Ik vind beiden wel lekker , maar ik maak ze niet in mn eentje .. en die kant en klare idd .. nee denk ik danquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook niet zo'n liefhebber. Pannenkoeken wel, maar dan het liefst hartig.
Ja, hij vliegt nu een holding boven onbewoond gebied.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ... OK zigzaggen over de onbewoonbare mountains ...
Net een paar plakjes opquote:
Astronauten gingen vroeger in quarantaine voor de missie. Ik weet eigenlijk niet of ze dat nog doen, maar het is wel een goed idee.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:23 schreef Prisha het volgende:
Ik had vanavond verjaardag van m'n zusje eigenlijk. Maar haar partner heeft griep.We vonden het een goed idee als ik thuis bleef
Los. Ik heb nu geen blok maar reeds in plakken gesneden kaas. Op een klein bordje, in stukjes gescheurd en dan de stukjes lekker opeten.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:29 schreef Recce het volgende:
Op een toastje? Of gewoon los uit de koelkast?
ja,...en na afloop ook.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Astronauten gingen vroeger in quarantaine voor de missie. Ik weet eigenlijk niet of ze dat nog doen, maar het is wel een goed idee.
Ah, dat valt nog mee.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Los. Ik heb nu geen blok maar reeds in plakken gesneden kaas. Op een klein bordje, in stukjes gescheurd en dan de stukjes lekker opeten.
Duh die vieze ruimte bacillenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Astronauten gingen vroeger in quarantaine voor de missie. Ik weet eigenlijk niet of ze dat nog doen, maar het is wel een goed idee.
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, dat valt nog mee.Ik at wel eens plakjes kaas zo bij de koelkast als ik zin had in iets.
Dat heb ik mezelf weer afgeleerd.
Volgens mij was die quarantaine achteraf na de eerste maanmissie een beetje een wassen neus. Als er gevaarlijke beestjes op de maan waren geweest, waren ze ontsnapt.quote:
ja...je had m'n vader daarover moeten horenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij was die quarantaine achteraf na de eerste maanmissie een beetje een wassen neus. Als er gevaarlijke beestjes op de maan waren geweest, waren ze ontsnapt.
Nu zit de maan vol met gemuteerde waterbeertjes.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Duh die vieze ruimte bacillen
Als muis heb jij daar het meeste verstand van, dus dat neem ik van je aan.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Kaas mits niet vloeibaar eet je gewoon. Die smaak ga je niet verpesten met brood, cracker of een toastje.
Hier op aarde gaan ze dood dus. Is een kolonisatie van een organisme van aarde naar een andere planeet ten minste gelukt.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Nu zit de maan vol met gemuteerde waterbeertjes.
Ik weet niet meer precies hoe het in elkaar zat, maar ze moesten zich omkleden in de capsule of op het bootje waarbij die enge dingen dus makkelijk konden ontsnappen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja...je had m'n vader daarover moeten horen
Gaan de waterbeertjes dood? Die overleven alles, dacht ik!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hier op aarde gaan ze dood dus. Is een kolonisatie van een organisme van aarde naar een andere planeet ten minste gelukt.
Ik las laatst iets dat ze dus koud kunnen overleven en de opwarming van de aarde dus niet. Dat klimaatverandering dus ook voor het uitsterven van waterbeertjes kan gaan zorgen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Gaan de waterbeertjes dood? Die overleven alles, dacht ik!
Oh noes! Dan wordt Prisha heel verdrietig.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik las laatst iets dat ze dus koud kunnen overleven en de opwarming van de aarde dus niet. Dat klimaatverandering dus ook voor het uitsterven van waterbeertjes kan gaan zorgen.
Tardigrades kunnen behoorlijk variatie van temperatuur aan. Zowel hoog als laag als ik het goed heb onthouden.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh noes! Dan wordt Prisha heel verdrietig.
Hm, als je een lekker stuk brood en lekkere kaas hebt, kunnen die smaken elkaar perfect aanvullen en/of versterken.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Kaas mits niet vloeibaar eet je gewoon. Die smaak ga je niet verpesten met brood, cracker of een toastje.
Ik moet die serie ook nog een keer kijken, maar volgens mij gaat-ie nog wel door. Amazon heeft 'm overgenomen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Als we dan toch gaan interplanetair koloniseren... Heb laatst een serie gekeken: The Expanse... dat was quite a trip.
Na enige jaren zijn er die fracties:
Earth - Mars - Astroïd belt.
Je met wel wakker zijn om alles te volgen.. en helaas is de serie na 4 seizoenen gecancalled... maar zat goed in elkaar !
Was het niet dat het niet alleen tegen aliens was maar ook tegen enge besmettelijke ruimteziektes?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:40 schreef Recce het volgende:
Ik weet niet meer precies hoe het in elkaar zat, maar ze moesten zich omkleden in de capsule of op het bootje waarbij die enge dingen dus makkelijk konden ontsnappen.Ze spoten nog wel wat met desinfecterende middelen. Alsof aliens daarvan onder de indruk zijn.
Ja, met aliens bedoelde ik ruimteziektes.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Was het niet dat het niet alleen tegen aliens was maar ook tegen enge besmettelijke ruimteziektes?
Ik herinner dat mijn vader daarover mopperde....hoe ze het deden sloeg nergens op in elk geval.
Does not computequote:
Vind het wel een aanrader. Was wel af en toe de weg kwijt.. veel karakters en storylines. Kijk meestal series terwijl ik wat anders doe.. was hier af en toe erg lastig. Maar goed gefilmd en Bobbyquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik moet die serie ook nog een keer kijken, maar volgens mij gaat-ie nog wel door. Amazon heeft 'm overgenomen.
Internetquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:53 schreef Recce het volgende:
[..]
"Oh noes!" is internet slang. Betekent gewoon "Oh no!".
Ik hoor veel positieve geluiden over de serie. De boeken schijnen ook heel goed te zijn.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vind het wel een aanrader. Was wel af en toe de weg kwijt.. veel karakters en storylines. Kijk meestal series terwijl ik wat anders doe.. was hier af en toe erg lastig. Maar goed gefilmd en Bobby.
Deed me ook wel een beetje aan Galactica denken... een favo uit mijn jeugd!
Ik heb (collateral damage) een Amazon prime account en daar is ook een serie: "The man in the high castle" geschreven door Philip K. Dick.. een van mij favorite SF auteurs. Briljante serie.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik hoor veel positieve geluiden over de serie. De boeken schijnen ook heel goed te zijn.
Man3. Ik las ook al een 'Tha fuck' van je.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Als ik niet uitkijk, spreek ik straks Britse tokkie-slang.
Brexit slangquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zag wat vreemde on-Rekkie achtige dingen voorbijkomen ja. En jij zegt wat over mijn dildo (woord dus)quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh is dat een woordquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zag wat vreemde on-Rekkie achtige dingen voorbijkomen ja. En jij zegt wat over mijn dildo (woord dus)
Ik heb toevallig ook Amazon Prime. Even op de kijklijst gezet.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb (collateral damage) een Amazon prime account en daar is ook een serie: "The man in the high castle" geschreven door Philip K. Dick.. een van mij favorite SF auteurs. Briljante serie.
Speelt zich af in de 60 jaren.. maar de Duitsland en Japan hebben WW2 gewonnen en de US verdeeld...
Aanrader nummer 2
Ja, Tilly heeft een slechte invloed.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Man3. Ik las ook al een 'Tha fuck' van je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |