Dank jequote:Op maandag 20 januari 2020 08:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh maar dan ben je hélemaal een Bikkel!![]()
en 20 minuten is best veel in jouw gevalIk vind dat écht stoer van je
Kan je je geen ritme aan gaan wennen dan, zou zoveel beter voor je lijf zijn.quote:Op maandag 20 januari 2020 08:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen ritme.. ik doe maar wat....
Klote dat je zoveel pijn hebt![]()
Dank je Pullupquote:
Morguh Fox, dank jequote:
Jij woont toch vlak bij mij?quote:Op maandag 20 januari 2020 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je
Is voor me eigen gezondheid he
Me suiker werd steeds hoger, ik zat op een gegeven moment op 8 nuchter
Dat was te hoog. Ik zei hoe krijg ik dat naar beneden, eet al bijna geen suiker en weinig dingen met veel koolhydraten.
Ze zegt bewegen, ik heb met haar afgesproken een maandje te proberen iets meer te bewegen
Na een maand zat ik op 6.3 nu twee weken geleden op 5.6
Dus nog steeds zonder medicijnen, wel een lijf wat zeerder doet, maar dat heb ik er wel voor over.
Ik wil geen suikerziekte
Ik heb zo geen idee meer waar je woont, maar ja gezelligquote:Op maandag 20 januari 2020 08:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij woont toch vlak bij mij?
Als je wil kan ik wel eens een keertje met je mee wandelen, alleen nu niet, er is het van alles
aan de hand.. gedoe enzo.... maar met andere dingen... ga ik niet hier allemaal vertellen![]()
maar dat kan wel later, als je wil... twee krukken in de ochtend.... gezellig toch?
Ik ben bezig met een portret, het gaat de goede kant op. Ik ben nu aan het wachten tot het iets lichter is om er verder aan te werken.quote:Op maandag 20 januari 2020 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Fox, dank je
Heb je nog wat moois geschilderd?
Dat vind ik zo kunstig, heb het ook wel eens geprobeerd, maar krijg geen enkele uitdrukking in het gezicht.quote:Op maandag 20 januari 2020 08:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een portret, het gaat de goede kant op. Ik ben nu aan het wachten tot het iets lichter is om er verder aan te werken.
ik heb met mijn laatste goeie kwastje proberen te schilderen en toen het ik het opgegeven,quote:Op maandag 20 januari 2020 08:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
FANNseltje! Je hebt weer een rare nacht achter de rug?
vlak bij jou toch? ik woon jaaaaaaaaaaaa dat gaat dus in een DM heh!quote:Op maandag 20 januari 2020 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zo geen idee meer waar je woont, maar ja gezellig
Je moet hier ook niet alles vertellen,![]()
Is al gezegd hier, maar inderdaad knap dat je het volhoudt!quote:Op maandag 20 januari 2020 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je
Is voor me eigen gezondheid he
Me suiker werd steeds hoger, ik zat op een gegeven moment op 8 nuchter
Dat was te hoog. Ik zei hoe krijg ik dat naar beneden, eet al bijna geen suiker en weinig dingen met veel koolhydraten.
Ze zegt bewegen, ik heb met haar afgesproken een maandje te proberen iets meer te bewegen
Na een maand zat ik op 6.3 nu twee weken geleden op 5.6
Dus nog steeds zonder medicijnen, wel een lijf wat zeerder doet, maar dat heb ik er wel voor over.
Ik wil geen suikerziekte
Ik heb je laaste portret gezienquote:Op maandag 20 januari 2020 08:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een portret, het gaat de goede kant op. Ik ben nu aan het wachten tot het iets lichter is om er verder aan te werken.
Ha ha gelezenquote:Op maandag 20 januari 2020 08:43 schreef FANN het volgende:
[..]
vlak bij jou toch? ik woon jaaaaaaaaaaaa dat gaat dus in een DM heh!![]()
wacht effe
Uitdrukking in het gezicht krijgen is vooral goed kijken en ook weten hoe je iets moet vormgeven.quote:Op maandag 20 januari 2020 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vind ik zo kunstig, heb het ook wel eens geprobeerd, maar krijg geen enkele uitdrukking in het gezicht.
Dank jequote:Op maandag 20 januari 2020 08:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb je laaste portret gezien![]()
en sterkte Met je vader trouwens!
Helemaal kapot natuurlijk weer. Wácht dan toch ook een paar dagen tot je naar die winkel kan, ongeduld.quote:Op maandag 20 januari 2020 08:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb met mijn laatste goeie kwastje proberen te schilderen en toen het ik het opgegeven,
later op de dag gaan we naar Pipoos, want ik moet héle kleine kwastjes hebben nr. 000
en 00 enzo
Met Bramenstruik dacht ik ...quote:Op maandag 20 januari 2020 08:49 schreef FANN het volgende:
Sorry Dot... ik was in de war met iemand anders..... Toch jammer.....had gekund
Ja, het wordt een hele onderneming om samen te gaan wandelen Fann, wel jammer was wel gezellig geweestquote:Op maandag 20 januari 2020 08:49 schreef FANN het volgende:
Sorry Dot... ik was in de war met iemand anders..... Toch jammer.....had gekund
Goede en juiste maat penseel is zo belangrijkquote:Op maandag 20 januari 2020 08:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb met mijn laatste goeie kwastje proberen te schilderen en toen het ik het opgegeven,
later op de dag gaan we naar Pipoos, want ik moet héle kleine kwastjes hebben nr. 000
en 00 enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |