Ik dacht aan deze. Een lieve vogel komt later.quote:Op zondag 19 januari 2020 22:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen probleem, een dier in huis is nou eenmaal leuk. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel. Een parkiet houden is niet moeilijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
erder werkte het niet ,is nu vorbij?quote:Op zondag 19 januari 2020 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Is niet op Mitele Mario.. op TVE http://www.rtve.es/directo/la-1/
quote:Op zondag 19 januari 2020 23:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Vandaag was er een launch abort test.
quote:Op zondag 19 januari 2020 22:44 schreef TillyB het volgende:
Dat gilletje van Paigeik hoor 'm nu @:Recce
uhm.. voor het zingen de kerk uit?quote:Op zondag 19 januari 2020 23:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Vandaag was er een launch abort test.
quote:Op zondag 19 januari 2020 23:06 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik dacht aan deze. Een lieve vogel komt later.Mooie en goede kooi maar er is geen mogelijkheid om hem op te hangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Kom op man je loopt achter, Voxs heeft je al bijna ingehaaldquote:Op zondag 19 januari 2020 23:11 schreef Recce het volgende:
[..]Ik moet de aflevering van gisteren nog kijken.
Nog even moed verzamelen.
Wel VPN gebruiken ... Hier heb ik het gewoon op TV net zoals bv Italie mediaset...quote:Op zondag 19 januari 2020 23:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
erder werkte het niet ,is nu vorbij?
Whut? Is Voxs gaan bingen?quote:Op zondag 19 januari 2020 23:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kom op man je loopt achter, Voxs heeft je al bijna ingehaald
Ik heb het live gezien. Geslaagde testquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Dat soort dingen moeten wel bespreekbaar zijn, vind ik.quote:Op zondag 19 januari 2020 23:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
woops, wel lef dat je dat hier deelt
is vanacht bij de erste gala en exit?quote:Op zondag 19 januari 2020 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel VPN gebruiken ... Hier heb ik het gewoon op TV net zoals bv Italie mediaset...
De eerste trap ontploft, maar de tweede trap bleef heel en ontplofte pas toen-ie in zee viel!quote:Op zondag 19 januari 2020 23:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb het live gezien. Geslaagde test
True!quote:Op zondag 19 januari 2020 23:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat soort dingen moeten wel bespreekbaar zijn, vind ik.
Ja volgens mij wel ...quote:Op zondag 19 januari 2020 23:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
is vanacht bij de erste gala en exit?
Ohw, die had ik nog niet gezien. Goeie plof welquote:Op zondag 19 januari 2020 23:16 schreef Recce het volgende:
[..]
De eerste trap ontploft, maar de tweede trap bleef heel en ontplofte pas toen-ie in zee viel!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 januari 2020 23:15 schreef TillyB het volgende:
@:Ghostbuster @:sjampoeh de nieuweWow ze moet alleen niet gaan praten, ik zie geen adamsappel het is geen transgenderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I may be wrong, but it's highly unlikely.
Yups. Hier kwam-ie naar beneden:quote:Op zondag 19 januari 2020 23:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw, die had ik nog niet gezien. Goeie plof wel
yall brutalquote:Op zondag 19 januari 2020 23:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wow ze moet alleen niet gaan praten, ik zie geen adamsappel het is geen transgender
wat F is er met jouw bankrekening ?quote:Op zondag 19 januari 2020 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik krijg net een sms dat mijn bankrekening geblokkeerd is en dat ik die opnieuw moet activeren via een vage website.
Heb een grote tafel.quote:Op zondag 19 januari 2020 23:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mooie en goede kooi maar er is geen mogelijkheid om hem op te hangen.
Zie je? ik herken dat we houden het even in het midden nogquote:
quote:Op zondag 19 januari 2020 23:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups. Hier kwam-ie naar beneden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee.. wel met poten.quote:
De lancering met mensen erin is pas ergens in het tweede kwartaal. Dan word ik wel zenuwachtig.quote:Op zondag 19 januari 2020 23:21 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
Was wel weer gaaf om live te zien. En ook kicken dat het allemaal lukte.
Huh? Gaan ze dan ook die in-flight abort test doen?quote:Op zondag 19 januari 2020 23:25 schreef Recce het volgende:
[..]
De lancering met mensen erin is pas ergens in het tweede kwartaal. Dan word ik wel zenuwachtig.
Weet je nog iemand?quote:Op zondag 19 januari 2020 23:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Huh? Gaan ze dan ook die in-flight abort test doen?
Ik heb de halve middag zitten kloten met mijn audio, heb veel gemist.quote:Op zondag 19 januari 2020 23:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Nee die test was toch verplicht voor NASA?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |