Ik ook! Soms ook ipv knoflooksaus. Gewoon teentje bij de yoghurt doen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die yoghurt maakt het fris denk ik, ik maak altijd wel iets van een yoghurtsausje ergens bij, bij curry's of Griekse balletjes of zo.
Ik krijg nu een heel raar beeld voor ogen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:44 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
#fingerscrossed dat mijn vriendin ook zo reageert
Vast! Alleen al omdat jij het maakte.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:44 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Wat dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik krijg nu een heel raar beeld voor ogen.
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:44 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
+Datquote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vast! Alleen al omdat jij het maakte.
Ja vind ik ook veel lekkerder dan die dikke vette knoflooksaus, soms klein mini mini scheutje cognac erbij, verse kruiden en wat limoen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ook! Soms ook ipv knoflooksaus. Gewoon teentje bij de yoghurt doen.
Het is alweer weg gelukkig.quote:
Cognac? Dat is het proberen waard een keer.. Heb nog whiskey.. geen idee of dat in yoghurtsaus lekker is.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja vind ik ook veel lekkerder dan die dikke vette knoflooksaus, soms klein mini mini scheutje cognac erbij, verse kruiden en wat limoen.
Mooiquote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is alweer weg gelukkig.
Ok ik kom er nu echt aan.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Cognac? Dat is het proberen waard een keer.. Heb nog whiskey.. geen idee of dat in yoghurtsaus lekker is.
Jij weet.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja vind ik ook veel lekkerder dan die dikke vette knoflooksaus, soms klein mini mini scheutje cognac erbij, verse kruiden en wat limoen.
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vast! Alleen al omdat jij het maakte.
Dat mag ik hopenquote:
De overgebleven yoghurt zou je weer kunnen gebruiken voor ontbijt. Ze verkopen ook van die kleine bakjes yoghurt.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij weet.Ik vind dat soort dingen wel lastig daar ik alleen woon. Ik heb al gauw genoeg voor 3 of meer maaltijden.
Ja, ze moet niet mieren over dingen waar niet over te mieren valt hoorquote:
Mieren over broccoli mag bestquote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, ze moet niet mieren over dingen waar niet over te mieren valt hoor
Kun je wel twee of drie dagen afgedekt in de koelkast bewaren denk ik, ook al ben ik niet van het bewaren.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij weet.Ik vind dat soort dingen wel lastig daar ik alleen woon. Ik heb al gauw genoeg voor 3 of meer maaltijden.
Zolang het niet wurmen isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |