abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191308263
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 14:17 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kvind het een beetje huilerig, tbh. Je maakt er echt zo een zaaddodend iets van.
Jij bent aan het huilen. Eerst goed naar je eigen kijken.
Ik wijs je op je huierigheid
  Moderator zondag 2 februari 2020 @ 14:27:02 #127
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191308295
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 14:17 schreef Red_85 het volgende:
Net als met de rest in de economie en maatschappij. Vrouwen doen het hier gewoon goed. Ik snap echt niet waarom het nog extra gestimuleerd moet worden.
nou moeten moeten ...

vanuit een commercieel oogpunt is het interessant omdat het bij de meeste sporten 'makkelijker' is om de top te bereiken bij de vrouwen dan bij de mannen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_191308308
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 14:15 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Nee. Het probleem is waar die code of conduct vandaan komt, en of aanpassingen in de code of conduct naderhand.
Wil je nou insinueren dat gedragsregels een product van het feminisme zijn oid? Ga je serieus op die toer?

quote:
Zoals al eerder in dit topic werd vastgesteld: mannelijk gedrag wordt vaker strafbaar gesteld.
[..]

:')

Wel grappig.. ik geef je een geweldig voorbeeld van een situatie waarin zelfs een subtiele vorm van mannelijk gedrag (een privegesprek wat wordt opgevangen door een trillende feministe) uitmondt in... ja zelfs ontslag van 1 van die mannen. Die een gezin heeft trouwens...
Tsja. Volgens mij is dat het risico wat je loopt als je in een setting waar een professionele houding van je verwacht wordt, dit soort ongepaste opmerkingen gaat lopen maken. Dat je werkgever dan geen trek meer in je heeft snap ik dan ook wel.

quote:
En jij kan het in je hoofd niet koppelen aan het onderwerp van dit topic.
Ik zie prima hoe jij dat koppelt. Maar inderdaad, voor mij heeft dat soort ongepaste gedrag niets te maken met wat als normaal mannelijk gedrag beschouwd zou moeten worden.

quote:
Mooi, mang. Maar je ziet nu hoe maatschappelijke druk mannelijk gedrag wegdrukt en afstraft?
Of ga je dat nog steeds ontkennen.
Ik zie hoe toxisch mannelijk gedrag weggedrukt en afgestraft wordt. En daar heb ik geen enkel probleem mee.

Jij ervaart dat blijkbaar als aantasting van je mannelijkheid. Typisch?

quote:
Nah.. je hebt vooral interesse om dingen stuk te slaan in de marge... je vraagt om een statement, die geef ik.. dan vraag je om een specifiek voorbeeld.. dat geef ik.. dan ga je vervolgens ergens in de details van dat voorbeeld nat omdat je er geen fuck van wist... en nu probeer je het soort van om te buigen naar iets redelijks...

Dat is geen interesse tonen.. dat is vooral zoeken naar een manier om je eigen overtuigingen stand te laten houden.
En jij om dingen in de marge uit te vergroten naar grote maatschappelijke on-rechten waar jij of jouw demografie het onterechte slachtoffer van bent. Om dan wanhopig naar anekdotisch bewijs te moeten zoeken.

Maar he, fijne zondag weer en zo.
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 2 februari 2020 @ 14:30:01 #129
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_191308321
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 14:10 schreef probeer het volgende:
Ok. Goed voorbeeld.

Waren al die diensten liever zelf alleen voor mannen gebleven?
Daar zijn de meningen over verdeeld.

quote:
En doet de deelname van vrouwen af aan de operationele kracht?
Als vrouwen de voor een ieder algemeen geldende eisen halen niet. Het werkt alleen wel haantjesgedrag en een soort van beschermingsdrang in de hand.
pi_191308332
quote:
10s.gif Op zondag 2 februari 2020 14:04 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Are you fucking kidding me

Heel de feministische beweging is gebaseerd op een slachtofferrol . Zielige vrouwen die geen man kunnen krijgen kijken niet in de spiegel maar geven de schuld van hun eigen falen af op een onzichtbare pachetariaat

Maw slachtoffer spelen is prima als je met de juiste geslacht geboren bent
Onzin, jij weet net zo goed als ik dat de meeste mannen niet lesbisch zijn en dus ook geen lesbisch gedrag of gevoelens hebben.
pi_191308359
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 08:01 schreef ZarB het volgende:
Jammer voor het manvolk, maar tegelijkertijd kunnen mannen nu een beetje ervaren hoe het is als je van alles opgelegd wordt. Voor vrouwen is dat een doorlopend iets. Je kunt weinig zelf kiezen. Al zijn er inmiddels 2 uitersten: of op je 28ste al minimaal 4 kinderen en een parttime baantje als secretaresse, óf je bent de vrijgevochten kinderloze carrierevrouw die voor alle andere vrouwen/meisjes een revolutionair voorbeeld moet zijn.

Dus dat vuurwerk/bbq/hardrijverbod komen jullie wel overheen, mannen. Valt allemaal mee.
Eens. Zelfs autistische vrouwen worden doorgaans niet als autistisch herkent, omdat de sociale normen ze zeer concreet zijn opgelegd en ze daardoor zich ten koste van zichzelf hebben weten aan te passen.

Vooral als moeder kun je het nooit goed doen en praat men je altijd een schuldgevoel aan over kinderen die naar de opvang gaan of juist dat je te weinig doet met je studie als je zo weinig werkt.
  zondag 2 februari 2020 @ 14:33:46 #132
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_191308380
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 14:28 schreef probeer het volgende:

[..]

Wil je nou insinueren dat gedragsregels een product van het feminisme zijn oid? Ga je serieus op die toer?
Bepaalde gedragsregels ja.

quote:
[..]

Tsja. Volgens mij is dat het risico wat je loopt als je in een setting waar een professionele houding van je verwacht wordt, dit soort ongepaste opmerkingen gaat lopen maken. Dat je werkgever dan geen trek meer in je heeft snap ik dan ook wel.
Eh nee.. dat valt onder sociale druk. Niet onder een heldhaftige werkgever die sociaal zieke mensen probeert te weren uit zijn geweldige organisatie. Als je dat denkt dan ben je echt ver heen.

quote:
[..]

Ik zie prima hoe jij dat koppelt. Maar inderdaad, voor mij heeft dat soort ongepaste gedrag niets te maken met wat als normaal mannelijk gedrag beschouwd zou moeten worden.
Spraak limiteren heeft een effect op de sfeer van een sociale bijeenkomst. En het zou best kunnen dan mannen meer effect ervaren dan vrouwen.

quote:
[..]

Ik zie hoe toxisch mannelijk gedrag weggedrukt en afgestraft wordt. En daar heb ik geen enkel probleem mee.
Ja... dat jij een onderdeel van het probleem bent was me wel al duidelijk. Dat maakt het natuurlijk ook moeilijker voor jou om het probleem zelf te erkennen en te herkennen.

quote:
Jij ervaart dat blijkbaar als aantasting van je mannelijkheid. Typisch?
Nergens zeg ik hoe dit effect heeft op mijn mannelijkheid.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_191308464
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 19:20 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed dezelfde users klagen in het ene topic dat bepaalde achterlijke machogewoonten zijn verdwenen en in het andere topic dat mannen uit sommige andere landen dat soort machogewoonten meenemen.

Dat tweede blijkt dus enkel angst voor concurrentie
:D
pi_191308508
Al die verboden treft zowel jongens als meisjes. Zeer vreemde op.
pi_191308520
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 14:24 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Jij bent aan het huilen. Eerst goed naar je eigen kijken.
Ik wijs je op je huierigheid
Keb een spiegeltje voor je gekocht :7
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 2 februari 2020 @ 14:41:56 #136
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_191308536
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 14:40 schreef Cherni het volgende:
Al die verboden treft zowel jongens als meisjes. Zeer vreemde op.
Mannen en vrouwen vertonen niet hetzelfde gedrag.

Mannen en vrouwen hebben beiden toxisch sociaal problematisch gedrag

Toch lijkt er onevenredig veel aandacht te zijn voor problemen met typisch mannelijk gedrag dan vrouwelijk gedrag.

Dat is wat er in de OP volgens mij wordt beschreven.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_191308559
Ik heb het idee dat vrouwen niet kunnen overleven zonder dat de wereld hun handje vasthoudt. Op allerlei manieren. En ze beschermt. Daarvoor missen zij die spierkracht. Dus voor een vrouw om macht en invloed te kunnen uitoefenen op deze wereld. Dat moet dus wel via manipulatie. Via verboden bijvoorbeeld. Die anderen weer voor ze regelen.
hide ugly hide!
ugly is the new nigger
pi_191308577
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 14:33 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ja... dat jij een onderdeel van het probleem bent was me wel al duidelijk. Dat maakt het natuurlijk ook moeilijker voor jou om het probleem zelf te erkennen en te herkennen.
[..]

Daar verwoord je heel mooi hoe ik mbt dit onderwerp over jou denk. Maar daar vertel ik je denk ik ook niets nieuws :).

Ik ga wat anders doen, in een ongedwongen gemengde setting waar ik mij als man niet bedreigd voel. En ik hoop voor je dat jij dat soort settings (al dan niet in club-vorm) ook hebt of kan vinden.
"Pools are perfect for holding water"
pi_191308613
quote:
14s.gif Op zondag 2 februari 2020 14:43 schreef probeer het volgende:

[..]

Daar verwoord je heel mooi hoe ik mbt dit onderwerp over jou denk.

Ik ga wat anders doen, in een ongedwongen gemengde setting waar ik mij als man niet bedreigd voel. En ik hoop voor je dat jij dat soort settings (al dan niet in club-vorm) ook hebt of kan vinden.
Oh god, met een moralistische en hoogmoedige sneer erachteraan. halve wijf dat je bent. En je hebt een klein teddybeertje als user-icon.
hide ugly hide!
ugly is the new nigger
pi_191308619
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 08:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
Helaas is het nu zo dat er amper mannen in het (basis)onderwijs zijn. En geef ze eens ongelijk.
Daar kunnen de mannelijke fokkers anders makkelijk zelf verandering in brengen. En dan kunnen ze gelijk de linkse indoctrinatie in het (basis)onderwijs tegen gaan. Twee vliegen in één klap!
pi_191308637
Of is oplossingsgericht zijn en zelf het heft in handen nemen tegenwoordig ineens een onmannelijke eigenschap? :r
pi_191308690
quote:
6s.gif Op zondag 2 februari 2020 14:45 schreef Chia het volgende:

[..]

Daar kunnen de mannelijke fokkers anders makkelijk zelf verandering in brengen. En dan kunnen ze gelijk de linkse indoctrinatie in het (basis)onderwijs tegen gaan. Twee vliegen in één klap!
Ik zag een rapportage over hoe mannelijke leraren op de PABO massaal afhaken. Omdat ze er bijna letterlijk worden weggepest. Dus ze kunnen er eigenlijk niks meer aan doen. Alsof dit ook de hele bedoeling was.
hide ugly hide!
ugly is the new nigger
  zondag 2 februari 2020 @ 14:51:26 #143
319979 Fok-it
All is well
pi_191308724
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2020 14:42 schreef imgoddamnugly het volgende:
Ik heb het idee dat vrouwen niet kunnen overleven zonder dat de wereld hun handje vasthoudt. Op allerlei manieren. En ze beschermt. Daarvoor missen zij die spierkracht. Dus voor een vrouw om macht en invloed te kunnen uitoefenen op deze wereld. Dat moet dus wel via manipulatie. Via verboden bijvoorbeeld. Die anderen weer voor ze regelen.
Je hebt geen idee hoe misogyn je overkomt?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_191308758
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 14:49 schreef imgoddamnugly het volgende:

[..]

Ik zag een rapportage over hoe mannelijke leraren op de PABO massaal afhaken. Omdat ze er bijna letterlijk worden weggepest. Dus ze kunnen er eigenlijk niks meer aan doen. Alsof dit ook de hele bedoeling was.
Poe hee, een soort glazen plafond dus? Maar als je weet waar je het voor doet (mannelijkheid in ere houden en linkse indoctrinatie tegengaan) wordt het misschien wel makkelijker.

Heb jij ooit overwogen het onderwijs in te gaan?
pi_191308803
quote:
Heb je nu zojuist jezelf geanalyseerd?
  zondag 2 februari 2020 @ 14:56:56 #146
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_191308832
Ik las:

Alles wat jongens aan mannen leuk vinden wordt verboden #2 }:|
  zondag 2 februari 2020 @ 15:02:39 #147
338319 ZarB
Piña colada
pi_191308934
quote:
_O- _O- _O- _O- is dit echt
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_191308971
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 15:01 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Haha oke jongentje

Als iemand beweert dat vrouwen niks voor elkaar kunnen krijgen zonder manipulatie, wat voor term gebruik jij daar dan voor?
Realisme ?

Heb niet echt het idee dat je bekend bent met de natuur van de vrouw
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 2 februari 2020 @ 15:05:35 #149
319979 Fok-it
All is well
pi_191308986
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 15:04 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Realisme ?

Heb niet echt het idee dat je bekend bent met de natuur van de vrouw
:D :D :D

Misschien dat dit de norm is op r/inceltears maar in het echte leven toch niet hoor
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zondag 2 februari 2020 @ 15:07:37 #150
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191309028
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 14:51 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Je hebt geen idee hoe misogyn je overkomt?
Hij zegt het een beetje bot maar hij heeft wel een punt.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')