En als je als vrouw sterker bent dan veel mannen, hoe zou dat dan werken met macht en invloed uitoefenen door middel van die spierkracht? Moet je op de vuist met mensen?quote:
Wat is dat punt dan? Dat alles wat een vrouw voor elkaar krijgt voortkomt uit manipulatie? Daar ben je echt heilig van overtuigd?quote:Op zondag 2 februari 2020 15:07 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hij zegt het een beetje bot maar hij heeft wel een punt.
Net zoals links volgens zulke types van alles voor elkaar krijgt terwijl rechts aan de macht is denk ik. Zelfde logica.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is dat punt dan? Dat alles wat een vrouw voor elkaar krijgt voortkomt uit manipulatie? Daar ben je echt heilig van overtuigd?
En weer zit die partij slogens te herhalen , je word nu wel erg voorspelbaar . Heb geen argumenten dus shame shame shame themquote:Op zondag 2 februari 2020 15:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
![]()
Misschien dat dit de norm is op r/inceltears maar in het echte leven toch niet hoor
Nah niet zo overdreven.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is dat punt dan? Dat alles wat een vrouw voor elkaar krijgt voortkomt uit manipulatie? Daar ben je echt heilig van overtuigd?
"Verliefd op Maisie Williams"...quote:Op zondag 2 februari 2020 14:51 schreef Fok-it het volgende:
Je hebt geen idee hoe misogyn je overkomt?
Ja hou ff gauw op met je inhoudelijkquote:Op zondag 2 februari 2020 15:09 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
En weer zit die partij slogens te herhalen , je word nu wel erg voorspelbaar . Heb geen argumenten dus shame shame shame them
Probeer het nog een keer inhoudelijk , iets met vrouwen en manipulatie
Ik vraag me ook idd af hoe macht en invloed gebaseerd kan zijn op spierkracht. Je kunt alleen een land regeren als je gaat knokken? Een directeur zijn als je minimaal aan tractor pulling doet wat dat kan handig zijn om je jaarcijfers op te krikken?quote:Op zondag 2 februari 2020 15:08 schreef Chia het volgende:
[..]
En als je als vrouw sterker bent dan veel mannen, hoe zou dat dan werken met macht en invloed uitoefenen door middel van die spierkracht? Moet je op de vuist met mensen?
Shut up!!!quote:Op zondag 2 februari 2020 15:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
"Verliefd op Maisie Williams"...
Really?
Ja.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:13 schreef ZarB het volgende:
En wat heeft manipulatie dan weer voor winst op spierkracht? Heb je nou spierballen nodig of niet om wat op deze aardkloot voor te stellen? Wees consequent.
Hangt van je beroep af.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:13 schreef ZarB het volgende:
En wat heeft manipulatie dan weer voor winst op spierkracht? Heb je nou spierballen nodig of niet om wat op deze aardkloot voor te stellen? Wees consequent.
Dat is toch iets anders dan spierkrachtquote:
Zoquote:
Zonder vrouwen had je geen medestanders om mee te spelen en om daarmee de gehele wereld te vervelen, en ook zonder medestanders hadden mensen zoals jou veel pech gehad.quote:Op zondag 2 februari 2020 14:42 schreef imgoddamnugly het volgende:
Ik heb het idee dat vrouwen niet kunnen overleven zonder dat de wereld hun handje vasthoudt. Op allerlei manieren. En ze beschermt. Daarvoor missen zij die spierkracht. Dus voor een vrouw om macht en invloed te kunnen uitoefenen op deze wereld. Dat moet dus wel via manipulatie. Via verboden bijvoorbeeld. Die anderen weer voor ze regelen.
Geef eens een voorbeeld van een invloedrijk (en dus beLaNguhrIjk) beroep waarbij je spierballen nodig hebt? De bouw o.i.d. telt dus niet he.quote:
Zo he al die blauwwpillende halve nichten en bitses vliegen uit hun panties door één opmerking van mijquote:Op zondag 2 februari 2020 15:16 schreef torentje het volgende:
[..]
Zonder vrouwen had je geen medestanders om mee te spelen en om daarmee de gehele wereld te vervelen, en ook zonder medestanders hadden mensen zoals jou veel pech gehad.
Gelukkig beargumenteer je hem hier perfect.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:18 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Zo he al die blauwwpillende halve nichten en bitses vliegen uit hun panties door één opmerking van mij
Met zo'n houding richting vrouwen kan ik je aanraden om je ook te bekeren tot blauwpillende halve (of hele) nicht, want dit wordt 'm niet hoor.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:18 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Zo he al die blauwwpillende halve nichten en bitses vliegen uit hun panties door één opmerking van mij
Wie voelt zich beter dan vrouwen?quote:Op zondag 2 februari 2020 15:15 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dat is toch iets anders dan spierkrachtlekker consistent weer. En dat voelt zich dan beter dan vrouwen. Ja nee, volledig te begrijpen.
Dus.. door een sterke bouwvakker of stratenmaker te zijn kun je aan de macht komen of in ieder geval macht uitoefenen? Of hoe moet ik dat voor me zien?quote:
Wat wel zo is is dat mede door de feminisering van de samenleving de bouw nog moeilijk aan nieuwe werknemers komt. De nieuwe generatie bestaat voor een groot deel uit mietjes.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:20 schreef Chia het volgende:
[..]
Dus.. door een sterke bouwvakker of stratenmaker te zijn kun je aan de macht komen of in ieder geval macht uitoefenen? Of hoe moet ik dat voor me zien?
Mannetjes die suggereren dat vrouwen geen ruggengraat hebben?quote:Op zondag 2 februari 2020 15:20 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wie voelt zich beter dan vrouwen?
Of door de kenniseconomiesering waarin iedereen minstens havo/vwo moeten hebben gedaan. En aangezien je tot je 77e door moet werken is het logisch om niet een beroep te kiezen waarin je fysiek al te hard slijt.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:22 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat wel zo is is dat mede door de feminisering van de samenleving de bouw nog moeilijk aan nieuwe werknemers komt. De nieuwe generatie bestaat voor een groot deel uit mietjes.
Logisch ook dat er meer Oostblokkers moeten komen.
Militair? Of denk je dat de fysieke eisen niet meer van toepassing zijn als je hoger in de boom komt? Juist dan wordt er van je verwacht dat je het goede voorbeeld geeft en voorop blijft lopen.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:16 schreef ZarB het volgende:
Geef eens een voorbeeld van een invloedrijk (en dus beLaNguhrIjk) beroep waarbij je spierballen nodig hebt? De bouw o.i.d. telt dus niet he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |