Ik heb nog geen aflevering gezienquote:
Hoe gaan jullie kijken?quote:
Hmm nou natuurlijk, gisteravond zat ik nog voor Sophie te rootenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:46 schreef Recce het volgende:
[..]Wat een weirdo. Maar hij heeft wel gelijk natuurlijk.
omaquote:
Doe je mee? VPN schijnt te werken.quote:
... het word steeds erger...quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Doe je mee? VPN schijnt te werken.
Ga eens kijken hoe dat werkt jaquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
wut? Living on the edge man. Gooi je haar eens losquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
... het word steeds erger...
Conner is ook wel een aansteller, maar in die setting is het niet heel erg relaxed wat Sophie deed.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hmm nou natuurlijk, gisteravond zat ik nog voor Sophie te rootenMaar hij heeft elk jaar goede Love Island rants, al is het dit jaar nog een beetje meak
nee. Dit is een speciale. Enkel op Vier of Videoland. Idiots.quote:
In dat geval... naakt , gedrogeerd, dimmed lights ER on... zonder geluid... zo kan het nog nčt!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
wut? Living on the edge man. Gooi je haar eens los
Net getestquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Kan je ondertussen je FOK! post lezenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
In dat geval... naakt , gedrogeerd, dimmed lights ER on... zonder geluid... zo kan het nog nčt!
Ergens heb ik het idee dat Sophie Conner vooral zo leuk vindt omdat hij helemaal hoteldebotel van haar is.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Conner is ook wel een aansteller, maar in die setting is het niet heel erg relaxed wat Sophie deed.
Zolang er geen twee halve manen mijn zicht bedekken....quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kan je ondertussen je FOK! post lezen
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Conner is ook wel een aansteller, maar in die setting is het niet heel erg relaxed wat Sophie deed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Wtfquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee. Dit is een speciale. Enkel op Vier of Videoland. Idiots.
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zolang er geen twee halve manen mijn zicht berdekken....
gedrogeerd....dan mis je het gevoelquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
In dat geval... naakt , gedrogeerd, dimmed lights ER on... zonder geluid... zo kan het nog nčt!
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Oma
Of je een hoekje vrij kunt houden voor onze vlammenwerpers
Ja wat is er verder uberhaupt leuk aan Connorquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ergens heb ik het idee dat Sophie Conner vooral zo leuk vindt omdat hij helemaal hoteldebotel van haar is.
Ai... dat is gemeen.... Mijn zwakke plek!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
gedrogeerd....dan mis je het gevoelbij ER past naakt niet...wrong program. Rieten rokjes daarentegen
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Oma
Ik snap hem nietquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Oma
Je houdt 'm goed in te gaten.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:51 schreef Prisha het volgende:
@:Recce triple seven ex gaat een andere kant op
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:52 schreef TillyB het volgende:
[..]Wel geestig, bijna elke meid gleed op op Connagh, maar hij redde het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is er een linkje voor al die sappigheid?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel geestig, bijna elke meid gleed op op Connagh, maar hij redde het niet.
Zou ze 'm dan ook bewust klieren om daarna te kunnen genieten van hoe erg hij daar onder lijdt?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ergens heb ik het idee dat Sophie Conner vooral zo leuk vindt omdat hij helemaal hoteldebotel van haar is.
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:52 schreef TillyB het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prisha wil met een vlammenwerper experimenteren, maar heeft dat wel wat ruimte voor nodigquote:
Komt dat rieten rokje toch nog een keer van pas.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
gedrogeerd....dan mis je het gevoelbij ER past naakt niet...wrong program. Rieten rokjes daarentegen
Ja! Dat lijkt me niet eens ondenkbaar.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou ze 'm dan ook bewust klieren om daarna te kunnen genieten van hoe erg hij daar onder lijdt?
Dan flikker ik toch wat fokkers aan de kantquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:58 schreef D. het volgende:
[..]
Prisha wil met een vlammenwerper experimenteren, maar heeft dat wel wat ruimte voor nodig
Als ze dat op de meet wil doen, moet er dus wat ruimte vrijgehouden worden
Opgelostquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan flikker ik toch wat fokkers aan de kant
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:59 schreef oma-Nijn het volgende:
Dan flikker ik toch wat fokkers aan de kant
quote:
Jij onthoudt dingenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Komt dat rieten rokje toch nog een keer van pas.
Zijn tanden.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja wat is er verder uberhaupt leuk aan Connor
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:58 schreef Recce het volgende:
[..]Dank u! oh in de quote zie je de spoiler inhoudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Die coconsnotenbh ook he?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |