Hoe heb je tijd om alles te kijken dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb toevallig ook Amazon Prime. Even op de kijklijst gezet.
Top! Laat me weten wat je er van vind.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb toevallig ook Amazon Prime. Even op de kijklijst gezet.
Blame it on tha Tillquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, Tilly heeft een slechte invloed.
In PDF vorm?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga weer verder met mijn boek
Nah, Tilly krijgt de nerd natuurlijk nooit uit me. En die laatste toevoeging is wel handig.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zag wat vreemde on-Rekkie achtige dingen voorbijkomen ja. En jij zegt wat over mijn dildo (woord dus)
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, Tilly krijgt de nerd natuurlijk nooit uit me. En die laatste toevoeging is wel handig.
Ik zou alleen nog maar daar aan kunnen denken als ik iemand met die naam tegen zou komen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh noes is extra leuk als je dat tegen iemand zegt die Noes heet
Simpel: niet.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe heb je tijd om alles te kijken dan?
Ken wel een Boesquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou alleen nog maar daar aan kunnen denken als ik iemand met die naam tegen zou komen.
Ik laat het je weten, over een jaar of zo.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Top! Laat me weten wat je er van vind.
Noes is toch een Elkquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou alleen nog maar daar aan kunnen denken als ik iemand met die naam tegen zou komen.
Kurva zelf ligt natuurlijk weer in coma. Die moet straks wakker zijn als Love Island te zien is.quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik laat het je weten, over een jaar of zo.
Zijn andere boek vond ik interessanter.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:10 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
Ik moet nog steeds met jouw boek verder gaan. Of wéér opnieuw beginnen eigenlijk...voor de derde keer of zo
Volgens mij had ik die ook? Maar ik wilde ze op aanraad-volgorde lezen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn andere boek vond ik interessanter.Death from the skies!
Neem ze mee in het "busje" daar ga je tijd genoeg krijgenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Volgens mij had ik die ook? Maar ik wilde ze op aanraad-volgorde lezen.
Zou kunnen dat je die ook had.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Volgens mij had ik die ook? Maar ik wilde ze op aanraad-volgorde lezen.
Dan ga ik misselijk worden vrees ik. Ik had van jou ook nog eentje op de e-reader. Kom ik ook niet doorheen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Neem ze mee in het "busje" daar ga je tijd genoeg krijgen
Death by Black Hole?? Oehquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou kunnen dat je die ook had.Tyson had ook een boek geschreven over kosmische rampen: Death by Black Hole. Dat heb ik in de boekenkast staan, maar nog niet gelezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |