Zelfs jouw media-of-choice erkent dat dit soort clubs bestaan/bestonden.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:21 schreef probeer het volgende:
[..]
Dan kan je vast wel een aantal voorbeelden geven van clubs die gedwongen gemengd zijn, maar dat liever niet waren geweest.
1) Amerikaans voorbeeld, superrelevant als afspiegeling van onze samenleving weer hoor.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:23 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Een recent voorbeeld. PyCon in de VS... een bijeenkomst van (ja vooral mannen) .. 1 jongen maakt een stom nerdengrapje over "forking her repo" tegen een andere vriend.
De rest is geschiedenis. Zoek maar op dongle-gate.
Dat is het soort druk wat staat op organisaties om inclusief te zijn richting vrouwen. Binnen die druk is het lastig voor mensen om men-only organisaties op te zetten.
Jij denkt dat diezelfde druk en krachten niet aanwezig zijn in "braafse jongetje van de klas" Nederland?quote:Op zondag 2 februari 2020 13:30 schreef probeer het volgende:
[..]
1) Amerikaans voorbeeld, superrelevant als afspiegeling van onze samenleving weer hoor.
Dat claim ik niet. Ik claim niet dat PyCon opgezet is met het idee om men-only te zijn. Ik zeg dat mannen buitenproportioneel bepaalde interesses hebben... meedoen in clubs.. en vervolgens binnen die clubs gedwongen worden om hun taal en gedrag aan te passen aan een plotse influx van vrouwen... tot het punt dat dat clubje niet leuk meer isquote:2) Toon me even aan waar PyCon zegt men-only te (willen) zijn.
Ik denk dat je vooral onzin roept en nu heel erg je best moet doen om met irrelevante voorbeelden te komen in een wanhoopspoging om je bewering te steunen.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:35 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Jij denkt dat diezelfde druk en krachten niet aanwezig zijn in "braafse jongetje van de klas" Nederland?
Dus de PyCon code of conduct is puur en alleen opgesteld om de aanwezige vrouwen te pleasen? Die seksuele opmerking over 'fork her with my dongle' zou normaal en geaccepteerd gevonden worden wanneer er geen vrouwen aanwezig geweest waren?quote:Dat claim ik niet. Ik claim niet dat PyCon opgezet is met het idee om men-only te zijn. Ik zeg dat mannen buitenproportioneel bepaalde interesses hebben... meedoen in clubs.. en vervolgens binnen die clubs gedwongen worden om hun taal en gedrag aan te passen aan een plotse influx van vrouwen... tot het punt dat dat clubje niet leuk meer is
Ik reageer ook inhoudelijk op je.... : je generaliseert en je overdrijftquote:Op zondag 2 februari 2020 12:54 schreef ludovico het volgende:
[..]
2 opties, je gaat er inhoudelijk op in en ik reageer inhoudelijk terug.
Of niet hè.
Ik klaag vaak genoeg..... maar niet in jouw slachtofferstijl.quote:Op zondag 2 februari 2020 10:02 schreef ludovico het volgende:
Als man mag je niet klagen want je bent gelijk zielig en slachtofferrol
Who can even arguequote:Op zondag 2 februari 2020 13:38 schreef probeer het volgende:
[..]
Dus jij stelt dat de PyCon code of conduct puur en alleen is opgesteld om de aanwezige vrouwen te pleasen?
Mensen zouden het binnen een normale context kunnen plaatsen. Niet binnen een feministische lens waarbinnen dat in feite gelijk staat aan letterlijk verkrachting (met woorden en intimidatie).quote:Dat die seksuele opmerking over 'fork her with my dongle' normaal en prima gevonden zou zijn wanneer er geen vrouwen aanwezig geweest waren?
Toon maar aan dan. Die code of conduct was er namelijk al sinds de 1e conferentie. Lang voor dat gezeik over donglegate.quote:
Ja, want dat het in een professionele setting ongepast is om over iemand anders te zeggen dat je diegene wel graag zou willen neuken, ligt natuurlijk weer aan het feminisme. Heeft helemaal niets met doodsimpel fatsoen te maken. Dat is gewoon onderdeel van normaal professioneel gedrag, maarja he .. die verdomde zeikende vrouwen toch altijd ..quote:Mensen zouden het binnen een normale context kunnen plaatsen. Niet binnen een feministische lens waarbinnen dat in feite gelijk staat aan letterlijk verkrachting (met woorden en intimidatie).
Zijn er mannen die zich kunnen gedragen binnen een gemengde ruimte? Ja, genoeg. Maar er blijven blijkbaar toch altijd een paar huilers die roepen dat ze door die gemengde samenstelling in hun mannelijkheid aangetast worden.quote:Zijn er vrouwen die zich kunnen gedragen binnen een male-majority-space? Ja die zijn er.
Er was een code of conduct idd... en dat is niet een probleem.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:47 schreef probeer het volgende:
[..]
Toon maar aan dan. Die code of conduct was er namelijk al sinds de 1e conferentie. Lang voor dat gezeik over donglegate.
Jij weet echt bar weinig van de omstandigheden blijkt maar weer. Zoals jij het presenteert stond de man op het podium vrouwen aan te wijzen die hij zou willen neuken oid.quote:[..]
Ja, want dat het in een professionele setting ongepast is om over iemand anders te zeggen dat je diegene wel graag zou willen neuken, ligt natuurlijk weer aan het feminisme. Heeft helemaal niets met doodsimpel fatsoen te maken. Dat is gewoon onderdeel van normaal professioneel gedrag, maarja he .. die verdomde zeikende vrouwen toch altijd ..
Ja je speelt leuk met de feiten om je punt te maken. Met andere woorden.. het kan je niks schelen wat de waarheid is en het kan je niks schelen om een eventueel probleem op te lossen. het enige wat je wil doen is je ongenoegen over mannen projecteren en verwachten dat iedereen zich maar neutraal en misschien zelfs wel gewoon vrouwelijk gaat gedragen binnen sociale settings.quote:[..]
Zijn er mannen die zich kunnen gedragen binnen een gemengde ruimte? Ja, genoeg. Maar er blijven blijkbaar toch altijd een paar huilers die roepen dat ze door die gemengde samenstelling in hun mannelijkheid aangetast worden.
Gast, het is 2020, je kunt maar niet zomaar effe ongevraagd je stuff pushen in een repo van een onbekende vrouw, je doet eerst netjes een merge request.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:25 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Zelfs jouw media-of-choice erkent dat dit soort clubs bestaan/bestonden.
https://www.gq-magazine.co.uk/article/metoo-gentlemans-clubs
natuurlijk hebben ze vooral een negatieve omschrijving er van omdat.. dat was mijn punt idd.
quote:Op zondag 2 februari 2020 13:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gast, het is 2020, je kunt maar niet zomaar effe ongevraagd je stuff pushen in een repo van een onbekende vrouw, je doet eerst netjes een merge request.
Mariniers, KCT, onderzeedienst, gevechtsfuncties in het algemeen, etc...quote:Op zondag 2 februari 2020 13:18 schreef probeer het volgende:
Snap je het verschil tussen 'zomaar wat verenigingen/clubs opnoemen' en 'voorbeelden geven van clubs die oorspronkelijk voor mannen waren en zich nu daadwerkelijk gedwongen zien om toegankelijker voor vrouwen te worden'?
Buiten de SGP kan ik er zo 1 2 3 geen bedenken. En jij blijkbaar ook niet.
Een technische faculteit op een TU/E.quote:Op zondag 2 februari 2020 14:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mariniers, KCT, onderzeedienst, gevechtsfuncties in het algemeen, etc...
Are you fucking kidding mequote:Op zondag 2 februari 2020 09:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat er zielige mannetjes zijn in een slachtofferrol, is geen reden om als vrouw hetzelfde te doen.
Je in een slachtofferrol nestelen is a priori erg treurig. Of je nu vrouw, man of interseksueel bent.
Het probleem is dat die nageleefd wordt?quote:Op zondag 2 februari 2020 13:52 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Er was een code of conduct idd... en dat is niet een probleem.
Een vrouw overhoorde een privégesprek tussen twee mannen die in haar buurt zaten, en gooide haar kritiek op twitter.quote:Jij weet echt bar weinig van de omstandigheden blijkt maar weer. Zoals jij het presenteert stond de man op het podium vrouwen aan te wijzen die hij zou willen neuken oid.
Volgens mij toon ik interesse in jouw waarheid. Sceptisch, weliswaar, maar interesse desalniettemin.quote:Ja je speelt leuk met de feiten om je punt te maken. Met andere woorden.. het kan je niks schelen wat de waarheid is en het kan je niks schelen om een eventueel probleem op te lossen.
Ow ja, natuurlijk. Ik ben een mannenhater omdat ik jouw probleem niet zie.quote:het enige wat je wil doen is je ongenoegen over mannen projecteren en verwachten dat iedereen zich maar neutraal en misschien zelfs wel gewoon vrouwelijk gaat gedragen binnen sociale settings.
Werkt bij mij prima. En ik ben een man.quote:Dat werkt gewoon niet voor mannen.
Dat de NLse sportsters het heel goed doen over de hele breedte is juist omdat wij in NL een ontwikkeld land zijn met gelijke kansen voor iedereen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
prestaties van vrouwelijke sporters zijn dan ook wel gewoon beter atm ... zelfs bij ijshockey is dat het geval
spelen ze wel tegen andere vrouwen natuurlijk
dat snap ikquote:Op zondag 2 februari 2020 14:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat de NLse sportsters het heel goed doen over de hele breedte is juist omdat wij in NL een ontwikkeld land zijn met gelijke kansen voor iedereen.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:09 schreef NgInE het volgende:
[..]
Wat een gewauwel. Nederland is een vrij land en je mag gewoon doen waar je zin in hebt. Dat vrouwen niet constant willen worden aangerand en veteranen niet getriggerd willen worden met oud en nieuw, beteken niet dat je opeens geen man meer mag zijn. Echt, wat een simpel artikel voor simpel volk.
Ok. Goed voorbeeld.quote:Op zondag 2 februari 2020 14:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mariniers, KCT, onderzeedienst, gevechtsfuncties in het algemeen, etc...
Nee. Het probleem is waar die code of conduct vandaan komt, en of aanpassingen in de code of conduct naderhand.quote:Op zondag 2 februari 2020 14:06 schreef probeer het volgende:
[..]
Het probleem is dat die nageleefd wordt?
quote:[..]
Een vrouw overhoorde een privégesprek tussen twee mannen die in haar buurt zaten, en gooide haar kritiek op twitter.
Wat ik daar van vind? Het zal me mijn reet roesten of die twee kerels (of wie dan ook) onderling seksueel ongepaste opmerkingen maken. Maar ze dienen wel gewoon het fatsoen te hebben om dat dan tussen zichzelf te houden, omdat die bijeenkomst ook leuk moet blijven voor andere mensen.
Mooi, mang. Maar je ziet nu hoe maatschappelijke druk mannelijk gedrag wegdrukt en afstraft?quote:Vind ik het overtrokken dat die kritiek meteen op Twitter moet? Ja, ergens wel. Ik heb niet zoveel met die drang om alles meteen wereldkundig te moeten maken. Maar ik snap best dat zij zich als vrouw 1) ongemakkelijk voelt wanneer ze dat soort opmerkingen overhoort, en 2) het niets uithaalt wanneer zij als vrouw die kerels aanspreekt op hun seksistische opmerkingen. En dat het dus niets uit haalt wanneer zij die kerels zelf aanspreekt, en het dan maar zo speelt. Was niet mijn keuze geweest, maar a la.
Nah.. je hebt vooral interesse om dingen stuk te slaan in de marge... je vraagt om een statement, die geef ik.. dan vraag je om een specifiek voorbeeld.. dat geef ik.. dan ga je vervolgens ergens in de details van dat voorbeeld nat omdat je er geen fuck van wist... en nu probeer je het soort van om te buigen naar iets redelijks...quote:[..]
Volgens mij toon ik interesse in jouw waarheid. Sceptisch, weliswaar, maar interesse desalniettemin.
Ja en alles wat vrouwen doen is fatsoenlijk en alles wat mannen doen is onfatsoenlijk... zo kan je dus redelijk klinken zonder redelijk te zijn.. gewoon termen herdefinieren zodat je je politieke extremisme kan verbergen.quote:[..]
Ow ja, natuurlijk. Ik ben een mannenhater omdat ik jouw probleem niet zie.
Nee, neutraal of vrouwelijk gedrag hoeft helemaal niet. Maar doodgewoon simpel fatsoen was netjes geweest.
Er zullen vast mannen zijn die goed kunnen volgen en het braafste jongetje zijn en lief doen wat van hen gevraagd wordt ipv risico's nemen... dat klopt... of komt dit net even iets te dicht bij nu?quote:[..]
Werkt bij mij prima. En ik ben een man.
Ja, daar heb je een geval van, imo, ontoelaatbaar seksisme te pakken. Dat zou gedwongen teruggedraaid moeten worden, met een ontslag voor degenen die dat waanzinnige beleid ingevoerd hebben.quote:Op zondag 2 februari 2020 14:02 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Een technische faculteit op een TU/E.
Kvind het een beetje huilerig, tbh. Je maakt er echt zo een zaaddodend iets van.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:39 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik reageer ook inhoudelijk op je.... : je generaliseert en je overdrijft
Dat is wat je doet met:
[..]
Ik klaag vaak genoeg..... maar niet in jouw slachtofferstijl.
Net als met de rest in de economie en maatschappij. Vrouwen doen het hier gewoon goed. Ik snap echt niet waarom het nog extra gestimuleerd moet worden.quote:Op zondag 2 februari 2020 14:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat snap ik
gehandicaptensport gaat ook prima
Jij bent aan het huilen. Eerst goed naar je eigen kijken.quote:Op zondag 2 februari 2020 14:17 schreef ludovico het volgende:
[..]
Kvind het een beetje huilerig, tbh. Je maakt er echt zo een zaaddodend iets van.
nou moeten moeten ...quote:Op zondag 2 februari 2020 14:17 schreef Red_85 het volgende:
Net als met de rest in de economie en maatschappij. Vrouwen doen het hier gewoon goed. Ik snap echt niet waarom het nog extra gestimuleerd moet worden.
Wil je nou insinueren dat gedragsregels een product van het feminisme zijn oid? Ga je serieus op die toer?quote:Op zondag 2 februari 2020 14:15 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nee. Het probleem is waar die code of conduct vandaan komt, en of aanpassingen in de code of conduct naderhand.
Tsja. Volgens mij is dat het risico wat je loopt als je in een setting waar een professionele houding van je verwacht wordt, dit soort ongepaste opmerkingen gaat lopen maken. Dat je werkgever dan geen trek meer in je heeft snap ik dan ook wel.quote:Zoals al eerder in dit topic werd vastgesteld: mannelijk gedrag wordt vaker strafbaar gesteld.
[..]
Wel grappig.. ik geef je een geweldig voorbeeld van een situatie waarin zelfs een subtiele vorm van mannelijk gedrag (een privegesprek wat wordt opgevangen door een trillende feministe) uitmondt in... ja zelfs ontslag van 1 van die mannen. Die een gezin heeft trouwens...
Ik zie prima hoe jij dat koppelt. Maar inderdaad, voor mij heeft dat soort ongepaste gedrag niets te maken met wat als normaal mannelijk gedrag beschouwd zou moeten worden.quote:En jij kan het in je hoofd niet koppelen aan het onderwerp van dit topic.
Ik zie hoe toxisch mannelijk gedrag weggedrukt en afgestraft wordt. En daar heb ik geen enkel probleem mee.quote:Mooi, mang. Maar je ziet nu hoe maatschappelijke druk mannelijk gedrag wegdrukt en afstraft?
Of ga je dat nog steeds ontkennen.
En jij om dingen in de marge uit te vergroten naar grote maatschappelijke on-rechten waar jij of jouw demografie het onterechte slachtoffer van bent. Om dan wanhopig naar anekdotisch bewijs te moeten zoeken.quote:Nah.. je hebt vooral interesse om dingen stuk te slaan in de marge... je vraagt om een statement, die geef ik.. dan vraag je om een specifiek voorbeeld.. dat geef ik.. dan ga je vervolgens ergens in de details van dat voorbeeld nat omdat je er geen fuck van wist... en nu probeer je het soort van om te buigen naar iets redelijks...
Dat is geen interesse tonen.. dat is vooral zoeken naar een manier om je eigen overtuigingen stand te laten houden.
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op zondag 2 februari 2020 14:10 schreef probeer het volgende:
Ok. Goed voorbeeld.
Waren al die diensten liever zelf alleen voor mannen gebleven?
Als vrouwen de voor een ieder algemeen geldende eisen halen niet. Het werkt alleen wel haantjesgedrag en een soort van beschermingsdrang in de hand.quote:En doet de deelname van vrouwen af aan de operationele kracht?
Onzin, jij weet net zo goed als ik dat de meeste mannen niet lesbisch zijn en dus ook geen lesbisch gedrag of gevoelens hebben.quote:Op zondag 2 februari 2020 14:04 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Are you fucking kidding me
Heel de feministische beweging is gebaseerd op een slachtofferrol . Zielige vrouwen die geen man kunnen krijgen kijken niet in de spiegel maar geven de schuld van hun eigen falen af op een onzichtbare pachetariaat
Maw slachtoffer spelen is prima als je met de juiste geslacht geboren bent
Eens. Zelfs autistische vrouwen worden doorgaans niet als autistisch herkent, omdat de sociale normen ze zeer concreet zijn opgelegd en ze daardoor zich ten koste van zichzelf hebben weten aan te passen.quote:Op zondag 2 februari 2020 08:01 schreef ZarB het volgende:
Jammer voor het manvolk, maar tegelijkertijd kunnen mannen nu een beetje ervaren hoe het is als je van alles opgelegd wordt. Voor vrouwen is dat een doorlopend iets. Je kunt weinig zelf kiezen. Al zijn er inmiddels 2 uitersten: of op je 28ste al minimaal 4 kinderen en een parttime baantje als secretaresse, óf je bent de vrijgevochten kinderloze carrierevrouw die voor alle andere vrouwen/meisjes een revolutionair voorbeeld moet zijn.
Dus dat vuurwerk/bbq/hardrijverbod komen jullie wel overheen, mannen. Valt allemaal mee.
Bepaalde gedragsregels ja.quote:Op zondag 2 februari 2020 14:28 schreef probeer het volgende:
[..]
Wil je nou insinueren dat gedragsregels een product van het feminisme zijn oid? Ga je serieus op die toer?
Eh nee.. dat valt onder sociale druk. Niet onder een heldhaftige werkgever die sociaal zieke mensen probeert te weren uit zijn geweldige organisatie. Als je dat denkt dan ben je echt ver heen.quote:[..]
Tsja. Volgens mij is dat het risico wat je loopt als je in een setting waar een professionele houding van je verwacht wordt, dit soort ongepaste opmerkingen gaat lopen maken. Dat je werkgever dan geen trek meer in je heeft snap ik dan ook wel.
Spraak limiteren heeft een effect op de sfeer van een sociale bijeenkomst. En het zou best kunnen dan mannen meer effect ervaren dan vrouwen.quote:[..]
Ik zie prima hoe jij dat koppelt. Maar inderdaad, voor mij heeft dat soort ongepaste gedrag niets te maken met wat als normaal mannelijk gedrag beschouwd zou moeten worden.
Ja... dat jij een onderdeel van het probleem bent was me wel al duidelijk. Dat maakt het natuurlijk ook moeilijker voor jou om het probleem zelf te erkennen en te herkennen.quote:[..]
Ik zie hoe toxisch mannelijk gedrag weggedrukt en afgestraft wordt. En daar heb ik geen enkel probleem mee.
Nergens zeg ik hoe dit effect heeft op mijn mannelijkheid.quote:Jij ervaart dat blijkbaar als aantasting van je mannelijkheid. Typisch?
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:20 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed dezelfde users klagen in het ene topic dat bepaalde achterlijke machogewoonten zijn verdwenen en in het andere topic dat mannen uit sommige andere landen dat soort machogewoonten meenemen.
Dat tweede blijkt dus enkel angst voor concurrentie
Keb een spiegeltje voor je gekochtquote:Op zondag 2 februari 2020 14:24 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jij bent aan het huilen. Eerst goed naar je eigen kijken.
Ik wijs je op je huierigheid
Mannen en vrouwen vertonen niet hetzelfde gedrag.quote:Op zondag 2 februari 2020 14:40 schreef Cherni het volgende:
Al die verboden treft zowel jongens als meisjes. Zeer vreemde op.
Daar verwoord je heel mooi hoe ik mbt dit onderwerp over jou denk. Maar daar vertel ik je denk ik ook niets nieuwsquote:Op zondag 2 februari 2020 14:33 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ja... dat jij een onderdeel van het probleem bent was me wel al duidelijk. Dat maakt het natuurlijk ook moeilijker voor jou om het probleem zelf te erkennen en te herkennen.
[..]
Oh god, met een moralistische en hoogmoedige sneer erachteraan. halve wijf dat je bent. En je hebt een klein teddybeertje als user-icon.quote:Op zondag 2 februari 2020 14:43 schreef probeer het volgende:
[..]
Daar verwoord je heel mooi hoe ik mbt dit onderwerp over jou denk.
Ik ga wat anders doen, in een ongedwongen gemengde setting waar ik mij als man niet bedreigd voel. En ik hoop voor je dat jij dat soort settings (al dan niet in club-vorm) ook hebt of kan vinden.
Daar kunnen de mannelijke fokkers anders makkelijk zelf verandering in brengen. En dan kunnen ze gelijk de linkse indoctrinatie in het (basis)onderwijs tegen gaan. Twee vliegen in één klap!quote:Op zondag 2 februari 2020 08:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
Helaas is het nu zo dat er amper mannen in het (basis)onderwijs zijn. En geef ze eens ongelijk.
Ik zag een rapportage over hoe mannelijke leraren op de PABO massaal afhaken. Omdat ze er bijna letterlijk worden weggepest. Dus ze kunnen er eigenlijk niks meer aan doen. Alsof dit ook de hele bedoeling was.quote:Op zondag 2 februari 2020 14:45 schreef Chia het volgende:
[..]
Daar kunnen de mannelijke fokkers anders makkelijk zelf verandering in brengen. En dan kunnen ze gelijk de linkse indoctrinatie in het (basis)onderwijs tegen gaan. Twee vliegen in één klap!
Je hebt geen idee hoe misogyn je overkomt?quote:Op zondag 2 februari 2020 14:42 schreef imgoddamnugly het volgende:
Ik heb het idee dat vrouwen niet kunnen overleven zonder dat de wereld hun handje vasthoudt. Op allerlei manieren. En ze beschermt. Daarvoor missen zij die spierkracht. Dus voor een vrouw om macht en invloed te kunnen uitoefenen op deze wereld. Dat moet dus wel via manipulatie. Via verboden bijvoorbeeld. Die anderen weer voor ze regelen.
Poe hee, een soort glazen plafond dus? Maar als je weet waar je het voor doet (mannelijkheid in ere houden en linkse indoctrinatie tegengaan) wordt het misschien wel makkelijker.quote:Op zondag 2 februari 2020 14:49 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Ik zag een rapportage over hoe mannelijke leraren op de PABO massaal afhaken. Omdat ze er bijna letterlijk worden weggepest. Dus ze kunnen er eigenlijk niks meer aan doen. Alsof dit ook de hele bedoeling was.
Heb je nu zojuist jezelf geanalyseerd?quote:Op zondag 2 februari 2020 14:42 schreef imgoddamnugly het volgende:
Ik heb het idee dat vrouwen niet kunnen overleven zonder dat de wereld hun handje vasthoudt. Op allerlei manieren. En ze beschermt. Daarvoor missen zij die spierkracht. Dus voor een vrouw om macht en invloed te kunnen uitoefenen op deze wereld. Dat moet dus wel via manipulatie. Via verboden bijvoorbeeld. Die anderen weer voor ze regelen.
quote:Op zondag 2 februari 2020 14:42 schreef imgoddamnugly het volgende:
Realisme ?quote:Op zondag 2 februari 2020 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha oke jongentje
Als iemand beweert dat vrouwen niks voor elkaar kunnen krijgen zonder manipulatie, wat voor term gebruik jij daar dan voor?
quote:Op zondag 2 februari 2020 15:04 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Realisme ?
Heb niet echt het idee dat je bekend bent met de natuur van de vrouw
Hij zegt het een beetje bot maar hij heeft wel een punt.quote:Op zondag 2 februari 2020 14:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe misogyn je overkomt?
En als je als vrouw sterker bent dan veel mannen, hoe zou dat dan werken met macht en invloed uitoefenen door middel van die spierkracht? Moet je op de vuist met mensen?quote:
Wat is dat punt dan? Dat alles wat een vrouw voor elkaar krijgt voortkomt uit manipulatie? Daar ben je echt heilig van overtuigd?quote:Op zondag 2 februari 2020 15:07 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hij zegt het een beetje bot maar hij heeft wel een punt.
Net zoals links volgens zulke types van alles voor elkaar krijgt terwijl rechts aan de macht is denk ik. Zelfde logica.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is dat punt dan? Dat alles wat een vrouw voor elkaar krijgt voortkomt uit manipulatie? Daar ben je echt heilig van overtuigd?
En weer zit die partij slogens te herhalen , je word nu wel erg voorspelbaar . Heb geen argumenten dus shame shame shame themquote:Op zondag 2 februari 2020 15:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
![]()
Misschien dat dit de norm is op r/inceltears maar in het echte leven toch niet hoor
Nah niet zo overdreven.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is dat punt dan? Dat alles wat een vrouw voor elkaar krijgt voortkomt uit manipulatie? Daar ben je echt heilig van overtuigd?
"Verliefd op Maisie Williams"...quote:Op zondag 2 februari 2020 14:51 schreef Fok-it het volgende:
Je hebt geen idee hoe misogyn je overkomt?
Ja hou ff gauw op met je inhoudelijkquote:Op zondag 2 februari 2020 15:09 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
En weer zit die partij slogens te herhalen , je word nu wel erg voorspelbaar . Heb geen argumenten dus shame shame shame them
Probeer het nog een keer inhoudelijk , iets met vrouwen en manipulatie
Ik vraag me ook idd af hoe macht en invloed gebaseerd kan zijn op spierkracht. Je kunt alleen een land regeren als je gaat knokken? Een directeur zijn als je minimaal aan tractor pulling doet wat dat kan handig zijn om je jaarcijfers op te krikken?quote:Op zondag 2 februari 2020 15:08 schreef Chia het volgende:
[..]
En als je als vrouw sterker bent dan veel mannen, hoe zou dat dan werken met macht en invloed uitoefenen door middel van die spierkracht? Moet je op de vuist met mensen?
Shut up!!!quote:Op zondag 2 februari 2020 15:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
"Verliefd op Maisie Williams"...
Really?
Ja.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:13 schreef ZarB het volgende:
En wat heeft manipulatie dan weer voor winst op spierkracht? Heb je nou spierballen nodig of niet om wat op deze aardkloot voor te stellen? Wees consequent.
Hangt van je beroep af.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:13 schreef ZarB het volgende:
En wat heeft manipulatie dan weer voor winst op spierkracht? Heb je nou spierballen nodig of niet om wat op deze aardkloot voor te stellen? Wees consequent.
Dat is toch iets anders dan spierkrachtquote:
Zoquote:
Zonder vrouwen had je geen medestanders om mee te spelen en om daarmee de gehele wereld te vervelen, en ook zonder medestanders hadden mensen zoals jou veel pech gehad.quote:Op zondag 2 februari 2020 14:42 schreef imgoddamnugly het volgende:
Geef eens een voorbeeld van een invloedrijk (en dus beLaNguhrIjk) beroep waarbij je spierballen nodig hebt? De bouw o.i.d. telt dus niet he.quote:
Zo he al die blauwwpillende halve nichten en bitses vliegen uit hun panties door één opmerking van mijquote:Op zondag 2 februari 2020 15:16 schreef torentje het volgende:
[..]
Zonder vrouwen had je geen medestanders om mee te spelen en om daarmee de gehele wereld te vervelen, en ook zonder medestanders hadden mensen zoals jou veel pech gehad.
Gelukkig beargumenteer je hem hier perfect.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:18 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Zo he al die blauwwpillende halve nichten en bitses vliegen uit hun panties door één opmerking van mij
Met zo'n houding richting vrouwen kan ik je aanraden om je ook te bekeren tot blauwpillende halve (of hele) nicht, want dit wordt 'm niet hoor.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:18 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Zo he al die blauwwpillende halve nichten en bitses vliegen uit hun panties door één opmerking van mij
Wie voelt zich beter dan vrouwen?quote:Op zondag 2 februari 2020 15:15 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dat is toch iets anders dan spierkrachtlekker consistent weer. En dat voelt zich dan beter dan vrouwen. Ja nee, volledig te begrijpen.
Dus.. door een sterke bouwvakker of stratenmaker te zijn kun je aan de macht komen of in ieder geval macht uitoefenen? Of hoe moet ik dat voor me zien?quote:
Wat wel zo is is dat mede door de feminisering van de samenleving de bouw nog moeilijk aan nieuwe werknemers komt. De nieuwe generatie bestaat voor een groot deel uit mietjes.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:20 schreef Chia het volgende:
[..]
Dus.. door een sterke bouwvakker of stratenmaker te zijn kun je aan de macht komen of in ieder geval macht uitoefenen? Of hoe moet ik dat voor me zien?
Mannetjes die suggereren dat vrouwen geen ruggengraat hebben?quote:Op zondag 2 februari 2020 15:20 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wie voelt zich beter dan vrouwen?
Of door de kenniseconomiesering waarin iedereen minstens havo/vwo moeten hebben gedaan. En aangezien je tot je 77e door moet werken is het logisch om niet een beroep te kiezen waarin je fysiek al te hard slijt.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:22 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat wel zo is is dat mede door de feminisering van de samenleving de bouw nog moeilijk aan nieuwe werknemers komt. De nieuwe generatie bestaat voor een groot deel uit mietjes.
Logisch ook dat er meer Oostblokkers moeten komen.
Militair? Of denk je dat de fysieke eisen niet meer van toepassing zijn als je hoger in de boom komt? Juist dan wordt er van je verwacht dat je het goede voorbeeld geeft en voorop blijft lopen.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:16 schreef ZarB het volgende:
Geef eens een voorbeeld van een invloedrijk (en dus beLaNguhrIjk) beroep waarbij je spierballen nodig hebt? De bouw o.i.d. telt dus niet he.
Ik heb mijn comment uitgebreid. Veel leesplezier.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig beargumenteer je hem hier perfect.
Lekker als maagd sterven![]()
O
Vrouwen zijn over het algemeen te onzeker en te veel bezig om leuk gevonden te worden.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:23 schreef ZarB het volgende:
[..]
Mannetjes die suggereren dat vrouwen geen ruggengraat hebben?
En vrouwelijke militairen gebruiken dus geen spierkracht maar manipulatie om de eisen te volstaan?quote:Op zondag 2 februari 2020 15:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Militair? Of denk je dat de fysieke eisen niet meer van toepassing zijn als je hoger in de boom komt? Juist dan wordt er van je verwacht dat je het goede voorbeeld geeft en voorop blijft lopen.
Het ging over invloed en macht. En hoe hoger in de rang, hoe minder je nog in de frontlinie staat te knokken hoor.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Militair? Of denk je dat de fysieke eisen niet meer van toepassing zijn als je hoger in de boom komt? Juist dan wordt er van je verwacht dat je het goede voorbeeld geeft en voorop blijft lopen.
De vmbo scholen zitten anders overvol hoor.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:24 schreef Chia het volgende:
[..]
Of door de kenniseconomiesering waarin iedereen minstens havo/vwo moeten hebben gedaan. En aangezien je tot je 77e door moet werken is het logisch om niet een beroep te kiezen waarin je fysiek al te hard slijt.
Alleen blijven de militaire fysieke eisen gewoon van toepassing, ook voor de generaal en als die het al jaren niet fikste danwel de kantjes er een beetje afgelopen had was hij nooit generaal geworden. Snap je het nu een beetje?quote:Op zondag 2 februari 2020 15:28 schreef ZarB het volgende:
Het ging over invloed en macht. En hoe hoger in de rang, hoe minder je nog in de frontlinie staat te knokken hoor.
Je praat nu net als de feminazi's die claimen dat de wetenschap meer vrouwen nodig heeft en te mannelijk is. Aan beide kanten is het gewoon simpelweg interesse en heeft het niks met mannelijkheid of vrouwelijkheid te maken.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:28 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
De vmbo scholen zitten anders overvol hoor.
Te veel jochies die te veel gepamperd zijn door hun lieve mama en vloerdweil van een vader en daarom de bouw maar eng vinden. Stel je voor dat je het misschien wel eens koud zou kunnen krijgen, of dat je iets zwaars moet tillen.
Ik snap het uitstekend, maar bij invloed en macht denk ik niet aan Defensie (want ik denk eerder aan een berg geld en invloed in het zakenleven of de politiek), maar misschien verschillen we daarin van visie.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Alleen blijven de militaire fysieke eisen gewoon van toepassing, ook voor de generaal en als die het al jaren niet fikste danwel de kantjes er een beetje afgelopen had was hij nooit generaal geworden. Snap je het nu een beetje?
De militaire basiseisen zijn voor de vrouwelijke militairen dan ook fors lager dan voor de mannen.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:27 schreef Fok-it het volgende:
En vrouwelijke militairen gebruiken dus geen spierkracht maar manipulatie om de eisen te volstaan?
Het was dan ook @imgoddamnugly die begon over spierkracht als de reden waarom het vrouwen aan invloed en macht ontbreekt.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:31 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik snap het uitstekend, maar bij invloed en macht denk ik niet aan Defensie (want ik denk eerder aan een berg geld en invloed in het zakenleven of de politiek), maar misschien verschillen we daarin van visie.
Wat? Dat is belachelijk.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
De militaire basiseisen zijn voor de vrouwelijke militairen dan ook fors lager dan voor de mannen.
Een Commandant der Strijdkrachten draait op het hoogste politieke niveau mee. Dus ja, in mijn wereld heb je dan echt wel invloed en macht.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:31 schreef ZarB het volgende:
Ik snap het uitstekend, maar bij invloed en macht denk ik niet aan Defensie (want ik denk eerder aan een berg geld en invloed in het zakenleven of de politiek), maar misschien verschillen we daarin van visie.
Dat is altijd al zo geweest, hindernissen mogen overslaan op de hindernisbaan en er langer over mogen doen bij de FIT, de eis voor de DCP bij de jongste categorie vrouwen is hetzelfde als de eis voor mannen van 55 jaar etc.quote:
Nee dat is zo, want het ís ook gewoon biologisch bepaald dat vrouwen een minder sterk fysiek hebben dan mannen. Dus zou je gelijke normen aanhouden dan krijg je alleen maar mannen bij defensie. Het gaat/ging (?) er in deze discussie om dat je fysiek blijkbaar bepalend is voor je successen en dus als vrouw altijd het onderspit delft of afhankelijk bent van mannen. Dat vind ik nogal kortzichtig, want dat is natuurlijk compleet afhankelijk van waar je je succes aan af meet en in welke context.quote:
IRL wordt er van vrouwen heel veel gepikt. Omdat mannen vrouwen nogsteeds zien als zwak en hulpbehoevend. En dat laatste komt niet zomaar uit de lucht vallen.quote:Op zondag 2 februari 2020 12:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
deze shit leeft alleen online joh
niemand heeft er echt last van
Ah, nu komt de aap uit de mouw. Het is gewoon dus een vorm van verbitterde wraak. Net als dat toen ik een keer werd aangerand door een zelfbenoemde feministe werd uitgelachen, mijn situatie als stok gebruikte om op mannen te slaan en in het hele gesprek een belerende told-ya-attitude aannam. Bah.quote:Op zondag 2 februari 2020 08:01 schreef ZarB het volgende:
Jammer voor het manvolk, maar tegelijkertijd kunnen mannen nu een beetje ervaren hoe het is als je van alles opgelegd wordt. Voor vrouwen is dat een doorlopend iets. Je kunt weinig zelf kiezen. Al zijn er inmiddels 2 uitersten: of op je 28ste al minimaal 4 kinderen en een parttime baantje als secretaresse, óf je bent de vrijgevochten kinderloze carrierevrouw die voor alle andere vrouwen/meisjes een revolutionair voorbeeld moet zijn.
Dus dat vuurwerk/bbq/hardrijverbod komen jullie wel overheen, mannen. Valt allemaal mee.
Is het voor vrouwen dan echt onmogelijk om de normale training te halen, of hebben ze het aangepast om meer vrouwen in het leger te krijgen om te voldoen aan een of andere norm/quotum?quote:Op zondag 2 februari 2020 15:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is altijd al zo geweest, hindernissen mogen overslaan op de hindernisbaan en er langer over mogen doen bij de FIT, de eis voor de DCP bij de jongste categorie vrouwen is hetzelfde als de eis voor mannen van 55 jaar etc.
Dat is een beetje te kort door de bocht, dezelfde eisen aanhouden zou niet betekenen dat er alleen maar mannen overblijven want er zijn ook vrouwen binnen defensie die de manneneisen wel halen. Het heilige vrouwenquotum zou alleen nooit gehaald worden.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:42 schreef ZarB het volgende:
Nee dat is zo, want het ís ook gewoon biologisch bepaald dat vrouwen een minder sterk fysiek hebben dan mannen. Dus zou je gelijke normen aanhouden dan krijg je alleen maar mannen bij defensie.
Goed ik kan een paar voorbeelden noemenquote:Op zondag 2 februari 2020 15:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hou ff gauw op met je inhoudelijk
Wat is er inhoudelijk aan jouw standpunt dan: De natuur van de vrouwVerklaar eens nader dan?
Quotum. Vroeger noemden we het de "10 procentsregeling".quote:Op zondag 2 februari 2020 15:46 schreef Harvest89 het volgende:
Is het voor vrouwen dan echt onmogelijk om de normale training te halen, of hebben ze het aangepast om meer vrouwen in het leger te krijgen om te voldoen aan een of andere norm/quotum?
Nou jongens en meisjes. Ga maar weer lekker gooien met jullie incel kaarten.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:48 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Goed ik kan een paar voorbeelden noemen
Waarom dragen vrouwen hakken? Zodat de benen langer lijken , de ass groter lijkt dan het werkelijk is , niet omdat de hakken zo comfortabel aanvoelen
Lipstift? Wanneer vrouwen tot een orgasme komen worden de lippen rood. Door lipstift te dragen geef je een signaal af aan de buitenwereld dat je er klaar voor bent
Make up? Om al de imperfecties te verbergen .Om de wereld de illusie geven dat ze er veel beter uitzien
Push up brah? Om de boobs groter te laten lijken
Korte rokjes? Om aan de buitenwereld te laten zien dat ze gladde benen hebben. In werkelijkheid zijn ze net zo behaard als een gem Truk
En zo kan ik wel doorgaan. Heel het uiterlijk is gebaseerd op leugens en bedrog . De reden waarom ze het doen is simpel. Om hun omgeving te manipuleren . Of ze nu op zoek zijn naar een betere baan, complimentjes een nieuwe man maakt niet zoveel uit. Door zich zo te kleden krijgen ze meestal wat ze willen
Dit zijn slechts uiterlijke kenmerken die wijzen op manipulatie . Je zou daarnaast makkelijk een hele lijst met karaktereigenschappen kunnen noemen die misbruikt worden om de mensen om haar heen te beinvloedden
Is het niet meer dat vrouwen zelf niet meer kunnen kiezen door alle vrijheid en kansen die zij nu hebben. Het is inderdaad of het een of de ander. Een echte carriere kun je gewoon moeilijk combineren met kinderen. Tenzij je een prinsessenbaantje a la Eva Jinek hebt. En parttime 5x Balkenendenorm kunt verdienen. En verder alleen je mooie koppie hoeft te laten zien. En je slangige tong laten wapperen tegen alles wat je niet aanstaat. Maarja zulke banen liggen er niet voor het oprapen. Dus de doorsnee vrouw moet gewoon een keuze maken.quote:Op zondag 2 februari 2020 08:01 schreef ZarB het volgende:
Zou wel willen maar ik heb daar echt geen tijd voor, te druk me bezig te houden met wat anderen van me vinden. Sorryquote:Op zondag 2 februari 2020 15:50 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nou jongens en meisjes. Ga maar weer lekker gooien met jullie incel kaarten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |