Ja alleen het spacestation is weggepoetstquote:Op maandag 20 januari 2020 23:18 schreef Recce het volgende:
WHIEEEEEE:
[ afbeelding ]
Is een echte foto.
Geen eisen noemen maar veranderingen. Ik ben heus niet van ultimatums , maar soms moet je bij dit bedrijf ook gewoon dingen semi eisen anders gebeurt het niet. En wij zitten in een prima machtspositiequote:Op maandag 20 januari 2020 23:09 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Van eisen stellen worden leidinggevenden meestal niet zo blij. Ik zou het wel enigszins tactisch aanpakken. Succes.
De hele avondploeg bestaat uit 2 personen?quote:Op maandag 20 januari 2020 23:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn mede avondploeger hebben als zeer groot voordeel dat als wij er mee stoppen er geen avondploeg meer is. Dat betekent dat een boel werk niet wordt gedaan. Deadlines van klanten worden niet gehaald etc. Gaat het bedrijf heelveel geld kosten.
Dus ja ik kan een paar eisen gaan stellen ja.
Dit was een man.quote:
Grote jongenquote:Op maandag 20 januari 2020 23:17 schreef Recce het volgende:
Was opgehangen!Volgende was zit in de machine.
Ik een lastpost? Hahaha. Ik ben zijn favoriete werknemer. Werk hard voor hem, als hij iets vraagt doe ik het vaak ook gewoon en krijg van hem ook leuke klusjes.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:14 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Managers houden niet van lastposten.
Ik zou het allemaal wat rustiger brengen. Als je op deze manier begint, zit je morgen thuis.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn mede avondploeger hebben als zeer groot voordeel dat als wij er mee stoppen er geen avondploeg meer is. Dat betekent dat een boel werk niet wordt gedaan. Deadlines van klanten worden niet gehaald etc. Gaat het bedrijf heelveel geld kosten.
Ja dat heb je goedquote:Op maandag 20 januari 2020 23:21 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
De hele avondploeg bestaat uit 2 personen?
Totdat je lastig gaat worden.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik een lastpost? Hahaha. Ik ben zijn favoriete werknemer. Werk hard voor hem, als hij iets vraagt doe ik het vaak ook gewoon en krijg van hem ook leuke klusjes.
Dat was er toen nog niet.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja alleen het spacestation is weggepoetst
Wow dat ze dat durven dan, moet je wel heeeel erg vertrouwen op je raketjesquote:
Succes morgen!quote:Op maandag 20 januari 2020 23:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ohw ik ging er vanuit dat het over die ruimtewandeling van vandaag gingquote:Op maandag 20 januari 2020 23:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit was een man.Het was een test van een stuursysteem in het astronautenpak, dus hij zat inderdaad niet vast. Zo'n zelfde soort systeem hebben ze nu ook om als ze gaan ruimtewandelen. Als ze per ongeluk los raken, kunnen ze met kleine stuurraketjes weer terugkomen.
Het was vanuit de Space Shuttle. Waarschijnlijk konden ze die wel richting de astronaut sturen als dat pak het opeens niet meer deed.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wow dat ze dat durven dan, moet je wel heeeel erg vertrouwen op je raketjes
Ah een schepnetquote:Op maandag 20 januari 2020 23:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Het was vanuit de Space Shuttle. Waarschijnlijk konden ze die wel richting de astronaut sturen als dat pak het opeens niet meer deed.
Ik ben een goede mediator hè? Ik snap de baas zijn perspectief ook. En ben heus wel opzoek naar een middenweg.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou het allemaal wat rustiger brengen. Als je op deze manier begint, zit je morgen thuis.
Dat lijkt wel op mijn lego poppetje die ik 33 jaar geleden met een mega elastiek de lucht in heb geschoten.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:18 schreef Recce het volgende:
WHIEEEEEE:
[ afbeelding ]
Is een echte foto.
quote:Op maandag 20 januari 2020 23:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat lijkt wel op mijn lego poppetje die ik 33 jaar geleden met een mega elastiek de lucht in heb geschoten.
Zit niet in mijn aard. Hoeveel hekel ik heb ook aan werk ik blijf het goed proberen te doen. Ik heb genoeg bewezen op het werk dat ik weloverwogen beslissingen maak betreft prioriteiten.quote:
Tsja of de manager denkt net wat anders, ach kan het ook weleens zonder avondploeg proberen.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben een goede mediator hè? Ik snap de baas zijn perspectief ook. En ben heus wel opzoek naar een middenweg.
Ik sta heus niet zomaar op straat en zover laat ik het ook heus niet komen. Maar het scenario dat wij ooit geen avondploeg meer willen draaien of opzoek gaan naar andere werk kan zeker wel licht aangestipt worden. Of het feit dat we overspannen thuis zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |