Nou het is echt heerlijk op kadetjes en dan zout en zwarte peper er opquote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind dat dingen die juist ergens bij horen.
Neh, niet dat iedere hap blauwe kaas is. In combinatie met de peer is het sowieso niet overheersend.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat gaat vast heerlijk smaken ook. Eet smakelijk straks!
Niet al te dol op blauwe kaas..soms ene beetje is wel oke. Zit er veel in?
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:26 schreef Lyza666 het volgende:
Ik heb een overheerlijke broccoli/peer/blauwe kaas/spekjes quiche in de oven staan![]()
Eet ze!
Dat klinkt goed!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:26 schreef Lyza666 het volgende:
Ik heb een overheerlijke broccoli/peer/blauwe kaas/spekjes quiche in de oven staan![]()
Eet ze!
Om je muil te houden bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ik denk even na wat er nog meer voor adviezen zijn gegeven
Dat klinkt goed, en het is een goede combi ookquote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:29 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Neh, niet dat iedere hap blauwe kaas is. In combinatie met de peer is het sowieso niet overheersend.
Stank voor dank weerquote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja het zijn niet de meest fijne adviezen vaak
*schuift extra pan op het fornuis. Halle US!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:34 schreef UitStraling het volgende:
@:Voxs, ik kom dat eierprutje mee eten
Ik ben niet zo'n enorme keukenprinses maar een quiche lukt nog wel, gelukkig kun je daar niet heel veel verkeerds mee doenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, en het is een goede combi ookEen goede quiche is heerlijk. Ik maakte vandaag een bosbessen cheesecake ( uit de oven) ..oh vrouw ik kreunde zachtjes toen ik het proefde. Lekker!
Hier het recept: https://theloopywhisk.com(...)rry-cheesecake-bars/
Zo'n grote eter ben ik niet hoor, sop wel mee uit het bestaande pannetje.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
*schuift extra pan op het fornuis. Halle US!
Nou..ik had een keer een te natte, haalde springvorm weg en het vocht liep zo overal uitquote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:35 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n enorme keukenprinses maar een quiche lukt nog wel, gelukkig kun je daar niet heel veel verkeerds mee doen
Die cheesecake klinkt ook goed! Bakken doe ik eigenlijk niet of nauwelijks. Zal eens wat gaan uitproberen.
oOoOHHH!!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:26 schreef Lyza666 het volgende:
Eet ze!
Is echt lekkerquote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n grote eter ben ik niet hoor, sop wel mee uit het bestaande pannetje.
Maar lijkt me erg lekker, ga ik van de week ook namaken.
Klinkt inderdaad als veel gedoe. Cheesecake it is!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nou..ik had een keer een te natte, haalde springvorm weg en het vocht liep zo overal uit
Bakken is gedoe, al die bakjes, weegdingen, bloem overal etc. Ik doe het hooguit 3x per jaar. Deze is heel makkelijk, net zoals de quiche.
Ja die yoghurt maakt het fris denk ik, ik maak altijd wel iets van een yoghurtsausje ergens bij, bij curry's of Griekse balletjes of zo.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
Is echt lekkerGebruik ook zeker de feta erbij, de griekse yoghurtsaus en flink kruiden ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |