Chagrijnig kan ik op elke willekeurige dag van de week, daar heb ik geen maandag voor nodig.quote:Op maandag 20 januari 2020 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er gelukkig nooit geen last van.
Ha ha ha, ik ben gelukkig bijna nooit chagrijnig, zonde van mijn energie zeg ik altijd.quote:Op maandag 20 januari 2020 07:10 schreef notturna het volgende:
[..]
Chagrijnig kan ik op elke willekeurige dag van de week, daar heb ik geen maandag voor nodig.
Ja wat niet is, kan nog komen.quote:
Weet je ik probeer er elke dag weer wat moois van te maken en dat lukt me aardig.quote:Op maandag 20 januari 2020 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha ha ha, ik ben gelukkig bijna nooit chagrijnig, zonde van mijn energie zeg ik altijd.
En helemaal niet in januari, ik vind het altijd een mooie maand
Feestdagen klaar. En op 20 januari is het nog maar 2 maandjes toch een dag om blij te zijn
Ja met chagrijnig zijn kom je niet ver, alleen lastig voor je zelfquote:Op maandag 20 januari 2020 07:17 schreef notturna het volgende:
[..]
Weet je ik probeer er elke dag weer wat moois van te maken en dat lukt me aardig.
Dus dat.quote:Op maandag 20 januari 2020 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja met chagrijnig zijn kom je niet ver, alleen lastig voor je zelf
Cool!quote:
ah kijk eens. Dat is wel duidelijk.quote:Op maandag 20 januari 2020 01:48 schreef Recce het volgende:
@:prisha, verschil in helderheid van Betelgeuze:
[ afbeelding ]
@mario390 ben jij er al eens geweest?quote:Op maandag 20 januari 2020 07:43 schreef pullup het volgende:
Alle Chinezen naar oostenrijk
https://www.volkskrant.nl(...)t-werkt-niet~v84758/
ZIet er wel super mooi uitquote:Op maandag 20 januari 2020 07:58 schreef chufi het volgende:
[..]
@:mario390 ben jij er al eens geweest?
Ik had er ook nog nooit van gehoord. Weet sowieso duidelijk meer van Zwitserland dan van Oostenrijk op de een of andere manierquote:
Is toch ook niet erg, je kan niet overal van wetenquote:Op maandag 20 januari 2020 08:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had er ook nog nooit van gehoord. Weet sowieso duidelijk meer van Zwitserland dan van Oostenrijk op de een of andere manier![]()
Bikkel!quote:Op maandag 20 januari 2020 07:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was lekker buiten vanmorgen, heerlijk een beetje vorst.
Tegen kou kan je je kleden, tegen warmte niet
Het is ruim na 8 uurquote:Op maandag 20 januari 2020 08:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Bikkel!hoe ver loop je dan? hoeveel Kilometers?
Goedenmorgen allemaal..... wat zijn jullie vroeg?
quote:Op maandag 20 januari 2020 08:24 schreef FANN het volgende:
[..]
oh nou jaik ging om 5 uur naar bed... vandaar
Oh... dan val ik wel mee... maar ik ga er zo nog even in hoor....quote:Op maandag 20 januari 2020 08:25 schreef pullup het volgende:
[..]Ik om 11 uur gisteren dus wat dat betreft heb ik mijn uurtjes slaap wel gehad
O niet zoveel als ik zou willen Fannquote:Op maandag 20 januari 2020 08:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Bikkel!hoe ver loop je dan? hoeveel Kilometers?
Goedenmorgen allemaal..... wat zijn jullie vroeg?
Zo dan, wat laatquote:Op maandag 20 januari 2020 08:24 schreef FANN het volgende:
[..]
oh nou jaik ging om 5 uur naar bed... vandaar
Oh maar dan ben je hélemaal een Bikkel!quote:Op maandag 20 januari 2020 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O niet zoveel als ik zou willen Fann
Ik kan eigenlijk niet ver lopen zonder pijn te krijgen, zo 100 meter
Maar ik zet me er toe om iedere morgen mininmaal 15 minuten te lopen.
Het gaat miij niet om de afstand maar om de minuten
Ben begonnen met 2 minuten loopt nu gemiddeld 15 tot 20 minuten
Ik heb gewoon geen ritme.. ik doe maar wat....quote:Op maandag 20 januari 2020 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan, wat laat
Ik al om 22.30 uur even tv kijken en om 23.15 de lamp uitgedaan en gaan slapen
Na 2 uurtjes helaas al weer wakker, weer in slaap, na 45 min weer wakker en zo hobbel ik de nacht door. Tot me lijf zo zeer gaat doen dan stap ik er uit. De ene keer om 3 uur, de anderen om 5 of 5.30 uur ergens tussen 3 en 7 uur stap ik altijd me bed uit. Ik ben altijd blij als het na 5 uur is
Goede doorzetter ben je danquote:Op maandag 20 januari 2020 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O niet zoveel als ik zou willen Fann
Ik kan eigenlijk niet ver lopen zonder pijn te krijgen, zo 100 meter
Maar ik zet me er toe om iedere morgen mininmaal 15 minuten te lopen.
Het gaat miij niet om de afstand maar om de minuten
Ben begonnen met 2 minuten loopt nu gemiddeld 15 tot 20 minuten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |