Ff inlezen. Nogmaals thx.quote:Op zondag 19 januari 2020 22:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier kan je veel goede informatie vinden: https://www.grasparkieteninfo.nl
Ze zat op mijn hoofd en sprong er zelf in.quote:
Wat hangt er aan de muurquote:Op zondag 19 januari 2020 22:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze zat op mijn hoofd en sprong er zelf in.
Daar had ze wel spijt van.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 januari 2020 22:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jullie hebben je eigen luuuuuuuuv eiland
Geen probleem, een dier in huis is nou eenmaal leuk. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel. Een parkiet houden is niet moeilijk.quote:Op zondag 19 januari 2020 22:53 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ff inlezen. Nogmaals thx.
ja, dat is pas televisiequote:Op zondag 19 januari 2020 22:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jullie hebben je eigen luuuuuuuuv eiland
Een nieuwequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
quote:Op zondag 19 januari 2020 22:59 schreef TillyB het volgende:
[..]
Een nieuwehoorde ik een Geordie accent?
Mwha soort milouskaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I may be wrong, but it's highly unlikely.
Staat wel raar op de foto.quote:
toch een beetje bi ja ?quote:Op zondag 19 januari 2020 23:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Piemelcheckkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Zit ie er nog an?quote:Op zondag 19 januari 2020 23:00 schreef Ghostbuster het volgende:
En zit die er nog?quote:Op zondag 19 januari 2020 23:00 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:
Ik dacht aan deze. Een lieve vogel komt later.quote:Op zondag 19 januari 2020 22:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen probleem, een dier in huis is nou eenmaal leuk. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel. Een parkiet houden is niet moeilijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
erder werkte het niet ,is nu vorbij?quote:Op zondag 19 januari 2020 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Is niet op Mitele Mario.. op TVE http://www.rtve.es/directo/la-1/
quote:Op zondag 19 januari 2020 23:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Vandaag was er een launch abort test.
quote:Op zondag 19 januari 2020 22:44 schreef TillyB het volgende:
Dat gilletje van Paigeik hoor 'm nu @:Recce
uhm.. voor het zingen de kerk uit?quote:Op zondag 19 januari 2020 23:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Vandaag was er een launch abort test.
quote:Op zondag 19 januari 2020 23:06 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik dacht aan deze. Een lieve vogel komt later.Mooie en goede kooi maar er is geen mogelijkheid om hem op te hangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Kom op man je loopt achter, Voxs heeft je al bijna ingehaaldquote:Op zondag 19 januari 2020 23:11 schreef Recce het volgende:
[..]Ik moet de aflevering van gisteren nog kijken.
Nog even moed verzamelen.
Wel VPN gebruiken ... Hier heb ik het gewoon op TV net zoals bv Italie mediaset...quote:Op zondag 19 januari 2020 23:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
erder werkte het niet ,is nu vorbij?
Whut? Is Voxs gaan bingen?quote:Op zondag 19 januari 2020 23:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kom op man je loopt achter, Voxs heeft je al bijna ingehaald
Ik heb het live gezien. Geslaagde testquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Dat soort dingen moeten wel bespreekbaar zijn, vind ik.quote:Op zondag 19 januari 2020 23:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
woops, wel lef dat je dat hier deelt
is vanacht bij de erste gala en exit?quote:Op zondag 19 januari 2020 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel VPN gebruiken ... Hier heb ik het gewoon op TV net zoals bv Italie mediaset...
De eerste trap ontploft, maar de tweede trap bleef heel en ontplofte pas toen-ie in zee viel!quote:Op zondag 19 januari 2020 23:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb het live gezien. Geslaagde test
True!quote:Op zondag 19 januari 2020 23:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat soort dingen moeten wel bespreekbaar zijn, vind ik.
Ja volgens mij wel ...quote:Op zondag 19 januari 2020 23:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
is vanacht bij de erste gala en exit?
Ohw, die had ik nog niet gezien. Goeie plof welquote:Op zondag 19 januari 2020 23:16 schreef Recce het volgende:
[..]
De eerste trap ontploft, maar de tweede trap bleef heel en ontplofte pas toen-ie in zee viel!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 januari 2020 23:15 schreef TillyB het volgende:
@:Ghostbuster @:sjampoeh de nieuweWow ze moet alleen niet gaan praten, ik zie geen adamsappel het is geen transgenderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I may be wrong, but it's highly unlikely.
Yups. Hier kwam-ie naar beneden:quote:Op zondag 19 januari 2020 23:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw, die had ik nog niet gezien. Goeie plof wel
yall brutalquote:Op zondag 19 januari 2020 23:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wow ze moet alleen niet gaan praten, ik zie geen adamsappel het is geen transgender
wat F is er met jouw bankrekening ?quote:Op zondag 19 januari 2020 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik krijg net een sms dat mijn bankrekening geblokkeerd is en dat ik die opnieuw moet activeren via een vage website.
Heb een grote tafel.quote:Op zondag 19 januari 2020 23:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mooie en goede kooi maar er is geen mogelijkheid om hem op te hangen.
Zie je? ik herken dat we houden het even in het midden nogquote:
quote:Op zondag 19 januari 2020 23:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups. Hier kwam-ie naar beneden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee.. wel met poten.quote:
De lancering met mensen erin is pas ergens in het tweede kwartaal. Dan word ik wel zenuwachtig.quote:Op zondag 19 januari 2020 23:21 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
Was wel weer gaaf om live te zien. En ook kicken dat het allemaal lukte.
Huh? Gaan ze dan ook die in-flight abort test doen?quote:Op zondag 19 januari 2020 23:25 schreef Recce het volgende:
[..]
De lancering met mensen erin is pas ergens in het tweede kwartaal. Dan word ik wel zenuwachtig.
Weet je nog iemand?quote:Op zondag 19 januari 2020 23:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Huh? Gaan ze dan ook die in-flight abort test doen?
Ik heb de halve middag zitten kloten met mijn audio, heb veel gemist.quote:Op zondag 19 januari 2020 23:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Nee die test was toch verplicht voor NASA?
Nee!quote:Op zondag 19 januari 2020 23:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Huh? Gaan ze dan ook die in-flight abort test doen?
quote:Op zondag 19 januari 2020 23:33 schreef sjampoeh het volgende:
ik heb eindelijk tik-tok ontdekt
![]()
testttttt
Lol jah, zo'n abort test met mensen aan boord is natuurlijk ook onzinnigquote:Op zondag 19 januari 2020 23:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee!Dan gaat die capsule met twee astronauten naar het ruimtestation. De eerste bemande vlucht voor SpaceX en de eerste Amerikaanse bemande vlucht sinds 2011.
Ik ook en toen ik alleen maar reclame binnen kreeg van dertien-jarigen die de febo aan prijzen heb ik het weer verwijderdquote:Op zondag 19 januari 2020 23:33 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
testttttt
Niets.quote:
Hey hoe doe je dat delenquote:Op zondag 19 januari 2020 23:33 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
testttttt
Ik weet niet hoelang dat bij SpaceX gaat duren. Ik heb nog geen tijdslijn van die missie gezien.quote:Op zondag 19 januari 2020 23:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Lol jah, zo'n abort test met mensen aan boord is natuurlijk ook onzinnig![]()
Maar die is wel heel spannend ja die lancering met mensen aan boord. Hoe lang na de lancering gaat het ongeveer duren voordat ze kunnen aanhaken?
Dat is de afzender.quote:
ja staan grappige dingen tussenquote:Op zondag 19 januari 2020 23:38 schreef TillyB het volgende:
In het begin moet je ff door een generale selectie heen, maar als je dingen liked dan selecteert tiktok dingen die je leuk vind als het goed is
7 is niks kan je skippen gelijk lekker met Mootie naar 8quote:
Best wel vreemd dat je dit niet direct bij de ing kan melden.quote:
Het waren alleen maar de sms die ik kreeg.quote:
quote:Op zondag 19 januari 2020 23:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kan je het zien zonder de app?
Jij met kerst
quote:Op zondag 19 januari 2020 23:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kan je het zien zonder de app?
Jij met kerst
quote:Op zondag 19 januari 2020 23:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Kleine Till
https://www.dumpert.nl/item/7828503_4fd4dd2c
- Stuur verdachte e-mails en sms'jes door naar valse-email@ing.nlquote:Op zondag 19 januari 2020 23:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Best wel vreemd dat je dit niet direct bij de ing kan melden.
Zo leukquote:Op zondag 19 januari 2020 23:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Kleine Till
https://www.dumpert.nl/item/7828503_4fd4dd2c
Morris gon' be likequote:Op zondag 19 januari 2020 23:49 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wann sukkel
jij morgen met morris ff ? ja?
pussy
quote:Op zondag 19 januari 2020 23:49 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wann sukkel
jij morgen met morris ff ? ja?
pussy
wat zegt ze nou ? run with the vacuumcleaner over the driveway just to make sure........... en dan ?quote:
Just to make sure that my neighbours never talk to mequote:Op zondag 19 januari 2020 23:54 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat zegt ze nou ? run with the vacuumcleaner over the driveway just to make sure........... en dan ?
quote:Op zondag 19 januari 2020 23:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Literally me als ik love island gekeken heb
quote:Op zondag 19 januari 2020 23:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Literally me als ik love island gekeken heb
quote:Op maandag 20 januari 2020 00:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ja ik was weer druk bezig met alles uitprinten
quote:Op maandag 20 januari 2020 00:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat eindedeze bish is gewoon Texan
echt knap hoe ze dat accent doet
Vordert die al?quote:Op maandag 20 januari 2020 00:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nu weer verder met mijn boek
5 topics of 6 op een dag en dat zonder mij gedaanquote:Op maandag 20 januari 2020 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet overdrijven hoor... dis nog niks volgensz mij
kasten vol inmiddels zeker?quote:Op maandag 20 januari 2020 00:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ja ik was weer druk bezig met alles uitprinten
Soms doen we er wel 10 of zoquote:Op maandag 20 januari 2020 00:12 schreef drakin het volgende:
[..]
5 topics of 6 op een dag en dat zonder mij gedaan
Dan kom ik even niet langsquote:
Binnenkort een 3e al nodig?quote:
Ik help wel even met te posten.quote:
Ja elke zondag familie op bezoekquote:Op maandag 20 januari 2020 00:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik help wel even met te posten.
Nog wat anders gedaan vandaag dan op Fok zitten?
frituren ...quote:Op maandag 20 januari 2020 00:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ja elke zondag familie op bezoek
Kringonverjaardag?quote:Op maandag 20 januari 2020 00:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ja elke zondag familie op bezoek
Mijn frituurpan heeft het begeven.quote:
mijn fiets ookquote:Op maandag 20 januari 2020 00:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn frituurpan heeft het begeven.
Moet er niet aan denken elke zondag.quote:
Je bent de enige niet, mijn ketting vond het nodig om ermee op te houden.quote:
Gewoon ergens een nieuwe pakkenquote:Op maandag 20 januari 2020 00:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je bent de enige niet, mijn ketting vond het nodig om ermee op te houden.
ik fiets nu gewoon zonder stuurquote:Op maandag 20 januari 2020 00:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je bent de enige niet, mijn ketting vond het nodig om ermee op te houden.
Waar laat je dan je fietsbel?quote:
Ok Google .. Fietsbel !!!quote:Op maandag 20 januari 2020 00:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waar laat je dan je fietsbel?
Heb ik niet, je mag niet meer bellen op de fietsquote:Op maandag 20 januari 2020 00:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waar laat je dan je fietsbel?
quote:
Erg hèquote:Op maandag 20 januari 2020 00:25 schreef mootie het volgende:
@:Tillyb
Ik vond het best schokkend dat Sophie niet wist dat ze in Wales Welsh spreken.
quote:Op maandag 20 januari 2020 00:28 schreef TillyB het volgende:
sjamp en ik als we de begintune van luv idland horen
quote:Op maandag 20 januari 2020 00:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Pfff je schrikt je de tyfus als die boven je kopf neerzakken
Ben je al aan de aflevering van vandaag begonnen?quote:Op maandag 20 januari 2020 00:25 schreef mootie het volgende:
@:Tillyb
Ik vond het best schokkend dat Sophie niet wist dat ze in Wales Welsh spreken.
Zag eerder een stukje op de livestream. En toen ging ik wandelen met de draken.quote:Op maandag 20 januari 2020 00:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je al aan de aflevering van vandaag begonnen?
Het was lekker fris buiten. Hadden de hontjes het niet koud?quote:Op maandag 20 januari 2020 00:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Zag eerder een stukje op de livestream. En toen ging ik wandelen met de draken.
Nee joh, zijn stevige dieren! Ik vond het heerlijk buiten.quote:Op maandag 20 januari 2020 00:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Het was lekker fris buiten. Hadden de hontjes het niet koud?
Het heeft wel even gevroren eerder. Nu is het weer 2 graden boven nul. Stukje fietsen in de frisse lucht was ook wel fijn.quote:Op maandag 20 januari 2020 00:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee joh, zijn stevige dieren! Ik vond het heerlijk buiten.
Code geel!!!quote:Op maandag 20 januari 2020 00:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Het heeft wel even gevroren eerder. Nu is het weer 2 graden boven nul. Stukje fietsen in de frisse lucht was ook wel fijn.
Je bent gelukkig ongedeerd thuis gekomen.quote:Op maandag 20 januari 2020 00:57 schreef Recce het volgende:
[..]
OMG, ik had dat helemaal niet gezien! Ik heb zonder die waarschuwing gefietst!
Ja, maar dat heeft dus weinig gescheeld.quote:Op maandag 20 januari 2020 00:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je bent gelukkig ongedeerd thuis gekomen.
Dat denk ik ook. Ik ben blij dat ik gerust kan gaan slapen.quote:Op maandag 20 januari 2020 00:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft dus weinig gescheeld.
Het zijn wel hele vervelende websites steeds, met al die popups.quote:Op maandag 20 januari 2020 01:03 schreef mootie het volgende:
Tijd voor een groepsapparatuur ivm codes.
quote:Op maandag 20 januari 2020 01:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik ben blij dat ik gerust kan gaan slapen.
We hebben gegroupstreamt vanavondquote:Op maandag 20 januari 2020 01:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Het zijn wel hele vervelende websites steeds, met al die popups.
quote:Op maandag 20 januari 2020 01:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
We hebben gegroupstreamt vanavondorgiestream zonder Recce dat kan toch niet
was maar heel eventjes maar paniek jwtquote:Op maandag 20 januari 2020 01:10 schreef Recce het volgende:
[..]Maar ik ga morgen genieten zonder buffers. Veel lekkerder, eeuh, fijner.
Ja, snap wel dat je even uit je panty knapt dan.quote:Op maandag 20 januari 2020 01:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
was maar heel eventjes maar paniek jwt
quote:Op maandag 20 januari 2020 00:28 schreef TillyB het volgende:
sjamp en ik als we de begintune van luv idland horen
quote:Op maandag 20 januari 2020 01:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Chufo praat hier ook nooit over RLS💅
quote:
Morguh Jacq,quote:
Ze verzinnen wat af hequote:Op maandag 20 januari 2020 07:00 schreef notturna het volgende:
Iedereen klaar voor blue monday? Wat een onzin is dat zeg.
Was lekker buiten vanmorgen, heerlijk een beetje vorst.quote:
Dat is waar. En volgens mij word het later wel weer wat aangenamer.quote:Op maandag 20 januari 2020 07:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was lekker buiten vanmorgen, heerlijk een beetje vorst.
Tegen kou kan je je kleden, tegen warmte niet
Ja echt. Alsof ik niet elke dag een soort van blue monday kan beleven.quote:
Ja het duurt niet lang die kou.quote:Op maandag 20 januari 2020 07:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is waar. En volgens mij word het later wel weer wat aangenamer.
Heb er gelukkig nooit geen last van.quote:Op maandag 20 januari 2020 07:03 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja echt. Alsof ik niet elke dag een soort van blue monday kan beleven.
Chagrijnig kan ik op elke willekeurige dag van de week, daar heb ik geen maandag voor nodig.quote:Op maandag 20 januari 2020 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er gelukkig nooit geen last van.
Ha ha ha, ik ben gelukkig bijna nooit chagrijnig, zonde van mijn energie zeg ik altijd.quote:Op maandag 20 januari 2020 07:10 schreef notturna het volgende:
[..]
Chagrijnig kan ik op elke willekeurige dag van de week, daar heb ik geen maandag voor nodig.
Ja wat niet is, kan nog komen.quote:
Weet je ik probeer er elke dag weer wat moois van te maken en dat lukt me aardig.quote:Op maandag 20 januari 2020 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha ha ha, ik ben gelukkig bijna nooit chagrijnig, zonde van mijn energie zeg ik altijd.
En helemaal niet in januari, ik vind het altijd een mooie maand
Feestdagen klaar. En op 20 januari is het nog maar 2 maandjes toch een dag om blij te zijn
Ja met chagrijnig zijn kom je niet ver, alleen lastig voor je zelfquote:Op maandag 20 januari 2020 07:17 schreef notturna het volgende:
[..]
Weet je ik probeer er elke dag weer wat moois van te maken en dat lukt me aardig.
Dus dat.quote:Op maandag 20 januari 2020 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja met chagrijnig zijn kom je niet ver, alleen lastig voor je zelf
Cool!quote:
ah kijk eens. Dat is wel duidelijk.quote:Op maandag 20 januari 2020 01:48 schreef Recce het volgende:
@:prisha, verschil in helderheid van Betelgeuze:
[ afbeelding ]
@mario390 ben jij er al eens geweest?quote:Op maandag 20 januari 2020 07:43 schreef pullup het volgende:
Alle Chinezen naar oostenrijk
https://www.volkskrant.nl(...)t-werkt-niet~v84758/
ZIet er wel super mooi uitquote:Op maandag 20 januari 2020 07:58 schreef chufi het volgende:
[..]
@:mario390 ben jij er al eens geweest?
Ik had er ook nog nooit van gehoord. Weet sowieso duidelijk meer van Zwitserland dan van Oostenrijk op de een of andere manierquote:
Is toch ook niet erg, je kan niet overal van wetenquote:Op maandag 20 januari 2020 08:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had er ook nog nooit van gehoord. Weet sowieso duidelijk meer van Zwitserland dan van Oostenrijk op de een of andere manier![]()
Bikkel!quote:Op maandag 20 januari 2020 07:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was lekker buiten vanmorgen, heerlijk een beetje vorst.
Tegen kou kan je je kleden, tegen warmte niet
Het is ruim na 8 uurquote:Op maandag 20 januari 2020 08:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Bikkel!hoe ver loop je dan? hoeveel Kilometers?
Goedenmorgen allemaal..... wat zijn jullie vroeg?
quote:Op maandag 20 januari 2020 08:24 schreef FANN het volgende:
[..]
oh nou jaik ging om 5 uur naar bed... vandaar
Oh... dan val ik wel mee... maar ik ga er zo nog even in hoor....quote:Op maandag 20 januari 2020 08:25 schreef pullup het volgende:
[..]Ik om 11 uur gisteren dus wat dat betreft heb ik mijn uurtjes slaap wel gehad
O niet zoveel als ik zou willen Fannquote:Op maandag 20 januari 2020 08:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Bikkel!hoe ver loop je dan? hoeveel Kilometers?
Goedenmorgen allemaal..... wat zijn jullie vroeg?
Zo dan, wat laatquote:Op maandag 20 januari 2020 08:24 schreef FANN het volgende:
[..]
oh nou jaik ging om 5 uur naar bed... vandaar
Oh maar dan ben je hélemaal een Bikkel!quote:Op maandag 20 januari 2020 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O niet zoveel als ik zou willen Fann
Ik kan eigenlijk niet ver lopen zonder pijn te krijgen, zo 100 meter
Maar ik zet me er toe om iedere morgen mininmaal 15 minuten te lopen.
Het gaat miij niet om de afstand maar om de minuten
Ben begonnen met 2 minuten loopt nu gemiddeld 15 tot 20 minuten
Ik heb gewoon geen ritme.. ik doe maar wat....quote:Op maandag 20 januari 2020 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan, wat laat
Ik al om 22.30 uur even tv kijken en om 23.15 de lamp uitgedaan en gaan slapen
Na 2 uurtjes helaas al weer wakker, weer in slaap, na 45 min weer wakker en zo hobbel ik de nacht door. Tot me lijf zo zeer gaat doen dan stap ik er uit. De ene keer om 3 uur, de anderen om 5 of 5.30 uur ergens tussen 3 en 7 uur stap ik altijd me bed uit. Ik ben altijd blij als het na 5 uur is
Goede doorzetter ben je danquote:Op maandag 20 januari 2020 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O niet zoveel als ik zou willen Fann
Ik kan eigenlijk niet ver lopen zonder pijn te krijgen, zo 100 meter
Maar ik zet me er toe om iedere morgen mininmaal 15 minuten te lopen.
Het gaat miij niet om de afstand maar om de minuten
Ben begonnen met 2 minuten loopt nu gemiddeld 15 tot 20 minuten
Dank jequote:Op maandag 20 januari 2020 08:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh maar dan ben je hélemaal een Bikkel!![]()
en 20 minuten is best veel in jouw gevalIk vind dat écht stoer van je
Kan je je geen ritme aan gaan wennen dan, zou zoveel beter voor je lijf zijn.quote:Op maandag 20 januari 2020 08:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen ritme.. ik doe maar wat....
Klote dat je zoveel pijn hebt![]()
Dank je Pullupquote:
Morguh Fox, dank jequote:
Jij woont toch vlak bij mij?quote:Op maandag 20 januari 2020 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je
Is voor me eigen gezondheid he
Me suiker werd steeds hoger, ik zat op een gegeven moment op 8 nuchter
Dat was te hoog. Ik zei hoe krijg ik dat naar beneden, eet al bijna geen suiker en weinig dingen met veel koolhydraten.
Ze zegt bewegen, ik heb met haar afgesproken een maandje te proberen iets meer te bewegen
Na een maand zat ik op 6.3 nu twee weken geleden op 5.6
Dus nog steeds zonder medicijnen, wel een lijf wat zeerder doet, maar dat heb ik er wel voor over.
Ik wil geen suikerziekte
Ik heb zo geen idee meer waar je woont, maar ja gezelligquote:Op maandag 20 januari 2020 08:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij woont toch vlak bij mij?
Als je wil kan ik wel eens een keertje met je mee wandelen, alleen nu niet, er is het van alles
aan de hand.. gedoe enzo.... maar met andere dingen... ga ik niet hier allemaal vertellen![]()
maar dat kan wel later, als je wil... twee krukken in de ochtend.... gezellig toch?
Ik ben bezig met een portret, het gaat de goede kant op. Ik ben nu aan het wachten tot het iets lichter is om er verder aan te werken.quote:Op maandag 20 januari 2020 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Fox, dank je
Heb je nog wat moois geschilderd?
Dat vind ik zo kunstig, heb het ook wel eens geprobeerd, maar krijg geen enkele uitdrukking in het gezicht.quote:Op maandag 20 januari 2020 08:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een portret, het gaat de goede kant op. Ik ben nu aan het wachten tot het iets lichter is om er verder aan te werken.
ik heb met mijn laatste goeie kwastje proberen te schilderen en toen het ik het opgegeven,quote:Op maandag 20 januari 2020 08:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
FANNseltje! Je hebt weer een rare nacht achter de rug?
vlak bij jou toch? ik woon jaaaaaaaaaaaa dat gaat dus in een DM heh!quote:Op maandag 20 januari 2020 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zo geen idee meer waar je woont, maar ja gezellig
Je moet hier ook niet alles vertellen,![]()
Is al gezegd hier, maar inderdaad knap dat je het volhoudt!quote:Op maandag 20 januari 2020 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je
Is voor me eigen gezondheid he
Me suiker werd steeds hoger, ik zat op een gegeven moment op 8 nuchter
Dat was te hoog. Ik zei hoe krijg ik dat naar beneden, eet al bijna geen suiker en weinig dingen met veel koolhydraten.
Ze zegt bewegen, ik heb met haar afgesproken een maandje te proberen iets meer te bewegen
Na een maand zat ik op 6.3 nu twee weken geleden op 5.6
Dus nog steeds zonder medicijnen, wel een lijf wat zeerder doet, maar dat heb ik er wel voor over.
Ik wil geen suikerziekte
Ik heb je laaste portret gezienquote:Op maandag 20 januari 2020 08:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een portret, het gaat de goede kant op. Ik ben nu aan het wachten tot het iets lichter is om er verder aan te werken.
Ha ha gelezenquote:Op maandag 20 januari 2020 08:43 schreef FANN het volgende:
[..]
vlak bij jou toch? ik woon jaaaaaaaaaaaa dat gaat dus in een DM heh!![]()
wacht effe
Uitdrukking in het gezicht krijgen is vooral goed kijken en ook weten hoe je iets moet vormgeven.quote:Op maandag 20 januari 2020 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vind ik zo kunstig, heb het ook wel eens geprobeerd, maar krijg geen enkele uitdrukking in het gezicht.
Dank jequote:Op maandag 20 januari 2020 08:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb je laaste portret gezien![]()
en sterkte Met je vader trouwens!
Helemaal kapot natuurlijk weer. Wácht dan toch ook een paar dagen tot je naar die winkel kan, ongeduld.quote:Op maandag 20 januari 2020 08:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb met mijn laatste goeie kwastje proberen te schilderen en toen het ik het opgegeven,
later op de dag gaan we naar Pipoos, want ik moet héle kleine kwastjes hebben nr. 000
en 00 enzo
Met Bramenstruik dacht ik ...quote:Op maandag 20 januari 2020 08:49 schreef FANN het volgende:
Sorry Dot... ik was in de war met iemand anders..... Toch jammer.....had gekund
Ja, het wordt een hele onderneming om samen te gaan wandelen Fann, wel jammer was wel gezellig geweestquote:Op maandag 20 januari 2020 08:49 schreef FANN het volgende:
Sorry Dot... ik was in de war met iemand anders..... Toch jammer.....had gekund
Goede en juiste maat penseel is zo belangrijkquote:Op maandag 20 januari 2020 08:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb met mijn laatste goeie kwastje proberen te schilderen en toen het ik het opgegeven,
later op de dag gaan we naar Pipoos, want ik moet héle kleine kwastjes hebben nr. 000
en 00 enzo
Goedemorgen Lycky!quote:Op maandag 20 januari 2020 08:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Goedemorgen, Voxs, pullup en iedereen die over het hoofd gezien is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |