaha of nog erger. Maar nee dit ga ik lekker uit mijn hoofd zetten, streep erdoor heen en ik ga mijn aandacht besteden aan mijn overig leuke en gemotiveerde cliënten.
Over enkele weken komt er een soort van uitspraak met aanbevelingen, voor de organisatie.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh wat fijn dat het goed is gegaan! Is er nu ook al een uitspraak of moet je daar nog op wachten?
Wat fijn dat je leidinggevende achter je staat
Lief dank je.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Heel verstandig. Dan moet je maar denken dat die vrouw mazzel heeft dat ze er zo vanaf komt, en alleen maar omdat jij een beter mens bent dan zij.
Ahh ja dat is wel zonde dan, als je daar weinig meer van weet.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In Disneyland ben ik 1x geweest en toen was ik heel klein. Dat hebben we toen wel gecombineerd met een bezoek aan de stad, maar dat was 1 dagje en ik kan me er ook niet heel veel meer van herinneren. Vorig jaar juni was dus voor de tweede keer en de stad zelf viel in ieder geval niet tegen.![]()
Ja, als je de foto's van Booking bekijkt dan ziet het er allemaal prima uitMaar schijn bedriegt... Zo zie je maar dat je met foto's ook echt een vertekend beeld kan maken
![]()
Gelukkig zaten we in een leuk wijkje en daar was het 's avonds ook heerlijk om rond te lopen, dus was niet erg om dat appartement te ontvluchten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar hebben we gelukkig ook maar een nachtje gezeten. De omgeving was de moeite wel waardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar had ik dus ook last van, gelukkig heb ik nu 200gb online cloud-opslag, weet ik zeker dat ik het nóóit kwijtraakquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, mijn laptop staat nu ook al aardig vol met van allesVooral van reizen maak ik vaak veel foto's. Dan heb ik wel eens dat ik soms (wel dat ik de SIM-kaart bewaar) toch af en toe wat van mijn laptop af pleur, anders blijft er zo weinig ruimte over.
Kan ik veilig m'n pc opschonen achteraf.
![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:17 schreef ato het volgende:
[..]
Hahaha of nog erger. Maar nee dit ga ik lekker uit mijn hoofd zetten, streep erdoor heen en ik ga mijn aandacht besteden aan mijn overig leuke en gemotiveerde cliënten.
quote:
Hier kom je niet meer onderuit hoor!quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:12 schreef ato het volgende:
Echt wel! Had m voor m'n verjaardag gevraagd, en ik word er ook iedere keer weer blij vanquote:
Dan is de helft van de oudjes hier al met ESF-pensioen joh.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier kom je niet meer onderuit hoor!
Maar je hebt geen tijdslimiet gegeven, dus een meet over 60 jaar kan ook
Ik vind het echt heel knap van je dat je je zo goed hebt gehouden en dit zo hebt aangepaktquote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:12 schreef ato het volgende:
Op mijn sterfbedquote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou lieve schat dan wordt het in het hiernamaals.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:28 schreef ato het volgende:
[..]
Nou lieve schat dan wordt het in het hiernamaals.
Goed gedaan ato, knap gedaan!! Moeilijke situatie lijkt me.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:12 schreef ato het volgende:
Hahaha dank je.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:30 schreef Strani het volgende:
*geeft @:ato toch nog even een voodoo-pop van die vrouw. Een hele lelijke pop.
En dik ook.
ESF kent geen pensioen! Dat gaat zelfs na de dood gewoon door!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:27 schreef I het volgende:
[..]
Dan is de helft van de oudjes hier al met ESF-pensioen joh.
Eurovision Heavenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:28 schreef ato het volgende:
[..]
Nou lieve schat dan wordt het in het hiernamaals.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:30 schreef Strani het volgende:
*geeft @:ato toch nog even een voodoo-pop van die vrouw. Een hele lelijke pop.
En dik ook.
Wel goed dat je ook hand in eigen boezem hebt gestoken, maakt jou waarschijnlijk ook weer sympathiekerquote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:20 schreef ato het volgende:
[..]
Over enkele weken komt er een soort van uitspraak met aanbevelingen, voor de organisatie.
Ik zei bv wel eerlijk dat ik de huisbezoeken iets eerder gestructureerder had kunnen laten lopen, ondanks de stemmingwisselingen en onduidelijkheid (Mw brengt graag chaos). Dat ik hiervan geleerd heb.
Maar heeft geen gevolgen voor mij.
Ik heb er wel herinneringen aan hoor. Van dat ik op de Eiffeltoren stond enzo, en gewoon van wat rondlopen daar. Maar ik was echt nog heel klein (5 ofzo), dan heb je inderdaad niet echt meer heel levendige herinneringen aan van alles.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:21 schreef I het volgende:
[..]
Ahh ja dat is wel zonde dan, als je daar weinig meer van weet.Maar gelukkig viel Parijs je zelf niet tegen.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:21 schreef I het volgende:
Ja precies, heb ik in Noorwegen ook wel gemerkt bij hotels.
Waren we onderweg naar het volgende hotel, zagen we dit op internet:
[ afbeelding ]
Wij helemaal onder de indruk, wát een gaaf hotel.Wat blijkt nou, er zit nog een lelijk appartementencomplex achter, en dáár zijn de echte accommodaties.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar hebben we gelukkig ook maar een nachtje gezeten. De omgeving was de moeite wel waardNeeeee dit meen je niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Dat is wel echt bedrog zeg. Op zich kun je dat complex ook wel zien op de eerste foto, maar dan weet je niet dat het er ook echt onderdeel van is
Dat is zeker heel handig!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:21 schreef I het volgende:
Daar had ik dus ook last van, gelukkig heb ik nu 200gb online cloud-opslag, weet ik zeker dat ik het nóóit kwijtraakKan ik veilig m'n pc opschonen achteraf.
Ik red me nu op zich wel met foto's doorsluizen naar SIM-kaarten (heb ook echt al lang geen foto's genomen)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Gelukkig dat je het nu achter de rug hebt en dat je steun van je lg hebt. Maar wat goed van je dat je zo stevig in je schoenen staat, ik weet niet of ik wel zo rustig zou kunnen blijven!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:12 schreef ato het volgende:
Wat vervelend zeg, komt dat vaker voor dat de rechter eraan te pas moet komen? Gelukkig is het allemaal goed gekomenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:12 schreef ato het volgende:
Mensen vallen toch uiteindelijk wel meequote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar ik heb het overleefd en ben er sterker uitgekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Preview nieuwe single Nightwish, Floors stem klinkt goed.twitter:FloorJansen_ twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 10:00:003 more days left! Calling me excited is an understatement. See you all on Friday!#humannature #nightwish #newalbum #single #preorder https://t.co/AGXmS1NwXW reageer retweet
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:03 schreef Momo het volgende:
Preview nieuwe single Nightwish, Floors stem klinkt goed.twitter:FloorJansen_ twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 10:00:003 more days left! Calling me excited is an understatement. See you all on Friday!#humannature #nightwish #newalbum #single #preorder https://t.co/AGXmS1NwXW reageer retweet
Hier gaan weer dikke uithalen inzitten. Videoclip ook behoorlijk duur zo te zien, over invloed technologie op ons leven.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:04 schreef Meke het volgende:
@:Strani spreek je Ibiza eigenlijk uit als Ibitha of doen alleen stomme Engelsen dat?
Nee deze doen juist geen ZZ maar een meer een f, zoals in three, Ibitha, dus dan deden deze het wel goedquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:09 schreef Strani het volgende:
[..]M'n vrouw ergert zich elke keer kapot als een Brit 'Aibizzza' uitspreekt
Het is inderdaad gewoon Ibi*a hoe je het leest, en dan de 'z' op de Spaanse manier, als een soort 'f' maar dan met je tong en niet met je lippen.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is tevens de naam van mijn nieuwste erotische thriller.
Out of stockquote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:26 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Echt wel! Had m voor m'n verjaardag gevraagd, en ik word er ook iedere keer weer blij van. Heb ook zo'n netherlands-eurovisie sjaaltje, die hangt standaard in de woonkamer
.
Je kan maar ergens blij van worden toch!
Zekerquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee deze doen juist geen ZZ maar een meer een f, zoals in three, Ibitha, dus dan deden deze het wel goed![]()
Volgens mij is het voor Spanjaarden echt heel frustrerend hoe erg hun taal wordt verneuktMet dingen als de Venga boys enzo
Ik wilde hem al in gaan koppenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is tevens de naam van mijn nieuwste erotische thriller.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Jullie krijgen natuurlijk allemaal een gratis boek van me.
More like, out of mok.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:12 schreef Peter het volgende:
[..]
Out of stock
En hele hoge verzendkosten.. Dat moet beter kunnen
Oei, ik zie het ja. Evenveel verzendkosten bijna als dat dat ding kostquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:12 schreef Peter het volgende:
[..]
Out of stock
En hele hoge verzendkosten.. Dat moet beter kunnen
Haha dat is ook ergquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker
Okay, ja er zijn inderdaad veel verschillende manieren hoe vooral Britten de Spaanse taal verneukenVaak is de laatste 'a' van Ibiza ook een ramp.
Of Alicante, wat je gewoon uitspreekt zoals je het leest, wordt dan Ellikentee.
Hoe spreek je die naam uit dan? Nee-oes?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha dat is ook erg![]()
Het Spaanse uitwisselingsmeisje dat bij mijn zusje kwam heette NeusVast een hele normale naam in Spanje, maar hier wel bijzonder
Moeten de Spaanstaligen ook maar niet zo raar doen hoor!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:11 schreef Meke het volgende:
Volgens mij is het voor Spaanstaligen echt heel frustrerend hoe erg hun taal wordt verneukt Met dingen als de Venga boys enzo
Na 4 handen schakel ik inquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:16 schreef Aoibhin het volgende:
Wie gaat er zo ook mee San Remo'en?![]()
ESF / [2020] Italië: Sanremo 2020 #1
Jaquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:22 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Hoe spreek je die naam uit dan? Nee-oes?
Ja dat vond ik ook gekquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Moeten de Spaanstaligen ook maar niet zo raar doen hoor!
Ze schrijven ook 'jajaja' als ze 'hahaha' bedoelen
Haha, dat is wel apart als je dan een normale naam denkt te hebben, en in een andere taal is het ineens iets geksquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha dat is ook erg![]()
Het Spaanse uitwisselingsmeisje dat bij mijn zusje kwam heette NeusVast een hele normale naam in Spanje, maar hier wel bijzonder
quote:Uitdagend keek Anja hem aan, haar Spaanse loverboy. Juan heette hij, of misschien was het ook wel Diego of Rafael. Het maakte haar niet uit. Deze nacht maakte niks uit; alleen het moment telde. De gezichten van Anja en de Mediterraanse god kwamen langzaam dichterbij elkaar. De eerste aanraking... Nee, nog niet. Spanning. Afwachting... Ja! Nu wel. Een explosie van gevoel, vuur, passie. Spaanse passie waar Anja zo verschikkelijk lang naar verlangd had.
De zoen leek wel tien minuten te duren. De Iberische adonis keek Anja daarna glimlachend aan. "Laat je gaan," zei hij met een perfect en misschien zelfs licht overdreven Spaans accent. "Met je tong, niet met je lippen," voegde hij er met een knipoog aan toe.
De nacht was nog jong. De Spanjaard ook. Anja niet, maar zolang ze maar goed betaalde was dat geen probleem. Al die kwellende uren op de schrijfschool had ze weten te doorstaan omdat ze al die tijd wist wat ze met het geld zou doen. Of wie, dacht ze ondeugend. Haar Diego, of Juan of Rafael. Misschien was het ook wel José. Ja, dat zou het zijn: José, haar goddelijke Spanjaard, al was het maar voor één nacht.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha dat is ook erg![]()
Ahh, op die manier. Ja, dan zijn alleen echt speciale gebeurtenissen je meestal nog het meest bijgebleven.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb er wel herinneringen aan hoor. Van dat ik op de Eiffeltoren stond enzo, en gewoon van wat rondlopen daar. Maar ik was echt nog heel klein (5 ofzo), dan heb je inderdaad niet echt meer heel levendige herinneringen aan van alles.
Nou preciesquote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Neeeee dit meen je niet!Dat is wel echt bedrog zeg. Op zich kun je dat complex ook wel zien op de eerste foto, maar dan weet je niet dat het er ook echt onderdeel van is
Nóg wel, maar wacht maar, straks ben je weer helemaal into foto's maken en kom je ruimte tekort!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is zeker heel handig!Ik red me nu op zich wel met foto's doorsluizen naar SIM-kaarten (heb ook echt al lang geen foto's genomen)
Ik keek laatst de film Ibiza, echt verschrikkelijkquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:04 schreef Meke het volgende:
@:Strani spreek je Ibiza eigenlijk uit als Ibitha of doen alleen stomme Engelsen dat?
Ohquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik keek laatst de film Ibiza, echt verschrikkelijk
Zag later dat die film o.a. gemaakt is door Will Ferrell, dus dat belooft nog wat voor de Eurovision film.
Hahaquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha, dat is wel apart als je dan een normale naam denkt te hebben, en in een andere taal is het ineens iets geksNet zoals wij hier Joke hebben enzo.
Ik heb in Schotland een keer bijna overnacht in het Neuk Guest House. Toen dacht ik ook even 'ehhhh....'
Valencia inderdaadquote:
Ja in de kerstvakantie keek ik echt allemaal van die heerlijk simpele films, dus het is niet dat ik kwaliteit verwacht had, maar dit sloeg nergens opquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:29 schreef Strani het volgende:
[..]
OhIk denk dat ik die beiden maar oversla dan
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:26 schreef Strani het volgende:
De nacht was nog jong. De Spanjaard ook. Anja niet, maar zolang ze maar goed betaalde was dat geen probleem.
quote:De nacht was nog jong. De Spanjaard ook. Anja niet, maar zolang ze maar goed betaalde was dat geen probleem.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja in de kerstvakantie keek ik echt allemaal van die heerlijk simpele films, dus het is niet dat ik kwaliteit verwacht had, maar dit sloeg nergens op
Wat een domper danquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:27 schreef I het volgende:
Nou precies, ik had ook geen enkel besef dat dat er bij zou horen. Dan kom je daar aan, zie je dat het één gebouw is.
![]()
Dit zie ik inderdaad nog wel gebeuren jaquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:27 schreef I het volgende:
Nóg wel, maar wacht maar, straks ben je weer helemaal into foto's maken en kom je ruimte tekort!Of moet je stapels SD-kaarten kopen.
Dat vond ik vooral frustrerend tijdens online gamen vroegah. Kreeg je opeens ladingen "jajajajajajajajajajajaja" naar je toegegooid in chat.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Moeten de Spaanstaligen ook maar niet zo raar doen hoor!
Ze schrijven ook 'jajaja' als ze 'hahaha' bedoelen
Ook echt bewust?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha![]()
Eén van m'n beste vriendinnen is op 1 april jarig, ze was bijna Joke genoemd![]()
Ze lachen ook graag zo: XD (of dus XDDDD als het heel grappig is)quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:56 schreef I het volgende:
[..]
Dat vond ik vooral frustrerend tijdens online gamen vroegah. Kreeg je opeens ladingen "jajajajajajajajajajajaja" naar je toegegooid in chat.HOUDEENSOP
Zie hier Strani's eisenlijstje waar hij vanmiddag mee het dorp in ging, met de zonnebrandcreme in de andere handquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:36 schreef Strani het volgende:
[..]enige intellectuele uitdaging is wel prettig ja, hoewel soms een beetje simpel ook wel lekker is
Cheers!quote:
Je kent me al aardig, zie ik.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zie hier Strani's eisenlijstje waar hij vanmiddag mee het dorp in ging, met de zonnebrandcreme in de andere hand
Vind ik ook wel bij jou ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:36 schreef Strani het volgende:
[..]enige intellectuele uitdaging is wel prettig ja, hoewel soms een beetje simpel ook wel lekker is
Ik was niet bang voor Anjaquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hoeft eindelijk niet meer bang te zijn voor Anja dus nu kan ik echt all out
Dat typte ik vroeger ook altijdquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze lachen ook graag zo: XD (of dus XDDDD als het heel grappig is)
Daar zat het restaurant, en de receptie, en een lounge. Volgens mij had je daar nog wel een paar "exclusieve" hotelkamers, maar dat was natuurlijk weer gigantisch duur. En volgens mij ook heel oubollig ingericht.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat een domper danWant op die eerste foto zou je gewoon verwachten dat het een gebouw erachter is.
Wat zat er dan verder in dat mooie gebouw? Had dat überhaupt met het hotel te maken?
Ik heb alleen 1 keer in Wales gehad dat er op Booking een of ander heel leuke pub stond waar je ook echt heel mooie kamers achter had. Bij aankomst bleken dat twee heel dure speciale kamers te zijn en de "gewone" zaten in een gebouw ernaastAl waren dat verder alsnog heel leuke kamers, dus we klaagden verder niet. Maar was ook weer niet echt duidelijk aangegeven.
Ja, veel te vaak.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:02 schreef Guanabana het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat je te moe bent en dan juist niet kan slapen?
Heee dat is hier in de buurtquote:
Dat komt af en toe wel voor ja. Maar daarbij is het ook veel te vroeg voor je lichaam om al te gaan slapen. Dat ritme past zich niet zo snel aan.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:02 schreef Guanabana het volgende:
Of maar eens aan de vrouw, voor een beetje regelmaat in je leven!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:03 schreef I het volgende:
Ik ben gewoon m'n avondeten vergeten.
Nou, maar even koken dus.
Jaquote:
Haha maar ik had het ook nog niet geprobeerd hoor, ik was er alleen al in gaan liggen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat komt af en toe wel voor ja. Maar daarbij is het ook veel te vroeg voor je lichaam om al te gaan slapen. Dat ritme past zich niet zo snel aan.
quote:
><quote:
Misschien hebben de Spanjolen het wel van mij overgenomenquote:
Zou het? Ik zag dit zo'n beetje voor het eerst rond 2001. Was je toen al actief online?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien hebben de Spanjolen het wel van mij overgenomen
Met de computer in de boxquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou het? Ik zag dit zo'n beetje voor het eerst rond 2001. Was je toen al actief online?
Jaquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Heee dat is hier in de buurt![]()
![]()
Lekker bier?
Mooiquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jaeen of andere tripel. Van Othmar, volgens het glas waar het in zit
Ik probeer een pubquiz te slayenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Bier op dinsdagavond, wat zijn dat voor praktijken!
Nicequote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik probeer een pubquiz te slayenIn de pauze stond ik vermoedelijk tweede, dus ik maak nog kans!
Inderdaad een beetje hetzelfde dusquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:00 schreef I het volgende:
[..]
Daar zat het restaurant, en de receptie, en een lounge. Volgens mij had je daar nog wel een paar "exclusieve" hotelkamers, maar dat was natuurlijk weer gigantisch duur. En volgens mij ook heel oubollig ingericht.
Ahh, ja, beetje vergelijkbaar dus inderdaad.Onze kamers waren ook echt heel matig. We hebben wel geklaagd omdat het er ook nog eens gigantisch stonk, dus uiteindelijk wel een gratis upgrade gekregen naar een paar verdiepingen hoger, met moderner interieur.
Het was echt dramatisch.
Elke nacht zo'n beetjequote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:02 schreef Guanabana het volgende:
Klunsquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:03 schreef I het volgende:
Ik ben gewoon m'n avondeten vergeten.
Nou, maar even koken dus.
twitter:iamrofe twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 11:31:01The dating apps weren't working, so I bought a billboard and set up a website to stand out and try get a date.Help me out https://t.co/ddz5s5aTul #DateMark https://t.co/z4nBlA4v1X
reageer retweet
Ik was vroeg virtueel actief, maar gebruikte de xD echt nog wel tot 2009 ofzoquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou het? Ik zag dit zo'n beetje voor het eerst rond 2001. Was je toen al actief online?
quote:
Wowquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:16 schreef Peter het volgende:
twitter:iamrofe twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 11:31:01The dating apps weren't working, so I bought a billboard and set up a website to stand out and try get a date.Help me out https://t.co/ddz5s5aTul #DateMark https://t.co/z4nBlA4v1X[ afbeelding ] reageer retweet
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik was vroeg virtueel actief, maar gebruikte de xD echt nog wel tot 2009 ofzo
Wij echt pas laat hoor. Ik herinner me dat we in december 2002 internet ZONDER INBELVERBINDING kregenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kwam in 1997 'online', als 16-jarige. En ja, in zekere zin was ik toen al net zo als nu.
Jaja, probeer maar te doen alsof je stiekem nog heel jeugdig bentquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kwam in 1997 'online', als 16-jarige. En ja, in zekere zin was ik toen al net zo als nu.
^^quote:
-_-quote:
Vandaag soloquote:
Nee, ik was juist heel vroeg oud.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaja, probeer maar te doen alsof je stiekem nog heel jeugdig bent
Dat was het ookquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Wij echt pas laat hoor. Ik herinner me dat we in december 2002 internet ZONDER INBELVERBINDING kregenWát fantastisch
Gingen we naar de kerstmis (true story), kon ik MSN gewoon aan laten staan op afwezig, vond ik echt een belevenis toen joh
Oh noo, ik ga voor je duimen dat er heeeeeeeeel veel vragen komen over dingen die precies toevallig alleen jij weetquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vandaag soloalleen gaat het na de pauze een stuk minder
Is dat nou Comic Sans? *swipet billboard naar links*quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:16 schreef Peter het volgende:
twitter:iamrofe twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 11:31:01The dating apps weren't working, so I bought a billboard and set up a website to stand out and try get a date.Help me out https://t.co/ddz5s5aTul #DateMark https://t.co/z4nBlA4v1X[ afbeelding ] reageer retweet
Dat geloof ik nietquote:
Alsnog veel succes!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is dat nou Comic Sans? *swipet billboard naar links*
Je kan het! Ik gelooooooof in Tiiiiim!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik las dat er ook best wat heren hadden gereageerd, dat kan toch helemaal niet met Comic Sans MS? Homo's hebben smaak.. meestal.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is dat nou Comic Sans? *swipet billboard naar links*
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:29 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik las dat er ook best wat heren hadden gereageerd, dat kan toch helemaal niet met Comic Sans MS? Homo's hebben smaak.. meestal.
Dit ging echt PRECIES zoals ik het bedoeld hadquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:30 schreef Meke het volgende:
Dit soort dingen vond ik in de tijd dat internet opkwam ook echt fantastisch![]()
![]()
OOOOO OOOOO
OO OOO OOO OO
OO OOO OOO OO
OOO OOOO OOO
OOOOOO OO OOOOOO OOOOOO OO OOOOOO
OOOO OOOOO OOOO OOOO OOOOO OOOO
OOOOO VVVVVV VVVVVV OOOOO
VVVVVVVVVV VVVVVVVVVV
VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV
VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV
XXXXXX VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV XXXXXXX
XXXXXXXXXXX VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV XXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXX VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV XXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXXXXX VVVVVVVVVVVVVVVVVVVV XXXXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXXXXX VVVVVVVVVVVVVVVVVV XXXXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXXXXX XXVVVVVVVVVVVVVVVVXX XXXXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXXXXX XXXVVVVVVVVVVVVVVXXX XXXXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXX XXXX VVVVVVVVVVVV XXXX XXXXXXXXXXX
XXXXXXX XXXX VVVVVVVVVV XXXX XXXXXXX
XXXXXX XXXXXXXXXXXXXX VVVVVVVV XXXXXXXXXXXXXX XXXXXX
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX VVVVVV XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX VVVV XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XX XXXXX XXXXXXXXXXXX VV XXXXXXXXXXXX XXXXX XX
X X XX XXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXX XX X X
X XXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXX X
XXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXX XXXXXXXX XXXXXXXX XXXXXXX
XXXXXXX XXXXXXX XXXXXXX XXXXXXX
XXXXXXXXXXX XXXXXX XXXXXX XXXXXXXXXXX
XXXXXXXXX XXXXX XXXXX XXXXXXXXX
XXXX XXXXX XXXXX XXXX
XXX XXXXX XXXXX XXX
XXXX XXXX
Is dit iets dat mobiel niet werkt of snap ik het niet?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:30 schreef Meke het volgende:
Dit soort dingen vond ik in de tijd dat internet opkwam ook echt fantastisch![]()
![]()
*knip*
Nee het ging misquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is dit iets dat mobiel niet werkt of snap ik het niet?
Ah, zo!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:33 schreef Meke het volgende:
________________________OOOOO__________OOOOO
_______________________OO___OOO______OOO___OO
_______________________OO_____OOO__OOO_____OO
________________________OOO_____OOOO_____OOO
______OOOOOO__________OO__OOOOOO____OOOOOO__OO__________OOOOOO
___OOOO____OOOOO___OOOO______________________OOOO___OOOOO____OOOO
_______________OOOOO_____VVVVVV______VVVVVV_____OOOOO
_______________________VVVVVVVVVV__VVVVVVVVVV
_____________________VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV
_____________________VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV
________XXXXXX_______VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV______XXXXXXX
_____XXXXXXXXXXX______VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV______XXXXXXXXXXX
____XXXXXXXXXXXXX______VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV______XXXXXXXXXXXXX
___XXXXXXXXXXXXXXXX_____VVVVVVVVVVVVVVVVVVVV_____XXXXXXXXXXXXXXXX
___XXXXXXXXXXXXXXXX______VVVVVVVVVVVVVVVVVV______XXXXXXXXXXXXXXXX
___XXXXXXXXXXXXXXXX_____XXVVVVVVVVVVVVVVVVXX_____XXXXXXXXXXXXXXXX
____XXXXXXXXXXXXXXXX____XXXVVVVVVVVVVVVVVXXX____XXXXXXXXXXXXXXXX
_______XXXXXXXXXXX_____XXXX_VVVVVVVVVVVV_XXXX_____XXXXXXXXXXX
___________XXXXXXX____XXXX___VVVVVVVVVV___XXXX____XXXXXXX
____XXXXXX__XXXXXXXXXXXXXX____VVVVVVVV____XXXXXXXXXXXXXX__XXXXXX
__XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX_______VVVVVV_______XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
_XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX___________VVVV___________XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XX_XXXXX_XXXXXXXXXXXX____________VV____________XXXXXXXXXXXX_XXXXX_XX
X__X_XX__XXXXXXXXXXXX__________________________XXXXXXXXXXXX__XX_X__X
_____X__XXXXXXXXXXXX____________________________XXXXXXXXXXXX__X
_______XXXXXXXXXXXXX____________________________XXXXXXXXXXXXX
_______XXXXXXXXXXXXXX__________________________XXXXXXXXXXXXXX
_______XXXXXXXXXXXXXXX________________________XXXXXXXXXXXXXXX
________XXXXXXXXXXXXXXX______________________XXXXXXXXXXXXXXX
_______XXXXXXX__XXXXXXXX____________________XXXXXXXX__XXXXXXX
______XXXXXXX_____XXXXXXX__________________XXXXXXX_____XXXXXXX
_XXXXXXXXXXX________XXXXXX________________XXXXXX________XXXXXXXXXXX
_XXXXXXXXX___________XXXXX________________XXXXX___________XXXXXXXXX
_XXXX_________________XXXXX______________XXXXX_________________XXXX
__XXX__________________XXXXX____________XXXXX__________________XXX
________________________XXXX____________XXXX
Ja hij is nog steeds niet zo mooi als hoort hoorquote:
Jij ligt in bed, dus zeik nietquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:36 schreef Guanabana het volgende:
Ik krijg een scrollduim ervan. *ienie*
Daar staan wel meer mooie tussen!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja hij is nog steeds niet zo mooi als hoort hoor![]()
Het origineel staat hier : http://loveascii.com/hearts.html, bijna onderaan
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 | OOOOO OOOOO OO OOO OOO OO OO OOO OOO OO OOO OOOO OOO OOOOOO OO OOOOOO OOOOOO OO OOOOOO OOOO OOOOO OOOO OOOO OOOOO OOOO OOOOO VVVVVV VVVVVV OOOOO VVVVVVVVVV VVVVVVVVVV VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV XXXXXX VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV XXXXXXX XXXXXXXXXXX VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV XXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXX VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV XXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXX VVVVVVVVVVVVVVVVVVVV XXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXX VVVVVVVVVVVVVVVVVV XXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXX XXVVVVVVVVVVVVVVVVXX XXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXX XXXVVVVVVVVVVVVVVXXX XXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXX XXXX VVVVVVVVVVVV XXXX XXXXXXXXXXX XXXXXXX XXXX VVVVVVVVVV XXXX XXXXXXX XXXXXX XXXXXXXXXXXXXX VVVVVVVV XXXXXXXXXXXXXX XXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX VVVVVV XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX VVVV XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XX XXXXX XXXXXXXXXXXX VV XXXXXXXXXXXX XXXXX XX X X XX XXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXX XX X X X XXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXX X XXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXX XXXXXXXX XXXXXXXX XXXXXXX XXXXXXX XXXXXXX XXXXXXX XXXXXXX XXXXXXXXXXX XXXXXX XXXXXX XXXXXXXXXXX XXXXXXXXX XXXXX XXXXX XXXXXXXXX XXXX XXXXX XXXXX XXXX XXX XXXXX XXXXX XXX XXXX XXXX |
Mierenneukerquote:
Ja sowieso gaaf, echt bizar hoeveel tijd dat moet kosten om te makenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar staan wel meer mooie tussen!
Die hartjes tussen de computersEn die met de voetstapjes
Regel 34?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:43 schreef Peter het volgende:
Waarom moet ik gelijk weer aan ascii-pr0n denken?
Wellicht de reden dat die regel bestaatquote:
quote:
En na mijn post over de vele liefde las ik deze tweequote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
En na mijn post over de vele liefde las ik deze twee
Zelf proberen te maken?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja sowieso gaaf, echt bizar hoeveel tijd dat moet kosten om te maken![]()
Zocht er eigenlijk eentje van ESF, maar die kon ik niet vinden
Ik vermoed dat we dat resultaat eerder weten dan dat we het 3e San Remo nummer hebben gehoordquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat een liefde hierIk zet nog even door en laat het resultaat weten!
Jij ligt tenminste lekker comfortabelquote:
Ja, maar dat is Iquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
En na mijn post over de vele liefde las ik deze twee
Nahquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 | , .@@@@@@@ @@@ @@@@@@@@@@@ @@@@ @@@@****@@@@@@ .@@@ @@@********@@@@# @@@@ *@@@@@@@ #@@@@@@ @@@*********#@@@@ .@@@@ @@@@@@@@@@@ @@@@@@@@@@ @@@***********@@@@@ @@@@@@ #@@@@@@@@@@@@ @@@@*****@@@ @@************@@@@@ @@@@@@ @@@@@@@@@@@@@ @@@+*******@@@@**************@@@@ @@@@@@ @@@@@@@@@@ @@@#*********@@***************@@@@ .@@@@+ @@@@@@@+ @@@@**********@@***************@@@@+ #@@@ @@@@@@ @@@************#***************@@@@# @@@@# * @ .##. : @@@@***************************:@@@@* # +#: :# # @@@@ @@@ @@ ,@@@@@@@@@@ @@@@ @@@@****************: @@@@ @@ @@@@@@@@ @@@. @@#@@@ @@, @@@ @@@@ @@ @@@@@@@@@@@@@@+ ,@@@@@ @@@#*****. :@@@@ @@@ @@@@@@@@@@ @@@@ @@@@@@@ @@@ @@@@# *@@ @@@@ @@@ @@@@@@@@@@@@@@@@ @@@@@@ @@@ @@@@@ @@@ @@@@@@@@@@@ .@@@@ *@@@@@@ @@@@@@@@@@@ @@@ @@@@ @@@ @@@@@@@@ @@ @@@@@@@ ,@@@ @@@@@ @@@@ @@@@@@@@@@ @@@@ +@@@@@@ @@@@@@@@@@@@@ @@ *@@@@@@@@@ @@@@@ @@@. @@@@ ,@@ ,@@@@@,@@ *@@@ @@@@@ @@@@ @@@@@ .@@@@ @@@@@@@@ @@@@@@@@@@@@@@ @@@@@@@@@@@@@@@@@+ @@@@@ @@@@ @@@ @@@ @@@@@@ @@# #@@@ @@@@@ @@@@ @@@@ #@@@@ @@@@@@ @@@ @@@@@@ @@@@@@@ @@@@@@@@@@@@@@@@@ @@@@@ @@@@ @@@ @@@@ @@@@@ @@ +@@@ @@@@@, :@@@@ @@@ @@@@@ ,@@@@@ +@@ @@@@@ @@@@@ @@@@#*@@@@@@@@@+ @@@@ @@@@ @@@ @@@@@ @@@@@@ :@@ @@@, @@@@@ @@@@@ @@@@ @@@@@ @@@@@@ @@@ @@@@@ @@@@@ #@@@@@@@@ @@@@ @@@@ @@@ +@@@@@@ @@@@@ @@ @@@@ @@@@@ @@@@@ @@@@ @@@@@ @@@@@ @@ @@@@ @@@@@ @@@@@@@, @@@@ @@@@ @@@@@@@@@@@@ @@@@@ @@. @@@@ @@@@@* .@@@@+ @@@@@@@@* @@@@@ @@@@@@ @@@ @@@@ @@@@@ .@@@@@* @@@@ @@@@ ,@@@@@@@@@ @@@@ @@ @@@@, #@@@@@ @@@@@ @@@@@@@@@@ @@@@@ @@@@@ @@@ :@@@@ @@@@@ @@@@@ @@@@ *@@@@ @@@@@@ @@@@ @@ .@@@@ .****@@@@@ @@@@@ @@@@@@@ .@@@@ @@@@@ @@ @@@@@ @@@@@ @@@@@ @@@. @@@@@ @@@@@@@ @@@@ @@ @@@@@ :*************@@@@@ @@@@@ @@@@ @@@@@ @@@@, @@@ @@@@@ *@@@@ @@@@@ @@@ @@@@@ @@@@@@@@ @@@@ @@, *@@@@******************@@@@@ @@@@@ @@@@@ @@@@@ @@@@ @@@ @@@@@ .@@@@ @@@@ @@@ @@@@. @@@,@@@@@ @@@@ @@# @@@@@****************@@@@@ @@@@@ .@@@@@@ @@@@+ @@@@ @@@ @@@@@ @@@@ @@@@ .* @@@ @@@@@ @@@ @@@@@ @@@@ @@@ @@@@@**************@@@@@ @@@@# @@@@@@@ @@@@ @@@@ @@@ @@@@@ @@@@ @@@ @* @@@ @@@@@ @@@ @@@@ @@@@ @@@ @@@@@************@@@@@ @@@@ *@@@@@@@ @@@@ @@@@ @@@ @@@@ @@@@ @@# ,@@ @@@@ @@@@@, @@@ @@@@@ @@@@. @@@ @@@@@**********@@@@@ @@@@ @@@@@@@@ @@@@ @@@@ @@@@ @@@@ @@@@ @@ *@@@ @@@@@@@@@@ @@@ @@@@@ +@@@@ @@@@ @@@@@+*******@@@@# @@@ @@@@@@@ @@@ @@@@ @@@, @@@@ @@@@ :@@ @@@@@ @@@@@@@@@. @@@ @@@@ @@@@@ @@@@@ @@@@@@*****@@@@. @@@ +@@@@@@. @@@ @@@@# @@@@ ,@@@ #@@@ @@ @@@@@ #@@@@@@@@ @@ @@@@ +@@@@@@@@@@ @@@@@@****@@@ @@@ *@@@@@@ @@@ @@@@@@@@@@@, @@ @@@ @@ @@@@@@ @@@@@@@ @@ ,@@@ @@@@@@@@@ @@@@@**@@@ @@ ,@@@@@ @@* .@@@@@@@@@# @@ @@@ @@@ @@@@@@@@ @@@@@ @, *@@@ #@@@@@@ #@@@@@@@ @@ @@@@ ,@ @@@@@@@ @@ @@ @@@@*#@@@@@@@@@@ @. + +@@@ @# @@@@@ , @@@ # +@+ , @ @@@@@@@@@@@@@@. @@ #@@@ @* #@@@@@@@@@@@ .@ @@@@@@@. @@@ @@@ .@ *@ @@@ @@@, @@@ @. @ ,@@@@@@@ @@@@@@@ @@@ @@@@@@@@ @@@@@@ @@@@@@@ .@@ *@ @@@@@@@ .@@@@@@ #@@@@@@ @@ @ ,@@@@@@@ @@@@@@@ ,@@@@@. @@@@@@@@ @@ @ :@@ @@@ .@@@ *@ :@@ @ @@ @ @@ @@@ @@@ @ @@ @@ @@ @ @@ @@@ @@ @@ .@@@@ *@ @@ @@. @@ @@ @@@@ @ @@ @@ @@+ @@ @@@@# @@ @@ .@,@@,*@ @@ *@@@ @@ @@ @@ @#@@* @ @@ @@@@@@ ,@@@@. @@ :@@@@ @@ @@ .@, @@*@ @@ *@@@ @@ @@ @@ @# @@ @ @@ @@@@@@ #@@@* @@ @@ @@ @@ .@, @@@ @@ @@ @@@ @@+ @@ @# @@@ @@ @@ @@ @@ @@# ,@@ @@@ *@@, .@, @@@ @@@ ,@@ @@@ .@@ @@@ :@@# @# *@@ @@ @@,,,,, @@. *@@ @@ @@@@@ @@@@@. .@, @@ ,@@@@@@ @@@@@# @@@@@# @# @@ @@ @@@@@@@ #@@@@@ @@ @@@@* @@@@ @@@@@@ @@@@@@ @@@@@ @@@@ @@@@+ @ @, @ @@@ @@@ .@@. @@@ @ ,# @ @ @ @ # * @ @ @ @@ @@ @ @ @ @ @ ,# @ @ @ @ @ @ # @ @ # * , @ * # @ @ @ @, @ @ @ # @ @ @ @ @ @ @ @ @@@@+ * @ @ @ @ @ @ :,@ , @ @ @ @ @ @ @@@@ @ * @ @ # @@@* @ @ @ # @ @# , @, @ @ @ @ @ @ :+ .: @ @ @ # * @ @ @ @####@ @ , @ @ @ @ @ @ @ @ @* @+ @ @ # * @ @ @@ @ , @ , @ @ @ @ @ @ . . @* , , ..... , . ,,, , . . , ..... +@ ..... @+ |
Ik verwacht het binnen 10 minuten te wetenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vermoed dat we dat resultaat eerder weten dan dat we het 3e San Remo nummer hebben gehoord
Een beetje kleur was zeker weer te veel gevraagd?quote:
Wat had je erop? Kaas? Jam? Nutella? T-bone steak? Marmite?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:09 schreef Strani het volgende:
Zo, mijn rijstwafels zijn ook weer achter de huig gefrommeld voor vandaag.
Mierenneukerquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een beetje kleur was zeker weer te veel gevraagd?
Sosooooquote:
He kak, het 3e nummer is ook nog eens echt al geweest nuquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik verwacht het binnen 10 minuten te wetenVolgens eigen telling kom ik in de buurt van de 50 punten van de mogelijke 80. Ik denk niet genoeg om te winnen, maar ook zeker niet laatste
Trusten!quote:
Kon dat maarquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een beetje kleur was zeker weer te veel gevraagd?
Waar heb je die vandaan geplukt? Ik geloof het niet als je zegt dat je die zelf hebt gemaaktquote:
Primaquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Derde geworden met 54,5 punten. Nummer 2 had 55, nummer 1 58,5
Tevreden
Toch goedquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tevreden
Ja, dat wordt zo langzamerhand wel 'ns tijd hè.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Of maar eens aan de vrouw, voor een beetje regelmaat in je leven!
Meer dan! Met wat twijfelgevallen goed gokken had er nog iets meer in gezeten, maar dan nog was winnen lastig geworden.quote:
Dat scheelt dan nog ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Inderdaad een beetje hetzelfde dusAl hadden wij alsnog wel leuke hotelkamers, alleen wat anders dan we ons hadden voorgesteld (apart gebouw).
Uhhh nee stank, dat is wel een goede reden om te klagen jaEn gelukkig zaten jullie er niet lang.
Tijdens diezelfde vakantie in Wales hadden we ook nog even in een spookkasteel overnacht, en toen deden opeens de lichten heel raar (aan- en uit flikkeren, deuren die gingen klapperen). Toen kregen we ook een upgrade naar een véél mooiere andere kamer voor dezelfde prijsAls het de spoken waren, dan waren ze wel dankbaar
Wat eet jij langzaamquote:
Netjes!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tevreden
Geen pushmelding gehad?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
Even bijkomen van het shownieuws van vandaag...
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan geplukt? Ik geloof het niet als je zegt dat je die zelf hebt gemaakt
Netjesquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tevreden
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als ik halverwege was vertrokken was ik alsnog zesde geworden van de acht
Ik kreeg eerst een Boulevard pushbericht, dat vond ik logisch, maar toen ook de NOSquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geen pushmelding gehad?![]()
Jemig, wat moet dat dan een klap zijn...
Jaa haalloooo, ik heb net uitgebreid chili staan maken hoor.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat eet jij langzaam![]()
Wij hebben er al een halve Italiaanse show op zitten
Goed inderdaad om er dan gewoon meteen wat van te zeggenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:20 schreef I het volgende:
[..]
Dat scheelt dan nog ja.Alsnog wel zonde.
Ja, wat niet te harden.Muffe vieze putlucht. Blij dat ik daar direct even wat van zei waardoor we ergens anders terecht konden.
Da's wel creepy
Maar netjes dat je dan in zo'n veel betere kamer terecht komt
![]()
Een van de teams had in ronde 8 evenveel punten als in rondes 1 t/m 4 bij elkaarquote:
Jij bent dan online weer handig met programmeren enzoquote:
Normaal is het altijd kaas, smeerkaas, grillworst en weer smeerkaas. Maar vandaag ben ik even hélemaal los gegaan met kaas, smeerkaas, grillworst en ham.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat had je erop? Kaas? Jam? Nutella? T-bone steak? Marmite?
Ja jongen, wat gaan er hier aan doen?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:18 schreef I het volgende:
[..]
Ja, dat wordt zo langzamerhand wel 'ns tijd hè.
Ik heb ooit in Edinburgh een spokentocht gedaan. Volgens de gids had ik de neiging om steeds op de meest bespookte plek te staanquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Goed inderdaad om er dan gewoon meteen wat van te zeggenDan zet je ze ook gewoon voor het blok en daar win je uiteindelijk meer mee dan na afloop klagen.
Dat spookkasteel deden we bewustWe houden wel van griezeldingen, en was ook echt een mooi kasteel verder. Maar óf de medewerkers daar zitten bewust te fucken met de gasten óf het spookt daar gewoon echt. Er gebeurden echt onverklaarbare dingen ook (random windstoten als je gewoon binnen was ofzo).
Toevalligquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:22 schreef I het volgende:
[..]Die kwam ik net toevallig tegen na het zoeken op ascii gifjes.
Dit lijkt sterk op mijn ervaring vandaag met mijn poging vrouwen te vinden om in te smeren met zonnebrandcreme.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik vond het hilarisch. Andere deelnemers waren bijna aan het huilen
Hier van Nu.nl ookquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kreeg eerst een Boulevard pushbericht, dat vond ik logisch, maar toen ook de NOS_
Dat moest niet, dat deed je vrijwillig! Zowel het chili maken, als het kunstwerkje in elkaar flansen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:23 schreef I het volgende:
[..]
Jaa haalloooo, ik heb net uitgebreid chili staan maken hoor.En ik moest ondertussen ook nog eens een ESC ASCII kunstwerkje in elkaar flansen.
We wachten nog op een reactie van de minister-president.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier van Nu.nl ook![]()
Soms heb je van dat nieuws waarvan je denkt 'oké, ik snap dat het in de showbizzwereld wel wat oproept', maar echt meteen breaking news ook, doe normaal.![]()
Het stond ook bovenaan op Teletekst bij het nieuws
quote:
Ach, als het maar gezellig isquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een van de teams had in ronde 8 evenveel punten als in rondes 1 t/m 4 bij elkaar
Oh misschien was het bij mij ook wel NU.nl, dat vind ik al iets logischer dan de NOSquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier van Nu.nl ook![]()
Soms heb je van dat nieuws waarvan je denkt 'oké, ik snap dat het in de showbizzwereld wel wat oproept', maar echt meteen breaking news ook, doe normaal.![]()
Het stond ook bovenaan op Teletekst bij het nieuws
Dan lijkt mij er sprake van vals spel.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een van de teams had in ronde 8 evenveel punten als in rondes 1 t/m 4 bij elkaar
Ja precies.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Goed inderdaad om er dan gewoon meteen wat van te zeggenDan zet je ze ook gewoon voor het blok en daar win je uiteindelijk meer mee dan na afloop klagen.
Dat spookkasteel deden we bewustWe houden wel van griezeldingen, en was ook echt een mooi kasteel verder. Maar óf de medewerkers daar zitten bewust te fucken met de gasten óf het spookt daar gewoon echt. Er gebeurden echt onverklaarbare dingen ook (random windstoten als je gewoon binnen was ofzo).
Oefening baart kunst.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij bent dan online weer handig met programmeren enzo![]()
Dan ben ík altijd juist klunzig
Ik bevestig dit. Ik heb beide apps en alleen Nu.nl heeft zich hierbij schuldiggemaakt aan een push warning.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh misschien was het bij mij ook wel NU.nl, dat vind ik al iets logischer dan de NOS
Die vraag stel ik mezelf ook al een aantal jaar.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja jongen, wat gaan er hier aan doen?
Avonturierquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Normaal is het altijd kaas, smeerkaas, grillworst en weer smeerkaas. Maar vandaag ben ik even hélemaal los gegaan met kaas, smeerkaas, grillworst en ham.
Ik wil je wingman wel zijn, in elk geval digitaal.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:31 schreef I het volgende:
[..]
Die vraag stel ik mezelf ook al een aantal jaar.
Ja... ik besef het... afscheid nemen bestaat niet en de meeste dromen zijn bedrog maar... "dit was je leven" denk ik dan... Op je rug in gras terwijl je de maan aanschouwt in je IJslandse trui... vandaag is rood... niet de kleur van de liefde...quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geen pushmelding gehad?![]()
Jemig, wat moet dat dan een klap zijn...
Ach ja, je leert wel een hoop! En die kennis kan ik dan hier weer toepassen. Want uiteindelijk is het echte leven toch vooral oefenen voor de ESF-SC.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Avonturier![]()
Ik gun je wel even fijn bijkomen na al die blauwtjes die je vandaag liep
Nouja, ik móést wel eten. Dus dat was niet geheel vrijwillig.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat moest niet, dat deed je vrijwillig! Zowel het chili maken, als het kunstwerkje in elkaar flansen.
Ik heb er in Edinburgh meerdere gedaan! Spooktochtenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb ooit in Edinburgh een spokentocht gedaan. Volgens de gids had ik de neiging om steeds op de meest bespookte plek te staan
Ik vond het hilarisch. Andere deelnemers waren bijna aan het huilen
't is dat de vrijdag nog niet dichtbij is, anders had hij het vast en zeker in z'n persconferentie benoemd.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
We wachten nog op een reactie van de minister-president.
Gelukkig ben ik niet het eerste kind dan.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Daarom is het eerste kind zelden het mooiste.
Dat waardeer ik ten zeerste.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wil je wingman wel zijn, in elk geval digitaal.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
We woonden vroeger in een heel oud huis... daar hadden we ook tocht... geen spokentocht... maar toch...
Ja ik heb ook beide apps (en NRC en Volkskrant, dus als er echt iets gebeurd word ik om de oren geslagen met push meldingenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik bevestig dit. Ik heb beide apps en alleen Nu.nl heeft zich hierbij schuldiggemaakt aan een push warning.
Ik ben dus de uitzondering die deze regel bevestigdquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Daarom is het eerste kind zelden het mooiste.
Als 'ie niet zo breed was verdiende hij wel een plekje in de OPquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:33 schreef I het volgende:
[..]
Nouja, ik móést wel eten. Dus dat was niet geheel vrijwillig.En het voelde als een plicht om die ESCII te maken.
Nou kan ik wel direct instemmend reageren maar ben je wel de oudste? Want als je niet bent, dan ben ik natuurlijk enorm de klos.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben dus de uitzondering die deze regel bevestigd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |