quote:
quote:Op maandag 20 januari 2020 23:46 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Die dwarse zwabber is wat weird inderdaad
Ik denk dat het ondertussen ook niet meer belangrijk is. Kwartje viel verkeerd, mijn excuus.quote:
hmm..moet ik toch even mijn adbocker uitschakelen...quote:Op maandag 20 januari 2020 23:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan je die link even weg halen met die tietenparade?
quote:Op maandag 20 januari 2020 23:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
hmm..moet ik toch even mijn adbocker uitschakelen...
quote:Op maandag 20 januari 2020 23:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan je die link even weg halen met die tietenparade?
Ohw ik voel me niet gekwetst of zo hoor, no worries. Ik snap m gewoon niet. That's all.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat het ondertussen ook niet meer belangrijk is. Kwartje viel verkeerd, mijn excuus.
Best vermakelijk vond ik.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat het ondertussen ook niet meer belangrijk is. Kwartje viel verkeerd, mijn excuus.
Ik ook.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:57 schreef HiDiHo het volgende:
Ik krijg alleen maar reklame en sex ads
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Een biertje op zijn tijd en daarmee houd het wel op.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:58 schreef PP_Sound het volgende:
Het is maar goed dat die eend geen drugse gebruikt.
Wie?quote:Op maandag 20 januari 2020 23:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Paige is zonder make-up nog cute![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 januari 2020 23:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Paige is zonder make-up nog cute![]()
[ afbeelding ]
Ze staat op internet en GB kent haar. Wat denk je nou zelf?quote:
Ons?quote:
Rare opmerking.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze staat op internet en GB kent haar. Wat denk je nou zelf?
Ze komt wat dommig over.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze staat op internet en GB kent haar. Wat denk je nou zelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |