Ja, duh!quote:Op zondag 19 januari 2020 20:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een oplichterij al die bakmixen zeg.
Je bent de enige niet. Boterbloemen ken ik wel en daar wordt geeneens boter van gemaakt.quote:
Oplichterij!quote:Op zondag 19 januari 2020 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je bent de enige niet. Boterbloemen ken ik wel en daar wordt geeneens boter van gemaakt.
Je bent een kloon van mario.quote:Op zondag 19 januari 2020 20:46 schreef TillyB het volgende:
[..]
3 van de 6 kandidaten komen uit Limburg
Is geen reden tot spraakgebrekquote:Op zondag 19 januari 2020 20:46 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op zondag 19 januari 2020 20:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je bent een kloon van mario.
Ja die Limburgers hebben niks anders te doen. Mo smeert nu ook bolletjesquote:Op zondag 19 januari 2020 20:46 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zogenaamd een zachte g hebben en dan de r als een harde tering g uitspreken die sneakenquote:Op zondag 19 januari 2020 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is geen reden tot spraakgebrek
Kaasvlinders ken ik wel, die moeten natuurlijk op de kaasbloemen zitten.quote:Op zondag 19 januari 2020 20:48 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik maak wel zelf kaaskroketten, maar geen kaasbloemen
Limbo's hebben grwoon allemaal een spraakgebrekquote:Op zondag 19 januari 2020 20:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zogenaamd een zachte g hebben en dan de r als een harde tering g uitspreken die sneaken
Ik heb zin in wat hartigsquote:Op zondag 19 januari 2020 20:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Kaasvlinders ken ik wel, die moeten natuurlijk op de kaasbloemen zitten.
quote:Op zondag 19 januari 2020 20:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Limbo's hebben grwoon allemaal een spraakgebrek
Kaasvlinders zijn wel lekkerquote:Op zondag 19 januari 2020 20:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Kaasvlinders ken ik wel, die moeten natuurlijk op de kaasbloemen zitten.
Kaasbroodjes van Fann zijn beterquote:Op zondag 19 januari 2020 20:53 schreef pullup het volgende:
Het is een poging zullen we maar zeggen...
quote:Op zondag 19 januari 2020 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Het verhaal gaat dat de onderhandelingen over het beëindigen van de tweede wereld oorlog langer duurder omdat de Duitsers en Nederlanders beiden het niet overeen konden worden wie Limburg nou kreeg. Alhoewel Limburg daarvoor Nederlands grondgebied was, had Bernard een bloedhekel aan Limburg en wilde er vanaf.
Na dagen onderhandelen hebben ze kop en munt gedaan (leek Bernard beter dan Russische roulette), Nederland verloor en Duitsland ging toch als winnaar naar huis.
Waar kom je deze onzin tegen?quote:Op zondag 19 januari 2020 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Het verhaal gaat dat de onderhandelingen over het beëindigen van de tweede wereld oorlog langer duurder omdat de Duitsers en Nederlanders beiden het niet overeen konden worden wie Limburg nou kreeg. Alhoewel Limburg daarvoor Nederlands grondgebied was, had Bernard een bloedhekel aan Limburg en wilde er vanaf.
Na dagen onderhandelen hebben ze kop en munt gedaan (leek Bernard beter dan Russische roulette), Nederland verloor en Duitsland ging toch als winnaar naar huis.
In mijn hoofd. Afdeling geschiedvervalsing.quote:Op zondag 19 januari 2020 20:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waar kom je deze onzin tegen?
Ik zou het eens laten nakijken, gewoon omdat het kanquote:Op zondag 19 januari 2020 20:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In mijn hoofd. Afdeling geschiedvervalsing.
Dat is waarquote:Op zondag 19 januari 2020 20:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik doe meestal wel bloem in de taart...
Maanzaad is lekker op een kadetje verder opzoutenquote:
Heb je de chocolade van Tony ook al eens gehad?quote:
Die oranje is lekkerquote:Op zondag 19 januari 2020 21:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je de chocolade van Tony ook al eens gehad?
Dat klinkt dan weer wel lekkerquote:
Dan stop je toch zeep smaak erin?quote:
Ja diequote:
Ja maar ik ben niet zo heel gek van chocola, soms die van Lindt, puur met zeezout. Dunne tabletten zijn makkelijk te breken met m'n gare klauwen.quote:Op zondag 19 januari 2020 21:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je de chocolade van Tony ook al eens gehad?
Ik weet wel dat er in de geschiedenis sprake is geweest om Limburg in ruil te geven aan de Belgen. Maar Nederland had Limburg ook weer erg nodig vanwege de kolen.quote:Op zondag 19 januari 2020 20:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In mijn hoofd. Afdeling geschiedvervalsing.
Dat favo'tje van hem gaat er aanquote:
Ook al tandjes kwijtquote:Op zondag 19 januari 2020 21:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja maar ik ben niet zo heel gek van chocola, soms die van Lindt, puur met zeezout. Dunne tabletten zijn makkelijk te breken met m'n gare klauwen.Da's wel een issue met die Tony's.
Nou daar hadden we prima zonder gekund.quote:Op zondag 19 januari 2020 21:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet wel dat er in de geschiedenis sprake is geweest om Limburg in ruil te geven aan de Belgen. Maar Nederland had Limburg ook weer erg nodig vanwege de kolen.
Eerder blauwe handenquote:
Nu wel, toen was steenkool nog redelijk belangrijk.quote:Op zondag 19 januari 2020 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou daar hadden we prima zonder gekund.
Oh wat zonde.quote:Op zondag 19 januari 2020 21:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Eerder blauwe handenIk had er één gekregen afgelopen jaar, na een paar stukken uit frustratie weggegooid.
Waarom?quote:Op zondag 19 januari 2020 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou daar hadden we prima zonder gekund.
Idd, pas toen we de aardgasvelden vonden konden we zonder steenkool.quote:Op zondag 19 januari 2020 21:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Nu wel, toen was steenkool nog redelijk belangrijk.
Dit gaat niet goed inderdaadquote:
Nee dit is wie is de molquote:Op zondag 19 januari 2020 21:13 schreef Sodeknetters het volgende:
Laat me raden, Heel Holland bakt?
Hoi allemaal trouwens.
Wie is de molquote:Op zondag 19 januari 2020 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
Tering zeg, waar hebben jullie het over.
Koop een TVquote:Op zondag 19 januari 2020 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
Lieve schat ik keek dit altijd op maandag. Maar dat ging niet meerquote:Op zondag 19 januari 2020 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
Ja zeiken als ik eens met Mario over iets heb, maar ondertussen kleppen als Engelse tantes aan de thee over Mollen en bakkenquote:Op zondag 19 januari 2020 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
Ohw, mol in je hol.quote:
quote:Op zondag 19 januari 2020 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zeiken als ik eens met Mario over iets heb, maar ondertussen kleppen als Engelse tantes aan de thee over Mollen en bakken
Doe ik ook gewoonquote:Op zondag 19 januari 2020 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]Wie zeikt daar over dan, en je mag met Mario doen wat je wil hoor
Ja, ik mag hem best wel maar het gezeur dat hij de meeste punten had enzo...quote:Op zondag 19 januari 2020 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]Wie zeikt daar over dan, en je mag met Mario doen wat je wil hoor
Die heb ikquote:Op zondag 19 januari 2020 21:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, ik mag hem best wel maar het gezeur dat hij de meeste punten had enzo...
Oh juppiequote:
Nee de taarten zijn er nogquote:
Je hebt ook vaker dan ik op het strafbankje gezeten.quote:
quote:Op zondag 19 januari 2020 21:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja hoor, je bent weer onze enige Limburger
Ja best raar nu valt het weer mee.quote:Op zondag 19 januari 2020 21:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt ook vaker dan ik op het strafbankje gezeten.
eejjjjjjjjquote:Op zondag 19 januari 2020 21:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja hoor, je bent weer onze enige Limburger
Niet te jong hequote:Op zondag 19 januari 2020 21:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Stream startte als een jonge tiet weer
Ik ben nu voor om af te stoten.quote:
Zal mij een zorg wezenquote:Op zondag 19 januari 2020 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben nu voor om af te stoten.
Ik was het niet iigquote:
Idd, hij hoort hier. Maar hij heeft het na zijn laatste ban het helemaal gehad.quote:
Snap ik. Maar hij ging zelf een tikkie te verquote:Op zondag 19 januari 2020 21:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, hij hoort hier. Maar hij heeft het na zijn laatste ban het helemaal gehad.
Op zondag 19 januari 2020 21:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Daar gaat iets misquote:Op zondag 19 januari 2020 21:28 schreef Soury het volgende:
[[me=Soury]quote][ afbeelding ] Op zondag 19 januari 2020 21:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[me=Ghostbuster]viool pakt[/me]
Soury zet geluid uit[/me]
Hij was kort van woord en ging daar soms te ver in.quote:Op zondag 19 januari 2020 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Snap ik. Maar hij ging zelf een tikkie te ver
Daar gaat iets misquote:
Hoe heet het? Met de billen blootquote:Op zondag 19 januari 2020 21:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
Straks om 22:00! Ga je ook naar de live stream kijken?
dan pas ?quote:Op zondag 19 januari 2020 21:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
Straks om 22:00! Ga je ook naar de live stream kijken?
Ga aub toch eens weg met die troep.quote:Op zondag 19 januari 2020 21:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Kom lekker live menson
https://bkworldtube.com/watch_video.php?v=GH1BSUSD9US6
WC rol klaar?quote:Op zondag 19 januari 2020 21:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga aub toch eens weg met die troep.
Je hebt geklikt?quote:Op zondag 19 januari 2020 21:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die gast is troepquote:Op zondag 19 januari 2020 21:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja lastig ik weet het.quote:
Ja, maar die bevat niet genoeg velletjes meer.quote:
is er nu een film op ?quote:Op zondag 19 januari 2020 21:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Kom lekker live menson
Waar? Ach boeien die staat hier in de kast.quote:
Waar is de rol?quote:
Podiumrol.quote:
Waarom heb je het lef om mij tegen te spreken?quote:
Omdat het kanquote:Op zondag 19 januari 2020 21:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom heb je het lef om mij tegen te spreken?
Ik ben nog maar bij afl 6quote:Op zondag 19 januari 2020 21:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Kom lekker live menson
Als je nou wat vaker iets zinnigs zegtquote:Op zondag 19 januari 2020 21:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom heb je het lef om mij tegen te spreken?
ja eigenlijk leuker dan die normale afleveringenquote:Op zondag 19 januari 2020 21:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou 7 was compilatie met geinige dingen
Ja maar op zinnige dingen zit niemand te wachten.quote:
Tot mijn chagrijn jaquote:Op zondag 19 januari 2020 21:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
omg echt, heb je al zoveel gekeken ook?
Het zal je verbazen, probeer het eensquote:Op zondag 19 januari 2020 21:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar op zinnige dingen zit niemand te wachten.
Heb je de reacties gezien in het vorige deel? Iets over treintjes en grot in rijden. Kom op zeg daar sta ik mijlen ver boven.quote:
Nee, niet gelezenquote:Op zondag 19 januari 2020 22:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je de reacties gezien in het vorige deel? Iets over treintjes en grot in rijden. Kom op zeg daar sta ik mijlen ver boven.
Ik vond het behoorlijk sneu.quote:
Gelukkig sta je er bovenquote:Op zondag 19 januari 2020 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vond het behoorlijk sneu.
Nee tabblad op de computahquote:Op zondag 19 januari 2020 22:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je kijkt groot beeld zeker?
Buffer
Waar heb je over? iemand wilt jouw trein in haar grot?quote:Op zondag 19 januari 2020 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
aaaw stel je niet zo aan, je maakt notabene smiley'squote:Op zondag 19 januari 2020 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 januari 2020 22:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
Daar heb ik het ook over, red flags all over
Ik hou van lol en op een respectvolle manier iemand in de zeik te nemen als het kan.quote:
Komt Scrut straks weer met zijn onderschriftquote:Op zondag 19 januari 2020 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hou van lol en op een respectvolle manier iemand in de zeik te nemen als het kan.
Jouw onderschrift is lekker.quote:Op zondag 19 januari 2020 22:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Komt Scrut straks weer met zijn onderschrift
oh goeie tipquote:Op zondag 19 januari 2020 22:09 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
echt he, heb de kwaliteit al lager gezet
Zo te lezen was het al niet zo'n hoge kwaliteitquote:Op zondag 19 januari 2020 22:09 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
echt he, heb de kwaliteit al lager gezet
letterlijk of figuurlijkquote:Op zondag 19 januari 2020 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Zo te lezen was het al niet zo'n hoge kwaliteit
Geraakt? Weet ik hoe ik het moet omschrijvenquote:
Nee, volgens mij overdrijft ie weer eensquote:Op zondag 19 januari 2020 22:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geraakt? Weet ik hoe ik het moet omschrijven
Als ik hem was zou ik ook teleurgesteld zijnquote:Op zondag 19 januari 2020 22:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij vond het sneu.
Teleurgesteld dan?
In de mensheidquote:Op zondag 19 januari 2020 22:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik ook teleurgesteld zijn
Ohw dat, iets met dat ik met mij treintjes een vrouw kan bevredigen ofzo. Dat vond ik een beetje sneue opmerkingen. Voor de rest gezellig doorgaan.quote:Op zondag 19 januari 2020 22:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij vond het sneu.
Teleurgesteld dan?
Je moet sowieso in een couple zitten, anders heb je kans dat je weggestemd wordt. En als je niet overtuigend bezig bent heb je kans dat je papi je inruilt voor een anderquote:Op zondag 19 januari 2020 22:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens moet je iets met love doen op dat eiland of kan je ook gewoon genieten van het weer en een paar boeken lezen enzo?
flirten .. zitten in Afrika geloof ik.. maar opgeslotenquote:Op zondag 19 januari 2020 22:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens moet je iets met love doen op dat eiland of kan je ook gewoon genieten van het weer en een paar boeken lezen enzo?
NEE IN GRONINGEN IS LEKKERquote:Op zondag 19 januari 2020 22:22 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
flirten .. zitten in Afrika geloof ik.. maar opgesloten
Weekje moet wel lukken, of twee, gewoon doen of je altijd heel makkelijk in de liefde bent maar nu ineens niet de papi van je dromen vindt, ondertussen beetje zwemmen en zonnenquote:Op zondag 19 januari 2020 22:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Okeej jammer dat is dat niet de vakantie voor mij dan.
Jij kan ook nergens heenquote:Op zondag 19 januari 2020 22:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik bedoel AFRIKA .. maar je mag nergens heen. nepgras en een zwembadje
Prima als je maar niet tiktquote:Op zondag 19 januari 2020 22:27 schreef Straatverlichting het volgende:
Geen flauw idee waar dit over gaat. Maar ik lees gedwee een stukkie mee.
Zo lang je het bij lezen houdtquote:Op zondag 19 januari 2020 22:27 schreef Straatverlichting het volgende:
Ik zat al op je te wachten want je vroeg om parkietentips.quote:Op zondag 19 januari 2020 22:27 schreef Straatverlichting het volgende:
dittoquote:Op zondag 19 januari 2020 22:27 schreef Straatverlichting het volgende:
quote:
Uh nee?quote:
Klopt.. wacht nog steeds op een mention.quote:Op zondag 19 januari 2020 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zat al op je te wachten want je vroeg om parkietentips.
- het is een gezelschaps/groepsdier, als die alleen is hang er een spiegeltje in.quote:Op zondag 19 januari 2020 22:30 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Klopt.. wacht nog steeds op een mention.
Kijk aan jou heb ik wel iets. Thx. Woensdag is tie/ze in huis.quote:Op zondag 19 januari 2020 22:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
- het is een gezelschaps/groepsdier, als die alleen is hang er een spiegeltje in.
- het is in de natuur een prooidier, plaats de kooi een beetje hoog, gezichtshoogte en het liefst
met één kant tegen de muur.
- het zijn klimmers dus het liefst een kooi met horizontale spijlen.
- heb je een gebruikte kooi, maak deze heel goed schoon, eventueel met iets desinfecterends.
- laat hem eerst wennen aan de kooi zodat hij weet dat dat zijn veilige plekje is waar hij ook zijn
eten heeft.
- laat hem ook aan je hand wennen door die soms rustig in de kooi te steken en dan steeds
dichter bij.
- na een paar weken kan je hem proberen eens los te laten. Het beste is om dit 's avonds te
doen. Haal 's morgens het voederbakje uit de kooi zodat die honger heeft. Met voer kan je
hem dan eventueel lokken.
- neem je een jonge parkiet dan kan je ze makkelijk tam maken. Zorg er wel voor dat hij uit "het
blok" is. Dit wil zeggen dat hij niet meer afhankelijk is van de moeder. Dat is ongeveer 8
weken oud.
- hang iets van speeltjes in de kooi zoals een schommel, klimrek etc. Ze houden erg van
spelen. Van een badje houden ze ook wel.
- een blauwe neus is meestal een mannetje, een vrouwtje kan meerdere kleuren hebben maar
meestal bruin.
- ze zijn gek op trosgierst, geef dit wel met mate anders worden ze te dik. Ik knip meestal een
takje van 5 cm af.
- toevoeging van ei-voer is aan te raden als ze jong of in de rui zijn.
- gebruik schelpenzand als bodem bedekking. Hierin zitten mineralen die goed voor de parkiet
zijn. Een Sepia schelp kan ook daar zitten ook mineralen in en houd de snavel goed. Die bevat
echter wel zout waardoor de parkiet meer zal drinken.
- ververs regelmatig het drinkwater, 2-3 dagen ook al is het nog niet op.
- fruit vinden ze ook erg lekker, geef ze nooit vers brood, koekjes of snoepjes.
It's amazing.quote:
Niet aan beginnen. Tip van mij.quote:Op zondag 19 januari 2020 22:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Vrouwenje kan beter parkieten houden
Dat conner with a G is ook zo raar want uitspraak is connahquote:
Ja zelfde als connor basically daarom zeggen ze er with a G bijquote:Op zondag 19 januari 2020 22:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat conner with a G is ook zo raar want uitspraak is connah
Ja, schijnt qua onderhoud erg veel te schelen.quote:Op zondag 19 januari 2020 22:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Vrouwenje kan beter parkieten houden
Siannise haar tweede naam is Fudgequote:Op zondag 19 januari 2020 22:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
who the fuck is fudge![]()
when is valentinesdayhuhuhu
Parkieten of vrouwen?quote:Op zondag 19 januari 2020 22:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet aan beginnen. Tip van mij.
Met die kutnaam die heeft als middle naam fudge is handigerquote:Op zondag 19 januari 2020 22:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
who the fuck is fudge![]()
when is valentinesdayhuhuhu
wat danquote:Op zondag 19 januari 2020 22:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh big Connor is een doggie man, zegt ook al veel
quote:Op zondag 19 januari 2020 22:44 schreef TillyB het volgende:
Dat gilletje van Paigeik hoor 'm nu @:Recce
2 is eigenlijk beter maar dan moeten ze niet het zelfde geslacht zijn en dat kan je bij jonge parkieten nog niet zien. Ik heb er eentje en die heeft een ruime kooi met speeltjes en dat gaat prima. 2 is dus geen vereiste.quote:Op zondag 19 januari 2020 22:37 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Kijk aan jou heb ik wel iets. Thx. Woensdag is tie/ze in huis.![]()
Uh eentje of beter 2?
Ja schattig he?quote:Op zondag 19 januari 2020 22:44 schreef TillyB het volgende:
Dat gilletje van Paigeik hoor 'm nu @:Recce
Hier kan je veel goede informatie vinden: https://www.grasparkieteninfo.nlquote:Op zondag 19 januari 2020 22:43 schreef Straatverlichting het volgende:
Maar thx voor de tips SBE. Ff verder inlezen en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |