Ah dan is het wel te gokken jaquote:Op maandag 20 januari 2020 23:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Het was vanuit de Space Shuttle. Waarschijnlijk konden ze die wel richting de astronaut sturen als dat pak het opeens niet meer deed.
Vast contract onbepaalde tijd, dus kan niet zomaar de deur gewezen worden.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:28 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Tsja of de manager denkt net wat anders, ach kan het ook weleens zonder avondploeg proberen.
Nee, maar wel een grote Space Shuttle met een vrachtruimte. Ik vermoed dat ze de Shuttle zo hadden kunnen manoeuvreren dat-ie daarin terecht zou komen als hij zelf niet meer zou kunnen sturen.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw ik ging er vanuit dat het over die ruimtewandeling van vandaag ging![]()
Maar klinkt wel best wel gewaagd zo'n test zonder lijn. Hadden ze wel mensen met een schepnet klaar staan voor het geval het mis zou gaan?
Gaan ze schuiven met je werktijden en/of functie..quote:Op maandag 20 januari 2020 23:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vast contract onbepaalde tijd, dus kan niet zomaar de deur gewezen worden.
Jah, ik las jequote:Op maandag 20 januari 2020 23:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, maar wel een grote Space Shuttle met een vrachtruimte. Ik vermoed dat ze de Shuttle zo hadden kunnen manoeuvreren dat-ie daarin terecht zou komen als hij zelf niet meer zou kunnen sturen.
En een drol in je muil.quote:
Welke kantquote:
Hoeveel resultaat je bereikt, hangt er af van hoe je het brengt. Het is best lastig dat precies goed te doen, vind ik tenminste.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben een goede mediator hè? Ik snap de baas zijn perspectief ook. En ben heus wel opzoek naar een middenweg.
Ik sta heus niet zomaar op straat en zover laat ik het ook heus niet komen. Maar het scenario dat wij ooit geen avondploeg meer willen draaien of opzoek gaan naar andere werk kan zeker wel licht aangestipt worden. Of het feit dat we overspannen thuis zitten.
quote:Op maandag 20 januari 2020 23:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat lijkt wel op mijn lego poppetje die ik 33 jaar geleden met een mega elastiek de lucht in heb geschoten.
Verschuiving van werktijden zou ik juist willen johquote:Op maandag 20 januari 2020 23:30 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Gaan ze schuiven met je werktijden en/of functie..
Ja ik ben nog aan het overwegenquote:
Ow dan zeg je gewoon dat je dagdienst wil doen.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Verschuiving van werktijden zou ik juist willen joh
Dan ken je tonja nog niet.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:33 schreef HiDiHo het volgende:
Als je de zwabber kant neemt moet je eerst draadje voor draadje erin stoppen....
Toch zou ik ipv 'eisen stellen' het eerder veranderen in 'zou graag wat andere mogelijkheden bespreken'.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vast contract onbepaalde tijd, dus kan niet zomaar de deur gewezen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |