👀quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Kurva zelf ligt natuurlijk weer in coma. Die moet straks wakker zijn als Love Island te zien is.
quote:
Het bestaat ook nog.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
That's affirmative,. En dat jij dat weet is questionable
Ik zag iemand een hond uitlaten met een luier aanquote:
Merkwaardig. Dan heeft dat uitlaten ook niet zoveel zin, zou je zeggen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zag iemand een hond uitlaten met een luier aan
Toen trok ze de luier uit en gingen ze weer naar binnen
Er zal over nagedacht zijn, lijkt mequote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Merkwaardig. Dan heeft dat uitlaten ook niet zoveel zin, zou je zeggen.
Mijn tante heeft dat ook. Het beestje in incontinent, niks aan te doen. Ze wil hem daar geen spuitje voor geven want verder nog helemaal gezond. Dus luier om. Het gaat hierbij om een Chihuahua, dat is enigszins nog te doen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zag iemand een hond uitlaten met een luier aan
Toen trok ze de luier uit en gingen ze weer naar binnen
Heeft dat ding wel een piloot van vleesh en bloed? Is dat bevestigt?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:35 schreef tonja het volgende:
Die piloot luistert naar Veerpont van Drs. P. Dat kan niet anders
Hij heeft een verdachte uitstulping getekend.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:35 schreef tonja het volgende:
Die piloot luistert naar Veerpont van Drs. P. Dat kan niet anders
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij heeft een verdachte uitstulping getekend.![]()
[ afbeelding ]
Deze was toch formaat herderquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mijn tante heeft dat ook. Het beestje in incontinent, niks aan te doen. Ze wil hem daar geen spuitje voor geven want verder nog helemaal gezond. Dus luier om. Het gaat hierbij om een Chihuahua, dat is enigszins nog te doen.
[..]
[ afbeelding ]
Maakt niet uit. Drs. P. is involved!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heeft dat ding wel een piloot van vleesh en bloed? Is dat bevestigt?
oh wacht! Precies andersom dus. Nee dat is wel vreemd jaquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
Deze was toch formaat herder
En kennelijk alleen voor buiten dus, in plaats van het daarna op te moeten pakken neem ik aan
Lekker dan.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik ben wakker en ik hou je in de smiezen!!!!!
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |