gofferquote:
Ja en het was een prima kerel wel maar vrij saaiquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel geestig, bijna elke meid gleed op op Connagh, maar hij redde het niet.
Ik weet niet of ze ook echt geniet van hoe hij lijdt, maar ze gaat wel lekker op de aandacht/drama die het veroorzaaktquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou ze 'm dan ook bewust klieren om daarna te kunnen genieten van hoe erg hij daar onder lijdt?
Naast z'n persoonlijkheid vallen die krengen nog meequote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja wat is er verder uberhaupt leuk aan Connor
Hij gaat naar de Bifiquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:51 schreef Prisha het volgende:
@:Recce triple seven ex gaat een andere kant op
Ik gok dat de hond loops is.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
Deze was toch formaat herder
En kennelijk alleen voor buiten dus, in plaats van het daarna op te moeten pakken neem ik aan
Dat is lekker onhandig!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank u! oh in de quote zie je de spoiler inhoud
ja denk het ook. De stream staat nog uit. Die zal zo wel weer aangaan denk ik.quote:
Gewoon een nerd wij nerds beschermen elkanderquote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Vertel dan wat is er leuk aan hem?
Het is geen nerdquote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Gewoon een nerd wij nerds beschermen elkander
Hey ja ook allemaal foetsiequote:
Geen idee.. rare statistieken kun je op deze cijfers loslatenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja denk het ook. De stream staat nog uit. Die zal zo wel weer aangaan denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Zou ie dan niet beter binnen de luier aan kunnen?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik gok dat de hond loops is.
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:11 schreef TillyB het volgende:
Connor met de billon bloot, geen spoiler @:Voxs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |