Yups. Hier kwam-ie naar beneden:quote:Op zondag 19 januari 2020 23:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw, die had ik nog niet gezien. Goeie plof wel
yall brutalquote:Op zondag 19 januari 2020 23:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wow ze moet alleen niet gaan praten, ik zie geen adamsappel het is geen transgender
wat F is er met jouw bankrekening ?quote:Op zondag 19 januari 2020 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik krijg net een sms dat mijn bankrekening geblokkeerd is en dat ik die opnieuw moet activeren via een vage website.
Heb een grote tafel.quote:Op zondag 19 januari 2020 23:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mooie en goede kooi maar er is geen mogelijkheid om hem op te hangen.
Zie je? ik herken dat we houden het even in het midden nogquote:
quote:Op zondag 19 januari 2020 23:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups. Hier kwam-ie naar beneden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee.. wel met poten.quote:
De lancering met mensen erin is pas ergens in het tweede kwartaal. Dan word ik wel zenuwachtig.quote:Op zondag 19 januari 2020 23:21 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
Was wel weer gaaf om live te zien. En ook kicken dat het allemaal lukte.
Huh? Gaan ze dan ook die in-flight abort test doen?quote:Op zondag 19 januari 2020 23:25 schreef Recce het volgende:
[..]
De lancering met mensen erin is pas ergens in het tweede kwartaal. Dan word ik wel zenuwachtig.
Weet je nog iemand?quote:Op zondag 19 januari 2020 23:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Huh? Gaan ze dan ook die in-flight abort test doen?
Ik heb de halve middag zitten kloten met mijn audio, heb veel gemist.quote:Op zondag 19 januari 2020 23:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Nee die test was toch verplicht voor NASA?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |