Mensen vallen toch uiteindelijk wel meequote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar ik heb het overleefd en ben er sterker uitgekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Preview nieuwe single Nightwish, Floors stem klinkt goed.twitter:FloorJansen_ twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 10:00:003 more days left! Calling me excited is an understatement. See you all on Friday!#humannature #nightwish #newalbum #single #preorder https://t.co/AGXmS1NwXW reageer retweet
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:03 schreef Momo het volgende:
Preview nieuwe single Nightwish, Floors stem klinkt goed.twitter:FloorJansen_ twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 10:00:003 more days left! Calling me excited is an understatement. See you all on Friday!#humannature #nightwish #newalbum #single #preorder https://t.co/AGXmS1NwXW reageer retweet
Hier gaan weer dikke uithalen inzitten. Videoclip ook behoorlijk duur zo te zien, over invloed technologie op ons leven.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:04 schreef Meke het volgende:
@:Strani spreek je Ibiza eigenlijk uit als Ibitha of doen alleen stomme Engelsen dat?
Nee deze doen juist geen ZZ maar een meer een f, zoals in three, Ibitha, dus dan deden deze het wel goedquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:09 schreef Strani het volgende:
[..]M'n vrouw ergert zich elke keer kapot als een Brit 'Aibizzza' uitspreekt
Het is inderdaad gewoon Ibi*a hoe je het leest, en dan de 'z' op de Spaanse manier, als een soort 'f' maar dan met je tong en niet met je lippen.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is tevens de naam van mijn nieuwste erotische thriller.
Out of stockquote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:26 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Echt wel! Had m voor m'n verjaardag gevraagd, en ik word er ook iedere keer weer blij van. Heb ook zo'n netherlands-eurovisie sjaaltje, die hangt standaard in de woonkamer
.
Je kan maar ergens blij van worden toch!
Zekerquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee deze doen juist geen ZZ maar een meer een f, zoals in three, Ibitha, dus dan deden deze het wel goed![]()
Volgens mij is het voor Spanjaarden echt heel frustrerend hoe erg hun taal wordt verneuktMet dingen als de Venga boys enzo
Ik wilde hem al in gaan koppenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is tevens de naam van mijn nieuwste erotische thriller.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Jullie krijgen natuurlijk allemaal een gratis boek van me.
More like, out of mok.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:12 schreef Peter het volgende:
[..]
Out of stock
En hele hoge verzendkosten.. Dat moet beter kunnen
Oei, ik zie het ja. Evenveel verzendkosten bijna als dat dat ding kostquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:12 schreef Peter het volgende:
[..]
Out of stock
En hele hoge verzendkosten.. Dat moet beter kunnen
Haha dat is ook ergquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker
Okay, ja er zijn inderdaad veel verschillende manieren hoe vooral Britten de Spaanse taal verneukenVaak is de laatste 'a' van Ibiza ook een ramp.
Of Alicante, wat je gewoon uitspreekt zoals je het leest, wordt dan Ellikentee.
Hoe spreek je die naam uit dan? Nee-oes?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha dat is ook erg![]()
Het Spaanse uitwisselingsmeisje dat bij mijn zusje kwam heette NeusVast een hele normale naam in Spanje, maar hier wel bijzonder
Moeten de Spaanstaligen ook maar niet zo raar doen hoor!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:11 schreef Meke het volgende:
Volgens mij is het voor Spaanstaligen echt heel frustrerend hoe erg hun taal wordt verneukt Met dingen als de Venga boys enzo
Na 4 handen schakel ik inquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:16 schreef Aoibhin het volgende:
Wie gaat er zo ook mee San Remo'en?![]()
ESF / [2020] Italië: Sanremo 2020 #1
Jaquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:22 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Hoe spreek je die naam uit dan? Nee-oes?
Ja dat vond ik ook gekquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Moeten de Spaanstaligen ook maar niet zo raar doen hoor!
Ze schrijven ook 'jajaja' als ze 'hahaha' bedoelen
Haha, dat is wel apart als je dan een normale naam denkt te hebben, en in een andere taal is het ineens iets geksquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha dat is ook erg![]()
Het Spaanse uitwisselingsmeisje dat bij mijn zusje kwam heette NeusVast een hele normale naam in Spanje, maar hier wel bijzonder
quote:Uitdagend keek Anja hem aan, haar Spaanse loverboy. Juan heette hij, of misschien was het ook wel Diego of Rafael. Het maakte haar niet uit. Deze nacht maakte niks uit; alleen het moment telde. De gezichten van Anja en de Mediterraanse god kwamen langzaam dichterbij elkaar. De eerste aanraking... Nee, nog niet. Spanning. Afwachting... Ja! Nu wel. Een explosie van gevoel, vuur, passie. Spaanse passie waar Anja zo verschikkelijk lang naar verlangd had.
De zoen leek wel tien minuten te duren. De Iberische adonis keek Anja daarna glimlachend aan. "Laat je gaan," zei hij met een perfect en misschien zelfs licht overdreven Spaans accent. "Met je tong, niet met je lippen," voegde hij er met een knipoog aan toe.
De nacht was nog jong. De Spanjaard ook. Anja niet, maar zolang ze maar goed betaalde was dat geen probleem. Al die kwellende uren op de schrijfschool had ze weten te doorstaan omdat ze al die tijd wist wat ze met het geld zou doen. Of wie, dacht ze ondeugend. Haar Diego, of Juan of Rafael. Misschien was het ook wel José. Ja, dat zou het zijn: José, haar goddelijke Spanjaard, al was het maar voor één nacht.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha dat is ook erg![]()
Ahh, op die manier. Ja, dan zijn alleen echt speciale gebeurtenissen je meestal nog het meest bijgebleven.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb er wel herinneringen aan hoor. Van dat ik op de Eiffeltoren stond enzo, en gewoon van wat rondlopen daar. Maar ik was echt nog heel klein (5 ofzo), dan heb je inderdaad niet echt meer heel levendige herinneringen aan van alles.
Nou preciesquote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Neeeee dit meen je niet!Dat is wel echt bedrog zeg. Op zich kun je dat complex ook wel zien op de eerste foto, maar dan weet je niet dat het er ook echt onderdeel van is
Nóg wel, maar wacht maar, straks ben je weer helemaal into foto's maken en kom je ruimte tekort!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is zeker heel handig!Ik red me nu op zich wel met foto's doorsluizen naar SIM-kaarten (heb ook echt al lang geen foto's genomen)
Ik keek laatst de film Ibiza, echt verschrikkelijkquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:04 schreef Meke het volgende:
@:Strani spreek je Ibiza eigenlijk uit als Ibitha of doen alleen stomme Engelsen dat?
Ohquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik keek laatst de film Ibiza, echt verschrikkelijk
Zag later dat die film o.a. gemaakt is door Will Ferrell, dus dat belooft nog wat voor de Eurovision film.
Hahaquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha, dat is wel apart als je dan een normale naam denkt te hebben, en in een andere taal is het ineens iets geksNet zoals wij hier Joke hebben enzo.
Ik heb in Schotland een keer bijna overnacht in het Neuk Guest House. Toen dacht ik ook even 'ehhhh....'
Valencia inderdaadquote:
Ja in de kerstvakantie keek ik echt allemaal van die heerlijk simpele films, dus het is niet dat ik kwaliteit verwacht had, maar dit sloeg nergens opquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:29 schreef Strani het volgende:
[..]
OhIk denk dat ik die beiden maar oversla dan
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:26 schreef Strani het volgende:
De nacht was nog jong. De Spanjaard ook. Anja niet, maar zolang ze maar goed betaalde was dat geen probleem.
quote:De nacht was nog jong. De Spanjaard ook. Anja niet, maar zolang ze maar goed betaalde was dat geen probleem.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja in de kerstvakantie keek ik echt allemaal van die heerlijk simpele films, dus het is niet dat ik kwaliteit verwacht had, maar dit sloeg nergens op
Wat een domper danquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:27 schreef I het volgende:
Nou precies, ik had ook geen enkel besef dat dat er bij zou horen. Dan kom je daar aan, zie je dat het één gebouw is.
![]()
Dit zie ik inderdaad nog wel gebeuren jaquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:27 schreef I het volgende:
Nóg wel, maar wacht maar, straks ben je weer helemaal into foto's maken en kom je ruimte tekort!Of moet je stapels SD-kaarten kopen.
Dat vond ik vooral frustrerend tijdens online gamen vroegah. Kreeg je opeens ladingen "jajajajajajajajajajajaja" naar je toegegooid in chat.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Moeten de Spaanstaligen ook maar niet zo raar doen hoor!
Ze schrijven ook 'jajaja' als ze 'hahaha' bedoelen
Ook echt bewust?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha![]()
Eén van m'n beste vriendinnen is op 1 april jarig, ze was bijna Joke genoemd![]()
Ze lachen ook graag zo: XD (of dus XDDDD als het heel grappig is)quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:56 schreef I het volgende:
[..]
Dat vond ik vooral frustrerend tijdens online gamen vroegah. Kreeg je opeens ladingen "jajajajajajajajajajajaja" naar je toegegooid in chat.HOUDEENSOP
Zie hier Strani's eisenlijstje waar hij vanmiddag mee het dorp in ging, met de zonnebrandcreme in de andere handquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:36 schreef Strani het volgende:
[..]enige intellectuele uitdaging is wel prettig ja, hoewel soms een beetje simpel ook wel lekker is
Cheers!quote:
Je kent me al aardig, zie ik.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zie hier Strani's eisenlijstje waar hij vanmiddag mee het dorp in ging, met de zonnebrandcreme in de andere hand
Vind ik ook wel bij jou ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:36 schreef Strani het volgende:
[..]enige intellectuele uitdaging is wel prettig ja, hoewel soms een beetje simpel ook wel lekker is
Ik was niet bang voor Anjaquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hoeft eindelijk niet meer bang te zijn voor Anja dus nu kan ik echt all out
Dat typte ik vroeger ook altijdquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze lachen ook graag zo: XD (of dus XDDDD als het heel grappig is)
Daar zat het restaurant, en de receptie, en een lounge. Volgens mij had je daar nog wel een paar "exclusieve" hotelkamers, maar dat was natuurlijk weer gigantisch duur. En volgens mij ook heel oubollig ingericht.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat een domper danWant op die eerste foto zou je gewoon verwachten dat het een gebouw erachter is.
Wat zat er dan verder in dat mooie gebouw? Had dat überhaupt met het hotel te maken?
Ik heb alleen 1 keer in Wales gehad dat er op Booking een of ander heel leuke pub stond waar je ook echt heel mooie kamers achter had. Bij aankomst bleken dat twee heel dure speciale kamers te zijn en de "gewone" zaten in een gebouw ernaastAl waren dat verder alsnog heel leuke kamers, dus we klaagden verder niet. Maar was ook weer niet echt duidelijk aangegeven.
Ja, veel te vaak.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:02 schreef Guanabana het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat je te moe bent en dan juist niet kan slapen?
Heee dat is hier in de buurtquote:
Dat komt af en toe wel voor ja. Maar daarbij is het ook veel te vroeg voor je lichaam om al te gaan slapen. Dat ritme past zich niet zo snel aan.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:02 schreef Guanabana het volgende:
Of maar eens aan de vrouw, voor een beetje regelmaat in je leven!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:03 schreef I het volgende:
Ik ben gewoon m'n avondeten vergeten.
Nou, maar even koken dus.
Jaquote:
Haha maar ik had het ook nog niet geprobeerd hoor, ik was er alleen al in gaan liggen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat komt af en toe wel voor ja. Maar daarbij is het ook veel te vroeg voor je lichaam om al te gaan slapen. Dat ritme past zich niet zo snel aan.
quote:
><quote:
Misschien hebben de Spanjolen het wel van mij overgenomenquote:
Zou het? Ik zag dit zo'n beetje voor het eerst rond 2001. Was je toen al actief online?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien hebben de Spanjolen het wel van mij overgenomen
Met de computer in de boxquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou het? Ik zag dit zo'n beetje voor het eerst rond 2001. Was je toen al actief online?
Jaquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Heee dat is hier in de buurt![]()
![]()
Lekker bier?
Mooiquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jaeen of andere tripel. Van Othmar, volgens het glas waar het in zit
Ik probeer een pubquiz te slayenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Bier op dinsdagavond, wat zijn dat voor praktijken!
Nicequote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik probeer een pubquiz te slayenIn de pauze stond ik vermoedelijk tweede, dus ik maak nog kans!
Inderdaad een beetje hetzelfde dusquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:00 schreef I het volgende:
[..]
Daar zat het restaurant, en de receptie, en een lounge. Volgens mij had je daar nog wel een paar "exclusieve" hotelkamers, maar dat was natuurlijk weer gigantisch duur. En volgens mij ook heel oubollig ingericht.
Ahh, ja, beetje vergelijkbaar dus inderdaad.Onze kamers waren ook echt heel matig. We hebben wel geklaagd omdat het er ook nog eens gigantisch stonk, dus uiteindelijk wel een gratis upgrade gekregen naar een paar verdiepingen hoger, met moderner interieur.
Het was echt dramatisch.
Elke nacht zo'n beetjequote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:02 schreef Guanabana het volgende:
Klunsquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:03 schreef I het volgende:
Ik ben gewoon m'n avondeten vergeten.
Nou, maar even koken dus.
twitter:iamrofe twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 11:31:01The dating apps weren't working, so I bought a billboard and set up a website to stand out and try get a date.Help me out https://t.co/ddz5s5aTul #DateMark https://t.co/z4nBlA4v1X
reageer retweet
Ik was vroeg virtueel actief, maar gebruikte de xD echt nog wel tot 2009 ofzoquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou het? Ik zag dit zo'n beetje voor het eerst rond 2001. Was je toen al actief online?
quote:
Wowquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:16 schreef Peter het volgende:
twitter:iamrofe twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 11:31:01The dating apps weren't working, so I bought a billboard and set up a website to stand out and try get a date.Help me out https://t.co/ddz5s5aTul #DateMark https://t.co/z4nBlA4v1X[ afbeelding ] reageer retweet
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik was vroeg virtueel actief, maar gebruikte de xD echt nog wel tot 2009 ofzo
Wij echt pas laat hoor. Ik herinner me dat we in december 2002 internet ZONDER INBELVERBINDING kregenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kwam in 1997 'online', als 16-jarige. En ja, in zekere zin was ik toen al net zo als nu.
Jaja, probeer maar te doen alsof je stiekem nog heel jeugdig bentquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kwam in 1997 'online', als 16-jarige. En ja, in zekere zin was ik toen al net zo als nu.
^^quote:
-_-quote:
Vandaag soloquote:
Nee, ik was juist heel vroeg oud.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaja, probeer maar te doen alsof je stiekem nog heel jeugdig bent
Dat was het ookquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Wij echt pas laat hoor. Ik herinner me dat we in december 2002 internet ZONDER INBELVERBINDING kregenWát fantastisch
Gingen we naar de kerstmis (true story), kon ik MSN gewoon aan laten staan op afwezig, vond ik echt een belevenis toen joh
Oh noo, ik ga voor je duimen dat er heeeeeeeeel veel vragen komen over dingen die precies toevallig alleen jij weetquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vandaag soloalleen gaat het na de pauze een stuk minder
Is dat nou Comic Sans? *swipet billboard naar links*quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:16 schreef Peter het volgende:
twitter:iamrofe twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 11:31:01The dating apps weren't working, so I bought a billboard and set up a website to stand out and try get a date.Help me out https://t.co/ddz5s5aTul #DateMark https://t.co/z4nBlA4v1X[ afbeelding ] reageer retweet
Dat geloof ik nietquote:
Alsnog veel succes!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is dat nou Comic Sans? *swipet billboard naar links*
Je kan het! Ik gelooooooof in Tiiiiim!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik las dat er ook best wat heren hadden gereageerd, dat kan toch helemaal niet met Comic Sans MS? Homo's hebben smaak.. meestal.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is dat nou Comic Sans? *swipet billboard naar links*
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:29 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik las dat er ook best wat heren hadden gereageerd, dat kan toch helemaal niet met Comic Sans MS? Homo's hebben smaak.. meestal.
Dit ging echt PRECIES zoals ik het bedoeld hadquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:30 schreef Meke het volgende:
Dit soort dingen vond ik in de tijd dat internet opkwam ook echt fantastisch![]()
![]()
OOOOO OOOOO
OO OOO OOO OO
OO OOO OOO OO
OOO OOOO OOO
OOOOOO OO OOOOOO OOOOOO OO OOOOOO
OOOO OOOOO OOOO OOOO OOOOO OOOO
OOOOO VVVVVV VVVVVV OOOOO
VVVVVVVVVV VVVVVVVVVV
VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV
VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV
XXXXXX VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV XXXXXXX
XXXXXXXXXXX VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV XXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXX VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV XXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXXXXX VVVVVVVVVVVVVVVVVVVV XXXXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXXXXX VVVVVVVVVVVVVVVVVV XXXXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXXXXX XXVVVVVVVVVVVVVVVVXX XXXXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXXXXX XXXVVVVVVVVVVVVVVXXX XXXXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXX XXXX VVVVVVVVVVVV XXXX XXXXXXXXXXX
XXXXXXX XXXX VVVVVVVVVV XXXX XXXXXXX
XXXXXX XXXXXXXXXXXXXX VVVVVVVV XXXXXXXXXXXXXX XXXXXX
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX VVVVVV XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX VVVV XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XX XXXXX XXXXXXXXXXXX VV XXXXXXXXXXXX XXXXX XX
X X XX XXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXX XX X X
X XXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXX X
XXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXX XXXXXXXX XXXXXXXX XXXXXXX
XXXXXXX XXXXXXX XXXXXXX XXXXXXX
XXXXXXXXXXX XXXXXX XXXXXX XXXXXXXXXXX
XXXXXXXXX XXXXX XXXXX XXXXXXXXX
XXXX XXXXX XXXXX XXXX
XXX XXXXX XXXXX XXX
XXXX XXXX
Is dit iets dat mobiel niet werkt of snap ik het niet?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:30 schreef Meke het volgende:
Dit soort dingen vond ik in de tijd dat internet opkwam ook echt fantastisch![]()
![]()
*knip*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |