quote:Op maandag 20 januari 2020 21:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Geen vreselijk enge dingen ontdekt dus. Gelukkig
quote:
quote:
Fijn om te horen.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja zekerHij heeft al weer 'praatjes' en gelukkig geen ernstige dingen met hart, hoofd(cognitie meer dan half uur bewusteloos geweest) en longen. Over een tijdje is hij weer kwiek als ene hoentje
![]()
thx
Toch raar dat hele volksstammen dat soort kitsch prachtig vinden.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja
Glitterplaatje voor jou!
[ afbeelding ]
Jouw schilderijen zijn mooier.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja
Glitterplaatje voor jou!
[ afbeelding ]
Het is niet voor niets dat Hyves gestopt is natuurlijkquote:Op maandag 20 januari 2020 21:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Toch raar dat hele volksstammen dat soort kitsch prachtig vinden.
Als ze dat niet zelf posten zijn ze 9 van de 10 keer bij de Action.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Idioot he?quote:Op maandag 20 januari 2020 21:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Uiteraard vergeleken met deze baggerquote:Op maandag 20 januari 2020 21:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jouw schilderijen zijn mooier.
quote:Op maandag 20 januari 2020 21:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Beetje verdacht zo dat we precies op hetzelfde moment binnenvallen
quote:Op maandag 20 januari 2020 21:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 20 januari 2020 21:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat is beter nieuws over je vader, Voxs!
quote:
Idd, ik vertrouw jullie niet meer.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
90/100 nu.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hallo ik had wel iets meer om op te gaan met de vlieland loversquote:
Zit Wie is de Mol nu ook al op Marsquote:Op maandag 20 januari 2020 21:30 schreef Recce het volgende:
@:Prisha, de mol op Mars is weer een stukje omhoog gekomen.
ik heb dat niet gezien, waar zag je dat? Bij Insight news staat er nog niks?quote:Op maandag 20 januari 2020 21:30 schreef Recce het volgende:
@:Prisha, de mol op Mars is weer een stukje omhoog gekomen.
Nah, ik heb gewoon goede antennes voor dit soort dingen.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hallo ik had wel iets meer om op te gaan met de vlieland lovers
Zelf gezien op de pagina van de raw images van insight: https://mars.nasa.gov/ins(...)ge=0&mission=insightquote:Op maandag 20 januari 2020 21:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik heb dat niet gezien, waar zag je dat? Bij Insight news staat er nog niks?
Nah, op Mars weten ze wel wie de mol is.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zit Wie is de Mol nu ook al op Mars
Ah ok. Ik heb niet op de foto's doorgeklikt.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Zelf gezien op de pagina van de raw images van insight: https://mars.nasa.gov/ins(...)ge=0&mission=insight
Weet ik eigenlijk niet. Ik denk dat het meestal toch wel handiger is als die dingen niet de hele tijd alle kanten op bewegen.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:33 schreef HiDiHo het volgende:
Vraagje...heb je een BH nodig op de ISS
[ afbeelding ]
Het is ook maar een klein stukje deze keer gelukkig.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ah ok. Ik heb niet op de foto's doorgeklikt.
Ze dragen ze meestal wel. Niet nodig maar wel prettig.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:33 schreef HiDiHo het volgende:
Vraagje...heb je een BH nodig op de ISS
[ afbeelding ]
Ze gaan iig niet hangen dat scheeltquote:Op maandag 20 januari 2020 21:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Ik denk dat het meestal toch wel handiger is als die dingen niet de hele tijd alle kanten op bewegen.
Dat is ook met zwaartekracht zoquote:Op maandag 20 januari 2020 21:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze dragen ze meestal wel. Niet nodig maar wel prettig.
Een harnas volstaatquote:Op maandag 20 januari 2020 21:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Moet ik erg ver naar achteren als we gaan dansen?
Dat lijkt mij een heel logische verklaring.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:41 schreef HiDiHo het volgende:
Ik vraag mij af waar die strepen op hun broek voor zijn..klittenband ofzo![]()
[ afbeelding ]
Klittenband idd.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:41 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
De jouwe ons ook.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Fijn dat je er weer bent. Je afwezigheid viel me op.
Yups, anders ben je steeds alles kwijt.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:41 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Jij bent er ook nog maar (te) weinig.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Fijn dat je er weer bent. Je afwezigheid viel me op.
Better safe then sorryquote:Op maandag 20 januari 2020 21:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
Het wordt nog een heel karwij om de taxi in te komen met zo'n harnas.
Handig..kunnen ze met hun bord op schoot etenquote:
Ik ben met veel dingen bezig en heb tegenwoordig verkering.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:44 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Jij bent er ook nog maar (te) weinig.
Klitteband inderdaad. Veel van wat ze gebruiken is voorzien van klittenband. Potloden, notitieboekjes. Zodat het niet wegzweeft wordt het aan hun broek vast geklit.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:41 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
+1quote:Op maandag 20 januari 2020 20:34 schreef cafca het volgende:
Ja, complimenten voor het regelen, regelaars!![]()
Ohja. Shit.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben met veel dingen bezig en heb tegenwoordig verkering.
Wat ik ook een leuke vind; Nasa heeft duizenden dollars uit gegeven om een balpen te ontwikkelen die in de ruimte kon schrijven. De russen gebruikten een potlood. Was nasa slim of dom?quote:Op maandag 20 januari 2020 21:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups, anders ben je steeds alles kwijt.
Nog geen leuke! Ik ben daar echt zo slecht in.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, ik ben zelden meer dan een week weg.
Heb je al een foto voor ons van Bruno?
Slim...wie gebruikt er nu nog een potlood om te schijvenquote:Op maandag 20 januari 2020 21:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat ik ook een leuke vind; Nasa heeft duizenden dollars uit gegeven om een balpen te ontwikkelen die in de ruimte kon schrijven. De russen gebruikten een potlood. Was nasa slim of dom?
Dat was al in de jaren 60 en je kan met allebei schrijven.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Slim...wie gebruikt er nu nog een potlood om te schijven
Nah, dat is een beetje een broodje aap verhaal. Ze gebruiken liever een balpen omdat een potlood gevaarlijk is. Een stukje grafiet kan afbreken en ergens kortsluiting veroorzaken.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat ik ook een leuke vind; Nasa heeft duizenden dollars uit gegeven om een balpen te ontwikkelen die in de ruimte kon schrijven. De russen gebruikten een potlood. Was nasa slim of dom?
Potlood geeft alleen maar troep bij het slijpenquote:Op maandag 20 januari 2020 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was al in de jaren 60 en je kan met allebei schrijven.
Ik dacht wel dat jij dat ook weet. Nasa wou het risico van een afgebroken punt niet riskeren maar om een balpen te ontwikkelen die in de ruimte ook goed werkt heeft toch een aardig kostenplaatje gehad.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, dat is een beetje een broodje aap verhaal. Ze gebruiken liever een balpen omdat een potlood gevaarlijk is. Een stukje grafiet kan afbreken en ergens kortsluiting veroorzaken.
Dat heeft wel bijgedragen aan de ontwikkeling vd vulpotlood.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Potlood geeft alleen maar troep bij het slijpen
En ik denk dat een pen ook langer meegaat
Oh ja en grafiet...
Die kunnen binnenkort wel hierbij...ergens in de woestijnquote:Op maandag 20 januari 2020 21:52 schreef Recce het volgende:
Boeing heeft nog een paar vliegtuigen over:
[ afbeelding ]
Ook in de achtergrond zie je overal 737 MAX-en staan. Ze hebben er nu meer dan 400 opgeslagen die niet mogen vliegen omdat er fouten in de software zaten.
Die vliegtuigkerkhoven bestaan niet meer vanwege de wapenwedloopverdragen.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die kunnen binnenkort wel hierbij...ergens in de woestijn
[ afbeelding ]
Heb ik iets gemist?quote:
Nou tijdens het maken van "Earth from space" van de BBC was deze er nogquote:Op maandag 20 januari 2020 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die vliegtuigkerkhoven bestaan niet meer vanwege de wapenwedloopverdragen.
Kan je leuke woningen van makenquote:
NASA betaalde $2.39 per pen in 1968.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat jij dat ook weet. Nasa wou het risico van een afgebroken punt niet riskeren maar om een balpen te ontwikkelen die in de ruimte ook goed werkt heeft toch een aardig kostenplaatje gehad.
GMTAquote:
Dan is Boeing wel failliet.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die kunnen binnenkort wel hierbij...ergens in de woestijn
[ afbeelding ]
Beter voor Europa.....Europa firstquote:
OMG...en met prachtige houtquote:Op maandag 20 januari 2020 22:11 schreef Voxs het volgende:
https://ecofriend.com/eco(...)tel-costa-verde.html
Nah, dan zullen ze in de VS Boeing wel een doorstart laten maken en dan kunnen ze direct met een nieuwe type beginnen en dan moet Airbus dat ook om te kunnen blijven concurreren. Eigenlijk zou het Boeing dus wel goed uitkomen als ze failliet gaan.quote:
Breng haar nou niet op ideeën...quote:Op maandag 20 januari 2020 22:13 schreef Recce het volgende:
Mooi vliegtuigje voor Prish:
[ afbeelding ]
Volgens mij mag de overheid er geen geld in stoppen dus dan zou er een grote miljardair op moeten staan om de boel te redden.....Elon Musk ofzo..of die gast van Amazonquote:Op maandag 20 januari 2020 22:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, dan zullen ze in de VS Boeing wel een doorstart laten maken en dan kunnen ze direct met een nieuwe type beginnen en dan moet Airbus dat ook om te kunnen blijven concurreren. Eigenlijk zou het Boeing dus wel goed uitkomen als ze failliet gaan.
Maar die foto komt van begin jaren 70. Geen enkel vliegtuig is vliegwaardig, het was een kerkhof voor onderdelen igv mocht er toch nog een oorlog tussen oost en west uitbreken. De vliegtuigen die je op de foto ziet zijn ook allemaal modellen die in de jaren 50 en 60 gebouwd zijn.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nou tijdens het maken van "Earth from space" van de BBC was deze er nog
Nah, het mag eigenlijk niet, maar Boeing en Airbus vinden toch steeds weer omwegen om aan overheidsgeld te komen. Jaren later krijgen ze dan een boete van een handelsorganisatie.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij mag de overheid er geen geld in stoppen dus dan zou er een grote miljardair op moeten staan om de boel te redden.....Elon Musk ofzo..of die gast van Amazon
Dit is een recentere...ik denk uit 2016 ofzo..screenshot van Earth from spacequote:Op maandag 20 januari 2020 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar die foto komt van begin jaren 70. Geen enkel vliegtuig is vliegwaardig, het was een kerkhof voor onderdelen igv mocht er toch nog een oorlog tussen oost en west uitbreken. De vliegtuigen die je op de foto ziet zijn ook allemaal modellen die in de jaren 50 en 60 gebouwd zijn.
Recce zou wel een leuke collega zijn, toch?quote:Op maandag 20 januari 2020 22:16 schreef Lyza666 het volgende:
Ik heb op m'n werk al zo'n wikipedia rondlopen, krijg je dat hier ook nog eens.
Daar staat mij ook iets van bij, nasa moest een minimaal aantal pennen afnemen om het rendabel te houden.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:06 schreef Recce het volgende:
[..]
NASA betaalde $2.39 per pen in 1968.Het pennenbedrijf heeft wel een redelijke investering gedaan om die pen te ontwikkelen.
Die boneyards bestaan nu ook nog gewoon hoor. Zoek maar op foto's.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar die foto komt van begin jaren 70. Geen enkel vliegtuig is vliegwaardig, het was een kerkhof voor onderdelen igv mocht er toch nog een oorlog tussen oost en west uitbreken. De vliegtuigen die je op de foto ziet zijn ook allemaal modellen die in de jaren 50 en 60 gebouwd zijn.
Ja dat jaquote:Op maandag 20 januari 2020 22:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, het mag eigenlijk niet, maar Boeing en Airbus vinden toch steeds weer omwegen om aan overheidsgeld te komen. Jaren later krijgen ze dan een boete van een handelsorganisatie.
Op z'n minst leuker dan die wiki die er nu rondloopt.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Recce zou wel een leuke collega zijn, toch?
Ik hoop vooral dat de cultuur daar weer de juiste kant op gaat, anders gaan er weer meer ongelukken gebeuren.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja dat ja
Maar het gaat er zowiezo niet beter op worden voor Boeing denk ik
Mevrouw Pechtold?quote:Op maandag 20 januari 2020 22:22 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Op z'n minst leuker dan die wiki die er nu rondloopt.
Ik las net dat ze in eerste instantie 400 pennen hebben gekocht.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar staat mij ook iets van bij, nasa moest een minimaal aantal pennen afnemen om het rendabel te houden.
Ha een Jian! Even de rollator gepakt om hier te komen?quote:Op maandag 20 januari 2020 22:22 schreef Jian het volgende:
[..]
@:Voxs
Dank je wel Voxs voor je tip. I love it, vooral de rol van Brian Cox
En Recce heeft een groene capequote:Op maandag 20 januari 2020 22:22 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Op z'n minst leuker dan die wiki die er nu rondloopt.
Ze zullen wel moeten anders kunnen ze beter stoppen.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat de cultuur daar weer de juiste kant op gaat, anders gaan er weer meer ongelukken gebeuren.
Een Rwiecciequote:Op maandag 20 januari 2020 22:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar ik ben wel een wiki, kennelijk.
Dat maakt Scrut ervan, ik heb geen namen genoemd.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar ik ben wel een wiki, kennelijk.
Er is wel een update, maar het is de vraag of die goed genoeg is. Het probleem is dat ze maar twee sensoren hebben die de invalshoek meten. Eigenlijk heb je er drie nodig om te kunnen detecteren of een sensor kapot is.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze zullen wel moeten anders kunnen ze beter stoppen.
Ik begrijp trouwens nog steeds niet dat een software fout zo'n groot probleem kan geven..kunnen ze niet gewoon een update erop gooien?
Scrut is weer eens aan het stoken.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:26 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat maakt Scrut ervan, ik heb geen namen genoemd.
De meeste ongelukken gebeuren mijn inziens door een verkeerde samenwerking tussen mens en computers. Soms maakt de één fouten en soms de ander. Dat is nu een heikel punt, laat je de beslissing over aan een computer of neem je het zelf?quote:Op maandag 20 januari 2020 22:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat de cultuur daar weer de juiste kant op gaat, anders gaan er weer meer ongelukken gebeuren.
Ik blijf het vreemd vinden...dan plaats je toch een extra sensor?quote:Op maandag 20 januari 2020 22:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Er is wel een update, maar het is de vraag of die goed genoeg is. Het probleem is dat ze maar twee sensoren hebben die de invalshoek meten. Eigenlijk heb je er drie nodig om te kunnen detecteren of een sensor kapot is.
Met glitters,quote:
Nah, Boeing en Airbus hebben beide wel een duidelijke cockpitfilosofie. Met goede training zou het geen punt moeten zijn. Het probleem bij de MAX was dat er automatisering aan was gebracht waar de piloten niet van op de hoogte waren. Dat ging tegen de filosofie van Boeing in en was dus wel een probleem.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De meeste ongelukken gebeuren mijn inziens door een verkeerde samenwerking tussen mens en computers. Soms maakt de één fouten en soms de ander. Dat is nu een heikel punt, laat je de beslissing over aan een computer of neem je het zelf?
Een extra sensor plaatsen kost nog meer tijd. Ze proberen nu kennelijk een oplossing te vinden die én geen extra sensor nodig heeft én waarbij de piloten geen extra training nodig hebben, want dat kost Boeing handenvol met geld. Ik ben benieuwd of deze aanpak gaat werken.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik blijf het vreemd vinden...dan plaats je toch een extra sensor?
Ik denk dat niemand er gewoon nog vertrouwen in heeft
Oplossing duurt voor zo'n groot bedrijf wel vreselijk langquote:Op maandag 20 januari 2020 22:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Een extra sensor plaatsen kost nog meer tijd. Ze proberen nu kennelijk een oplossing te vinden die én geen extra sensor nodig heeft én waarbij de piloten geen extra training nodig hebben, want dat kost Boeing handenvol met geld. Ik ben benieuwd of deze aanpak gaat werken.
Waarschuw je even als ik mijn vakantie moet annuleren?quote:Op maandag 20 januari 2020 22:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Een extra sensor plaatsen kost nog meer tijd. Ze proberen nu kennelijk een oplossing te vinden die én geen extra sensor nodig heeft én waarbij de piloten geen extra training nodig hebben, want dat kost Boeing handenvol met geld. Ik ben benieuwd of deze aanpak gaat werken.
Maar hij is zo mooiquote:
Nah, ze pluizen nu ook álles na en vinden steeds kleine dingen die weer tot meer oponthoud leiden.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oplossing duurt voor zo'n groot bedrijf wel vreselijk lang
Gefeliciteerd uw vlucht gaat met een Boeing 737 maxquote:Op maandag 20 januari 2020 22:36 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Waarschuw je even als ik mijn vakantie moet annuleren?
quote:Op maandag 20 januari 2020 22:13 schreef Recce het volgende:
Mooi vliegtuigje voor Prish:
[ afbeelding ]
Vliegen is nog steeds de verreweg de veiligste manier van op vakantie gaan.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:36 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Waarschuw je even als ik mijn vakantie moet annuleren?
quote:Op maandag 20 januari 2020 22:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd uw vlucht gaat met een Boeing 737 max
...ik zou annuleren![]()
Ik vind dit wat verwarrend.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Vliegen is nog steeds de verreweg de veiligste manier van op vakantie gaan.
Vliegen is over het algemeen wel veilig...behalve de 737 maxquote:
quote:Op maandag 20 januari 2020 22:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Achterin is nog wel ruimte inderdaad.
Hele familie lang behalve Prish.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Misschien is die zus wel Soury size, dat Prish een speling van het lot was
quote:
Man3, dat is altijd een heel gedoe. Ze hebben ook porno voor panda's, geloof ik.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:43 schreef Ghostbuster het volgende:
De panda's hebben sex gehadbaby panda volgend jaar hopelijk
Er wordt al bijna 15 jaar in Rotterdam een test gehouden met een automatische shuttlebus en nog steeds duiken onregelmatigheden op.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja ze hebben het mannetje oefeningen laten doen al een jaarquote:Op maandag 20 januari 2020 22:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3, dat is altijd een heel gedoe. Ze hebben ook porno voor panda's, geloof ik.
Ja dat lieten ze net zien....geil manquote:Op maandag 20 januari 2020 22:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3, dat is altijd een heel gedoe. Ze hebben ook porno voor panda's, geloof ik.
Kap eens met die simpele humor, ik wordt er een beetje moe van.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Soort Badeend die iemand zwanger moet maken
quote:Op maandag 20 januari 2020 22:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kap eens met die simpele humor, ik wordt er een beetje moe van.
Daarom zitten er voorlopig nog gewoon twee piloten in de cockpit die de autopilot bedienen en af en toe nog zelf even een stukje sturen.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er wordt al bijna 15 jaar in Rotterdam een test gehouden met een automatische shuttlebus en nog steeds duiken onregelmatigheden op.
quote:
Nah ik denk dat die wel door het google filter komtquote:
Tsja verder komt GB niet.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kap eens met die simpele humor, ik wordt er een beetje moe van.
Dat mannetje schijnt Jan Slagter te hetenquote:Op maandag 20 januari 2020 22:53 schreef Lyza666 het volgende:
Ze stoppen 2 random panda's bij elkaar en dat moet dan ook maar gelijk klikken. Dierenmishandeling zeg ik je!
Ach laat hem zijn humor hebben.quote:
Dan snap ik het vrouwtje wel.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat mannetje schijnt Jan Slagter te heten
Jij snapt.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:59 schreef HiDiHo het volgende:
Je kan beter reguleren dan verbieden..het gebeurd anders toch wel
Wat wordt er nu weer verboden?quote:Op maandag 20 januari 2020 22:59 schreef HiDiHo het volgende:
Je kan beter reguleren dan verbieden..het gebeurd anders toch wel
Drugsquote:
Ja precies en sommige willen het gaan reguleren..en informatie geven enzoquote:
Dan nagenoeg alle tradities die we in dit land hebben. Want owee, je zal er maar een paar mensen mee krenken. Spuugzat ben ik die onzin.quote:
Kratten bier en liters sterker spul kun je op elke straathoek krijgen zonder bijsluiter.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja precies en sommige willen het gaan reguleren..en informatie geven enzo
Anderen willen er gewoon niets van weten
Papier... dat is zoooo jaren 80quote:Op maandag 20 januari 2020 23:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo maar eens papier erbij pakken en is al mijn klachten opschrijven over werk. Tijd voor verandering en een paar harde eisen gaan stellen. Ben er klaar mee dat er van mij voor hetzelfde geld meer verwacht wordt dan van een ander.
Ik denk dat je sterke drank ook wel als harddrugs kunt zienquote:Op maandag 20 januari 2020 23:06 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Kratten bier en liters sterker spul kun je op elke straathoek krijgen zonder bijsluiter.
Dat ga je verliezen.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo maar eens papier erbij pakken en is al mijn klachten opschrijven over werk. Tijd voor verandering en een paar harde eisen gaan stellen. Ben er klaar mee dat er van mij voor hetzelfde geld meer verwacht wordt dan van een ander.
Van eisen stellen worden leidinggevenden meestal niet zo blij. Ik zou het wel enigszins tactisch aanpakken. Succes.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Een tray Schultenbrau is echt wel harde drugse.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat je sterke drank ook wel als harddrugs kunt zien
En bier en wijn als soort softdrugs
Ik denk dat als alcohol een nieuwe drug zou zijn geweest dat het heel snel op de lijst verboden middelen terecht zou komen.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat je sterke drank ook wel als harddrugs kunt zien
En bier en wijn als soort softdrugs
Ja net als GHBquote:Op maandag 20 januari 2020 23:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk dat als alcohol een nieuwe drug zou zijn geweest dat het heel snel op de lijst verboden middelen terecht zou komen.
Als de leidinggevende muis een beetje kent, gaat-ie wel in op haar eisen.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:09 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Van eisen stellen worden leidinggevenden meestal niet zo blij. Ik zou het wel enigszins tactisch aanpakken. Succes.
En als ze niet luisteren log je even in via Citrix en installeer je gijzel softwarequote:Op maandag 20 januari 2020 23:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zat nog een leuk mailtje in de inbox van iemand die even wilde klikken dat we op zijn afdeling niet waren geweest met een cc naar leidinggevende en manager.
Terwijl we daar overduidelijk geen tijd voor hebben. Maar hé van ons wordt verwacht dat wij verschillende afdelingen draaien want we zijn er immers voor ingewerkt.
Aan mensen in de dag wordt niet verwacht dat ze meerdere afdelingen draaien. Nee ze mogen hun eigen toko doen en als ze klaar zijn met hun toko mogen ze uit hun neus eten of lekker internetten.
Als ik 10 min stilzit en iemand van de dag ziet dat, dan word ik scheef aan gekeken en wordt de vraag gesteld of ik niet ergens werk heb ofzo.
Aan weinig mensen in het bedrijf worden er zulke belachelijke eisen gesteld. En als je een keer nee ergens tegen zegt nou dan krijg je me toch een discussie over hoe niet druk we zijn.
Dit was het laatste, ben er wel klaar mee.
Morgen maar aan de baas voorstellen dat ik veranderingen wil zien op korte termijn of terug naar de ploegendienst of ik naar de dag. Anders is hij mij binnen nu en een tijd kwijt of omdat ik thuis zit op zijn kosten of andere baan.
Managers houden niet van lastposten.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Als de leidinggevende muis een beetje kent, gaat-ie wel in op haar eisen.
Het is maar goed dat ik je leidinggevende niet benquote:Op maandag 20 januari 2020 23:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit was het laatste, ben er wel klaar mee.
Morgen maar aan de baas voorstellen dat ik veranderingen wil zien op korte termijn of terug naar de ploegendienst of ik naar de dag. Anders is hij mij binnen nu en een tijd kwijt of omdat ik thuis zit op zijn kosten of andere baan.
Muizen houden niet van lastige managers.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:14 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Managers houden niet van lastposten.
's Avondslaat de was draaien. Vinden je buren vast leuk als-ie begint de centrifugeren over een uurtje.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:17 schreef Recce het volgende:
Was opgehangen!Volgende was zit in de machine.
Ze zit nergens aan vastquote:Op maandag 20 januari 2020 23:18 schreef Recce het volgende:
WHIEEEEEE:
[ afbeelding ]
Is een echte foto.
Dat lijkt me best wel geweldig.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:18 schreef Recce het volgende:
WHIEEEEEE:
[ afbeelding ]
Is een echte foto.
Met de vorige wasmachine deed ik dat niet vanwege het lawaai, maar ik heb nu een nieuwe die nauwelijks geluid maakt.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
's Avondslaat de was draaien. Vinden je buren vast leuk als-ie begint de centrifugeren over een uurtje.
Ik heb hier niets mee te makenquote:Op maandag 20 januari 2020 23:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat klinkt bij mij allemaal hetzelfde.
Na 23 uur goedkoop tariefquote:Op maandag 20 januari 2020 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
's Avondslaat de was draaien. Vinden je buren vast leuk als-ie begint de centrifugeren over een uurtje.
Ja alleen het spacestation is weggepoetstquote:Op maandag 20 januari 2020 23:18 schreef Recce het volgende:
WHIEEEEEE:
[ afbeelding ]
Is een echte foto.
Geen eisen noemen maar veranderingen. Ik ben heus niet van ultimatums , maar soms moet je bij dit bedrijf ook gewoon dingen semi eisen anders gebeurt het niet. En wij zitten in een prima machtspositiequote:Op maandag 20 januari 2020 23:09 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Van eisen stellen worden leidinggevenden meestal niet zo blij. Ik zou het wel enigszins tactisch aanpakken. Succes.
De hele avondploeg bestaat uit 2 personen?quote:Op maandag 20 januari 2020 23:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn mede avondploeger hebben als zeer groot voordeel dat als wij er mee stoppen er geen avondploeg meer is. Dat betekent dat een boel werk niet wordt gedaan. Deadlines van klanten worden niet gehaald etc. Gaat het bedrijf heelveel geld kosten.
Dus ja ik kan een paar eisen gaan stellen ja.
Dit was een man.quote:
Grote jongenquote:Op maandag 20 januari 2020 23:17 schreef Recce het volgende:
Was opgehangen!Volgende was zit in de machine.
Ik een lastpost? Hahaha. Ik ben zijn favoriete werknemer. Werk hard voor hem, als hij iets vraagt doe ik het vaak ook gewoon en krijg van hem ook leuke klusjes.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:14 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Managers houden niet van lastposten.
Ik zou het allemaal wat rustiger brengen. Als je op deze manier begint, zit je morgen thuis.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn mede avondploeger hebben als zeer groot voordeel dat als wij er mee stoppen er geen avondploeg meer is. Dat betekent dat een boel werk niet wordt gedaan. Deadlines van klanten worden niet gehaald etc. Gaat het bedrijf heelveel geld kosten.
Ja dat heb je goedquote:Op maandag 20 januari 2020 23:21 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
De hele avondploeg bestaat uit 2 personen?
Totdat je lastig gaat worden.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik een lastpost? Hahaha. Ik ben zijn favoriete werknemer. Werk hard voor hem, als hij iets vraagt doe ik het vaak ook gewoon en krijg van hem ook leuke klusjes.
Dat was er toen nog niet.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja alleen het spacestation is weggepoetst
Wow dat ze dat durven dan, moet je wel heeeel erg vertrouwen op je raketjesquote:
Succes morgen!quote:Op maandag 20 januari 2020 23:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ohw ik ging er vanuit dat het over die ruimtewandeling van vandaag gingquote:Op maandag 20 januari 2020 23:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit was een man.Het was een test van een stuursysteem in het astronautenpak, dus hij zat inderdaad niet vast. Zo'n zelfde soort systeem hebben ze nu ook om als ze gaan ruimtewandelen. Als ze per ongeluk los raken, kunnen ze met kleine stuurraketjes weer terugkomen.
Het was vanuit de Space Shuttle. Waarschijnlijk konden ze die wel richting de astronaut sturen als dat pak het opeens niet meer deed.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wow dat ze dat durven dan, moet je wel heeeel erg vertrouwen op je raketjes
Ah een schepnetquote:Op maandag 20 januari 2020 23:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Het was vanuit de Space Shuttle. Waarschijnlijk konden ze die wel richting de astronaut sturen als dat pak het opeens niet meer deed.
Ik ben een goede mediator hè? Ik snap de baas zijn perspectief ook. En ben heus wel opzoek naar een middenweg.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou het allemaal wat rustiger brengen. Als je op deze manier begint, zit je morgen thuis.
Dat lijkt wel op mijn lego poppetje die ik 33 jaar geleden met een mega elastiek de lucht in heb geschoten.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:18 schreef Recce het volgende:
WHIEEEEEE:
[ afbeelding ]
Is een echte foto.
quote:Op maandag 20 januari 2020 23:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat lijkt wel op mijn lego poppetje die ik 33 jaar geleden met een mega elastiek de lucht in heb geschoten.
Zit niet in mijn aard. Hoeveel hekel ik heb ook aan werk ik blijf het goed proberen te doen. Ik heb genoeg bewezen op het werk dat ik weloverwogen beslissingen maak betreft prioriteiten.quote:
Tsja of de manager denkt net wat anders, ach kan het ook weleens zonder avondploeg proberen.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben een goede mediator hè? Ik snap de baas zijn perspectief ook. En ben heus wel opzoek naar een middenweg.
Ik sta heus niet zomaar op straat en zover laat ik het ook heus niet komen. Maar het scenario dat wij ooit geen avondploeg meer willen draaien of opzoek gaan naar andere werk kan zeker wel licht aangestipt worden. Of het feit dat we overspannen thuis zitten.
Ah dan is het wel te gokken jaquote:Op maandag 20 januari 2020 23:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Het was vanuit de Space Shuttle. Waarschijnlijk konden ze die wel richting de astronaut sturen als dat pak het opeens niet meer deed.
Vast contract onbepaalde tijd, dus kan niet zomaar de deur gewezen worden.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:28 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Tsja of de manager denkt net wat anders, ach kan het ook weleens zonder avondploeg proberen.
Nee, maar wel een grote Space Shuttle met een vrachtruimte. Ik vermoed dat ze de Shuttle zo hadden kunnen manoeuvreren dat-ie daarin terecht zou komen als hij zelf niet meer zou kunnen sturen.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw ik ging er vanuit dat het over die ruimtewandeling van vandaag ging![]()
Maar klinkt wel best wel gewaagd zo'n test zonder lijn. Hadden ze wel mensen met een schepnet klaar staan voor het geval het mis zou gaan?
Gaan ze schuiven met je werktijden en/of functie..quote:Op maandag 20 januari 2020 23:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vast contract onbepaalde tijd, dus kan niet zomaar de deur gewezen worden.
Jah, ik las jequote:Op maandag 20 januari 2020 23:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, maar wel een grote Space Shuttle met een vrachtruimte. Ik vermoed dat ze de Shuttle zo hadden kunnen manoeuvreren dat-ie daarin terecht zou komen als hij zelf niet meer zou kunnen sturen.
En een drol in je muil.quote:
Welke kantquote:
Hoeveel resultaat je bereikt, hangt er af van hoe je het brengt. Het is best lastig dat precies goed te doen, vind ik tenminste.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben een goede mediator hè? Ik snap de baas zijn perspectief ook. En ben heus wel opzoek naar een middenweg.
Ik sta heus niet zomaar op straat en zover laat ik het ook heus niet komen. Maar het scenario dat wij ooit geen avondploeg meer willen draaien of opzoek gaan naar andere werk kan zeker wel licht aangestipt worden. Of het feit dat we overspannen thuis zitten.
quote:Op maandag 20 januari 2020 23:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat lijkt wel op mijn lego poppetje die ik 33 jaar geleden met een mega elastiek de lucht in heb geschoten.
Verschuiving van werktijden zou ik juist willen johquote:Op maandag 20 januari 2020 23:30 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Gaan ze schuiven met je werktijden en/of functie..
Ja ik ben nog aan het overwegenquote:
Ow dan zeg je gewoon dat je dagdienst wil doen.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Verschuiving van werktijden zou ik juist willen joh
Dan ken je tonja nog niet.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:33 schreef HiDiHo het volgende:
Als je de zwabber kant neemt moet je eerst draadje voor draadje erin stoppen....
Toch zou ik ipv 'eisen stellen' het eerder veranderen in 'zou graag wat andere mogelijkheden bespreken'.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vast contract onbepaalde tijd, dus kan niet zomaar de deur gewezen worden.
*proest*quote:
Ik leg gewoon de feiten op tafel. Ook van verschillende verwachtingen van iemand die in de dag werkt vs avond inclusief een quote van iemand die bij het gesprek zelf zit. Daarbij vertel ik ook dat ik bepaalde dingen ook niet erg vind ik kom immers om te werken.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoeveel resultaat je bereikt hangt er af van hoe je het brengt. Het is best lastig dat precies goed te doen, vind ik tenminste.
Ik ook niet....zal wel een jointje in het spel zijnquote:
Lenie heeft even andere prioriteiten dan die kastconjoquote:Op maandag 20 januari 2020 23:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig is er hier niemand met een bezemkastfetish, toch?
quote:Op maandag 20 januari 2020 23:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ook niet....zal wel een jointje in het spel zijn
Zou ook gelijk opslag vragen.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik leg gewoon de feiten op tafel. Ook van verschillende verwachtingen van iemand die in de dag werkt vs avond inclusief een quote van iemand die bij het gesprek zelf zit. Daarbij vertel ik ook dat ik bepaalde dingen ook niet erg vind ik kom immers om te werken.
Voorbeeld: ja voor deze afdeling met 2 verschillende dingen heb je toch wel echt 2 man nodig overdag. Nog geen paar dagen later wordt door die zelfde persoon die het zei verwacht dat 1 persoon in de avond die 2 verschillende dingen wel even konden doen. Die ene persoon in de avond moest maar ongeveer dezelfde productie afleveren als 2 personen in de dag.
Ik heb voorbeelden genoeg. En ik ga niet met vingers wijzen. Ik ga gewoon op tafel leggen wat ik ondervind en dat de eisen dan wel verwachtingen van ons ook compleet anders zijn.
Daar houd ik niet van.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ook niet....zal wel een jointje in het spel zijn
Het dubbele..minstensquote:
Pillen, drank....andere drugsquote:
Meer vrouwen aan de top..ik zou meteen een directie functie vragenquote:Op maandag 20 januari 2020 23:42 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dat is wat fors, paar functieschalen hoger.
Ik hoop dat het een goed gesprek word en dat er daadwerkelijk iets verandert op een voor jou gunstige manier.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik leg gewoon de feiten op tafel. Ook van verschillende verwachtingen van iemand die in de dag werkt vs avond inclusief een quote van iemand die bij het gesprek zelf zit. Daarbij vertel ik ook dat ik bepaalde dingen ook niet erg vind ik kom immers om te werken.
Voorbeeld: ja voor deze afdeling met 2 verschillende dingen heb je toch wel echt 2 man nodig overdag. Nog geen paar dagen later wordt door die zelfde persoon die het zei verwacht dat 1 persoon in de avond die 2 verschillende dingen wel even konden doen. Die ene persoon in de avond moest maar ongeveer dezelfde productie afleveren als 2 personen in de dag.
Ik heb voorbeelden genoeg. En ik ga niet met vingers wijzen. Ik ga gewoon op tafel leggen wat ik ondervind en dat de eisen dan wel verwachtingen van ons ook compleet anders zijn.
Jij begon.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Pillen, drank....andere drugs
Moet wel anders verzin je zoiets niet
quote:Op maandag 20 januari 2020 23:33 schreef HiDiHo het volgende:
Als je de zwabber kant neemt moet je eerst draadje voor draadje erin stoppen....
Die dwarse zwabber is wat weird inderdaadquote:Op maandag 20 januari 2020 23:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Pillen, drank....andere drugs
Moet wel anders verzin je zoiets niet
Maar ik heb een excuusquote:
Hierquote:
quote:
quote:Op maandag 20 januari 2020 23:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan ken je tonja nog niet.
Die brengt met gemak de zwabber overdwars in.
Kan je die link even weg halen met die tietenparade?quote:Op maandag 20 januari 2020 23:48 schreef Ghostbuster het volgende:
http://bkworldtube.com/watch_video.php?v=42GKOS6B754R
quote:
quote:Op maandag 20 januari 2020 23:46 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Die dwarse zwabber is wat weird inderdaad
Ik denk dat het ondertussen ook niet meer belangrijk is. Kwartje viel verkeerd, mijn excuus.quote:
hmm..moet ik toch even mijn adbocker uitschakelen...quote:Op maandag 20 januari 2020 23:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan je die link even weg halen met die tietenparade?
quote:Op maandag 20 januari 2020 23:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
hmm..moet ik toch even mijn adbocker uitschakelen...
quote:Op maandag 20 januari 2020 23:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan je die link even weg halen met die tietenparade?
Ohw ik voel me niet gekwetst of zo hoor, no worries. Ik snap m gewoon niet. That's all.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat het ondertussen ook niet meer belangrijk is. Kwartje viel verkeerd, mijn excuus.
Best vermakelijk vond ik.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat het ondertussen ook niet meer belangrijk is. Kwartje viel verkeerd, mijn excuus.
Ik ook.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:57 schreef HiDiHo het volgende:
Ik krijg alleen maar reklame en sex ads
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Een biertje op zijn tijd en daarmee houd het wel op.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:58 schreef PP_Sound het volgende:
Het is maar goed dat die eend geen drugse gebruikt.
Wie?quote:Op maandag 20 januari 2020 23:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Paige is zonder make-up nog cute![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 januari 2020 23:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Paige is zonder make-up nog cute![]()
[ afbeelding ]
Ze staat op internet en GB kent haar. Wat denk je nou zelf?quote:
Ons?quote:
Rare opmerking.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze staat op internet en GB kent haar. Wat denk je nou zelf?
Ze komt wat dommig over.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze staat op internet en GB kent haar. Wat denk je nou zelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |