Hoop dat ze lekker haar tijd doorbrengt met haar nieuwe vlam.quote:Op zondag 19 januari 2020 19:05 schreef Prisha het volgende:
@:lyza666 tijdje niet gezien...alles ok?
Ik weet al voordat de housetrack begint dat het niets voor mij is.quote:Op zondag 19 januari 2020 19:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat hebben jullie voor gave?
Zit me net te bedenken dat ik er zeer goed in ben om binnen enkele seconden te beoordelen of een housetrack de moeite waard is om verder te beluisteren of niet.
Dat het gros het hele genre als kutmuziek ervaart doet daar niets aan af.
Ik ben er goed in om een halve middag te zitten klooien met mijn audio om er later achter te komen dat het aan het kabeltje ligtquote:Op zondag 19 januari 2020 19:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat hebben jullie voor gave?
Zit me net te bedenken dat ik er zeer goed in ben om binnen enkele seconden te beoordelen of een housetrack de moeite waard is om verder te beluisteren of niet.
Dat het gros het hele genre als kutmuziek ervaart doet daar niets aan af.
Dat zeg ik.quote:Op zondag 19 januari 2020 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet al voordat de housetrack begint dat het niets voor mij is.
quote:Op zondag 19 januari 2020 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet al voordat de housetrack begint dat het niets voor mij is.
quote:Op zondag 19 januari 2020 19:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ben er goed in om een halve middag te zitten klooien met mijn audio om er later achter te komen dat het aan het kabeltje ligt
Ik ook...maar dan kan ik haar nog wel missen hier...quote:Op zondag 19 januari 2020 19:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoop dat ze lekker haar tijd doorbrengt met haar nieuwe vlam.
LYZAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 19 januari 2020 19:05 schreef Prisha het volgende:
@:lyza666 tijdje niet gezien...alles ok?
Recce gespot🥕quote:Op zondag 19 januari 2020 19:07 schreef ieniminimuis het volgende:
🍌🥕🌽🥒🥖🌭
Ziet er allemaal beter uit dan die aubergine
Ja. Had eergisteren meen ik ook een mention gedaan, maar stilte, helaas.quote:Op zondag 19 januari 2020 19:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ook...maar dan kan ik haar nog wel missen hier...
quote:Op zondag 19 januari 2020 18:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja ik heb tape gekregen en instructie.
ah ok niet gezien (ben een slechte teruglezertquote:Op zondag 19 januari 2020 19:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja. Had eergisteren meen ik ook een mention gedaan, maar stilte, helaas.
Een smiley om aan te geven dat je sex wil? wtf zeg.quote:Op zondag 19 januari 2020 19:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Het beste heb je met je partner gewoon een code smiley voor seks zonder dat het eruit ziet als een seks smiley.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |