Je zult wel andere dingen aan je hoofd hebben ...quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:02 schreef Prisha het volgende:
oh ja...WIDM. Heb nog geen hele aflevering gezien tot nu toe
Edit: eigenlijk nauwelijks iets.
Volgens het plan gaat-ie op Boeing Field bij Seattle landen en pas over een uur of 3-4, als alles goed gaat.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:01 schreef chufi het volgende:
De boeing heeft links omkeert gemacht back to basis .. Everett of Seattle ? de laatste volgens de flight info ... maar ja proefvlucht ..
Ook wit, verslavend en slecht voor je lichaam. Wel een stuk goedkoper en ach je wordt er ook wel blij van.quote:
Geen enthousiasme voor momenteel.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zult wel andere dingen aan je hoofd hebben ...
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neuh, ik had poffertjes opgewarmd
Ja ... OK zigzaggen over de onbewoonbare mountains ...quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens het plan gaat-ie op Boeing Field bij Seattle landen en pas over een uur of 3-4, als alles goed gaat.
Poffertjesquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neuh, ik had poffertjes opgewarmd
Euhm Pris? The amazing race dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:02 schreef Prisha het volgende:
oh ja...WIDM. Heb nog geen hele aflevering gezien tot nu toe
Edit: eigenlijk nauwelijks iets.
Ja, zo is het wel.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ook wit, verslavend en slecht voor je lichaam. Wel een stuk goedkoper en ach je wordt er ook wel blij van.
welk?quote:
Dat vraag ik me eik ook wel af .. heb al heel lang geen poffertjes meer gegeten ...quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Van die kant-en-klare poffertjes van jan? Zijn die een beetje te eten?
Van AH huismerk. Ze zijn niet versgebakken, maar ze samen verder prima hoorquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Van die kant-en-klare poffertjes van jan? Zijn die een beetje te eten?
Ja, ik ben ook niet zo'n liefhebber. Pannenkoeken wel, maar dan het liefst hartig.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat vraag ik me eik ook wel af .. heb al heel lang geen poffertjes meer gegeten ...
Verstandig wel, lijkt mequote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:23 schreef Prisha het volgende:
Ik had vanavond verjaardag van m'n zusje eigenlijk. Maar haar partner heeft griep.We vonden het een goed idee als ik thuis bleef
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |