Ik leg gewoon de feiten op tafel. Ook van verschillende verwachtingen van iemand die in de dag werkt vs avond inclusief een quote van iemand die bij het gesprek zelf zit. Daarbij vertel ik ook dat ik bepaalde dingen ook niet erg vind ik kom immers om te werken.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoeveel resultaat je bereikt hangt er af van hoe je het brengt. Het is best lastig dat precies goed te doen, vind ik tenminste.
Ik ook niet....zal wel een jointje in het spel zijnquote:
Lenie heeft even andere prioriteiten dan die kastconjoquote:Op maandag 20 januari 2020 23:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig is er hier niemand met een bezemkastfetish, toch?
quote:Op maandag 20 januari 2020 23:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ook niet....zal wel een jointje in het spel zijn
Zou ook gelijk opslag vragen.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik leg gewoon de feiten op tafel. Ook van verschillende verwachtingen van iemand die in de dag werkt vs avond inclusief een quote van iemand die bij het gesprek zelf zit. Daarbij vertel ik ook dat ik bepaalde dingen ook niet erg vind ik kom immers om te werken.
Voorbeeld: ja voor deze afdeling met 2 verschillende dingen heb je toch wel echt 2 man nodig overdag. Nog geen paar dagen later wordt door die zelfde persoon die het zei verwacht dat 1 persoon in de avond die 2 verschillende dingen wel even konden doen. Die ene persoon in de avond moest maar ongeveer dezelfde productie afleveren als 2 personen in de dag.
Ik heb voorbeelden genoeg. En ik ga niet met vingers wijzen. Ik ga gewoon op tafel leggen wat ik ondervind en dat de eisen dan wel verwachtingen van ons ook compleet anders zijn.
Daar houd ik niet van.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ook niet....zal wel een jointje in het spel zijn
Het dubbele..minstensquote:
Pillen, drank....andere drugsquote:
Meer vrouwen aan de top..ik zou meteen een directie functie vragenquote:Op maandag 20 januari 2020 23:42 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dat is wat fors, paar functieschalen hoger.
Ik hoop dat het een goed gesprek word en dat er daadwerkelijk iets verandert op een voor jou gunstige manier.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik leg gewoon de feiten op tafel. Ook van verschillende verwachtingen van iemand die in de dag werkt vs avond inclusief een quote van iemand die bij het gesprek zelf zit. Daarbij vertel ik ook dat ik bepaalde dingen ook niet erg vind ik kom immers om te werken.
Voorbeeld: ja voor deze afdeling met 2 verschillende dingen heb je toch wel echt 2 man nodig overdag. Nog geen paar dagen later wordt door die zelfde persoon die het zei verwacht dat 1 persoon in de avond die 2 verschillende dingen wel even konden doen. Die ene persoon in de avond moest maar ongeveer dezelfde productie afleveren als 2 personen in de dag.
Ik heb voorbeelden genoeg. En ik ga niet met vingers wijzen. Ik ga gewoon op tafel leggen wat ik ondervind en dat de eisen dan wel verwachtingen van ons ook compleet anders zijn.
Jij begon.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Pillen, drank....andere drugs
Moet wel anders verzin je zoiets niet
quote:Op maandag 20 januari 2020 23:33 schreef HiDiHo het volgende:
Als je de zwabber kant neemt moet je eerst draadje voor draadje erin stoppen....
Die dwarse zwabber is wat weird inderdaadquote:Op maandag 20 januari 2020 23:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Pillen, drank....andere drugs
Moet wel anders verzin je zoiets niet
Maar ik heb een excuusquote:
Hierquote:
quote:
quote:Op maandag 20 januari 2020 23:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan ken je tonja nog niet.
Die brengt met gemak de zwabber overdwars in.
Kan je die link even weg halen met die tietenparade?quote:Op maandag 20 januari 2020 23:48 schreef Ghostbuster het volgende:
http://bkworldtube.com/watch_video.php?v=42GKOS6B754R
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |