Ik ben ook best wel creatief met inkopen doen. Wat ik een nadeel vind is dat de kleine pakjes net zoveel kosten als een normale bak.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
De overgebleven yoghurt zou je weer kunnen gebruiken voor ontbijt. Ze verkopen ook van die kleine bakjes yoghurt.
Broccoli is lekkerquote:
Ja dat is echt stom! Oja nu ga ik echt koken!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben ook best wel creatief met inkopen doen. Wat ik een nadeel vind is dat de kleine pakjes net zoveel kosten als een normale bak.
Kind, je weet niet wat je mist.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:59 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gewoon de broccoli en peer eruitvissen niks aan de hand
Jij ging naar de keuken.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:00 schreef Voxs het volgende:
Oh ik dacht letterlijke mieren die er over liepen
vandaar het wurmen...
Vrouw3quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:00 schreef Voxs het volgende:
Oh ik dacht letterlijke mieren die er over liepen
vandaar het wurmen...
Ik ben echt een kitten met handschoenen aan wdbtquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kan je gelijk @:Recce op z'n lazer geven die liep te spoileren
ook lekker!quote:
Oh idd ging ik doenquote:
kappertjes daarentegenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:03 schreef TillyB het volgende:
Broccoliquiche met kappertjes en tonijnthe trauma
Zal ik het even overnemen bij Recce?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ben echt een kitten met handschoenen aan wdbt
Ja, da's ook smerig.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:03 schreef TillyB het volgende:
Ik zie veel dat mensen hun groente "stuk" koken.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:03 schreef UitStraling het volgende:
Broccoli is heerlijk, geen sausje, niks erbij geen zout of peper maar puur bijtgaar groen, heerlijk.
Das de oude school gaarkeuken heroesquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zie veel dat mensen hun groente "stuk" koken.
Bij broccoli hoort dan ook een sterke tegensmaak, zo'n lange Spaanse spies of zo.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:03 schreef TillyB het volgende:
Zo ben ik thuis ook grootgebrachtquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zie veel dat mensen hun groente "stuk" koken.
Dat kwam ook omdat veel groenten vroeger gifstoffen bevatten die je er uit moest koken.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Das de oude school gaarkeuken heroes
Bio moet je nemen zeggen ze ...quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat kwam ook omdat veel groenten vroeger gifstoffen bevatten die je er uit moest koken.
Ik ken nu ook genoeg mensen die de tijd niet willen nemen om te koken.
Mijn moeder kon best goed koken maar als kind houd je niet van alles.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo ben ik thuis ook grootgebracht
Ik lustte alleen maar biefstuk, cordon blue en gestampte aardappels met zout en peper, groot was haar verbazing tijdens mijn eerste zelfbereide kerstdiner dat ik spruitjes had gemaakt.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn moeder kon best goed koken maar als kind houd je niet van alles.
Evolutie dingetje.
Het is meer wat groenten uit zichzelf al bevatten.quote:
De drone vliegt alquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:15 schreef Recce het volgende:
De Boeing 777X gaat zo voor het eerst vliegen. Hier te volgen:
https://livestream.com/accounts/3233120/events/8956746/player
De motoren zijn net gestart.
Het maakt ook niet uit wat je bereid maar hoe je het bereid.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lustte alleen maar biefstuk, cordon blue en gestampte aardappels met zout en peper, groot was haar verbazing tijdens mijn eerste zelfbereide kerstdiner dat ik spruitjes had gemaakt.
Yep.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het maakt ook niet uit wat je bereid maar hoe je het bereid.
Oooh vet.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:15 schreef Recce het volgende:
Best een mooie kistquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:15 schreef Recce het volgende:
Veel plezierquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:06 schreef Lyza666 het volgende:
Tafel dekken en iets fatsoenlijks aantrekken.fijne avond.
Hoe gaat het met je enkel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |