Van eisen stellen worden leidinggevenden meestal niet zo blij. Ik zou het wel enigszins tactisch aanpakken. Succes.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo maar eens papier erbij pakken en is al mijn klachten opschrijven over werk. Tijd voor verandering en een paar harde eisen gaan stellen. Ben er klaar mee dat er van mij voor hetzelfde geld meer verwacht wordt dan van een ander.
Een tray Schultenbrau is echt wel harde drugse.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat je sterke drank ook wel als harddrugs kunt zien
En bier en wijn als soort softdrugs
Ik denk dat als alcohol een nieuwe drug zou zijn geweest dat het heel snel op de lijst verboden middelen terecht zou komen.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat je sterke drank ook wel als harddrugs kunt zien
En bier en wijn als soort softdrugs
Ja net als GHBquote:Op maandag 20 januari 2020 23:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk dat als alcohol een nieuwe drug zou zijn geweest dat het heel snel op de lijst verboden middelen terecht zou komen.
Als de leidinggevende muis een beetje kent, gaat-ie wel in op haar eisen.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:09 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Van eisen stellen worden leidinggevenden meestal niet zo blij. Ik zou het wel enigszins tactisch aanpakken. Succes.
En als ze niet luisteren log je even in via Citrix en installeer je gijzel softwarequote:Op maandag 20 januari 2020 23:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zat nog een leuk mailtje in de inbox van iemand die even wilde klikken dat we op zijn afdeling niet waren geweest met een cc naar leidinggevende en manager.
Terwijl we daar overduidelijk geen tijd voor hebben. Maar hé van ons wordt verwacht dat wij verschillende afdelingen draaien want we zijn er immers voor ingewerkt.
Aan mensen in de dag wordt niet verwacht dat ze meerdere afdelingen draaien. Nee ze mogen hun eigen toko doen en als ze klaar zijn met hun toko mogen ze uit hun neus eten of lekker internetten.
Als ik 10 min stilzit en iemand van de dag ziet dat, dan word ik scheef aan gekeken en wordt de vraag gesteld of ik niet ergens werk heb ofzo.
Aan weinig mensen in het bedrijf worden er zulke belachelijke eisen gesteld. En als je een keer nee ergens tegen zegt nou dan krijg je me toch een discussie over hoe niet druk we zijn.
Dit was het laatste, ben er wel klaar mee.
Morgen maar aan de baas voorstellen dat ik veranderingen wil zien op korte termijn of terug naar de ploegendienst of ik naar de dag. Anders is hij mij binnen nu en een tijd kwijt of omdat ik thuis zit op zijn kosten of andere baan.
Managers houden niet van lastposten.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Als de leidinggevende muis een beetje kent, gaat-ie wel in op haar eisen.
Het is maar goed dat ik je leidinggevende niet benquote:Op maandag 20 januari 2020 23:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit was het laatste, ben er wel klaar mee.
Morgen maar aan de baas voorstellen dat ik veranderingen wil zien op korte termijn of terug naar de ploegendienst of ik naar de dag. Anders is hij mij binnen nu en een tijd kwijt of omdat ik thuis zit op zijn kosten of andere baan.
Muizen houden niet van lastige managers.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:14 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Managers houden niet van lastposten.
's Avondslaat de was draaien. Vinden je buren vast leuk als-ie begint de centrifugeren over een uurtje.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:17 schreef Recce het volgende:
Was opgehangen!Volgende was zit in de machine.
Ze zit nergens aan vastquote:Op maandag 20 januari 2020 23:18 schreef Recce het volgende:
WHIEEEEEE:
[ afbeelding ]
Is een echte foto.
Dat lijkt me best wel geweldig.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:18 schreef Recce het volgende:
WHIEEEEEE:
[ afbeelding ]
Is een echte foto.
Met de vorige wasmachine deed ik dat niet vanwege het lawaai, maar ik heb nu een nieuwe die nauwelijks geluid maakt.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
's Avondslaat de was draaien. Vinden je buren vast leuk als-ie begint de centrifugeren over een uurtje.
Ik heb hier niets mee te makenquote:Op maandag 20 januari 2020 23:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat klinkt bij mij allemaal hetzelfde.
Na 23 uur goedkoop tariefquote:Op maandag 20 januari 2020 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
's Avondslaat de was draaien. Vinden je buren vast leuk als-ie begint de centrifugeren over een uurtje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |