quote:Op maandag 20 januari 2020 21:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Geen vreselijk enge dingen ontdekt dus. Gelukkig
quote:
quote:
Fijn om te horen.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja zekerHij heeft al weer 'praatjes' en gelukkig geen ernstige dingen met hart, hoofd(cognitie meer dan half uur bewusteloos geweest) en longen. Over een tijdje is hij weer kwiek als ene hoentje
![]()
thx
Toch raar dat hele volksstammen dat soort kitsch prachtig vinden.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja
Glitterplaatje voor jou!
[ afbeelding ]
Jouw schilderijen zijn mooier.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja
Glitterplaatje voor jou!
[ afbeelding ]
Het is niet voor niets dat Hyves gestopt is natuurlijkquote:Op maandag 20 januari 2020 21:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Toch raar dat hele volksstammen dat soort kitsch prachtig vinden.
Als ze dat niet zelf posten zijn ze 9 van de 10 keer bij de Action.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Idioot he?quote:Op maandag 20 januari 2020 21:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Uiteraard vergeleken met deze baggerquote:Op maandag 20 januari 2020 21:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jouw schilderijen zijn mooier.
quote:Op maandag 20 januari 2020 21:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Beetje verdacht zo dat we precies op hetzelfde moment binnenvallen
quote:Op maandag 20 januari 2020 21:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 20 januari 2020 21:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat is beter nieuws over je vader, Voxs!
quote:
Idd, ik vertrouw jullie niet meer.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
90/100 nu.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hallo ik had wel iets meer om op te gaan met de vlieland loversquote:
Zit Wie is de Mol nu ook al op Marsquote:Op maandag 20 januari 2020 21:30 schreef Recce het volgende:
@:Prisha, de mol op Mars is weer een stukje omhoog gekomen.
ik heb dat niet gezien, waar zag je dat? Bij Insight news staat er nog niks?quote:Op maandag 20 januari 2020 21:30 schreef Recce het volgende:
@:Prisha, de mol op Mars is weer een stukje omhoog gekomen.
Nah, ik heb gewoon goede antennes voor dit soort dingen.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hallo ik had wel iets meer om op te gaan met de vlieland lovers
Zelf gezien op de pagina van de raw images van insight: https://mars.nasa.gov/ins(...)ge=0&mission=insightquote:Op maandag 20 januari 2020 21:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik heb dat niet gezien, waar zag je dat? Bij Insight news staat er nog niks?
Nah, op Mars weten ze wel wie de mol is.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zit Wie is de Mol nu ook al op Mars
Ah ok. Ik heb niet op de foto's doorgeklikt.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Zelf gezien op de pagina van de raw images van insight: https://mars.nasa.gov/ins(...)ge=0&mission=insight
Weet ik eigenlijk niet. Ik denk dat het meestal toch wel handiger is als die dingen niet de hele tijd alle kanten op bewegen.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:33 schreef HiDiHo het volgende:
Vraagje...heb je een BH nodig op de ISS
[ afbeelding ]
Het is ook maar een klein stukje deze keer gelukkig.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ah ok. Ik heb niet op de foto's doorgeklikt.
Ze dragen ze meestal wel. Niet nodig maar wel prettig.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:33 schreef HiDiHo het volgende:
Vraagje...heb je een BH nodig op de ISS
[ afbeelding ]
Ze gaan iig niet hangen dat scheeltquote:Op maandag 20 januari 2020 21:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Ik denk dat het meestal toch wel handiger is als die dingen niet de hele tijd alle kanten op bewegen.
Dat is ook met zwaartekracht zoquote:Op maandag 20 januari 2020 21:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze dragen ze meestal wel. Niet nodig maar wel prettig.
Een harnas volstaatquote:Op maandag 20 januari 2020 21:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Moet ik erg ver naar achteren als we gaan dansen?
Dat lijkt mij een heel logische verklaring.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:41 schreef HiDiHo het volgende:
Ik vraag mij af waar die strepen op hun broek voor zijn..klittenband ofzo![]()
[ afbeelding ]
Klittenband idd.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:41 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
De jouwe ons ook.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Fijn dat je er weer bent. Je afwezigheid viel me op.
Yups, anders ben je steeds alles kwijt.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:41 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |