BBQ'en - HeEl ToKkIe..quote:Op zondag 2 februari 2020 09:52 schreef Cockwhale het volgende:
Hoort het niet zijn, alles wat tokkies en stoerboiis leuk vinden?
MGTOW is een dingetje toch.quote:Op zondag 2 februari 2020 10:10 schreef capricia het volgende:
Zijn er al mannenpraatgroepen en -bewegingen? Soort Dolle Jannen.
Want ik denk dat het tijd is dat mannen zich gaan verenigen om op te komen voor hun rechten.
Die SIRE campagne was juist een tegenreactie op de doorgeschoten voorzichtigheid bij het spelen! En wie is er voorzichtiger: toch eerder de juf dan de meester.quote:Op zondag 2 februari 2020 09:48 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dit komt niet uit het onderwijs perse hoor, er was een sire campagne voor jongens die lekker jongensdingen mochten doen en dat dat goed was. Daar werd afkeurend op gereageerd want gender... Blabla. Dat feminieme gewauwel decimeerd mannelijkheid. Ik denk wel degelijk dat dit onevenredig voorkomt voor mannen. Maar misschien zien jullie maatschappelijke thema's die vragen of vrouwen zich wat minder vrouwelijk gedragen? Maar ik zie ze niet.
Dat is zo zuur dat het bijna weibliches is. Ik vind daar persoonlijk weinig positieve mannelijke kracht vanuit gaan.quote:
Mannen zijn doeners. Geen echte praters... en ja er zijn veel clubs waar mannen samen dingen doen. Sport of houtwerken of etc...quote:Op zondag 2 februari 2020 10:10 schreef capricia het volgende:
Want ik denk dat het tijd is dat mannen zich gaan verenigen om op te komen voor hun rechten.
Gebeurt vast aan de lopende band ja, dat de lokale houtbewerkingsclub wordt aangeklaagd door zure vrouwenquote:Op zondag 2 februari 2020 10:40 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Mannen zijn doeners. Geen echte praters... en ja er zijn veel clubs waar mannen samen dingen doen. Sport of houtwerken of etc...
Om vervolgens aangeklaagd te worden dat deze clubs niet veilig genoeg aanvoelen voor de vrouwen die zich er in wringen (te veel mannenpraat).
Het equivalent van het breiclubje dus. Dat is niet echt wat ik bedoelde met mannenpraatgroepen om zich te emanciperen.quote:Op zondag 2 februari 2020 10:40 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Mannen zijn doeners. Geen echte praters... en ja er zijn veel clubs waar mannen samen dingen doen. Sport of houtwerken of etc...
Om vervolgens aangeklaagd te worden dat deze clubs niet veilig genoeg aanvoelen voor de vrouwen die zich er in wringen (te veel mannenpraat).
Dan komen de feministische regeltjes uit de kast en valt het clubje uit elkaar... rinse, repeat.
Inderdaad, laatst ook op een festival voor strips, ook zon mannenbolwerk. Kwam de politie het ontruimen omdat er geen vrouwen op afkwamen.quote:Op zondag 2 februari 2020 10:42 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Gebeurt vast aan de lopende band ja, dat de lokale houtbewerkingsclub wordt aangeklaagd door zure vrouwen
Eerder een bepaald deel aan mannen die de moderne maatschappij niet bij weet te benen.quote:Op zondag 2 februari 2020 10:50 schreef capricia het volgende:
Maar ik denk idd dat mannen wat achter lopen in hun eigen emancipatie.
Idd... onzinnige mening.quote:Op zondag 2 februari 2020 01:24 schreef ludovico het volgende:
Beetje waanzin dat je als man niet mag klagen overigens.
Zulke teksten klinken als komend uit een slachtofferrolquote:Op zondag 2 februari 2020 10:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als man mag je niet klagen want je bent gelijk zielig en slachtofferrol
Jij gaat wel even bepalen hoe mannen zich moeten emanciperen?quote:Op zondag 2 februari 2020 10:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Het equivalent van het breiclubje dus. Dat is niet echt wat ik bedoelde met mannenpraatgroepen om zich te emanciperen.
Volgens mij valt er nog een wereld te winnen.
Kijk, wij vrouwen hebben daar ervaring in. Profiteer daarvan, zou ik zeggen. Dat zure gedoe schiet niemand wat mee op.quote:Op zondag 2 februari 2020 11:05 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Jij gaat wel even bepalen hoe mannen zich moeten emanciperen?
Ironie dit.
Ik heb het idee dat die klagers vooral eenzame mannen zijn die al hij vrije tijd op hun stinkzolder zich gaan lopen opwinden over wat ze op allerlei gare sites lezen. Dat wordt dan hun realiteit.quote:Op zondag 2 februari 2020 11:31 schreef detaris het volgende:
Ik werk en leef blijkbaar op een plek waar je geen last hebt van dit soort grote problemen. Wat een klaagzang, grow a pair
Ik heb mijn ballenknijper al ritueel verbrand en draag alleen nog maar sliploos joggingbroeken. Het zakie moet wel een beetje vrijelijk kunnen hangen natuurlijk.quote:Op zondag 2 februari 2020 10:10 schreef capricia het volgende:
quote:Op zondag 2 februari 2020 11:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik heb mijn ballenknijper al ritueel verbrand en draag alleen nog maar sliploos joggingbroeken. Het zakie moet wel een beetje vrijelijk kunnen hangen natuurlijk.
George Carlin omschreef het als de Pussification van Amerika Nederlandquote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:22 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
https://www.sypwynia.nl/h(...)het-jaar-van-de-man/
@:De_onnoembare
Zo had ik nog niet over stook-, bbq-, vuurwerk- en dieselverboden nagedacht, maar het is wel typisch dat anti-vuurbeleid vooral uit al die vrouwen/soyboysteden komt.
Ja maar die campagne werd vanuit de samenleving dus afgekaffert, dat is wat ik zeg. De juf ziet het misschien nog juist als een goede campagne.quote:Op zondag 2 februari 2020 10:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Die SIRE campagne was juist een tegenreactie op de doorgeschoten voorzichtigheid bij het spelen! En wie is er voorzichtiger: toch eerder de juf dan de meester.
Mooie grap, het is een soort van vreemde vicieuze cirkel waar je niet uit kunt komen.quote:Op zondag 2 februari 2020 11:01 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Zulke teksten klinken als komend uit een slachtofferrol
Ergens is dat overdreven gedoe natuurlijk wel ultiem femien, dus hij heeft wel een punt.quote:Op zondag 2 februari 2020 11:02 schreef Hexagon het volgende:
Overigens sommige verboden zijn zeker dom. Als Syp nou eens had geklaagd tegen de zeiksamenleving waar alles overlastvrij, gezond en politiek correct moet zijn dan had hij mij aan z'n zijde.
Helaas is hij er zelf een deel van.
Wat is überhaupt hun doel dan? Niks mis met een prima leven creëren zonder vrouw.quote:Op zondag 2 februari 2020 10:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is zo zuur dat het bijna weibliches is. Ik vind daar persoonlijk weinig positieve mannelijke kracht vanuit gaan.
Ja, veel gesprekjes?quote:
Wat loop je nou weer seksistische onzin te verzinnen?quote:Op zondag 2 februari 2020 10:40 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dan komen de feministische regeltjes uit de kast en valt het clubje uit elkaar... rinse, repeat.
deze shit leeft alleen online johquote:Op zondag 2 februari 2020 11:31 schreef detaris het volgende:
Ik werk en leef blijkbaar op een plek waar je geen last hebt van dit soort grote problemen. Wat een klaagzang, grow a pair
Ze zijn niet allemaal zoquote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:32 schreef asco het volgende:
Yup. Vrouwen zIjn veelal links en willen baren. En vervolgens moet de kroost beschermd worden, moet er dus vanalles verboden worden, moeten vooral anderen meer belasting betalen om het milieu te redden en willen ze niet te veel uren per week werken. 🙄
Hoe houden jullie mannen dat in godsnaam uit met dat soort vrouwen? Echt een serieuze vraag.
Hier verder al bijna 25 jaar samen met een top vrouw. Bewust kinderloos onder andere. 👍
Je generaliseert, je overdrijft... Kom eens uit die slachtofferrolquote:Op zondag 2 februari 2020 12:19 schreef ludovico het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat een man gewoon constateringen mag doen die negatief uitpakken voor de man. Maar als een man dat doet wordt er snel op gereageerd als slachtofferrol en zwakke man en weet ik veel wat,
Zat rechtse vrouwen. Zelfs als ze wel kinderen willen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:32 schreef asco het volgende:
Yup. Vrouwen zIjn veelal links en willen baren. En vervolgens moet de kroost beschermd worden, moet er dus vanalles verboden worden, moeten vooral anderen meer belasting betalen om het milieu te redden en willen ze niet te veel uren per week werken. 🙄
Hoe houden jullie mannen dat in godsnaam uit met dat soort vrouwen? Echt een serieuze vraag.
Hier verder al bijna 25 jaar samen met een top vrouw. Bewust kinderloos onder andere. 👍
quote:Op zondag 2 februari 2020 12:50 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je generaliseert, je overdrijft... Kom eens uit die slachtofferrol
De toenemende inceltroep hier op fok is niet echt bevorderlijk voor het forum zelf. Zouden admins best wat mee kunnen doenquote:Op zondag 2 februari 2020 12:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
deze shit leeft alleen online joh
niemand heeft er echt last van
Welk zure gedoe? Jij doet hier zuur. Ik zeg gewoon dat als mannen een clubje voor zichzelf oprichten dat de maatschappij al snel kritiek heeft en vind dat het toeghankelijker moet worden voor vrouwen terwijl als vrouwen een clubje oprichten het "empowering safe spaces" zijn.quote:Op zondag 2 februari 2020 11:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Kijk, wij vrouwen hebben daar ervaring in. Profiteer daarvan, zou ik zeggen. Dat zure gedoe schiet niemand wat mee op.
quote:Dus ik wacht op je constructieve bijdragen.
moet je ze ff mailenquote:Op zondag 2 februari 2020 12:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De toenemende inceltroep hier op fok is niet echt bevorderlijk voor het forum zelf. Zouden admins best wat mee kunnen doen
Dan ben je dus gewoon een vrouwquote:Op zondag 2 februari 2020 10:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik ben een man, maar ik hou niet van vuurwerk, dure auto's en roken.
En op welke / wat voor een soort clubjes doel je dan?quote:Op zondag 2 februari 2020 13:00 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Welk zure gedoe? Jij doet hier zuur. Ik zeg gewoon dat als mannen een clubje voor zichzelf oprichten dat de maatschappij al snel kritiek heeft en vind dat het toeghankelijker moet worden voor vrouwen terwijl als vrouwen een clubje oprichten het "empowering safe spaces" zijn.
Laat mannen lekker hun clubjes oprichten en ze hebben een uitlaatklep. Verder hebben we geen hulp nodig.
[..]
getthefuckouttahere
Dat kan van alles zijn. triathlon groepen, houtbewerking/lassen, filosofiegroepen, videogame communities...quote:Op zondag 2 februari 2020 13:13 schreef probeer het volgende:
[..]
En op welke clubjes doel je dan? Gewoon, om je bewering wat concreter te maken ..
quote:Op zondag 2 februari 2020 13:15 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat kan van alles zijn. triathlon groepen, houtbewerking/lassen, filosofiegroepen, videogame communities...
Dit is al lang in de jaren 70-80-90 voltooid. Men komt niet meer met het idee om zo'n club te vormen omdat de maatschappij dat ziet als patriachale machtsvorming.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:18 schreef probeer het volgende:
[..]
Snap je het verschil tussen 'zomaar wat verenigingen/clubs opnoemen' en 'voorbeelden geven van clubs die oorspronkelijk voor mannen waren en zich nu daadwerkelijk gedwongen zien om toegankelijker voor vrouwen te worden'?
Buiten de SGP kan ik er zo 1 2 3 geen bedenken. En jij blijkbaar ook niet.
Dan kan je vast wel een aantal voorbeelden geven van clubs die gedwongen gemengd zijn, maar dat liever niet waren geweest.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:20 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dit is al lang in de jaren 70-80-90 voltooid. Men komt niet meer met het idee om zo'n club te vormen omdat de maatschappij dat ziet als patriachale machtsvorming.
Een recent voorbeeld. PyCon in de VS... een bijeenkomst van (ja vooral mannen) .. 1 jongen maakt een stom nerdengrapje over "forking her repo"quote:Op zondag 2 februari 2020 13:21 schreef probeer het volgende:
[..]
Dan kan je vast wel een aantal voorbeelden geven van clubs die gedwongen gemengd zijn, maar dat liever niet waren geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |