Meestal om de statische elektriciteit af te voeren.quote:
Avondquote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:16 schreef Sodeknetters het volgende:
Mooie vleugelbus wel.
Goeienavond.
Nee, om de luchtdruk te meten in onverstoorde lucht. Ze rollen de kabel van dat ding een heel eind uit. Met die luchtdruk in onverstoorde lucht, kunnen ze de instrumenten kalibreren.quote:
Op welke hoogte gaat die vliegen?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, om de luchtdruk te meten in onverstoorde lucht. Ze rollen de kabel van dat ding een heel eind uit. Met die luchtdruk in onverstoorde lucht, kunnen ze de instrumenten kalibreren.
Proost.quote:
Ahquote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, om de luchtdruk te meten in onverstoorde lucht. Ze rollen de kabel van dat ding een heel eind uit. Met die luchtdruk in onverstoorde lucht, kunnen ze de instrumenten kalibreren.
Haaiquote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:16 schreef Sodeknetters het volgende:
Mooie vleugelbus wel.
Goeienavond.
Geen idee eigenlijk. Hij zit al op 15.000 voet. Meestal trekken ze tijdens de eerste vlucht de wielen niet in trouwens.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Op welke hoogte gaat die vliegen?
Waarschijnlijk gaan ze dan ook naar grotere hoogte.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:28 schreef Recce het volgende:
Oh, zo te lezen trekken ze de wielen waarschijnlijk wel in, maar pas na een uur vliegen of zo. Dan weten ze zekerder dat het hydraulisch systeem in orde is.
Zou kunnen, dat weet ik niet. Voorlopig blijft-ie op 15.000 voet.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaan ze dan ook naar grotere hoogte.
Eet smakelijk.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou kunnen, dat weet ik niet. Voorlopig blijft-ie op 15.000 voet.
Maar eens even eten.
Ik heb ook wit poeder, jij niet?quote:
opperdepopquote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook wit poeder, jij niet?
Alles?quote:
grijp je kans SBE .. weekje wachten nogquote:
Je zult wel andere dingen aan je hoofd hebben ...quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:02 schreef Prisha het volgende:
oh ja...WIDM. Heb nog geen hele aflevering gezien tot nu toe
Edit: eigenlijk nauwelijks iets.
Volgens het plan gaat-ie op Boeing Field bij Seattle landen en pas over een uur of 3-4, als alles goed gaat.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:01 schreef chufi het volgende:
De boeing heeft links omkeert gemacht back to basis .. Everett of Seattle ? de laatste volgens de flight info ... maar ja proefvlucht ..
Ook wit, verslavend en slecht voor je lichaam. Wel een stuk goedkoper en ach je wordt er ook wel blij van.quote:
Geen enthousiasme voor momenteel.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zult wel andere dingen aan je hoofd hebben ...
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neuh, ik had poffertjes opgewarmd
Ja ... OK zigzaggen over de onbewoonbare mountains ...quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens het plan gaat-ie op Boeing Field bij Seattle landen en pas over een uur of 3-4, als alles goed gaat.
Poffertjesquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neuh, ik had poffertjes opgewarmd
Euhm Pris? The amazing race dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:02 schreef Prisha het volgende:
oh ja...WIDM. Heb nog geen hele aflevering gezien tot nu toe
Edit: eigenlijk nauwelijks iets.
Ja, zo is het wel.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ook wit, verslavend en slecht voor je lichaam. Wel een stuk goedkoper en ach je wordt er ook wel blij van.
welk?quote:
Dat vraag ik me eik ook wel af .. heb al heel lang geen poffertjes meer gegeten ...quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Van die kant-en-klare poffertjes van jan? Zijn die een beetje te eten?
Van AH huismerk. Ze zijn niet versgebakken, maar ze samen verder prima hoorquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Van die kant-en-klare poffertjes van jan? Zijn die een beetje te eten?
Ja, ik ben ook niet zo'n liefhebber. Pannenkoeken wel, maar dan het liefst hartig.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat vraag ik me eik ook wel af .. heb al heel lang geen poffertjes meer gegeten ...
Verstandig wel, lijkt mequote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:23 schreef Prisha het volgende:
Ik had vanavond verjaardag van m'n zusje eigenlijk. Maar haar partner heeft griep.We vonden het een goed idee als ik thuis bleef
quote:
Ik vind beiden wel lekker , maar ik maak ze niet in mn eentje .. en die kant en klare idd .. nee denk ik danquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook niet zo'n liefhebber. Pannenkoeken wel, maar dan het liefst hartig.
Ja, hij vliegt nu een holding boven onbewoond gebied.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ... OK zigzaggen over de onbewoonbare mountains ...
Net een paar plakjes opquote:
Astronauten gingen vroeger in quarantaine voor de missie. Ik weet eigenlijk niet of ze dat nog doen, maar het is wel een goed idee.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:23 schreef Prisha het volgende:
Ik had vanavond verjaardag van m'n zusje eigenlijk. Maar haar partner heeft griep.We vonden het een goed idee als ik thuis bleef
Los. Ik heb nu geen blok maar reeds in plakken gesneden kaas. Op een klein bordje, in stukjes gescheurd en dan de stukjes lekker opeten.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:29 schreef Recce het volgende:
Op een toastje? Of gewoon los uit de koelkast?
ja,...en na afloop ook.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Astronauten gingen vroeger in quarantaine voor de missie. Ik weet eigenlijk niet of ze dat nog doen, maar het is wel een goed idee.
Ah, dat valt nog mee.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Los. Ik heb nu geen blok maar reeds in plakken gesneden kaas. Op een klein bordje, in stukjes gescheurd en dan de stukjes lekker opeten.
Duh die vieze ruimte bacillenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Astronauten gingen vroeger in quarantaine voor de missie. Ik weet eigenlijk niet of ze dat nog doen, maar het is wel een goed idee.
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, dat valt nog mee.Ik at wel eens plakjes kaas zo bij de koelkast als ik zin had in iets.
Dat heb ik mezelf weer afgeleerd.
Volgens mij was die quarantaine achteraf na de eerste maanmissie een beetje een wassen neus. Als er gevaarlijke beestjes op de maan waren geweest, waren ze ontsnapt.quote:
ja...je had m'n vader daarover moeten horenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij was die quarantaine achteraf na de eerste maanmissie een beetje een wassen neus. Als er gevaarlijke beestjes op de maan waren geweest, waren ze ontsnapt.
Nu zit de maan vol met gemuteerde waterbeertjes.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Duh die vieze ruimte bacillen
Als muis heb jij daar het meeste verstand van, dus dat neem ik van je aan.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Kaas mits niet vloeibaar eet je gewoon. Die smaak ga je niet verpesten met brood, cracker of een toastje.
Hier op aarde gaan ze dood dus. Is een kolonisatie van een organisme van aarde naar een andere planeet ten minste gelukt.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Nu zit de maan vol met gemuteerde waterbeertjes.
Ik weet niet meer precies hoe het in elkaar zat, maar ze moesten zich omkleden in de capsule of op het bootje waarbij die enge dingen dus makkelijk konden ontsnappen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja...je had m'n vader daarover moeten horen
Gaan de waterbeertjes dood? Die overleven alles, dacht ik!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hier op aarde gaan ze dood dus. Is een kolonisatie van een organisme van aarde naar een andere planeet ten minste gelukt.
Ik las laatst iets dat ze dus koud kunnen overleven en de opwarming van de aarde dus niet. Dat klimaatverandering dus ook voor het uitsterven van waterbeertjes kan gaan zorgen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Gaan de waterbeertjes dood? Die overleven alles, dacht ik!
Oh noes! Dan wordt Prisha heel verdrietig.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik las laatst iets dat ze dus koud kunnen overleven en de opwarming van de aarde dus niet. Dat klimaatverandering dus ook voor het uitsterven van waterbeertjes kan gaan zorgen.
Tardigrades kunnen behoorlijk variatie van temperatuur aan. Zowel hoog als laag als ik het goed heb onthouden.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh noes! Dan wordt Prisha heel verdrietig.
Hm, als je een lekker stuk brood en lekkere kaas hebt, kunnen die smaken elkaar perfect aanvullen en/of versterken.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Kaas mits niet vloeibaar eet je gewoon. Die smaak ga je niet verpesten met brood, cracker of een toastje.
Ik moet die serie ook nog een keer kijken, maar volgens mij gaat-ie nog wel door. Amazon heeft 'm overgenomen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Als we dan toch gaan interplanetair koloniseren... Heb laatst een serie gekeken: The Expanse... dat was quite a trip.
Na enige jaren zijn er die fracties:
Earth - Mars - Astroïd belt.
Je met wel wakker zijn om alles te volgen.. en helaas is de serie na 4 seizoenen gecancalled... maar zat goed in elkaar !
Was het niet dat het niet alleen tegen aliens was maar ook tegen enge besmettelijke ruimteziektes?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:40 schreef Recce het volgende:
Ik weet niet meer precies hoe het in elkaar zat, maar ze moesten zich omkleden in de capsule of op het bootje waarbij die enge dingen dus makkelijk konden ontsnappen.Ze spoten nog wel wat met desinfecterende middelen. Alsof aliens daarvan onder de indruk zijn.
Ja, met aliens bedoelde ik ruimteziektes.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Was het niet dat het niet alleen tegen aliens was maar ook tegen enge besmettelijke ruimteziektes?
Ik herinner dat mijn vader daarover mopperde....hoe ze het deden sloeg nergens op in elk geval.
Does not computequote:
Vind het wel een aanrader. Was wel af en toe de weg kwijt.. veel karakters en storylines. Kijk meestal series terwijl ik wat anders doe.. was hier af en toe erg lastig. Maar goed gefilmd en Bobbyquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik moet die serie ook nog een keer kijken, maar volgens mij gaat-ie nog wel door. Amazon heeft 'm overgenomen.
Internetquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:53 schreef Recce het volgende:
[..]
"Oh noes!" is internet slang. Betekent gewoon "Oh no!".
Ik hoor veel positieve geluiden over de serie. De boeken schijnen ook heel goed te zijn.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vind het wel een aanrader. Was wel af en toe de weg kwijt.. veel karakters en storylines. Kijk meestal series terwijl ik wat anders doe.. was hier af en toe erg lastig. Maar goed gefilmd en Bobby.
Deed me ook wel een beetje aan Galactica denken... een favo uit mijn jeugd!
Ik heb (collateral damage) een Amazon prime account en daar is ook een serie: "The man in the high castle" geschreven door Philip K. Dick.. een van mij favorite SF auteurs. Briljante serie.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik hoor veel positieve geluiden over de serie. De boeken schijnen ook heel goed te zijn.
Man3. Ik las ook al een 'Tha fuck' van je.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Als ik niet uitkijk, spreek ik straks Britse tokkie-slang.
Brexit slangquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zag wat vreemde on-Rekkie achtige dingen voorbijkomen ja. En jij zegt wat over mijn dildo (woord dus)quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh is dat een woordquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zag wat vreemde on-Rekkie achtige dingen voorbijkomen ja. En jij zegt wat over mijn dildo (woord dus)
Ik heb toevallig ook Amazon Prime. Even op de kijklijst gezet.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb (collateral damage) een Amazon prime account en daar is ook een serie: "The man in the high castle" geschreven door Philip K. Dick.. een van mij favorite SF auteurs. Briljante serie.
Speelt zich af in de 60 jaren.. maar de Duitsland en Japan hebben WW2 gewonnen en de US verdeeld...
Aanrader nummer 2
Ja, Tilly heeft een slechte invloed.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Man3. Ik las ook al een 'Tha fuck' van je.
Hoe heb je tijd om alles te kijken dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb toevallig ook Amazon Prime. Even op de kijklijst gezet.
Top! Laat me weten wat je er van vind.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb toevallig ook Amazon Prime. Even op de kijklijst gezet.
Blame it on tha Tillquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, Tilly heeft een slechte invloed.
In PDF vorm?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga weer verder met mijn boek
Nah, Tilly krijgt de nerd natuurlijk nooit uit me. En die laatste toevoeging is wel handig.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zag wat vreemde on-Rekkie achtige dingen voorbijkomen ja. En jij zegt wat over mijn dildo (woord dus)
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, Tilly krijgt de nerd natuurlijk nooit uit me. En die laatste toevoeging is wel handig.
Ik zou alleen nog maar daar aan kunnen denken als ik iemand met die naam tegen zou komen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh noes is extra leuk als je dat tegen iemand zegt die Noes heet
Simpel: niet.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe heb je tijd om alles te kijken dan?
Ken wel een Boesquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou alleen nog maar daar aan kunnen denken als ik iemand met die naam tegen zou komen.
Ik laat het je weten, over een jaar of zo.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Top! Laat me weten wat je er van vind.
Noes is toch een Elkquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou alleen nog maar daar aan kunnen denken als ik iemand met die naam tegen zou komen.
Kurva zelf ligt natuurlijk weer in coma. Die moet straks wakker zijn als Love Island te zien is.quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik laat het je weten, over een jaar of zo.
Zijn andere boek vond ik interessanter.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:10 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
Ik moet nog steeds met jouw boek verder gaan. Of wéér opnieuw beginnen eigenlijk...voor de derde keer of zo
Volgens mij had ik die ook? Maar ik wilde ze op aanraad-volgorde lezen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn andere boek vond ik interessanter.Death from the skies!
Neem ze mee in het "busje" daar ga je tijd genoeg krijgenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Volgens mij had ik die ook? Maar ik wilde ze op aanraad-volgorde lezen.
Zou kunnen dat je die ook had.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Volgens mij had ik die ook? Maar ik wilde ze op aanraad-volgorde lezen.
Dan ga ik misselijk worden vrees ik. Ik had van jou ook nog eentje op de e-reader. Kom ik ook niet doorheen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Neem ze mee in het "busje" daar ga je tijd genoeg krijgen
Death by Black Hole?? Oehquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou kunnen dat je die ook had.Tyson had ook een boek geschreven over kosmische rampen: Death by Black Hole. Dat heb ik in de boekenkast staan, maar nog niet gelezen.
We hebben live de eerste take off van Boeings triple seven ex gekeken. Was wel cool!quote:
Ow, weer te laat dusquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
We hebben live de eerste take off van Boeings triple seven ex gekeken. Was wel cool!
Ik volg ze ook nog steeds.....ze zijn nog in de lucht...geen brokstukken ergensquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:16 schreef Recce het volgende:
Ondertussen vermaken de piloten zich enorm, zo te zien:
[ afbeelding ]
Lijkt wel het Americaans NK schaatsen 10Kquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:16 schreef Recce het volgende:
Ondertussen vermaken de piloten zich enorm, zo te zien:
[ afbeelding ]
Ander land...wél chillquote:
Het vliegen gaat meestal wel goed, het neerkomen zorgt vaker voor problemenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik volg ze ook nog steeds.....ze zijn nog in de lucht...geen brokstukken ergens
Grappig hoe sommige dingen op elkaar lijken...quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze hebben nu het rondje net iets anders gevlogen!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat typ ik ook steeds....quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Grappig hoe sommige dingen op elkaar lijken...
Bo(e)ing.
[ afbeelding ]
Ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Lijkt wel het Americaans NK schaatsen 10K
nietquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Deeper... het ging over black holes
Variatie. Looping nuquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze hebben nu het rondje net iets anders gevlogen!Spannend.
ik zeg niksquote:
https://www.flightradar24.com/BOE001/23a5b16cquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij is nog niet geland begrijp ik... dus...
Vlieg mee als het werkt .. https://www.flightradar24.com/BOE001/23a5b16c/3dquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij is nog niet geland begrijp ik... dus...
Experimental , high stake Planes with live tracking internet transponders ... hmmmmmquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
https://www.flightradar24.com/BOE001/23a5b16c
That's affirmative,. En dat jij dat weet is questionablequote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Driedubbele rietberger, of hoe dat ook mag heten bij kunstschaatsen.
👀quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Kurva zelf ligt natuurlijk weer in coma. Die moet straks wakker zijn als Love Island te zien is.
quote:
Het bestaat ook nog.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
That's affirmative,. En dat jij dat weet is questionable
Ik zag iemand een hond uitlaten met een luier aanquote:
Merkwaardig. Dan heeft dat uitlaten ook niet zoveel zin, zou je zeggen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zag iemand een hond uitlaten met een luier aan
Toen trok ze de luier uit en gingen ze weer naar binnen
Er zal over nagedacht zijn, lijkt mequote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Merkwaardig. Dan heeft dat uitlaten ook niet zoveel zin, zou je zeggen.
Mijn tante heeft dat ook. Het beestje in incontinent, niks aan te doen. Ze wil hem daar geen spuitje voor geven want verder nog helemaal gezond. Dus luier om. Het gaat hierbij om een Chihuahua, dat is enigszins nog te doen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zag iemand een hond uitlaten met een luier aan
Toen trok ze de luier uit en gingen ze weer naar binnen
Heeft dat ding wel een piloot van vleesh en bloed? Is dat bevestigt?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:35 schreef tonja het volgende:
Die piloot luistert naar Veerpont van Drs. P. Dat kan niet anders
Hij heeft een verdachte uitstulping getekend.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:35 schreef tonja het volgende:
Die piloot luistert naar Veerpont van Drs. P. Dat kan niet anders
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij heeft een verdachte uitstulping getekend.![]()
[ afbeelding ]
Deze was toch formaat herderquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mijn tante heeft dat ook. Het beestje in incontinent, niks aan te doen. Ze wil hem daar geen spuitje voor geven want verder nog helemaal gezond. Dus luier om. Het gaat hierbij om een Chihuahua, dat is enigszins nog te doen.
[..]
[ afbeelding ]
Maakt niet uit. Drs. P. is involved!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heeft dat ding wel een piloot van vleesh en bloed? Is dat bevestigt?
oh wacht! Precies andersom dus. Nee dat is wel vreemd jaquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
Deze was toch formaat herder
En kennelijk alleen voor buiten dus, in plaats van het daarna op te moeten pakken neem ik aan
Lekker dan.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik ben wakker en ik hou je in de smiezen!!!!!
[..]
[ afbeelding ]
nee nog niet. Jij?quote:
Zondagavond had je eerst voorgesteld, dat kan wel denk ik?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ook nog niet
Wanneer gaan we het doen?
20:00u aanhouden?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zondagavond had je eerst voorgesteld, dat kan wel denk ik?
quote:
GOAquote:
quote:
twitter:russell_kane twitterde op zaterdag 25-01-2020 om 10:51:01#LoveIsland - It’s only ‘banter’ https://t.co/nE9wZ8IkqT reageer retweet
Of loops.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
En kennelijk alleen voor buiten dus, in plaats van het daarna op te moeten pakken neem ik aan
owj....dan moeten we er nog eentje hebben. Trio ervan makenquote:
Je hebt een voorkeur voor kliekjes?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
owj....dan moeten we er nog eentje hebben. Trio ervan maken
Zou kunnen, ik had het nog nooit gezien, maar ik dacht dat mensen die meer met honden hebben er wellicht minder vreemd van op zouden kijkenquote:
Ik heb nog steeds al mijn puntenquote:
stamppotkliekjes welquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je hebt een voorkeur voor kliekjes?
ER kijkenquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:43 schreef TillyB het volgende:
[..]
twitter:russell_kane twitterde op zaterdag 25-01-2020 om 10:51:01#LoveIsland - It’s only ‘banter’ https://t.co/nE9wZ8IkqT reageer retweet
Ik heb nog geen aflevering gezienquote:
Hoe gaan jullie kijken?quote:
Hmm nou natuurlijk, gisteravond zat ik nog voor Sophie te rootenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:46 schreef Recce het volgende:
[..]Wat een weirdo. Maar hij heeft wel gelijk natuurlijk.
omaquote:
Doe je mee? VPN schijnt te werken.quote:
... het word steeds erger...quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Doe je mee? VPN schijnt te werken.
Ga eens kijken hoe dat werkt jaquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
wut? Living on the edge man. Gooi je haar eens losquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
... het word steeds erger...
Conner is ook wel een aansteller, maar in die setting is het niet heel erg relaxed wat Sophie deed.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hmm nou natuurlijk, gisteravond zat ik nog voor Sophie te rootenMaar hij heeft elk jaar goede Love Island rants, al is het dit jaar nog een beetje meak
nee. Dit is een speciale. Enkel op Vier of Videoland. Idiots.quote:
In dat geval... naakt , gedrogeerd, dimmed lights ER on... zonder geluid... zo kan het nog nèt!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
wut? Living on the edge man. Gooi je haar eens los
Net getestquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Kan je ondertussen je FOK! post lezenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
In dat geval... naakt , gedrogeerd, dimmed lights ER on... zonder geluid... zo kan het nog nèt!
Ergens heb ik het idee dat Sophie Conner vooral zo leuk vindt omdat hij helemaal hoteldebotel van haar is.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Conner is ook wel een aansteller, maar in die setting is het niet heel erg relaxed wat Sophie deed.
Zolang er geen twee halve manen mijn zicht bedekken....quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kan je ondertussen je FOK! post lezen
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Conner is ook wel een aansteller, maar in die setting is het niet heel erg relaxed wat Sophie deed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Wtfquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee. Dit is een speciale. Enkel op Vier of Videoland. Idiots.
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zolang er geen twee halve manen mijn zicht berdekken....
gedrogeerd....dan mis je het gevoelquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
In dat geval... naakt , gedrogeerd, dimmed lights ER on... zonder geluid... zo kan het nog nèt!
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Oma
Of je een hoekje vrij kunt houden voor onze vlammenwerpers
Ja wat is er verder uberhaupt leuk aan Connorquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ergens heb ik het idee dat Sophie Conner vooral zo leuk vindt omdat hij helemaal hoteldebotel van haar is.
Ai... dat is gemeen.... Mijn zwakke plek!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
gedrogeerd....dan mis je het gevoelbij ER past naakt niet...wrong program. Rieten rokjes daarentegen
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Oma
Ik snap hem nietquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Oma
Je houdt 'm goed in te gaten.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:51 schreef Prisha het volgende:
@:Recce triple seven ex gaat een andere kant op
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:52 schreef TillyB het volgende:
[..]Wel geestig, bijna elke meid gleed op op Connagh, maar hij redde het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is er een linkje voor al die sappigheid?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel geestig, bijna elke meid gleed op op Connagh, maar hij redde het niet.
Zou ze 'm dan ook bewust klieren om daarna te kunnen genieten van hoe erg hij daar onder lijdt?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ergens heb ik het idee dat Sophie Conner vooral zo leuk vindt omdat hij helemaal hoteldebotel van haar is.
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:52 schreef TillyB het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prisha wil met een vlammenwerper experimenteren, maar heeft dat wel wat ruimte voor nodigquote:
Komt dat rieten rokje toch nog een keer van pas.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
gedrogeerd....dan mis je het gevoelbij ER past naakt niet...wrong program. Rieten rokjes daarentegen
Ja! Dat lijkt me niet eens ondenkbaar.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou ze 'm dan ook bewust klieren om daarna te kunnen genieten van hoe erg hij daar onder lijdt?
Dan flikker ik toch wat fokkers aan de kantquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:58 schreef D. het volgende:
[..]
Prisha wil met een vlammenwerper experimenteren, maar heeft dat wel wat ruimte voor nodig
Als ze dat op de meet wil doen, moet er dus wat ruimte vrijgehouden worden
Opgelostquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan flikker ik toch wat fokkers aan de kant
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:59 schreef oma-Nijn het volgende:
Dan flikker ik toch wat fokkers aan de kant
quote:
Jij onthoudt dingenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Komt dat rieten rokje toch nog een keer van pas.
Zijn tanden.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja wat is er verder uberhaupt leuk aan Connor
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:58 schreef Recce het volgende:
[..]Dank u! oh in de quote zie je de spoiler inhoudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Die coconsnotenbh ook he?quote:
quote:
gofferquote:
Ja en het was een prima kerel wel maar vrij saaiquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel geestig, bijna elke meid gleed op op Connagh, maar hij redde het niet.
Ik weet niet of ze ook echt geniet van hoe hij lijdt, maar ze gaat wel lekker op de aandacht/drama die het veroorzaaktquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou ze 'm dan ook bewust klieren om daarna te kunnen genieten van hoe erg hij daar onder lijdt?
Naast z'n persoonlijkheid vallen die krengen nog meequote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja wat is er verder uberhaupt leuk aan Connor
Hij gaat naar de Bifiquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:51 schreef Prisha het volgende:
@:Recce triple seven ex gaat een andere kant op
Ik gok dat de hond loops is.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
Dat is lekker onhandig!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank u! oh in de quote zie je de spoiler inhoud
ja denk het ook. De stream staat nog uit. Die zal zo wel weer aangaan denk ik.quote:
Gewoon een nerd wij nerds beschermen elkanderquote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Vertel dan wat is er leuk aan hem?
Het is geen nerdquote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Gewoon een nerd wij nerds beschermen elkander
Hey ja ook allemaal foetsiequote:
Geen idee.. rare statistieken kun je op deze cijfers loslatenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja denk het ook. De stream staat nog uit. Die zal zo wel weer aangaan denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Zou ie dan niet beter binnen de luier aan kunnen?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik gok dat de hond loops is.
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:11 schreef TillyB het volgende:
Connor met de billon bloot, geen spoiler @:Voxs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
Kan kloppen. Dat is over iets meer als een kwartier.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee.. rare statistieken kun je op deze cijfers loslaten
[ afbeelding ]
Voor jou kijk ik wel evenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
werkt de stream bij jou? test het kort vor me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, juist ook.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Zou ie dan niet beter binnen de luier aan kunnen?
Niets mis met die billen, maar wáárom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh wacht, naakt rondlopen is prettig wel.. maar wáárom een schort voor?
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Is voor het geval een mannetjes hond de vrouw bespringt. Dan kan hij niet naar binnen zeg maar. Aangezien niet alle mannetjes honden onder controle te houden zijn als ze een loopse vrouw ruiken.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Zou ie dan niet beter binnen de luier aan kunnen?
Ahhh, zoquote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is voor het geval een mannetjes hond de vrouw bespringt. Dan kan hij niet naar binnen zeg maar. Aangezien niet alle mannetjes honden onder controle te houden zijn als ze een loopse vrouw ruiken.
Zou landen om 13:35. Dat is over iets meer als een kwartier. Eerst foto's maken en dan landen klinkt als een plausibel scenarioquote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:15 schreef Recce het volgende:
De Boeing is op weg naar Mount Rainier. Ik lees dat Boeing daar vaak foto's maakt van een vliegtuig op z'n eerste vlucht.
Good info.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:15 schreef Recce het volgende:
De Boeing is op weg naar Mount Rainier. Ik lees dat Boeing daar vaak foto's maakt van een vliegtuig op z'n eerste vlucht.
Die landings tijd is erg flexibel tijdens deze vlucht .. kijk naar de afstanden / vs tijd in de lucht .. een auto legt nog meer af ..quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zou landen om 13:35. Dat is over iets meer als een kwartier. Eerst foto's maken en dan landen klinkt als een plausibel scenario
Waar heb je die tijd gelezen? Kan best dat ze er nog wat rondjes aanplakken.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zou landen om 13:35. Dat is over iets meer als een kwartier. Eerst foto's maken en dan landen klinkt als een plausibel scenario
Ja, die ken ik. Is een mooie plek.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Good info.
Die fotoshoots zijn vaak erg gaaf.
Hier eentje van onze eigen Nederlanders
ze stellen het steeds bij.. 13:40 momenteelquote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Die landings tijd is erg flexibel tijdens deze vlucht .. kijk naar de afstanden / vs tijd in de lucht .. een auto legt nog meer af ..
op de flight trackerquote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Waar heb je die tijd gelezen? Kan best dat ze er nog wat rondjes aanplakken.
Volgens mij rekent-ie de tijd uit op basis van de afstand. Dat is niet echt een indicatie van wat ze van plan zijn.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
ze stellen het steeds bij.. 13:40 momenteel
oh dat dacht ik. Scheduled versus estimatedquote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij rekent-ie de tijd uit op basis van de afstand. Dat is niet echt een indicatie van wat ze van plan zijn.
Dat begreep ik inmiddels.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
op de flight tracker
[ link | afbeelding ]
Ja, ze maken daar luchtfoto's.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:27 schreef chufi het volgende:
Misschien doen ze gelijk wat luchtfotos schieten en wat andere testjes op de mountains daar .. je weet maar nooit
Ze houdt niet van vis?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:28 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
![]()
Nu kan Prisha niet slapen. Bellend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |