Ik moet die serie ook nog een keer kijken, maar volgens mij gaat-ie nog wel door. Amazon heeft 'm overgenomen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Als we dan toch gaan interplanetair koloniseren... Heb laatst een serie gekeken: The Expanse... dat was quite a trip.
Na enige jaren zijn er die fracties:
Earth - Mars - Astroïd belt.
Je met wel wakker zijn om alles te volgen.. en helaas is de serie na 4 seizoenen gecancalled... maar zat goed in elkaar !
Was het niet dat het niet alleen tegen aliens was maar ook tegen enge besmettelijke ruimteziektes?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:40 schreef Recce het volgende:
Ik weet niet meer precies hoe het in elkaar zat, maar ze moesten zich omkleden in de capsule of op het bootje waarbij die enge dingen dus makkelijk konden ontsnappen.Ze spoten nog wel wat met desinfecterende middelen. Alsof aliens daarvan onder de indruk zijn.
Ja, met aliens bedoelde ik ruimteziektes.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Was het niet dat het niet alleen tegen aliens was maar ook tegen enge besmettelijke ruimteziektes?
Ik herinner dat mijn vader daarover mopperde....hoe ze het deden sloeg nergens op in elk geval.
Does not computequote:
Vind het wel een aanrader. Was wel af en toe de weg kwijt.. veel karakters en storylines. Kijk meestal series terwijl ik wat anders doe.. was hier af en toe erg lastig. Maar goed gefilmd en Bobbyquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik moet die serie ook nog een keer kijken, maar volgens mij gaat-ie nog wel door. Amazon heeft 'm overgenomen.
Internetquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:53 schreef Recce het volgende:
[..]
"Oh noes!" is internet slang. Betekent gewoon "Oh no!".
Ik hoor veel positieve geluiden over de serie. De boeken schijnen ook heel goed te zijn.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vind het wel een aanrader. Was wel af en toe de weg kwijt.. veel karakters en storylines. Kijk meestal series terwijl ik wat anders doe.. was hier af en toe erg lastig. Maar goed gefilmd en Bobby.
Deed me ook wel een beetje aan Galactica denken... een favo uit mijn jeugd!
Ik heb (collateral damage) een Amazon prime account en daar is ook een serie: "The man in the high castle" geschreven door Philip K. Dick.. een van mij favorite SF auteurs. Briljante serie.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik hoor veel positieve geluiden over de serie. De boeken schijnen ook heel goed te zijn.
Man3. Ik las ook al een 'Tha fuck' van je.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Als ik niet uitkijk, spreek ik straks Britse tokkie-slang.
Brexit slangquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zag wat vreemde on-Rekkie achtige dingen voorbijkomen ja. En jij zegt wat over mijn dildo (woord dus)quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh is dat een woordquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zag wat vreemde on-Rekkie achtige dingen voorbijkomen ja. En jij zegt wat over mijn dildo (woord dus)
Ik heb toevallig ook Amazon Prime. Even op de kijklijst gezet.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb (collateral damage) een Amazon prime account en daar is ook een serie: "The man in the high castle" geschreven door Philip K. Dick.. een van mij favorite SF auteurs. Briljante serie.
Speelt zich af in de 60 jaren.. maar de Duitsland en Japan hebben WW2 gewonnen en de US verdeeld...
Aanrader nummer 2
Ja, Tilly heeft een slechte invloed.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Man3. Ik las ook al een 'Tha fuck' van je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |