Ah, zo!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:33 schreef Meke het volgende:
________________________OOOOO__________OOOOO
_______________________OO___OOO______OOO___OO
_______________________OO_____OOO__OOO_____OO
________________________OOO_____OOOO_____OOO
______OOOOOO__________OO__OOOOOO____OOOOOO__OO__________OOOOOO
___OOOO____OOOOO___OOOO______________________OOOO___OOOOO____OOOO
_______________OOOOO_____VVVVVV______VVVVVV_____OOOOO
_______________________VVVVVVVVVV__VVVVVVVVVV
_____________________VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV
_____________________VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV
________XXXXXX_______VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV______XXXXXXX
_____XXXXXXXXXXX______VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV______XXXXXXXXXXX
____XXXXXXXXXXXXX______VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV______XXXXXXXXXXXXX
___XXXXXXXXXXXXXXXX_____VVVVVVVVVVVVVVVVVVVV_____XXXXXXXXXXXXXXXX
___XXXXXXXXXXXXXXXX______VVVVVVVVVVVVVVVVVV______XXXXXXXXXXXXXXXX
___XXXXXXXXXXXXXXXX_____XXVVVVVVVVVVVVVVVVXX_____XXXXXXXXXXXXXXXX
____XXXXXXXXXXXXXXXX____XXXVVVVVVVVVVVVVVXXX____XXXXXXXXXXXXXXXX
_______XXXXXXXXXXX_____XXXX_VVVVVVVVVVVV_XXXX_____XXXXXXXXXXX
___________XXXXXXX____XXXX___VVVVVVVVVV___XXXX____XXXXXXX
____XXXXXX__XXXXXXXXXXXXXX____VVVVVVVV____XXXXXXXXXXXXXX__XXXXXX
__XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX_______VVVVVV_______XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
_XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX___________VVVV___________XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XX_XXXXX_XXXXXXXXXXXX____________VV____________XXXXXXXXXXXX_XXXXX_XX
X__X_XX__XXXXXXXXXXXX__________________________XXXXXXXXXXXX__XX_X__X
_____X__XXXXXXXXXXXX____________________________XXXXXXXXXXXX__X
_______XXXXXXXXXXXXX____________________________XXXXXXXXXXXXX
_______XXXXXXXXXXXXXX__________________________XXXXXXXXXXXXXX
_______XXXXXXXXXXXXXXX________________________XXXXXXXXXXXXXXX
________XXXXXXXXXXXXXXX______________________XXXXXXXXXXXXXXX
_______XXXXXXX__XXXXXXXX____________________XXXXXXXX__XXXXXXX
______XXXXXXX_____XXXXXXX__________________XXXXXXX_____XXXXXXX
_XXXXXXXXXXX________XXXXXX________________XXXXXX________XXXXXXXXXXX
_XXXXXXXXX___________XXXXX________________XXXXX___________XXXXXXXXX
_XXXX_________________XXXXX______________XXXXX_________________XXXX
__XXX__________________XXXXX____________XXXXX__________________XXX
________________________XXXX____________XXXX
Ja hij is nog steeds niet zo mooi als hoort hoorquote:
Jij ligt in bed, dus zeik nietquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:36 schreef Guanabana het volgende:
Ik krijg een scrollduim ervan. *ienie*
Daar staan wel meer mooie tussen!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja hij is nog steeds niet zo mooi als hoort hoor![]()
Het origineel staat hier : http://loveascii.com/hearts.html, bijna onderaan
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 | OOOOO OOOOO OO OOO OOO OO OO OOO OOO OO OOO OOOO OOO OOOOOO OO OOOOOO OOOOOO OO OOOOOO OOOO OOOOO OOOO OOOO OOOOO OOOO OOOOO VVVVVV VVVVVV OOOOO VVVVVVVVVV VVVVVVVVVV VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV XXXXXX VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV XXXXXXX XXXXXXXXXXX VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV XXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXX VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV XXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXX VVVVVVVVVVVVVVVVVVVV XXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXX VVVVVVVVVVVVVVVVVV XXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXX XXVVVVVVVVVVVVVVVVXX XXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXX XXXVVVVVVVVVVVVVVXXX XXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXX XXXX VVVVVVVVVVVV XXXX XXXXXXXXXXX XXXXXXX XXXX VVVVVVVVVV XXXX XXXXXXX XXXXXX XXXXXXXXXXXXXX VVVVVVVV XXXXXXXXXXXXXX XXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX VVVVVV XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX VVVV XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XX XXXXX XXXXXXXXXXXX VV XXXXXXXXXXXX XXXXX XX X X XX XXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXX XX X X X XXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXX X XXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXX XXXXXXXX XXXXXXXX XXXXXXX XXXXXXX XXXXXXX XXXXXXX XXXXXXX XXXXXXXXXXX XXXXXX XXXXXX XXXXXXXXXXX XXXXXXXXX XXXXX XXXXX XXXXXXXXX XXXX XXXXX XXXXX XXXX XXX XXXXX XXXXX XXX XXXX XXXX |
Mierenneukerquote:
Ja sowieso gaaf, echt bizar hoeveel tijd dat moet kosten om te makenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar staan wel meer mooie tussen!
Die hartjes tussen de computersEn die met de voetstapjes
Regel 34?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:43 schreef Peter het volgende:
Waarom moet ik gelijk weer aan ascii-pr0n denken?
Wellicht de reden dat die regel bestaatquote:
quote:
En na mijn post over de vele liefde las ik deze tweequote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
En na mijn post over de vele liefde las ik deze twee
Zelf proberen te maken?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja sowieso gaaf, echt bizar hoeveel tijd dat moet kosten om te maken![]()
Zocht er eigenlijk eentje van ESF, maar die kon ik niet vinden
Ik vermoed dat we dat resultaat eerder weten dan dat we het 3e San Remo nummer hebben gehoordquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat een liefde hierIk zet nog even door en laat het resultaat weten!
Jij ligt tenminste lekker comfortabelquote:
Ja, maar dat is Iquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
En na mijn post over de vele liefde las ik deze twee
Nahquote:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 | , .@@@@@@@ @@@ @@@@@@@@@@@ @@@@ @@@@****@@@@@@ .@@@ @@@********@@@@# @@@@ *@@@@@@@ #@@@@@@ @@@*********#@@@@ .@@@@ @@@@@@@@@@@ @@@@@@@@@@ @@@***********@@@@@ @@@@@@ #@@@@@@@@@@@@ @@@@*****@@@ @@************@@@@@ @@@@@@ @@@@@@@@@@@@@ @@@+*******@@@@**************@@@@ @@@@@@ @@@@@@@@@@ @@@#*********@@***************@@@@ .@@@@+ @@@@@@@+ @@@@**********@@***************@@@@+ #@@@ @@@@@@ @@@************#***************@@@@# @@@@# * @ .##. : @@@@***************************:@@@@* # +#: :# # @@@@ @@@ @@ ,@@@@@@@@@@ @@@@ @@@@****************: @@@@ @@ @@@@@@@@ @@@. @@#@@@ @@, @@@ @@@@ @@ @@@@@@@@@@@@@@+ ,@@@@@ @@@#*****. :@@@@ @@@ @@@@@@@@@@ @@@@ @@@@@@@ @@@ @@@@# *@@ @@@@ @@@ @@@@@@@@@@@@@@@@ @@@@@@ @@@ @@@@@ @@@ @@@@@@@@@@@ .@@@@ *@@@@@@ @@@@@@@@@@@ @@@ @@@@ @@@ @@@@@@@@ @@ @@@@@@@ ,@@@ @@@@@ @@@@ @@@@@@@@@@ @@@@ +@@@@@@ @@@@@@@@@@@@@ @@ *@@@@@@@@@ @@@@@ @@@. @@@@ ,@@ ,@@@@@,@@ *@@@ @@@@@ @@@@ @@@@@ .@@@@ @@@@@@@@ @@@@@@@@@@@@@@ @@@@@@@@@@@@@@@@@+ @@@@@ @@@@ @@@ @@@ @@@@@@ @@# #@@@ @@@@@ @@@@ @@@@ #@@@@ @@@@@@ @@@ @@@@@@ @@@@@@@ @@@@@@@@@@@@@@@@@ @@@@@ @@@@ @@@ @@@@ @@@@@ @@ +@@@ @@@@@, :@@@@ @@@ @@@@@ ,@@@@@ +@@ @@@@@ @@@@@ @@@@#*@@@@@@@@@+ @@@@ @@@@ @@@ @@@@@ @@@@@@ :@@ @@@, @@@@@ @@@@@ @@@@ @@@@@ @@@@@@ @@@ @@@@@ @@@@@ #@@@@@@@@ @@@@ @@@@ @@@ +@@@@@@ @@@@@ @@ @@@@ @@@@@ @@@@@ @@@@ @@@@@ @@@@@ @@ @@@@ @@@@@ @@@@@@@, @@@@ @@@@ @@@@@@@@@@@@ @@@@@ @@. @@@@ @@@@@* .@@@@+ @@@@@@@@* @@@@@ @@@@@@ @@@ @@@@ @@@@@ .@@@@@* @@@@ @@@@ ,@@@@@@@@@ @@@@ @@ @@@@, #@@@@@ @@@@@ @@@@@@@@@@ @@@@@ @@@@@ @@@ :@@@@ @@@@@ @@@@@ @@@@ *@@@@ @@@@@@ @@@@ @@ .@@@@ .****@@@@@ @@@@@ @@@@@@@ .@@@@ @@@@@ @@ @@@@@ @@@@@ @@@@@ @@@. @@@@@ @@@@@@@ @@@@ @@ @@@@@ :*************@@@@@ @@@@@ @@@@ @@@@@ @@@@, @@@ @@@@@ *@@@@ @@@@@ @@@ @@@@@ @@@@@@@@ @@@@ @@, *@@@@******************@@@@@ @@@@@ @@@@@ @@@@@ @@@@ @@@ @@@@@ .@@@@ @@@@ @@@ @@@@. @@@,@@@@@ @@@@ @@# @@@@@****************@@@@@ @@@@@ .@@@@@@ @@@@+ @@@@ @@@ @@@@@ @@@@ @@@@ .* @@@ @@@@@ @@@ @@@@@ @@@@ @@@ @@@@@**************@@@@@ @@@@# @@@@@@@ @@@@ @@@@ @@@ @@@@@ @@@@ @@@ @* @@@ @@@@@ @@@ @@@@ @@@@ @@@ @@@@@************@@@@@ @@@@ *@@@@@@@ @@@@ @@@@ @@@ @@@@ @@@@ @@# ,@@ @@@@ @@@@@, @@@ @@@@@ @@@@. @@@ @@@@@**********@@@@@ @@@@ @@@@@@@@ @@@@ @@@@ @@@@ @@@@ @@@@ @@ *@@@ @@@@@@@@@@ @@@ @@@@@ +@@@@ @@@@ @@@@@+*******@@@@# @@@ @@@@@@@ @@@ @@@@ @@@, @@@@ @@@@ :@@ @@@@@ @@@@@@@@@. @@@ @@@@ @@@@@ @@@@@ @@@@@@*****@@@@. @@@ +@@@@@@. @@@ @@@@# @@@@ ,@@@ #@@@ @@ @@@@@ #@@@@@@@@ @@ @@@@ +@@@@@@@@@@ @@@@@@****@@@ @@@ *@@@@@@ @@@ @@@@@@@@@@@, @@ @@@ @@ @@@@@@ @@@@@@@ @@ ,@@@ @@@@@@@@@ @@@@@**@@@ @@ ,@@@@@ @@* .@@@@@@@@@# @@ @@@ @@@ @@@@@@@@ @@@@@ @, *@@@ #@@@@@@ #@@@@@@@ @@ @@@@ ,@ @@@@@@@ @@ @@ @@@@*#@@@@@@@@@@ @. + +@@@ @# @@@@@ , @@@ # +@+ , @ @@@@@@@@@@@@@@. @@ #@@@ @* #@@@@@@@@@@@ .@ @@@@@@@. @@@ @@@ .@ *@ @@@ @@@, @@@ @. @ ,@@@@@@@ @@@@@@@ @@@ @@@@@@@@ @@@@@@ @@@@@@@ .@@ *@ @@@@@@@ .@@@@@@ #@@@@@@ @@ @ ,@@@@@@@ @@@@@@@ ,@@@@@. @@@@@@@@ @@ @ :@@ @@@ .@@@ *@ :@@ @ @@ @ @@ @@@ @@@ @ @@ @@ @@ @ @@ @@@ @@ @@ .@@@@ *@ @@ @@. @@ @@ @@@@ @ @@ @@ @@+ @@ @@@@# @@ @@ .@,@@,*@ @@ *@@@ @@ @@ @@ @#@@* @ @@ @@@@@@ ,@@@@. @@ :@@@@ @@ @@ .@, @@*@ @@ *@@@ @@ @@ @@ @# @@ @ @@ @@@@@@ #@@@* @@ @@ @@ @@ .@, @@@ @@ @@ @@@ @@+ @@ @# @@@ @@ @@ @@ @@ @@# ,@@ @@@ *@@, .@, @@@ @@@ ,@@ @@@ .@@ @@@ :@@# @# *@@ @@ @@,,,,, @@. *@@ @@ @@@@@ @@@@@. .@, @@ ,@@@@@@ @@@@@# @@@@@# @# @@ @@ @@@@@@@ #@@@@@ @@ @@@@* @@@@ @@@@@@ @@@@@@ @@@@@ @@@@ @@@@+ @ @, @ @@@ @@@ .@@. @@@ @ ,# @ @ @ @ # * @ @ @ @@ @@ @ @ @ @ @ ,# @ @ @ @ @ @ # @ @ # * , @ * # @ @ @ @, @ @ @ # @ @ @ @ @ @ @ @ @@@@+ * @ @ @ @ @ @ :,@ , @ @ @ @ @ @ @@@@ @ * @ @ # @@@* @ @ @ # @ @# , @, @ @ @ @ @ @ :+ .: @ @ @ # * @ @ @ @####@ @ , @ @ @ @ @ @ @ @ @* @+ @ @ # * @ @ @@ @ , @ , @ @ @ @ @ @ . . @* , , ..... , . ,,, , . . , ..... +@ ..... @+ |
Ik verwacht het binnen 10 minuten te wetenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vermoed dat we dat resultaat eerder weten dan dat we het 3e San Remo nummer hebben gehoord
Een beetje kleur was zeker weer te veel gevraagd?quote:
Wat had je erop? Kaas? Jam? Nutella? T-bone steak? Marmite?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:09 schreef Strani het volgende:
Zo, mijn rijstwafels zijn ook weer achter de huig gefrommeld voor vandaag.
Mierenneukerquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een beetje kleur was zeker weer te veel gevraagd?
Sosooooquote:
He kak, het 3e nummer is ook nog eens echt al geweest nuquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik verwacht het binnen 10 minuten te wetenVolgens eigen telling kom ik in de buurt van de 50 punten van de mogelijke 80. Ik denk niet genoeg om te winnen, maar ook zeker niet laatste
Trusten!quote:
Kon dat maarquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een beetje kleur was zeker weer te veel gevraagd?
Waar heb je die vandaan geplukt? Ik geloof het niet als je zegt dat je die zelf hebt gemaaktquote:
Primaquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Derde geworden met 54,5 punten. Nummer 2 had 55, nummer 1 58,5
Tevreden
Toch goedquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tevreden
Ja, dat wordt zo langzamerhand wel 'ns tijd hè.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Of maar eens aan de vrouw, voor een beetje regelmaat in je leven!
Meer dan! Met wat twijfelgevallen goed gokken had er nog iets meer in gezeten, maar dan nog was winnen lastig geworden.quote:
Dat scheelt dan nog ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Inderdaad een beetje hetzelfde dusAl hadden wij alsnog wel leuke hotelkamers, alleen wat anders dan we ons hadden voorgesteld (apart gebouw).
Uhhh nee stank, dat is wel een goede reden om te klagen jaEn gelukkig zaten jullie er niet lang.
Tijdens diezelfde vakantie in Wales hadden we ook nog even in een spookkasteel overnacht, en toen deden opeens de lichten heel raar (aan- en uit flikkeren, deuren die gingen klapperen). Toen kregen we ook een upgrade naar een véél mooiere andere kamer voor dezelfde prijsAls het de spoken waren, dan waren ze wel dankbaar
Wat eet jij langzaamquote:
Netjes!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tevreden
Geen pushmelding gehad?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
Even bijkomen van het shownieuws van vandaag...
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan geplukt? Ik geloof het niet als je zegt dat je die zelf hebt gemaakt
Netjesquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tevreden
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als ik halverwege was vertrokken was ik alsnog zesde geworden van de acht
Ik kreeg eerst een Boulevard pushbericht, dat vond ik logisch, maar toen ook de NOSquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geen pushmelding gehad?![]()
Jemig, wat moet dat dan een klap zijn...
Jaa haalloooo, ik heb net uitgebreid chili staan maken hoor.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat eet jij langzaam![]()
Wij hebben er al een halve Italiaanse show op zitten
Goed inderdaad om er dan gewoon meteen wat van te zeggenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:20 schreef I het volgende:
[..]
Dat scheelt dan nog ja.Alsnog wel zonde.
Ja, wat niet te harden.Muffe vieze putlucht. Blij dat ik daar direct even wat van zei waardoor we ergens anders terecht konden.
Da's wel creepy
Maar netjes dat je dan in zo'n veel betere kamer terecht komt
![]()
Een van de teams had in ronde 8 evenveel punten als in rondes 1 t/m 4 bij elkaarquote:
Jij bent dan online weer handig met programmeren enzoquote:
Normaal is het altijd kaas, smeerkaas, grillworst en weer smeerkaas. Maar vandaag ben ik even hélemaal los gegaan met kaas, smeerkaas, grillworst en ham.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat had je erop? Kaas? Jam? Nutella? T-bone steak? Marmite?
Ja jongen, wat gaan er hier aan doen?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:18 schreef I het volgende:
[..]
Ja, dat wordt zo langzamerhand wel 'ns tijd hè.
Ik heb ooit in Edinburgh een spokentocht gedaan. Volgens de gids had ik de neiging om steeds op de meest bespookte plek te staanquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Goed inderdaad om er dan gewoon meteen wat van te zeggenDan zet je ze ook gewoon voor het blok en daar win je uiteindelijk meer mee dan na afloop klagen.
Dat spookkasteel deden we bewustWe houden wel van griezeldingen, en was ook echt een mooi kasteel verder. Maar óf de medewerkers daar zitten bewust te fucken met de gasten óf het spookt daar gewoon echt. Er gebeurden echt onverklaarbare dingen ook (random windstoten als je gewoon binnen was ofzo).
Toevalligquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:22 schreef I het volgende:
[..]Die kwam ik net toevallig tegen na het zoeken op ascii gifjes.
Dit lijkt sterk op mijn ervaring vandaag met mijn poging vrouwen te vinden om in te smeren met zonnebrandcreme.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik vond het hilarisch. Andere deelnemers waren bijna aan het huilen
Hier van Nu.nl ookquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kreeg eerst een Boulevard pushbericht, dat vond ik logisch, maar toen ook de NOS_
Dat moest niet, dat deed je vrijwillig! Zowel het chili maken, als het kunstwerkje in elkaar flansen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:23 schreef I het volgende:
[..]
Jaa haalloooo, ik heb net uitgebreid chili staan maken hoor.En ik moest ondertussen ook nog eens een ESC ASCII kunstwerkje in elkaar flansen.
We wachten nog op een reactie van de minister-president.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier van Nu.nl ook![]()
Soms heb je van dat nieuws waarvan je denkt 'oké, ik snap dat het in de showbizzwereld wel wat oproept', maar echt meteen breaking news ook, doe normaal.![]()
Het stond ook bovenaan op Teletekst bij het nieuws
quote:
Ach, als het maar gezellig isquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een van de teams had in ronde 8 evenveel punten als in rondes 1 t/m 4 bij elkaar
Oh misschien was het bij mij ook wel NU.nl, dat vind ik al iets logischer dan de NOSquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier van Nu.nl ook![]()
Soms heb je van dat nieuws waarvan je denkt 'oké, ik snap dat het in de showbizzwereld wel wat oproept', maar echt meteen breaking news ook, doe normaal.![]()
Het stond ook bovenaan op Teletekst bij het nieuws
Dan lijkt mij er sprake van vals spel.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een van de teams had in ronde 8 evenveel punten als in rondes 1 t/m 4 bij elkaar
Ja precies.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Goed inderdaad om er dan gewoon meteen wat van te zeggenDan zet je ze ook gewoon voor het blok en daar win je uiteindelijk meer mee dan na afloop klagen.
Dat spookkasteel deden we bewustWe houden wel van griezeldingen, en was ook echt een mooi kasteel verder. Maar óf de medewerkers daar zitten bewust te fucken met de gasten óf het spookt daar gewoon echt. Er gebeurden echt onverklaarbare dingen ook (random windstoten als je gewoon binnen was ofzo).
Oefening baart kunst.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij bent dan online weer handig met programmeren enzo![]()
Dan ben ík altijd juist klunzig
Ik bevestig dit. Ik heb beide apps en alleen Nu.nl heeft zich hierbij schuldiggemaakt aan een push warning.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh misschien was het bij mij ook wel NU.nl, dat vind ik al iets logischer dan de NOS
Die vraag stel ik mezelf ook al een aantal jaar.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja jongen, wat gaan er hier aan doen?
Avonturierquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Normaal is het altijd kaas, smeerkaas, grillworst en weer smeerkaas. Maar vandaag ben ik even hélemaal los gegaan met kaas, smeerkaas, grillworst en ham.
Ik wil je wingman wel zijn, in elk geval digitaal.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:31 schreef I het volgende:
[..]
Die vraag stel ik mezelf ook al een aantal jaar.
Ja... ik besef het... afscheid nemen bestaat niet en de meeste dromen zijn bedrog maar... "dit was je leven" denk ik dan... Op je rug in gras terwijl je de maan aanschouwt in je IJslandse trui... vandaag is rood... niet de kleur van de liefde...quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geen pushmelding gehad?![]()
Jemig, wat moet dat dan een klap zijn...
Ach ja, je leert wel een hoop! En die kennis kan ik dan hier weer toepassen. Want uiteindelijk is het echte leven toch vooral oefenen voor de ESF-SC.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Avonturier![]()
Ik gun je wel even fijn bijkomen na al die blauwtjes die je vandaag liep
Nouja, ik móést wel eten. Dus dat was niet geheel vrijwillig.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat moest niet, dat deed je vrijwillig! Zowel het chili maken, als het kunstwerkje in elkaar flansen.
Ik heb er in Edinburgh meerdere gedaan! Spooktochtenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb ooit in Edinburgh een spokentocht gedaan. Volgens de gids had ik de neiging om steeds op de meest bespookte plek te staan
Ik vond het hilarisch. Andere deelnemers waren bijna aan het huilen
't is dat de vrijdag nog niet dichtbij is, anders had hij het vast en zeker in z'n persconferentie benoemd.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
We wachten nog op een reactie van de minister-president.
Gelukkig ben ik niet het eerste kind dan.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Daarom is het eerste kind zelden het mooiste.
Dat waardeer ik ten zeerste.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wil je wingman wel zijn, in elk geval digitaal.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
We woonden vroeger in een heel oud huis... daar hadden we ook tocht... geen spokentocht... maar toch...
Ja ik heb ook beide apps (en NRC en Volkskrant, dus als er echt iets gebeurd word ik om de oren geslagen met push meldingenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik bevestig dit. Ik heb beide apps en alleen Nu.nl heeft zich hierbij schuldiggemaakt aan een push warning.
Ik ben dus de uitzondering die deze regel bevestigdquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Daarom is het eerste kind zelden het mooiste.
Als 'ie niet zo breed was verdiende hij wel een plekje in de OPquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:33 schreef I het volgende:
[..]
Nouja, ik móést wel eten. Dus dat was niet geheel vrijwillig.En het voelde als een plicht om die ESCII te maken.
Nou kan ik wel direct instemmend reageren maar ben je wel de oudste? Want als je niet bent, dan ben ik natuurlijk enorm de klos.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben dus de uitzondering die deze regel bevestigd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |