Mensen vallen toch uiteindelijk wel meequote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar ik heb het overleefd en ben er sterker uitgekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Preview nieuwe single Nightwish, Floors stem klinkt goed.twitter:FloorJansen_ twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 10:00:003 more days left! Calling me excited is an understatement. See you all on Friday!#humannature #nightwish #newalbum #single #preorder https://t.co/AGXmS1NwXW reageer retweet

Klinkt goed!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:03 schreef Momo het volgende:
Preview nieuwe single Nightwish, Floors stem klinkt goed.twitter:FloorJansen_ twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 10:00:003 more days left! Calling me excited is an understatement. See you all on Friday!#humannature #nightwish #newalbum #single #preorder https://t.co/AGXmS1NwXW reageer retweet
Hier gaan weer dikke uithalen inzitten. Videoclip ook behoorlijk duur zo te zien, over invloed technologie op ons leven.

quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:04 schreef Meke het volgende:
@:Strani spreek je Ibiza eigenlijk uit als Ibitha of doen alleen stomme Engelsen dat?

Nee deze doen juist geen ZZ maar een meer een f, zoals in three, Ibitha, dus dan deden deze het wel goedquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:09 schreef Strani het volgende:
[..]M'n vrouw ergert zich elke keer kapot als een Brit 'Aibizzza' uitspreekt
Het is inderdaad gewoon Ibi*a hoe je het leest, en dan de 'z' op de Spaanse manier, als een soort 'f' maar dan met je tong en niet met je lippen.

quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is tevens de naam van mijn nieuwste erotische thriller.

Out of stockquote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:26 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Echt wel! Had m voor m'n verjaardag gevraagd, en ik word er ook iedere keer weer blij van. Heb ook zo'n netherlands-eurovisie sjaaltje, die hangt standaard in de woonkamer
.
Je kan maar ergens blij van worden toch!

Zekerquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee deze doen juist geen ZZ maar een meer een f, zoals in three, Ibitha, dus dan deden deze het wel goed![]()
Volgens mij is het voor Spanjaarden echt heel frustrerend hoe erg hun taal wordt verneuktMet dingen als de Venga boys enzo

Ik wilde hem al in gaan koppenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is tevens de naam van mijn nieuwste erotische thriller.

quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Jullie krijgen natuurlijk allemaal een gratis boek van me.

More like, out of mok.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:12 schreef Peter het volgende:
[..]
Out of stock
En hele hoge verzendkosten.. Dat moet beter kunnen

Oei, ik zie het ja. Evenveel verzendkosten bijna als dat dat ding kostquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:12 schreef Peter het volgende:
[..]
Out of stock
En hele hoge verzendkosten.. Dat moet beter kunnen

Haha dat is ook ergquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker
Okay, ja er zijn inderdaad veel verschillende manieren hoe vooral Britten de Spaanse taal verneukenVaak is de laatste 'a' van Ibiza ook een ramp.
Of Alicante, wat je gewoon uitspreekt zoals je het leest, wordt dan Ellikentee.

Hoe spreek je die naam uit dan? Nee-oes?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha dat is ook erg![]()
Het Spaanse uitwisselingsmeisje dat bij mijn zusje kwam heette NeusVast een hele normale naam in Spanje, maar hier wel bijzonder

Moeten de Spaanstaligen ook maar niet zo raar doen hoor!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:11 schreef Meke het volgende:
Volgens mij is het voor Spaanstaligen echt heel frustrerend hoe erg hun taal wordt verneukt Met dingen als de Venga boys enzo

Na 4 handen schakel ik inquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:16 schreef Aoibhin het volgende:
Wie gaat er zo ook mee San Remo'en?![]()
ESF / [2020] Italië: Sanremo 2020 #1

Jaquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:22 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Hoe spreek je die naam uit dan? Nee-oes?

Ja dat vond ik ook gekquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Moeten de Spaanstaligen ook maar niet zo raar doen hoor!
Ze schrijven ook 'jajaja' als ze 'hahaha' bedoelen

Haha, dat is wel apart als je dan een normale naam denkt te hebben, en in een andere taal is het ineens iets geksquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha dat is ook erg![]()
Het Spaanse uitwisselingsmeisje dat bij mijn zusje kwam heette NeusVast een hele normale naam in Spanje, maar hier wel bijzonder

quote:Uitdagend keek Anja hem aan, haar Spaanse loverboy. Juan heette hij, of misschien was het ook wel Diego of Rafael. Het maakte haar niet uit. Deze nacht maakte niks uit; alleen het moment telde. De gezichten van Anja en de Mediterraanse god kwamen langzaam dichterbij elkaar. De eerste aanraking... Nee, nog niet. Spanning. Afwachting... Ja! Nu wel. Een explosie van gevoel, vuur, passie. Spaanse passie waar Anja zo verschikkelijk lang naar verlangd had.
De zoen leek wel tien minuten te duren. De Iberische adonis keek Anja daarna glimlachend aan. "Laat je gaan," zei hij met een perfect en misschien zelfs licht overdreven Spaans accent. "Met je tong, niet met je lippen," voegde hij er met een knipoog aan toe.
De nacht was nog jong. De Spanjaard ook. Anja niet, maar zolang ze maar goed betaalde was dat geen probleem. Al die kwellende uren op de schrijfschool had ze weten te doorstaan omdat ze al die tijd wist wat ze met het geld zou doen. Of wie, dacht ze ondeugend. Haar Diego, of Juan of Rafael. Misschien was het ook wel José. Ja, dat zou het zijn: José, haar goddelijke Spanjaard, al was het maar voor één nacht.

quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha dat is ook erg![]()

Ahh, op die manier. Ja, dan zijn alleen echt speciale gebeurtenissen je meestal nog het meest bijgebleven.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb er wel herinneringen aan hoor. Van dat ik op de Eiffeltoren stond enzo, en gewoon van wat rondlopen daar. Maar ik was echt nog heel klein (5 ofzo), dan heb je inderdaad niet echt meer heel levendige herinneringen aan van alles.
Nou preciesquote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Neeeee dit meen je niet!Dat is wel echt bedrog zeg. Op zich kun je dat complex ook wel zien op de eerste foto, maar dan weet je niet dat het er ook echt onderdeel van is
Nóg wel, maar wacht maar, straks ben je weer helemaal into foto's maken en kom je ruimte tekort!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is zeker heel handig!Ik red me nu op zich wel met foto's doorsluizen naar SIM-kaarten (heb ook echt al lang geen foto's genomen)

Ik keek laatst de film Ibiza, echt verschrikkelijkquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:04 schreef Meke het volgende:
@:Strani spreek je Ibiza eigenlijk uit als Ibitha of doen alleen stomme Engelsen dat?

Ohquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik keek laatst de film Ibiza, echt verschrikkelijk
Zag later dat die film o.a. gemaakt is door Will Ferrell, dus dat belooft nog wat voor de Eurovision film.

Hahaquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha, dat is wel apart als je dan een normale naam denkt te hebben, en in een andere taal is het ineens iets geksNet zoals wij hier Joke hebben enzo.
Ik heb in Schotland een keer bijna overnacht in het Neuk Guest House. Toen dacht ik ook even 'ehhhh....'

Valencia inderdaadquote:

Ja in de kerstvakantie keek ik echt allemaal van die heerlijk simpele films, dus het is niet dat ik kwaliteit verwacht had, maar dit sloeg nergens opquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:29 schreef Strani het volgende:
[..]
OhIk denk dat ik die beiden maar oversla dan

quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:26 schreef Strani het volgende:
De nacht was nog jong. De Spanjaard ook. Anja niet, maar zolang ze maar goed betaalde was dat geen probleem.
quote:De nacht was nog jong. De Spanjaard ook. Anja niet, maar zolang ze maar goed betaalde was dat geen probleem.

quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja in de kerstvakantie keek ik echt allemaal van die heerlijk simpele films, dus het is niet dat ik kwaliteit verwacht had, maar dit sloeg nergens op

Wat een domper danquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:27 schreef I het volgende:
Nou precies, ik had ook geen enkel besef dat dat er bij zou horen. Dan kom je daar aan, zie je dat het één gebouw is.
![]()
Dit zie ik inderdaad nog wel gebeuren jaquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:27 schreef I het volgende:
Nóg wel, maar wacht maar, straks ben je weer helemaal into foto's maken en kom je ruimte tekort!Of moet je stapels SD-kaarten kopen.

Dat vond ik vooral frustrerend tijdens online gamen vroegah. Kreeg je opeens ladingen "jajajajajajajajajajajaja" naar je toegegooid in chat.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Moeten de Spaanstaligen ook maar niet zo raar doen hoor!
Ze schrijven ook 'jajaja' als ze 'hahaha' bedoelen

Ook echt bewust?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha![]()
Eén van m'n beste vriendinnen is op 1 april jarig, ze was bijna Joke genoemd![]()

Ze lachen ook graag zo: XD (of dus XDDDD als het heel grappig is)quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:56 schreef I het volgende:
[..]
Dat vond ik vooral frustrerend tijdens online gamen vroegah. Kreeg je opeens ladingen "jajajajajajajajajajajaja" naar je toegegooid in chat.HOUDEENSOP

Zie hier Strani's eisenlijstje waar hij vanmiddag mee het dorp in ging, met de zonnebrandcreme in de andere handquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:36 schreef Strani het volgende:
[..]enige intellectuele uitdaging is wel prettig ja, hoewel soms een beetje simpel ook wel lekker is

Cheers!quote:

Je kent me al aardig, zie ik.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zie hier Strani's eisenlijstje waar hij vanmiddag mee het dorp in ging, met de zonnebrandcreme in de andere hand

Vind ik ook wel bij jou ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:36 schreef Strani het volgende:
[..]enige intellectuele uitdaging is wel prettig ja, hoewel soms een beetje simpel ook wel lekker is

Ik was niet bang voor Anjaquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hoeft eindelijk niet meer bang te zijn voor Anja dus nu kan ik echt all out

Dat typte ik vroeger ook altijdquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze lachen ook graag zo: XD (of dus XDDDD als het heel grappig is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |