Shit, gelukkig ben je niet voor de grote tocht gegaan. En nu? Paar daagjes rustt voor je enkel?quote:Op zondag 19 januari 2020 18:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
ik durfde niet die tocht in Overijssel te doen met die enkel. Ik dacht 18km en zodalijk is het mis en dan sta ik daar. Was good thinking. In plaats daarvan bleef ik in de buurt hier, maar na 4 km begon die enkel wat te steken. Ik dacht: 10km doorlopen of toch 4 km terug. Koos ervoor terug te gaan....maar goed ook want t voelt niet echt fijn.
Gedoe
💩quote:Op zondag 19 januari 2020 18:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn kont ziet er niet zo uit.
Ja even kijken hoe t morgen voelt.quote:Op zondag 19 januari 2020 18:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Hm toch nog een keertje goed laten checken
Soms kan ik wel verstandig zijnquote:Op zondag 19 januari 2020 18:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hmm, goed dat je besloot om terug te keren. Misschien was je toch iets te fanatiek de afgelopen weken? Kweenie.Klote dat je nu last hebt.
Ja effe rust en kijken hoe die het doet en even naar huisarts/fysio. Ga me nog geen zorgen maken of zo. Maar moet wel deze laatste weken het juiste doen en niet de boel erger maken, dan is het einde oefening en dat wil ik niet.quote:Op zondag 19 januari 2020 18:43 schreef TillyB het volgende:
Shit, gelukkig ben je niet voor de grote tocht gegaan. En nu? Paar daagjes rustt voor je enkel?
Ook niet zo. Geen raak takje boven de spleet, geen poep gezichtje.quote:
Heb je al geïnformeerd over intapen enzo ?quote:Op zondag 19 januari 2020 18:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
ik durfde niet die tocht in Overijssel te doen met die enkel. Ik dacht 18km en zodalijk is het mis en dan sta ik daar. Was good thinking. In plaats daarvan bleef ik in de buurt hier, maar na 4 km begon die enkel wat te steken. Ik dacht: 10km doorlopen of toch 4 km terug. Koos ervoor terug te gaan....maar goed ook want t voelt niet echt fijn.
Gedoe
Sexten met @Recce be like 🚀🌐💦quote:Op zondag 19 januari 2020 18:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ook niet zo. Geen raak takje boven de spleet, geen poep gezichtje.
Ja, daarom goed dat je omdraaide. Hoewel je ook aan de voet van de berg de rest van de klimcrew gedag kan zwaaien. "Nou doei, succes hè, ik kan niet verder."quote:Op zondag 19 januari 2020 18:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja even kijken hoe t morgen voelt.
[..]
Soms kan ik wel verstandig zijnEven afwachten en kijken wat t doet
[..]
Ja effe rust en kijken hoe die het doet en even naar huisarts/fysio. Ga me nog geen zorgen maken of zo. Maar moet wel deze laatste weken het juiste doen en niet de boel erger maken, dan is het einde oefening en dat wil ik niet.
ja ik heb tape gekregen en instructie.quote:Op zondag 19 januari 2020 18:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je al geïnformeerd over intapen enzo ?
Gebruiken is goed maar overbelast hem niet. Je enkel heeft rust nodig om te herstellen. Zodra je het begint te voelen moet je stoppen en rust geven.quote:Op zondag 19 januari 2020 18:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Gedoe
Nerdy talk vooral denk ik zo.quote:
wijze raadquote:Op zondag 19 januari 2020 18:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gebruiken is goed maar overbelast hem niet. Je enkel heeft rust nodig om te herstellen. Zodra je het begint te voelen moet je stoppen en rust geven.
quote:Op zondag 19 januari 2020 18:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nerdy talk vooral denk ik zo.
Bzkg snapte niet toen ik aan het sexting was mbv biologen praat
Neem het ook niet kwalijk. Het was ook wel heel erg flirten voor nerdsquote:
wat zijn die rooie dingetjes? Die plaatjes zijn fokking kleinquote:Op zondag 19 januari 2020 18:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Sexten met mij is dan 🌳🌳🌳💮💮💮🌲🌲🌲💮💮💦
Bloemenquote:Op zondag 19 januari 2020 18:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
wat zijn die rooie dingetjes? Die plaatjes zijn fokking klein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |