Jij bent er ook nog maar (te) weinig.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Fijn dat je er weer bent. Je afwezigheid viel me op.
Better safe then sorryquote:Op maandag 20 januari 2020 21:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
Het wordt nog een heel karwij om de taxi in te komen met zo'n harnas.
Handig..kunnen ze met hun bord op schoot etenquote:
Ik ben met veel dingen bezig en heb tegenwoordig verkering.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:44 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Jij bent er ook nog maar (te) weinig.
Klitteband inderdaad. Veel van wat ze gebruiken is voorzien van klittenband. Potloden, notitieboekjes. Zodat het niet wegzweeft wordt het aan hun broek vast geklit.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:41 schreef HiDiHo het volgende:
Ik vraag mij af waar die strepen op hun broek voor zijn..klittenband ofzo![]()
[ afbeelding ]
quote:
+1quote:Op maandag 20 januari 2020 20:34 schreef cafca het volgende:
Ja, complimenten voor het regelen, regelaars!![]()
Ohja. Shit.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben met veel dingen bezig en heb tegenwoordig verkering.
Wat ik ook een leuke vind; Nasa heeft duizenden dollars uit gegeven om een balpen te ontwikkelen die in de ruimte kon schrijven. De russen gebruikten een potlood. Was nasa slim of dom?quote:Op maandag 20 januari 2020 21:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups, anders ben je steeds alles kwijt.
Nog geen leuke! Ik ben daar echt zo slecht in.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, ik ben zelden meer dan een week weg.
Heb je al een foto voor ons van Bruno?
Slim...wie gebruikt er nu nog een potlood om te schijvenquote:Op maandag 20 januari 2020 21:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat ik ook een leuke vind; Nasa heeft duizenden dollars uit gegeven om een balpen te ontwikkelen die in de ruimte kon schrijven. De russen gebruikten een potlood. Was nasa slim of dom?
Dat was al in de jaren 60 en je kan met allebei schrijven.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Slim...wie gebruikt er nu nog een potlood om te schijven
Nah, dat is een beetje een broodje aap verhaal. Ze gebruiken liever een balpen omdat een potlood gevaarlijk is. Een stukje grafiet kan afbreken en ergens kortsluiting veroorzaken.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat ik ook een leuke vind; Nasa heeft duizenden dollars uit gegeven om een balpen te ontwikkelen die in de ruimte kon schrijven. De russen gebruikten een potlood. Was nasa slim of dom?
Potlood geeft alleen maar troep bij het slijpenquote:Op maandag 20 januari 2020 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was al in de jaren 60 en je kan met allebei schrijven.
Ik dacht wel dat jij dat ook weet. Nasa wou het risico van een afgebroken punt niet riskeren maar om een balpen te ontwikkelen die in de ruimte ook goed werkt heeft toch een aardig kostenplaatje gehad.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, dat is een beetje een broodje aap verhaal. Ze gebruiken liever een balpen omdat een potlood gevaarlijk is. Een stukje grafiet kan afbreken en ergens kortsluiting veroorzaken.
Dat heeft wel bijgedragen aan de ontwikkeling vd vulpotlood.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Potlood geeft alleen maar troep bij het slijpen
En ik denk dat een pen ook langer meegaat
Oh ja en grafiet...
Die kunnen binnenkort wel hierbij...ergens in de woestijnquote:Op maandag 20 januari 2020 21:52 schreef Recce het volgende:
Boeing heeft nog een paar vliegtuigen over:
[ afbeelding ]
Ook in de achtergrond zie je overal 737 MAX-en staan. Ze hebben er nu meer dan 400 opgeslagen die niet mogen vliegen omdat er fouten in de software zaten.
Die vliegtuigkerkhoven bestaan niet meer vanwege de wapenwedloopverdragen.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die kunnen binnenkort wel hierbij...ergens in de woestijn
[ afbeelding ]
Heb ik iets gemist?quote:
Nou tijdens het maken van "Earth from space" van de BBC was deze er nogquote:Op maandag 20 januari 2020 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die vliegtuigkerkhoven bestaan niet meer vanwege de wapenwedloopverdragen.
Kan je leuke woningen van makenquote:
NASA betaalde $2.39 per pen in 1968.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat jij dat ook weet. Nasa wou het risico van een afgebroken punt niet riskeren maar om een balpen te ontwikkelen die in de ruimte ook goed werkt heeft toch een aardig kostenplaatje gehad.
GMTAquote:
Dan is Boeing wel failliet.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die kunnen binnenkort wel hierbij...ergens in de woestijn
[ afbeelding ]
Beter voor Europa.....Europa firstquote:
OMG...en met prachtige houtquote:Op maandag 20 januari 2020 22:11 schreef Voxs het volgende:
https://ecofriend.com/eco(...)tel-costa-verde.html
Nah, dan zullen ze in de VS Boeing wel een doorstart laten maken en dan kunnen ze direct met een nieuwe type beginnen en dan moet Airbus dat ook om te kunnen blijven concurreren. Eigenlijk zou het Boeing dus wel goed uitkomen als ze failliet gaan.quote:
Breng haar nou niet op ideeën...quote:Op maandag 20 januari 2020 22:13 schreef Recce het volgende:
Mooi vliegtuigje voor Prish:
[ afbeelding ]
Volgens mij mag de overheid er geen geld in stoppen dus dan zou er een grote miljardair op moeten staan om de boel te redden.....Elon Musk ofzo..of die gast van Amazonquote:Op maandag 20 januari 2020 22:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, dan zullen ze in de VS Boeing wel een doorstart laten maken en dan kunnen ze direct met een nieuwe type beginnen en dan moet Airbus dat ook om te kunnen blijven concurreren. Eigenlijk zou het Boeing dus wel goed uitkomen als ze failliet gaan.
Maar die foto komt van begin jaren 70. Geen enkel vliegtuig is vliegwaardig, het was een kerkhof voor onderdelen igv mocht er toch nog een oorlog tussen oost en west uitbreken. De vliegtuigen die je op de foto ziet zijn ook allemaal modellen die in de jaren 50 en 60 gebouwd zijn.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nou tijdens het maken van "Earth from space" van de BBC was deze er nog
Nah, het mag eigenlijk niet, maar Boeing en Airbus vinden toch steeds weer omwegen om aan overheidsgeld te komen. Jaren later krijgen ze dan een boete van een handelsorganisatie.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij mag de overheid er geen geld in stoppen dus dan zou er een grote miljardair op moeten staan om de boel te redden.....Elon Musk ofzo..of die gast van Amazon
Dit is een recentere...ik denk uit 2016 ofzo..screenshot van Earth from spacequote:Op maandag 20 januari 2020 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar die foto komt van begin jaren 70. Geen enkel vliegtuig is vliegwaardig, het was een kerkhof voor onderdelen igv mocht er toch nog een oorlog tussen oost en west uitbreken. De vliegtuigen die je op de foto ziet zijn ook allemaal modellen die in de jaren 50 en 60 gebouwd zijn.
Recce zou wel een leuke collega zijn, toch?quote:Op maandag 20 januari 2020 22:16 schreef Lyza666 het volgende:
Ik heb op m'n werk al zo'n wikipedia rondlopen, krijg je dat hier ook nog eens.
Daar staat mij ook iets van bij, nasa moest een minimaal aantal pennen afnemen om het rendabel te houden.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:06 schreef Recce het volgende:
[..]
NASA betaalde $2.39 per pen in 1968.Het pennenbedrijf heeft wel een redelijke investering gedaan om die pen te ontwikkelen.
Die boneyards bestaan nu ook nog gewoon hoor. Zoek maar op foto's.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar die foto komt van begin jaren 70. Geen enkel vliegtuig is vliegwaardig, het was een kerkhof voor onderdelen igv mocht er toch nog een oorlog tussen oost en west uitbreken. De vliegtuigen die je op de foto ziet zijn ook allemaal modellen die in de jaren 50 en 60 gebouwd zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |