quote:
Nah ik denk dat die wel door het google filter komtquote:
Tsja verder komt GB niet.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kap eens met die simpele humor, ik wordt er een beetje moe van.
Dat mannetje schijnt Jan Slagter te hetenquote:Op maandag 20 januari 2020 22:53 schreef Lyza666 het volgende:
Ze stoppen 2 random panda's bij elkaar en dat moet dan ook maar gelijk klikken. Dierenmishandeling zeg ik je!
Ach laat hem zijn humor hebben.quote:
Dan snap ik het vrouwtje wel.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat mannetje schijnt Jan Slagter te heten
Jij snapt.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:59 schreef HiDiHo het volgende:
Je kan beter reguleren dan verbieden..het gebeurd anders toch wel
Wat wordt er nu weer verboden?quote:Op maandag 20 januari 2020 22:59 schreef HiDiHo het volgende:
Je kan beter reguleren dan verbieden..het gebeurd anders toch wel
Drugsquote:
Ja precies en sommige willen het gaan reguleren..en informatie geven enzoquote:
Dan nagenoeg alle tradities die we in dit land hebben. Want owee, je zal er maar een paar mensen mee krenken. Spuugzat ben ik die onzin.quote:
Kratten bier en liters sterker spul kun je op elke straathoek krijgen zonder bijsluiter.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja precies en sommige willen het gaan reguleren..en informatie geven enzo
Anderen willen er gewoon niets van weten
Papier... dat is zoooo jaren 80quote:Op maandag 20 januari 2020 23:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo maar eens papier erbij pakken en is al mijn klachten opschrijven over werk. Tijd voor verandering en een paar harde eisen gaan stellen. Ben er klaar mee dat er van mij voor hetzelfde geld meer verwacht wordt dan van een ander.
Ik denk dat je sterke drank ook wel als harddrugs kunt zienquote:Op maandag 20 januari 2020 23:06 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Kratten bier en liters sterker spul kun je op elke straathoek krijgen zonder bijsluiter.
Dat ga je verliezen.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo maar eens papier erbij pakken en is al mijn klachten opschrijven over werk. Tijd voor verandering en een paar harde eisen gaan stellen. Ben er klaar mee dat er van mij voor hetzelfde geld meer verwacht wordt dan van een ander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |