Daar zat het restaurant, en de receptie, en een lounge. Volgens mij had je daar nog wel een paar "exclusieve" hotelkamers, maar dat was natuurlijk weer gigantisch duur. En volgens mij ook heel oubollig ingericht.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat een domper danWant op die eerste foto zou je gewoon verwachten dat het een gebouw erachter is.
Wat zat er dan verder in dat mooie gebouw? Had dat überhaupt met het hotel te maken?
Ik heb alleen 1 keer in Wales gehad dat er op Booking een of ander heel leuke pub stond waar je ook echt heel mooie kamers achter had. Bij aankomst bleken dat twee heel dure speciale kamers te zijn en de "gewone" zaten in een gebouw ernaastAl waren dat verder alsnog heel leuke kamers, dus we klaagden verder niet. Maar was ook weer niet echt duidelijk aangegeven.
Ja, veel te vaak.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:02 schreef Guanabana het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat je te moe bent en dan juist niet kan slapen?
Heee dat is hier in de buurtquote:
Dat komt af en toe wel voor ja. Maar daarbij is het ook veel te vroeg voor je lichaam om al te gaan slapen. Dat ritme past zich niet zo snel aan.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:02 schreef Guanabana het volgende:
Of maar eens aan de vrouw, voor een beetje regelmaat in je leven!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:03 schreef I het volgende:
Ik ben gewoon m'n avondeten vergeten.
Nou, maar even koken dus.
Jaquote:
Haha maar ik had het ook nog niet geprobeerd hoor, ik was er alleen al in gaan liggen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat komt af en toe wel voor ja. Maar daarbij is het ook veel te vroeg voor je lichaam om al te gaan slapen. Dat ritme past zich niet zo snel aan.
quote:
><quote:
Misschien hebben de Spanjolen het wel van mij overgenomenquote:
Zou het? Ik zag dit zo'n beetje voor het eerst rond 2001. Was je toen al actief online?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien hebben de Spanjolen het wel van mij overgenomen
Met de computer in de boxquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou het? Ik zag dit zo'n beetje voor het eerst rond 2001. Was je toen al actief online?
Jaquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Heee dat is hier in de buurt![]()
![]()
Lekker bier?
Mooiquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jaeen of andere tripel. Van Othmar, volgens het glas waar het in zit
Ik probeer een pubquiz te slayenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Bier op dinsdagavond, wat zijn dat voor praktijken!
Nicequote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik probeer een pubquiz te slayenIn de pauze stond ik vermoedelijk tweede, dus ik maak nog kans!
Inderdaad een beetje hetzelfde dusquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:00 schreef I het volgende:
[..]
Daar zat het restaurant, en de receptie, en een lounge. Volgens mij had je daar nog wel een paar "exclusieve" hotelkamers, maar dat was natuurlijk weer gigantisch duur. En volgens mij ook heel oubollig ingericht.
Ahh, ja, beetje vergelijkbaar dus inderdaad.Onze kamers waren ook echt heel matig. We hebben wel geklaagd omdat het er ook nog eens gigantisch stonk, dus uiteindelijk wel een gratis upgrade gekregen naar een paar verdiepingen hoger, met moderner interieur.
Het was echt dramatisch.
Elke nacht zo'n beetjequote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:02 schreef Guanabana het volgende:
Klunsquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:03 schreef I het volgende:
Ik ben gewoon m'n avondeten vergeten.
Nou, maar even koken dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |