Kan kloppen. Dat is over iets meer als een kwartier.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee.. rare statistieken kun je op deze cijfers loslaten
[ afbeelding ]
Voor jou kijk ik wel evenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
werkt de stream bij jou? test het kort vor me
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:11 schreef TillyB het volgende:
Connor met de billon bloot, geen spoiler @:Voxs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, juist ook.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Zou ie dan niet beter binnen de luier aan kunnen?
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:11 schreef TillyB het volgende:
Connor met de billon bloot, geen spoiler @:Voxs
Niets mis met die billen, maar wáárom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh wacht, naakt rondlopen is prettig wel.. maar wáárom een schort voor?
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Is voor het geval een mannetjes hond de vrouw bespringt. Dan kan hij niet naar binnen zeg maar. Aangezien niet alle mannetjes honden onder controle te houden zijn als ze een loopse vrouw ruiken.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Zou ie dan niet beter binnen de luier aan kunnen?
Ahhh, zoquote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is voor het geval een mannetjes hond de vrouw bespringt. Dan kan hij niet naar binnen zeg maar. Aangezien niet alle mannetjes honden onder controle te houden zijn als ze een loopse vrouw ruiken.
Zou landen om 13:35. Dat is over iets meer als een kwartier. Eerst foto's maken en dan landen klinkt als een plausibel scenarioquote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:15 schreef Recce het volgende:
De Boeing is op weg naar Mount Rainier. Ik lees dat Boeing daar vaak foto's maakt van een vliegtuig op z'n eerste vlucht.
Good info.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:15 schreef Recce het volgende:
De Boeing is op weg naar Mount Rainier. Ik lees dat Boeing daar vaak foto's maakt van een vliegtuig op z'n eerste vlucht.
Die landings tijd is erg flexibel tijdens deze vlucht .. kijk naar de afstanden / vs tijd in de lucht .. een auto legt nog meer af ..quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zou landen om 13:35. Dat is over iets meer als een kwartier. Eerst foto's maken en dan landen klinkt als een plausibel scenario
Waar heb je die tijd gelezen? Kan best dat ze er nog wat rondjes aanplakken.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zou landen om 13:35. Dat is over iets meer als een kwartier. Eerst foto's maken en dan landen klinkt als een plausibel scenario
Ja, die ken ik. Is een mooie plek.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Good info.
Die fotoshoots zijn vaak erg gaaf.
Hier eentje van onze eigen Nederlanders
ze stellen het steeds bij.. 13:40 momenteelquote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Die landings tijd is erg flexibel tijdens deze vlucht .. kijk naar de afstanden / vs tijd in de lucht .. een auto legt nog meer af ..
op de flight trackerquote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Waar heb je die tijd gelezen? Kan best dat ze er nog wat rondjes aanplakken.
Volgens mij rekent-ie de tijd uit op basis van de afstand. Dat is niet echt een indicatie van wat ze van plan zijn.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
ze stellen het steeds bij.. 13:40 momenteel
oh dat dacht ik. Scheduled versus estimatedquote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij rekent-ie de tijd uit op basis van de afstand. Dat is niet echt een indicatie van wat ze van plan zijn.
Dat begreep ik inmiddels.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
op de flight tracker
[ link | afbeelding ]
Ja, ze maken daar luchtfoto's.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:27 schreef chufi het volgende:
Misschien doen ze gelijk wat luchtfotos schieten en wat andere testjes op de mountains daar .. je weet maar nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |