Meestal om de statische elektriciteit af te voeren.quote:
Avondquote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:16 schreef Sodeknetters het volgende:
Mooie vleugelbus wel.
Goeienavond.
Nee, om de luchtdruk te meten in onverstoorde lucht. Ze rollen de kabel van dat ding een heel eind uit. Met die luchtdruk in onverstoorde lucht, kunnen ze de instrumenten kalibreren.quote:
Op welke hoogte gaat die vliegen?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, om de luchtdruk te meten in onverstoorde lucht. Ze rollen de kabel van dat ding een heel eind uit. Met die luchtdruk in onverstoorde lucht, kunnen ze de instrumenten kalibreren.
Proost.quote:
Ahquote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, om de luchtdruk te meten in onverstoorde lucht. Ze rollen de kabel van dat ding een heel eind uit. Met die luchtdruk in onverstoorde lucht, kunnen ze de instrumenten kalibreren.
Haaiquote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:16 schreef Sodeknetters het volgende:
Mooie vleugelbus wel.
Goeienavond.
Geen idee eigenlijk. Hij zit al op 15.000 voet. Meestal trekken ze tijdens de eerste vlucht de wielen niet in trouwens.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Op welke hoogte gaat die vliegen?
Waarschijnlijk gaan ze dan ook naar grotere hoogte.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:28 schreef Recce het volgende:
Oh, zo te lezen trekken ze de wielen waarschijnlijk wel in, maar pas na een uur vliegen of zo. Dan weten ze zekerder dat het hydraulisch systeem in orde is.
Zou kunnen, dat weet ik niet. Voorlopig blijft-ie op 15.000 voet.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaan ze dan ook naar grotere hoogte.
Eet smakelijk.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou kunnen, dat weet ik niet. Voorlopig blijft-ie op 15.000 voet.
Maar eens even eten.
Ik heb ook wit poeder, jij niet?quote:
opperdepopquote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook wit poeder, jij niet?
Alles?quote:
grijp je kans SBE .. weekje wachten nogquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |