Ik heb mijn comment uitgebreid. Veel leesplezier.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig beargumenteer je hem hier perfect.
Lekker als maagd sterven![]()
O
Vrouwen zijn over het algemeen te onzeker en te veel bezig om leuk gevonden te worden.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:23 schreef ZarB het volgende:
[..]
Mannetjes die suggereren dat vrouwen geen ruggengraat hebben?
En vrouwelijke militairen gebruiken dus geen spierkracht maar manipulatie om de eisen te volstaan?quote:Op zondag 2 februari 2020 15:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Militair? Of denk je dat de fysieke eisen niet meer van toepassing zijn als je hoger in de boom komt? Juist dan wordt er van je verwacht dat je het goede voorbeeld geeft en voorop blijft lopen.
Het ging over invloed en macht. En hoe hoger in de rang, hoe minder je nog in de frontlinie staat te knokken hoor.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Militair? Of denk je dat de fysieke eisen niet meer van toepassing zijn als je hoger in de boom komt? Juist dan wordt er van je verwacht dat je het goede voorbeeld geeft en voorop blijft lopen.
De vmbo scholen zitten anders overvol hoor.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:24 schreef Chia het volgende:
[..]
Of door de kenniseconomiesering waarin iedereen minstens havo/vwo moeten hebben gedaan. En aangezien je tot je 77e door moet werken is het logisch om niet een beroep te kiezen waarin je fysiek al te hard slijt.
Alleen blijven de militaire fysieke eisen gewoon van toepassing, ook voor de generaal en als die het al jaren niet fikste danwel de kantjes er een beetje afgelopen had was hij nooit generaal geworden. Snap je het nu een beetje?quote:Op zondag 2 februari 2020 15:28 schreef ZarB het volgende:
Het ging over invloed en macht. En hoe hoger in de rang, hoe minder je nog in de frontlinie staat te knokken hoor.
Je praat nu net als de feminazi's die claimen dat de wetenschap meer vrouwen nodig heeft en te mannelijk is. Aan beide kanten is het gewoon simpelweg interesse en heeft het niks met mannelijkheid of vrouwelijkheid te maken.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:28 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
De vmbo scholen zitten anders overvol hoor.
Te veel jochies die te veel gepamperd zijn door hun lieve mama en vloerdweil van een vader en daarom de bouw maar eng vinden. Stel je voor dat je het misschien wel eens koud zou kunnen krijgen, of dat je iets zwaars moet tillen.
Ik snap het uitstekend, maar bij invloed en macht denk ik niet aan Defensie (want ik denk eerder aan een berg geld en invloed in het zakenleven of de politiek), maar misschien verschillen we daarin van visie.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Alleen blijven de militaire fysieke eisen gewoon van toepassing, ook voor de generaal en als die het al jaren niet fikste danwel de kantjes er een beetje afgelopen had was hij nooit generaal geworden. Snap je het nu een beetje?
De militaire basiseisen zijn voor de vrouwelijke militairen dan ook fors lager dan voor de mannen.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:27 schreef Fok-it het volgende:
En vrouwelijke militairen gebruiken dus geen spierkracht maar manipulatie om de eisen te volstaan?
Het was dan ook @imgoddamnugly die begon over spierkracht als de reden waarom het vrouwen aan invloed en macht ontbreekt.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:31 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik snap het uitstekend, maar bij invloed en macht denk ik niet aan Defensie (want ik denk eerder aan een berg geld en invloed in het zakenleven of de politiek), maar misschien verschillen we daarin van visie.
Wat? Dat is belachelijk.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
De militaire basiseisen zijn voor de vrouwelijke militairen dan ook fors lager dan voor de mannen.
Een Commandant der Strijdkrachten draait op het hoogste politieke niveau mee. Dus ja, in mijn wereld heb je dan echt wel invloed en macht.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:31 schreef ZarB het volgende:
Ik snap het uitstekend, maar bij invloed en macht denk ik niet aan Defensie (want ik denk eerder aan een berg geld en invloed in het zakenleven of de politiek), maar misschien verschillen we daarin van visie.
Dat is altijd al zo geweest, hindernissen mogen overslaan op de hindernisbaan en er langer over mogen doen bij de FIT, de eis voor de DCP bij de jongste categorie vrouwen is hetzelfde als de eis voor mannen van 55 jaar etc.quote:
Nee dat is zo, want het ís ook gewoon biologisch bepaald dat vrouwen een minder sterk fysiek hebben dan mannen. Dus zou je gelijke normen aanhouden dan krijg je alleen maar mannen bij defensie. Het gaat/ging (?) er in deze discussie om dat je fysiek blijkbaar bepalend is voor je successen en dus als vrouw altijd het onderspit delft of afhankelijk bent van mannen. Dat vind ik nogal kortzichtig, want dat is natuurlijk compleet afhankelijk van waar je je succes aan af meet en in welke context.quote:
IRL wordt er van vrouwen heel veel gepikt. Omdat mannen vrouwen nogsteeds zien als zwak en hulpbehoevend. En dat laatste komt niet zomaar uit de lucht vallen.quote:Op zondag 2 februari 2020 12:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
deze shit leeft alleen online joh
niemand heeft er echt last van
Ah, nu komt de aap uit de mouw. Het is gewoon dus een vorm van verbitterde wraak. Net als dat toen ik een keer werd aangerand door een zelfbenoemde feministe werd uitgelachen, mijn situatie als stok gebruikte om op mannen te slaan en in het hele gesprek een belerende told-ya-attitude aannam. Bah.quote:Op zondag 2 februari 2020 08:01 schreef ZarB het volgende:
Jammer voor het manvolk, maar tegelijkertijd kunnen mannen nu een beetje ervaren hoe het is als je van alles opgelegd wordt. Voor vrouwen is dat een doorlopend iets. Je kunt weinig zelf kiezen. Al zijn er inmiddels 2 uitersten: of op je 28ste al minimaal 4 kinderen en een parttime baantje als secretaresse, óf je bent de vrijgevochten kinderloze carrierevrouw die voor alle andere vrouwen/meisjes een revolutionair voorbeeld moet zijn.
Dus dat vuurwerk/bbq/hardrijverbod komen jullie wel overheen, mannen. Valt allemaal mee.
Is het voor vrouwen dan echt onmogelijk om de normale training te halen, of hebben ze het aangepast om meer vrouwen in het leger te krijgen om te voldoen aan een of andere norm/quotum?quote:Op zondag 2 februari 2020 15:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is altijd al zo geweest, hindernissen mogen overslaan op de hindernisbaan en er langer over mogen doen bij de FIT, de eis voor de DCP bij de jongste categorie vrouwen is hetzelfde als de eis voor mannen van 55 jaar etc.
Dat is een beetje te kort door de bocht, dezelfde eisen aanhouden zou niet betekenen dat er alleen maar mannen overblijven want er zijn ook vrouwen binnen defensie die de manneneisen wel halen. Het heilige vrouwenquotum zou alleen nooit gehaald worden.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:42 schreef ZarB het volgende:
Nee dat is zo, want het ís ook gewoon biologisch bepaald dat vrouwen een minder sterk fysiek hebben dan mannen. Dus zou je gelijke normen aanhouden dan krijg je alleen maar mannen bij defensie.
Goed ik kan een paar voorbeelden noemenquote:Op zondag 2 februari 2020 15:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hou ff gauw op met je inhoudelijk
Wat is er inhoudelijk aan jouw standpunt dan: De natuur van de vrouwVerklaar eens nader dan?
Quotum. Vroeger noemden we het de "10 procentsregeling".quote:Op zondag 2 februari 2020 15:46 schreef Harvest89 het volgende:
Is het voor vrouwen dan echt onmogelijk om de normale training te halen, of hebben ze het aangepast om meer vrouwen in het leger te krijgen om te voldoen aan een of andere norm/quotum?
Nou jongens en meisjes. Ga maar weer lekker gooien met jullie incel kaarten.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:48 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Goed ik kan een paar voorbeelden noemen
Waarom dragen vrouwen hakken? Zodat de benen langer lijken , de ass groter lijkt dan het werkelijk is , niet omdat de hakken zo comfortabel aanvoelen
Lipstift? Wanneer vrouwen tot een orgasme komen worden de lippen rood. Door lipstift te dragen geef je een signaal af aan de buitenwereld dat je er klaar voor bent
Make up? Om al de imperfecties te verbergen .Om de wereld de illusie geven dat ze er veel beter uitzien
Push up brah? Om de boobs groter te laten lijken
Korte rokjes? Om aan de buitenwereld te laten zien dat ze gladde benen hebben. In werkelijkheid zijn ze net zo behaard als een gem Truk
En zo kan ik wel doorgaan. Heel het uiterlijk is gebaseerd op leugens en bedrog . De reden waarom ze het doen is simpel. Om hun omgeving te manipuleren . Of ze nu op zoek zijn naar een betere baan, complimentjes een nieuwe man maakt niet zoveel uit. Door zich zo te kleden krijgen ze meestal wat ze willen
Dit zijn slechts uiterlijke kenmerken die wijzen op manipulatie . Je zou daarnaast makkelijk een hele lijst met karaktereigenschappen kunnen noemen die misbruikt worden om de mensen om haar heen te beinvloedden
Is het niet meer dat vrouwen zelf niet meer kunnen kiezen door alle vrijheid en kansen die zij nu hebben. Het is inderdaad of het een of de ander. Een echte carriere kun je gewoon moeilijk combineren met kinderen. Tenzij je een prinsessenbaantje a la Eva Jinek hebt. En parttime 5x Balkenendenorm kunt verdienen. En verder alleen je mooie koppie hoeft te laten zien. En je slangige tong laten wapperen tegen alles wat je niet aanstaat. Maarja zulke banen liggen er niet voor het oprapen. Dus de doorsnee vrouw moet gewoon een keuze maken.quote:Op zondag 2 februari 2020 08:01 schreef ZarB het volgende:
Jammer voor het manvolk, maar tegelijkertijd kunnen mannen nu een beetje ervaren hoe het is als je van alles opgelegd wordt. Voor vrouwen is dat een doorlopend iets. Je kunt weinig zelf kiezen. Al zijn er inmiddels 2 uitersten: of op je 28ste al minimaal 4 kinderen en een parttime baantje als secretaresse, óf je bent de vrijgevochten kinderloze carrierevrouw die voor alle andere vrouwen/meisjes een revolutionair voorbeeld moet zijn.
Dus dat vuurwerk/bbq/hardrijverbod komen jullie wel overheen, mannen. Valt allemaal mee.
Zou wel willen maar ik heb daar echt geen tijd voor, te druk me bezig te houden met wat anderen van me vinden. Sorryquote:Op zondag 2 februari 2020 15:50 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nou jongens en meisjes. Ga maar weer lekker gooien met jullie incel kaarten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |