Zo te lezen was het al niet zo'n hoge kwaliteitquote:Op zondag 19 januari 2020 22:09 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
echt he, heb de kwaliteit al lager gezet
letterlijk of figuurlijkquote:Op zondag 19 januari 2020 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Zo te lezen was het al niet zo'n hoge kwaliteit
Geraakt? Weet ik hoe ik het moet omschrijvenquote:
Nee, volgens mij overdrijft ie weer eensquote:Op zondag 19 januari 2020 22:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geraakt? Weet ik hoe ik het moet omschrijven
Als ik hem was zou ik ook teleurgesteld zijnquote:Op zondag 19 januari 2020 22:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij vond het sneu.
Teleurgesteld dan?
In de mensheidquote:Op zondag 19 januari 2020 22:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik ook teleurgesteld zijn
Ohw dat, iets met dat ik met mij treintjes een vrouw kan bevredigen ofzo. Dat vond ik een beetje sneue opmerkingen. Voor de rest gezellig doorgaan.quote:Op zondag 19 januari 2020 22:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij vond het sneu.
Teleurgesteld dan?
Je moet sowieso in een couple zitten, anders heb je kans dat je weggestemd wordt. En als je niet overtuigend bezig bent heb je kans dat je papi je inruilt voor een anderquote:Op zondag 19 januari 2020 22:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens moet je iets met love doen op dat eiland of kan je ook gewoon genieten van het weer en een paar boeken lezen enzo?
flirten .. zitten in Afrika geloof ik.. maar opgeslotenquote:Op zondag 19 januari 2020 22:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens moet je iets met love doen op dat eiland of kan je ook gewoon genieten van het weer en een paar boeken lezen enzo?
NEE IN GRONINGEN IS LEKKERquote:Op zondag 19 januari 2020 22:22 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
flirten .. zitten in Afrika geloof ik.. maar opgesloten
Weekje moet wel lukken, of twee, gewoon doen of je altijd heel makkelijk in de liefde bent maar nu ineens niet de papi van je dromen vindt, ondertussen beetje zwemmen en zonnenquote:Op zondag 19 januari 2020 22:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Okeej jammer dat is dat niet de vakantie voor mij dan.
Jij kan ook nergens heenquote:Op zondag 19 januari 2020 22:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik bedoel AFRIKA .. maar je mag nergens heen. nepgras en een zwembadje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |