jah eigenlijk wel. Het spuwen heb ik gedaan, het werpen komt nog.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2020 20:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah eigenlijk wel. Het spuwen heb ik gedaan, het werpen komt nog.
ha ja dat klopt. Die ging maar een paar keer mee, dat pistooltje.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze had het vlammenwerpen al eens getest met een waterpistooltje, dacht ik.
Is dat niet een heel klein beetje link?quote:Op maandag 20 januari 2020 20:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha ja dat klopt. Die ging maar een paar keer mee, dat pistooltje.
WD40 en rubber cement was de bedoeling.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:45 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
Met behulp van een supersoaker heb ik begrepen. Hoe ga je dat aanpakken?
Ja, dat heb je met plastic en vuur.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha ja dat klopt. Die ging maar een paar keer mee, dat pistooltje.
wd40 als brandstof en rubber cement om het plastic tegen het vuur te beschermen?quote:Op maandag 20 januari 2020 20:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
WD40 en rubber cement was de bedoeling.
Ja...daarom heb ik de supersoaker nog niet gedaan. Ik ben daar echt voorzichtig mee. Ik wil het liever niet alleen doen, in het geval er iets mis gaat. Maar m'n vriendin die geen vriendin meer is durfde niet zo goed.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Is dat niet een heel klein beetje link?
rubber cement for slow ignition.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:48 schreef tonja het volgende:
[..]
wd40 als brandstof en rubber cement om het plastic tegen het vuur te beschermen?
quote:Op maandag 20 januari 2020 20:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja...daarom heb ik de supersoaker nog niet gedaan. Ik ben daar echt voorzichtig mee. Ik wil het liever niet alleen doen, in het geval er iets mis gaat. Maar m'n vriendin die geen vriendin meer is durfde niet zo goed.
M'n broer komt in maart naar Nederland. Die krijg ik wel zover.
some girls get all the funquote:Op maandag 20 januari 2020 20:49 schreef Recce het volgende:
Deze dames hebben vandaag weer geruimtewandeld:
[ afbeelding ]
Het was de derde keer al dat ze dat samen deden. Girl power.
quote:Op maandag 20 januari 2020 20:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja...daarom heb ik de supersoaker nog niet gedaan. Ik ben daar echt voorzichtig mee. Ik wil het liever niet alleen doen, in het geval er iets mis gaat. Maar m'n vriendin die geen vriendin meer is durfde niet zo goed.
Ik vind het toch een beetje eng dat er aan zo'n supersoaker een tank zit die steeds leger raakt. Daar komt dan lucht in als de vloeistof eruit gaat en dan krijg je eigenlijk een soort bom. De kans dat de vlam erin terecht komt is wel heel klein natuurlijk.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb het even gezien vandaag, @HiDiHo kwam met de link. Was alleen aan het klooien met mijn computer. Teken tablet deed moeilijk dus niet echt lang gekeken.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:49 schreef Recce het volgende:
Deze dames hebben vandaag weer geruimtewandeld:
[ afbeelding ]
Het was de derde keer al dat ze dat samen deden. Girl power.
quote:Op maandag 20 januari 2020 20:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Prisha tijdens een doorsnee wandeling.
[ afbeelding ]
Je zou het ding van een veilige afstand met een mechaniek moeten bedienen eigenlijk.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind het toch een beetje eng dat er aan zo'n supersoaker een tank zit die steeds leger raakt. Daar komt dan lucht in als de vloeistof eruit gaat en dan krijg je eigenlijk een soort bom. De kans dat de vlam erin terecht komt is wel heel klein natuurlijk.
Daar maak ik een YT vanquote:
Bommenwerperquote:Op maandag 20 januari 2020 20:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind het toch een beetje eng dat er aan zo'n supersoaker een tank zit die steeds leger raakt. Daar komt dan lucht in als de vloeistof eruit gaat en dan krijg je eigenlijk een soort bom. De kans dat de vlam erin terecht komt is wel heel klein natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |