ik heb dat niet gezien, waar zag je dat? Bij Insight news staat er nog niks?quote:Op maandag 20 januari 2020 21:30 schreef Recce het volgende:
@:Prisha, de mol op Mars is weer een stukje omhoog gekomen.
Nah, ik heb gewoon goede antennes voor dit soort dingen.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hallo ik had wel iets meer om op te gaan met de vlieland lovers
Zelf gezien op de pagina van de raw images van insight: https://mars.nasa.gov/ins(...)ge=0&mission=insightquote:Op maandag 20 januari 2020 21:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik heb dat niet gezien, waar zag je dat? Bij Insight news staat er nog niks?
Nah, op Mars weten ze wel wie de mol is.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zit Wie is de Mol nu ook al op Mars
Ah ok. Ik heb niet op de foto's doorgeklikt.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Zelf gezien op de pagina van de raw images van insight: https://mars.nasa.gov/ins(...)ge=0&mission=insight
Weet ik eigenlijk niet. Ik denk dat het meestal toch wel handiger is als die dingen niet de hele tijd alle kanten op bewegen.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:33 schreef HiDiHo het volgende:
Vraagje...heb je een BH nodig op de ISS
[ afbeelding ]
Het is ook maar een klein stukje deze keer gelukkig.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ah ok. Ik heb niet op de foto's doorgeklikt.
Ze dragen ze meestal wel. Niet nodig maar wel prettig.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:33 schreef HiDiHo het volgende:
Vraagje...heb je een BH nodig op de ISS
[ afbeelding ]
Ze gaan iig niet hangen dat scheeltquote:Op maandag 20 januari 2020 21:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Ik denk dat het meestal toch wel handiger is als die dingen niet de hele tijd alle kanten op bewegen.
Dat is ook met zwaartekracht zoquote:Op maandag 20 januari 2020 21:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze dragen ze meestal wel. Niet nodig maar wel prettig.
Een harnas volstaatquote:Op maandag 20 januari 2020 21:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Moet ik erg ver naar achteren als we gaan dansen?
Dat lijkt mij een heel logische verklaring.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:41 schreef HiDiHo het volgende:
Ik vraag mij af waar die strepen op hun broek voor zijn..klittenband ofzo![]()
[ afbeelding ]
Klittenband idd.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:41 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
De jouwe ons ook.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Fijn dat je er weer bent. Je afwezigheid viel me op.
Yups, anders ben je steeds alles kwijt.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:41 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |