De bloembakken van je ma zijn geen zinloze dood gestorven?quote:Op maandag 20 januari 2020 20:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Bommenwerper![]()
Het is ook niet voor niks dat ik het nog niet heb gedaan. Soms denk ik na voor ik iets doe
mmmm ja dat was wel een dingetjequote:Op maandag 20 januari 2020 20:57 schreef tonja het volgende:
[..]
De bloembakken van je ma zijn geen zinloze dood gestorven?
quote:Op maandag 20 januari 2020 20:57 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Beter doe je 't gewoon niet. Veel te link
quote:Op maandag 20 januari 2020 20:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Gelukkig was het niet Gb, dan stond er 'jou team'
Misschien toch een ander ontwerp kiezen.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Bommenwerper![]()
Het is ook niet voor niks dat ik het nog niet heb gedaan. Soms denk ik na voor ik iets doe
Lyza.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:57 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Beter doe je 't gewoon niet. Veel te link
Dat het maar rap ten goede mag veranderen.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:06 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hai popje![]()
Ruk, maar daar gaan we 't verder niet over hebbenKomp wel goed.
Sterktequote:Op maandag 20 januari 2020 21:06 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hai popje![]()
Ik ben geen popje.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:06 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hai popje![]()
Ruk sucksquote:Op maandag 20 januari 2020 21:06 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hai popje![]()
Nee, hij blijft nog een nachtje. Hij is gelukkig weer helemaal helder en bij, maar heeft nog veel pijn van de operatie ( rug) en blijkbaar blaasproblemen. Vandaar die koorts. Voor de rest is alles oke. Van het zuurstof af, bloeddruk weer normaal. Waarschijnlijk raakte hij bewusteloos als reactie op de narcose. Bij een eerdere operatie klaagde hij ook al over dagen bijkomen.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:05 schreef Prisha het volgende:
@:Voxs Is je vader alweer thuis en alles daarmee ok hoop ik?
Fijn je weer te 'zien': * alles komt goed schatjequote:Op maandag 20 januari 2020 21:06 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hai popje![]()
Dan goed kijken naar de windrichting en kont van de hond goed draaienquote:Op maandag 20 januari 2020 21:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Je zal je hond maar uit moeten laten
Ja, anders word je natquote:Op maandag 20 januari 2020 21:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dan goed kijken naar de windrichting en kont van de hond goed draaien
Oeh klinkt voorzichtig positief. Toch wel goed dat ze hem nog een nachtje houden. Dan wordt hij toch nog even in de gaten gehouden, voor de gemoedsrust is dat ook wel zo prettig.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:11 schreef Voxs het volgende:
Nee, hij blijft nog een nachtje. Hij is gelukkig weer helemaal helder en bij, maar heeft nog veel pijn van de operatie ( rug) en blijkbaar blaasproblemen. Vandaar die koorts. Voor de rest is alles oke. Van het zuurstof af, bloeddruk weer normaal. Waarschijnlijk raakte hij bewusteloos als reactie op de narcose. Bij een eerdere operatie klaagde hij ook al over dagen bijkomen.
Ik ben opgelucht!
Ja zekerquote:Op maandag 20 januari 2020 21:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oeh klinkt voorzichtig positief. Toch wel goed dat ze hem nog een nachtje houden. Dan wordt hij toch nog even in de gaten gehouden, voor de gemoedsrust is dat ook wel zo prettig.
Fijn nieuws, en opluchting is ook fijn!
Geen vreselijk enge dingen ontdekt dus. Gelukkigquote:Op maandag 20 januari 2020 21:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee, hij blijft nog een nachtje. Hij is gelukkig weer helemaal helder en bij, maar heeft nog veel pijn van de operatie ( rug) en blijkbaar blaasproblemen. Vandaar die koorts. Voor de rest is alles oke. Van het zuurstof af, bloeddruk weer normaal. Waarschijnlijk raakte hij bewusteloos als reactie op de narcose. Bij een eerdere operatie klaagde hij ook al over dagen bijkomen.
Ik ben opgelucht!
Dat dus, ik heb het wel eens fout zien gaan en ik ken gevallen waarin het slecht af liep. Brandend plastic wil je echt niet op je huid hebben.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind het toch een beetje eng dat er aan zo'n supersoaker een tank zit die steeds leger raakt. Daar komt dan lucht in als de vloeistof eruit gaat en dan krijg je eigenlijk een soort bom. De kans dat de vlam erin terecht komt is wel heel klein natuurlijk.
Fijn iddquote:Op maandag 20 januari 2020 21:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja zekerHij heeft al weer 'praatjes' en gelukkig geen ernstige dingen met hart, hoofd(cognitie meer dan half uur bewusteloos geweest) en longen. Over een tijdje is hij weer kwiek als ene hoentje
![]()
thx
Anders moet je Sjinkie Knegt ff vragen hoe het moetquote:Op maandag 20 januari 2020 21:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat dus, ik heb het wel eens fout zien gaan en ik ken gevallen waarin het slecht af liep. Brandend plastic wil je echt niet op je huid hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |